طالع بینی شخصی امروز / 25 دی ماه

طـالـع بینی روزانـه متولدین فروردین

فروردین

طالع بینی امروز شما نشان می دهد که امروز وابستگی‌هایتان شما را به سمت ارتباط برقرار کردن با فرد دیگری می‌کشاند، اما ممکن است شما مطمئن نباشید که چگونه می‌توانید به این رابطه ادامه دهید. طبیعتاً شما درحالی که به جلو می‌روید مصمم هستید که این رابطه را کامل کنید، اما حالا بیشتر دودل شده‌اید. عجیب اینکه نیازی نیست روشی را برگزینید که با آنچه قبلاً انجام داده‌اید متفاوت باشد. هم اکنون عشقی که شما بدان احتیاج دارید به هیچ تعریف و توضیح دیگری نیاز ندارد.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین اردیبهشت

اردیبهشت

طالع بینی امروز شما نشان می دهد احساسات شما در حال حاضر قوی‌تر هستند و ممکن است امروز مشکل جدیدی به وجود بیاید و باعث شود روز سختی داشته باشید. به شما توصیه می‌شود که احتیاط کرده و هوشیار باشید؛ برای اینکه شما قادر هستید با توجه به توانایی ذهنی خود یک تصویر زیبا را کاملاً بدون عیب و نقص تجسم کنید. هم اکنون شما به سمت نیازهای عمقی و اساسی خود پیش می‌روید و باید این حرکت را کندتر کنید وگرنه با مشکلی پیچیده مواجه خواهید شد.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین خرداد

خرداد

طالع بینی امروز شما نشان می دهد اگر شما احساس می‌کنید که احتمال شکت خوردن وجود دارد، قبل از آنکه دست به کار بشوید در مورد درستی تمام اطلاعات خود اطیمنان حاصل کنید. الان زمان این نیست که بینش خود در مورد حقیقت را تغییر بدهید، برای اینکه حتی اگر خیلی با مهارت هم این کار را انجام دهید، شما واقعاً قادر نیستید توجیه کنید که چگونه بینش خود را به سمت واقعیت متمایل کرده‌اید.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین تیر

تیر

طالع بینی امروز شما نشان می دهد عموماً شما توانایی این را دارید که با یک رفتار معقول با دیگران همکاری متقابل برقرار کنید. با وجود این امروز برایتان سخت است که تعادلی منطقی بین الهامات درونی و عمل کردن به برنامه‌های خود ایجاد کنید. در حالی که شما از اصول خود پیروی می‌کنید عاقلانه‌ترین راهبرد این است که همه چیز را رها کرده و به خدا واگذار کنید.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین مرداد

مرداد

طالع بینی امروز شما نشان می دهد با وجود اینکه ممکن است در آغاز روز خوشحال و شادمان باشید اما بعد از ظهر احساس استرس عجیبی سرتاسر وجود شما را در بر می‌گیرد. در واقع امروز احساسات شما کمی پیچیده است و شما را وسوسه می‌کند که از روبرو شدن با مشکلات طفره بروید. تنبلی نکنید. رفتار و حالت مثبت داشتن یک چیز است اما فاصله گرفتن از حقیقت هیچ کمکی به حل پیچیدگی‌های روحی شما نخواهد کرد.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین شهریور

شهریور

طالع بینی امروز شما نشان می دهد در این اواخر کارهایی که از شما سر می‌زند کاملا با هم تضاد دارند. بعضی از کارهایتان ناشی از خرد بالای شماست و بعضی کارهای دیگری که انجام می‌دهید ناشی از بی تجربگی بودن شماست. شما در کارهایتان بیش از حد احساساتی عمل می‌کنید. بخصوص با فرا رسیدن فصل جدید هیجانات شما بیشتر شده به همین دلیل رفتارهایتان بیش از پیش از منطق دور شده است. توصیه می‌کنیم انعطاف پذیری را در همه کارهایتان حفظ کنید.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین مهر

مهر

 

طالع بینی امروز شما می گوید شما با رفتارهای خوب و مثبتی که با دوست یا همکارانتان دارید باعث شده اید که در قلب آنها به راحتی جا باز کنید و این رفتار شما باعث پیشرفت‌هایتان در آینده خواهد شد. اما متاسفانه شما حساسیت‌های بیش از حدی را در مورد اطرافیانتان به خرج می‌دهید که نباید بدین سبک باشد، زیرا شما مسئول زندگی خودتان هستید نه دوستان یا همکاران‌تان. بهتر است محبت زیادی را با دخالت جابه جا نگیرید.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین آبان

آبان

طالع بینی امروز شما نشان می دهد امروز ممکن است شما حرف‌های زیادی برای گفتن داشته باشید، اما که نمی‌دانید باید از کجا شروع کنید. متاسفانه، شما ممکن است دیگران را با احساسات شتاب زده که اشتباه هم هستند به دردسر بیندازید. این به خاطر این است که شما آنقدر سریع واکنش نشان می‌دهید که دوستان و افراد خانواده تان نمی‌دانند در سر شما چه می‌گذرد. چند لحظه جایی بنشینید و چند بارنفس عمیق بکشید و به این ترتیب خود را آرام کنید. اجازه دهید قبل از اینکه دهان تان را برای شکوه و شکایت بگشایید، احساسات تان خود به خود ناپدید شوند.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین آذر

آذر

طالع بینی امروز شما نشان می دهد که یک گفتگوی احساسی خواهید داشت، اما شما به جای اینکه این گفتگو را ملایم‌تر کنید به آتش آن دامن می‌زنید. اکنون آروزهای شما خیلی مشتاقانه هستند و برای شما سخت است که تصویر روشنی از آنچه که نمی‌دانید واقعی هست یا نه تجسم کنید. شما اول باید از دیگران درخواست کمک کنید و بعد سعی کنید نیازهایتان را از خواسته‌هایتان مجزا کنید.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین دی

دی

در طالع بینی امروز شما آمده امروز به شدت نیاز دارید که تنها باشید، اما تا موقعی که وظایفتان را به طور کامل انجام نداده اید، شاید نتوانید در خلوت خودتان تنها باشید. البته شما بیشتر از اینکه به فکر خودتان باشید، به فکر عمل کردن به قولهایتان و کمک کردن به دیگران هستید. خیلی عجیب است! شما دوست دارید یکدفعه جهش داشته باشید، کارهای لازم را انجام دهید و بعد یکدفعه عقب نشینی کنید! خوشبختانه شما می‌توانید دو روش متفاوت را تجربه کنید، پس از کارتان عقب نشینی نکنید!

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین بهمن

بهمن

طالع بینی امروز شما نشان می دهد امروز بسیار پرمشغله خواهید بود و ممکن است اوضاع کمی پیچیده شود. هرچند که شما دوست دارید اوضاع آرام و مثل قبل ساده باشد اما همیشه اوضاع مطابق میل شما پیش نمی رود. بجای اخم کردن و عصبانی شدن، چند نفس عمیق کشیده و فقط سعی کنید کارها را تا حد توان خود، به خوبی انجام دهید.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین اسفند

اسفند

طالع بینی امروز شما نشان می دهد شما مدام به خود امیدواری می‌دهید که حتما فردا از امروز بهتر است، اینکه شما به ﺁینده‌تان امیدوار هستید بسیار مثبت و انگیزه ساز است، اما لازم است که گام‌های مثبتی را نیز در این مسیر بردارید. شما تا حدودی سطحی بین شده‌اید. تنها تفکر در رابطه با مسائل و مشکلات راه حلی را پیش پای شما نمی‌گذارد باید برای این کار قدم‌هایی را بردارید و فعالیت‌هایی را اجرا کنید.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 534462 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟