طالع بینی شخصی امروز / 29 دی ماه

طـالـع بینی روزانـه متولدین فروردین

فروردین

طالع بینی امروز شما نشان می دهد راه هایی که در حال حاضر در مقابل خود می بینید با یکدیگر در تعارض هستند، چرا که نیازهای شخصیتان شما را به راهی کشانده و توقعاتی که دیگران از شما دارند نیز شما را به سویی دیگر می کشانند. در حالت عادی شما گزینه های پیش رویتان را مورد تجزیه و تحلیل قرار می دادید تا راهی را که منطقی تر است انتخاب کنید اما در شرایط موجود شاید بهترین راه این باشد که بین هر دوی این ها تعادلی منطقی ایجاد کنید و هیچ یک را نادیده نگیرید. شما احساس می کنید که به دوستی های عمیق تری نیاز دارید. برای این کار باید به سراغ دوستهای قدیمیتان که مدتی از آنها بی خبر بوده اید بروید و فاصله هایی که بینتان ایجاد شده اند را بار دیگر از بین ببرید.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین اردیبهشت

اردیبهشت

طالع بینی امروز شما نشان می دهد بهترین راهکاری که میتوانید در پیش بگیرید این است که اجازه دهید احساسات تان به طور طبیعی بالا و پایین شوند، یعنی ریتم عادی خود را طی کنند. اگرچه ممکن است افت و خیز احساسات تان بیش از حد انتظار شما باشد، اما اگر بخواهید مقاومت نشان دهید همه چیز بدتر خواهد شد. به شما توصیه می شود که فعلاً هیچ تصمیم بلند مدتی نگیرید و صبر کنید تا این وضعیت ناپایدار فروکش کند. بدانید که نمی توانید کنترل همه ی جوانب زندگی تان را به دست بگیرید، اما می توانید طرز برخوردتان با شرایط را تغییر دهید. عکس العمل های ناگهانی که از روی درماندگی و سردرگمی باشند به شما کمک زیادی نخواهند کرد.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین خرداد

خرداد

طالع بینی امروز شما نشان می دهد ماه گذشته این فرصت را در اختیار شما قرار داد که شناخت بهتری نسبت به خودتان پیدا کنید و برخی جنبه های شخصیت خود را محکمتر کرده و به ثبات برسانید. حالا شما دارید وارد مرحله پذیرش می شوید و خودتان را به همان صورتی که هستید قبول می کنید و این کار شما قطعا پاداش ها و نتایج مطلوبی برایتان به همراه خواهد داشت. امروز شما کمی بی صبر هستید و این موضوع رفتارتان با اطرافیانتان را نیز تحت تاثیر قرار خواهد داد. اما یادتان باشد که احتیاط خیلی بهتر از عجله به کارتان خواهد آمد و اگر کمی سیاست به خرج دهید و صبر کنید تا شرایط به نفع شما تغییر پیدا کند نتایج خیلی بهتری را دریافت خواهید کرد.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین تیر

تیر

طالع بینی امروز شما نشان می دهد که فعالیت های اجتماعی می توانند حکم داروی شفابخش را داشته باشند، به ویژه اگر دوستانی داشته باشید که بتوانند حمایت تان کنند تا جان بگیرید. شاید پذیرفتن پیشنهادی که به شما شده جالب به نظر برسد، اما حواس تان باشد که فعلاً بهترین کار این است که احساساتی را که دارید پنهان نکنید. نیازی نیست بین خودتان و کسانی که دوست تان دارند دیوار بکشید. برای این که صمیمیت تان بیشتر شود باید دریچه ی قلب تان را به روی آن ها باز بگذارید. شاید پر رنگ ترین جنبه های زندگیتان در ماه آینده در زمینه مسائل عاطفی و همچنین تفریح و خوشگذرانی باشند.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین مرداد

مرداد

طالع بینی امروز شما نشان می دهد امروز برای شما آغازگر دوره ای خوشایند و همراه با احساس رضایتمندی خواهد بود. شما به طور خاصی احساس خوشحالی و خوشبختی می کنید. اعتماد به نفس، آرامش و کاریزمای قابل توجهی که در این شرایط پیدا کرده اید هر جایی که بروید توجه دیگران را به خود جلب خواهند کرد. شما چند ماه گذشته فشار زیادی به خود وارد کرده و از منابع انرژی خود بیش از اندازه استفاده کرده اید، اکنون زمان بهره برداری از نتایج فرا رسیده است. با وجود این که امروز قلبا برای حمایت و کمک به نزدیکان و دوستانتان آماده هستید، کارهایتان ممکن است زیاد با خواسته قلبیتان مطابقت نداشته باشند.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین شهریور

شهریور

طالع بینی امروز شما نشان می دهد کمی استراحت ایده ی بسیار خوبی به نظر می رسد، اما از طرفی هم نمی توانید فرصت هیجان انگیزی را که پیش آمده نادیده بگیرید، زیرا از شما خواسته شده تا رهبری گروه را به عهده بگیرید. چه در منزل باشید و چه در محل کار فرقی نمی کند، به هرحال دیگران می توانند از راهنمایی های شما بهره مند شوند. اما بدانید در صورتی می توانید تأثیرگذارتر واقع شوید که از پشت صحنه کنترل امور را به دست بگیرید یا این که در حاشیه کار کنید. پس یادتان باشد که برای درخشیدن لازم نیست همیشه ستاره  صحنه باشید.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین مهر

مهر

 

طالع بینی امروز شما می گوید اکنون زمان فوق العاده ای برای رها شدن از هر چیزی است که بین شما و رسیدن به اهدافتان فاصله ایجاد می کند. محدودیت های خودتان و آنچه نمی توانید تغییر دهید را بپذیرید، اما به سادگی هم از میدان به در نروید. وقتی نقشه و برنامه مشخصی در دست داشته باشید بیشترین اعتماد به نفس را در رابطه با آینده تان خواهید داشت. شما دوست دارید برای رسیدن به اهدافتان با اولویت هایی تثبیت شده و یک استراتژی همراه با سعی و پشتکار پیش بروید. با این حال تعهدات قبلیتان انتخاب هایتان را محدود کرده اند و حاضرید هر کاری کنید تا خودتان را از این محدودیت ها رها کنید.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین آبان

آبان

طالع بینی امروز شما نشان می دهد امروز ممکن است یکی از اطرافیان تان که کمی هم ستیزه جو به نظر می رسد برای تان مانع تراشی کند. فعلاً نمی توانید روابط تان را تغییر دهید، زیرا برخی نیازهای اساسی شما به این روابط بستگی دارند. سعی کنید تا جایی که امکان دارد به ثبات دست پیدا کنید، اما این را هم بدانید که اگر تسلیم وضع موجود شوید از ورود به مرحله ی بعد بازخواهید ماند. اگر پیشرفتی حاصل نشد خودتان را ناراحت نکنید، هر وقت زمانش برسد همه چیز خود به خود عوض خواهد شد.ماهی که پیش رو دارید نوید بخش اتفاقاتی بسیار خوب و موفقیت های بسیار خواهد بود.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین آذر

آذر

طالع بینی امروز شما نشان می دهد که سعی شما برای به دست آوردن استقلال کمی غیر منطقی شده است و دارید از همه فاصله می گیرید؛ باید کمی بیشتر با دیگران ارتباط برقرار کنید و حداقل از حمایت عاطفی آنها بهره مند شوید. امروز مسائل عاطفی برای شما همچون معمایی پیچیده هستند، زیرا از طرفی نیاز به احساس امنیت و حمایت عاطفی دارید و از طرفی دیگر می خواهید استقلال خود را حفظ کنید. خوشبختانه برای شما امکان پذیر است که از هر دوی اینها بهره مند شوید ولی بهترین حالت برای شما این است که تا جای ممکن نسبت به طرف مقابلتان مقاومت و مخالفت نکنید.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین دی

دی

در طالع بینی امروز شما آمده امروز بسیار خوشبخت به نظر می رسید، زیرا می توانید از ساده ترین چیزها بیشترین لذت را ببرید. نیازهای کنونی شما چندان سخت و پیچیده نیستند، به همین دلیل دست یافتن به آن ها مشکل نیست. اما حواس تان باشد که اگر روزتان را بی هدف سپری کنید، ممکن است از دست یافتن به اهداف بلند مدت تان بازبمانید. ابتدا مقصد مورد نظرتان را مشخص کنید، سپس هدفمند به سوی مقصد تعیین شده حرکت کنید. شما با افراد بسیاری آشنا خواهید شد و روابط رضایت بخشی را ، چه از لحاظ فکری و چه عاطفی، با آنها خواهید داشت.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین بهمن

بهمن

طالع بینی امروز شما نشان می دهد امروز کمی احساس سرگشتگی می کنید و قاطعیت و آسودگی خیال جای خود را به علامت سوال بزرگی داده است. احساس می کنید هر راهی را که در پیش می گیرید ناگهان در میانه راه به جایی می رسد که معلوم نیست به کجا خواهد رسید. شما احساس می کنید که در یک ماه گذشته برای هدایت زندگی عاطفیتان تلاش بسیار زیادی کرده اید. تا جایی که توانسته اید در کنار عشقتان بوده اید و سعی در حفظ ثبات و آرامش رابطه داشته اید و تا جای ممکن از هر گونه بحث و درگیری اجتناب کرده اید. حالا این زحمات شما به ثمر نشسته اند و می توانید با خیال راحت دست از احتیاط بیش از حد توانتان بردارید و خود همیشگی تان باشید.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین اسفند

اسفند

طالع بینی امروز شما نشان می دهد امروز به طرز عجیبی سرسخت به نظر می رسید و تمایلی هم ندارید که رویکردتان را تغییر دهید. از آن جایی که نمی خواهید خودتان را با برنامه های دیگران سازگار کنید و برخلاف معمول انعطاف پذیر نیستید، دیگران همه از این رفتارتان متعجب خواهند شد. فعلاً دوست ندارید انگیزه های خود را با جزییات توضیح دهید، پس فقط به دیگران بگویید که الآن نمی توانید بیش تر از این توضیح دهید و بعد به راه خودتان ادامه دهید. بدانید که بعضی از مسیرها را باید تنهایی طی کرد. امروز انرژی مثبت قابل توجهی را برای شما به ارمغان خواهد آورد که در ماه آینده نیز کم و بیش ادامه خواهد داشت.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 535884 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟