طالع بینی شخصی امروز / 30 دی ماه

طـالـع بینی روزانـه متولدین فروردین

فروردین

طالع بینی امروز شما نشان می دهد اگر شما مدتی زمان زیادی با یک راز زندگی کرده‌اید و تا بحال هم آن را افشا نکرده‌اید، الان وقتش رسیده که تا حدودی از این نگرانی بیرون بیایید. شما توانایی‌های دیگری نیز دارید و درحال حاضر باید بر روی مسائل مادی خود مثل جزئیات پروژه‌تان در محل کار تمرکز کنید. پس فعلاً به دنیای درونی خود توجه نکنید، این موضوع شما را برای مسافرتی که در پیش رو دارید آماده می‌کند. اگر امروز یک روز کاری به حساب می‌آید، اصلاً نباید اهمیت داشته باشد؛ برای اینکه ماه در پنجمین خانه شما، یعنی خانه بازی و شادی قرار دارد و به شما می‌گوید از خانه بیرون رفته و اوقات خوشی داشته باشید. اما این بی‌توجهی شما بار مسئولیت‌تان را بر دوش دیگران می‌اندازد و این موضوع اصلاً خوشایند آنان نیست.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین اردیبهشت

اردیبهشت

طالع بینی امروز شما نشان می دهد ممکن است امروز کسی از اطرافیانتان کاری فوق العاده شگفت انگیز انجام دهد که شما را شوکه کند. به جای اینکه حرفی بزنید که بعدها از گفتن شان پشیمان شوید، بهتر است فعلا از واکنش نشان دادن درباره اتفاقات اخیر خودداری کنید. اجازه بدهید دیگران بفهمند شما تا بحال احتیاط می‌کردید، و نیاز به زمان دارید که قبل از اینکه بتوانید پاسخ گوی مسئله‌ای باشید آن را به خوبی بررسی کنید. ممکن است فکر کنید که اگر بخواهید امروز به اهداف تان برسید مجبور هستید تا احساسات خود را سرکوب کنید. اما انتخاب دیگری نیز وجود دارد برای اینکه شما را از اشتباه برهاند. شما می توانید قلب خود را کاملا باز نگاه دارید و زمانیکه درباره رفتار تغییر یافته خود ساکت هستید می توانید همه جوانب و سفر ماورائی را بسنجید و این می تواند راه حل جایگزین مناسبی باشد.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین خرداد

خرداد

طالع بینی امروز شما نشان می دهد سخنرانی یا مطلبی که می شنوید یا می خوانید باعث می شود که طرز تفکر شما ناگهان تغییر کند. اطلاعاتی اساسی دریافت می کنید که باعث می شود مفاهیمی که سالها برایتان واضح و مبرهن بود، ارزش خود را از دست بدهد. به این مسائل واقع گرایانه بنگرید تا متوجه شوید که این تغییر آنچنان هم قابل توجه نیست. در دیدگاهی وسیع تر و کلی تر، همه ایده ها از یک منبه نشأت می گیرند. امروز شما حس کشش نسبت به کسی می کنید که در مقام ریاست قرار دارد. رسیدن شما به هم مقدور باشد یا نباشد مهم نیست، در حال حاضر مهم این است که ببینید آیا با هم تفاهم دارید یا خیر. اینکه بعداً چه کاری انجام دهید کاملاً به عهده خودتان است.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین تیر

تیر

طالع بینی امروز شما نشان می دهد که امروز شما می‌توانید در یک لحظه خیلی به خودتان مطمئن باشید و در لحظه دیگر از اعتماد به نفس بالای خود رنج می‌برید. سیر کردن در این روند اصلاً جالب نیست، اما شما می‌توانید طی این مراحل چیزهای خیلی مهمی‌درباره خودتان بفهمید و خودتان را بهتر بشناسید. سرزنش کردن و مقصر دانستن دیگران باعث نمی‌شود احساس بهتری پیدا کنید و مطمئناً به آنها هم کمکی نخواهد کرد. رابطه‌های شما منشأ اصلی استرس‌های شما هستند، به خصوص اگر یک نفر از شما خواسته‌ای داشته باشد و شما از پس انجام دادن آن برنیایید. نفس عمیق کشیدن، زمانی را به مدیتیشن و یا دعا خواندن اختصاص دادن باعث می‌شود که در این روز پر مشغله استرس‌های شما کمتر بشوند.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین مرداد

مرداد

طالع بینی امروز شما نشان می دهد سیاره بخت شما یعنی ونوس در چرخه قهقرایی خود قرار گرفته است و شما در این سال جدید وسوسه شده‌اید که به جای ابراز کردن آرزوهایتان آنها را برای خود درونی سازید. باوجود این امروز وقتی که از سوی یک منبع قدرتمند محدودیت‌هایی برایتان ایجاد می‌گردد، از رسیدن به آرامش درونی ناامید می‌شوید. سرکشی و نافرمانی فقط تلف کردن وقت و انرژی است؛ چراکه شما احتمالا بر فشارهای بیرونی که بهتان تحمیل می‌شود پیروز نخواهید شد. پس عاقلانه جبهه خود را انتخاب کرده و سعی کنید با بدیهیات نجنگید. نشاط کلی شما که در چند هفته گذشته داشتید به شما مسیر جدیدی می دهد و باعث می شود که یک فاز چهار هفته ای جدید برای شما آغاز شود. این یعنی بجای آنکه سرعت بگیرید باید از شتاب خود بکاهید. بیشتر حسابگر باشید.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین شهریور

شهریور

طالع بینی امروز شما نشان می دهد دور همی ها و اجتماعات بزرگ یا رویدادهای گروهی و فستیوال ها امروز شما را درگیر خود می کنند و شما در میان جمع قرار می گیرید. در ابتدا کاملاً سر حال می آیید، ولی بعد از مدتی احساس خفگی می کنید. ولی نمی خواهید چیزی را از دست بدهید و درمانده شده اید. بهتر است مدتی بیرون بروید و دوباره برگردید. تا وقتی که برگردید از این جمعیت کاسته می شود. شما از رئیس بودن خوشتان می آید و امروز شانس آن را دارید که با کسی ملاقات کنید که او هم از رئیس بودن خوشش می آید. این ممکن است در محل کار پیش بیاید، ولی کششی که بین شما پیش آمده قابل انکار نیست. بقیه این رابطه را درک نمی کنند، ولی شما دو نفر می دانید که برای هم چقدر اهمیت دارید.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین مهر

مهر

 

طالع بینی امروز شما می گوید حتی اگر شما خودتان دقیقاً بدانید که چه کارهایی باید انجام دهید، ولی قبل از اینکه به هدفتان برسید، رویاهایتان شما را از مسیر اصلیتان خارج می‌کنند. بنابراین به خاطر از دست دادن زمان و انرژیتان خیلی ناراحت خواهید شد، اما شما می‌توانید با قبول کردن این گفته که «در هر اتفاق حکمتی نهفته است» نوع نگاه خود را عوض کنید. شما شاید اکنون نتوانید آنچه را که برایش برنامه‌ریزی کرده بودید را تمام کنید، ولی وقتی این کار را کردید روحیه خیلی بهتری خواهید داشت. اگر شما یک شریک شغلی دارید، ممکن است پای شما را به موقعیت آشفته‌ای بکشاند و شما به آسانی نمی‌توانید از کار این فرد سر در بیاورید.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین آبان

آبان

طالع بینی امروز شما نشان می دهد شما خود و فعالیت‌هایتان را بسیار محدود کرده اید، مانند سابق با دوستان‌تان رابطه ندارید.به همین دلیل احساس تنهایی می‌کنید.برای خانواده یا اطرافیان‌تان احساس دل نگرانی و دل مشغولی دارید اما بهتر است نگرانی را کنار بگذارید زیرا هر شخصی مسئول زندکی خودش است و هر شخص باید به تنهایی زندگی خود را بسازد، زیرا شما قدرت لازم را ندارید که در ﺁن واحد به چندین نفر کمک کنید و این کارتان باعث می‌شود از زندگی خودتان نیز باز بمانید. در این روزها به صحبت‌ها و انتقادهایی که در رابطه با خودتان از دهان اطرافیان تان می‌شنوید اهمیت زیادی می‌دهید، در صورتی که برای این مسائل نباید اصلا ارزشی قائل شوید.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین آذر

آذر

طالع بینی امروز شما نشان می دهد که امروز پیشرفت غیرمنتظره ای برای شما رخ می دهد. شاید این پیشرفت به شکل حضور فرد جدیدی در زندگی شما باشد یا فردی که در گذشته او را می شناختید را دوباره ملاقات کنید. این ملاقات باعث می شود که تغییرات شخصی یا حرفه ای دیگری رخ دهد. شما نمی توانید از پس همه اینها بربیایید، ولی در بلندمدت برای شما اثر مثبتی دارد. آرام باشید و یکی یکی به موضوعات رسیدگی کنید و شوخ طبعی خود را حفظ کنید. شما از موانعی که سر راه عشقتان است خوشتان نمی آید. بنابراین قدر جنبه مثبت انرژی امروز را نمی دانید. انرژی امروز نشان می دهد که در رابطه شما نقص یا عیبی وجود دارد که در عین حال به شما نشان می دهد که چطور باید آن را تغییر دهید و درست کنید. روی آن کار کنید و با آن مخالفت نورزید. بدین ترتیب به هم نزدیکتر می شوید و بهتر یکدیگر را می شناسید.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین دی

دی

در طالع بینی امروز شما آمده اگر شما به خاطر اینکه وارد مرحله جدیدی شده‌اید و توانایی‌هایتان دگرگون شده است کمی ‌احساس یأس می‌کنید، زیاد نگرانی به دلتان راه ندهید. به جای اینکه دوران گذشته را بازسازی کنید و یا اینکه با عجله به سوی آینده حرکت کنید، به لحظه حال توجه کنید. اما تا وقتی که خودتان کاملاً آمادگی ندارید لزومی ‌ندارد که احساسات خود را با دیگران در میان بگذارید. شما امروز دوباره می‌خواهید به مشکلات قدیمی توجه کرده و سعی می‌کنید برای تعادل برقرار کردن بین نیازهای خود و نیازهای دوستان و همکارانتان تعادلی متناسب برقرار کنید. اگر شما همراه با دیگران درگیر یک پروژه شده‌اید، در عمل کردن به عنوان عضوی از تیم اگر نخواهید از اثرگذاریتان کمتر کنید با مشکل مواجه خواهید شد.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین بهمن

بهمن

طالع بینی امروز شما نشان می دهد اگرچه شما هنوز برای افرادی که دوستشان دارید ارزش قائل هستید ولی الان وقت این است که به نیازهای خودتان هم توجه کنید. ونوس در هفتمین خانه شما که مروبط به ارتباطات است قرار گرفته و شما را تشویق می‌کند که به نیازهای افرادی که با شما صمیمی هستند توجه کنید. اما ژوپیتر در امتداد ونوس زیبا در اولین خانه شما که مربوط به نیازهای شخصی‌تان است قرار دارد و به شما کمک می‌کند چیزهایی که برای خودتان مفید هستند را ببینید. دوست داشتن خودتان از دوست داشتن دیگران مهم‌تر است.سر در آوردن از پیچیدگی‌های احساسی یک نفر دیگر کار سختی است، بخصوص زمانی که موقعیت مالی شما در خطر باشد، سخت‌تر هم خواهد شد. اما فراموش نکنید که تفاوت‌های بین شما و یک نفر دیگر در نهایت شاید ساده‌تر از قبول کردن شکاف عمیق بین عقل و احساستان باشد.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین اسفند

اسفند

طالع بینی امروز شما نشان می دهد امروز اطلاعات شوک آوری می شنوید که بر وضعیت زندگی فعلی شما اثر می گذارد و باعث می شود شما یا خانواده تان ناراحت شوید. این نگرانی زیادی ایجاد می کند، با آنکه شاید وضع آنقدرها هم بد نباشد. همه را آرام کنید و واقع گرایانه به موضوع نگاه کنید. بهتر است بجای عصبانی شدن، راه حل هایی بیابید. امروز رمانس برای شما کمی شور و هیجانش را از دست می دهد. شاید شما دو نفر اخیراً با هم مشاجره کرده اید و مطمئن نیستید چطور می توانید آشتی کنید. صحبت کردن برایتان سخت است و شما می توانید خودتان قدم اول را بردارید و حس نیت خود را نشان دهید. می توانید هدیه مناسبی بخرید و به نحوی نشان دهید که واقعاً برای او ارزش قائلید.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 536282 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟