طالع بینی شخصی امروز /  20 دی ماه

طـالـع بینی روزانـه متولدین فروردین

فروردین

طالع بینی امروز شما نشان می دهد هنگامی که کارها زیاد می شوند و حوصله انجام آنها را ندارید، چقدر آزاردهنده به نظر می رسند. اما زمان هایی هم هستند که کارها بسیار عالی پیش می روند. امروز از روزهای بدشانسی در زمینه کار است اما امید خود را از دست ندهید. فردا روز دیگری است. امروز روی مسایل بیزینسی خود تمرکز کنید. با شرایط موجود کنونی، تسویه های مالی بهترین کار است. در مورد رابطه عاطفی خود باید با دید مثبت به جلو پیش بروید. البته عشق امروز شما بسیار سطحی و زمینی خواهد بود. این حالت دوام ندارد و در روزهای آینده برطرف خواهد شد.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین اردیبهشت

اردیبهشت

طالع بینی امروز شما نشان می دهد اگرچه صحبت کردن در مورد احساسهایتان می‌تواند تفکرات منفی را از شما دور کند، اما باید حواستان باشد که بیش از اندازه نیز در مورد آنها صحبت نکنید. شما ناخواسته نیروی خودتان را از دست خواهید داد مگر اینکه بخشی از آن را به خودتان اختصاص بدهید. بدون رودربایستی از وسوسه درمیان گذاشتن اطلاعات شخصی‌تان با دیگران، فقط به خاطر اینکه دیگران شما را بیشتر دوست داشته باشند، دوری کنید. در مورد رابطه عاشقانه خود به کمی روزمرگی رسیده اید، با اینکه رابطه تان پایدار است اما هیچ هیجانی ندارد. شما هرگز حس کنجکاوی به هم ندارید.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین خرداد

خرداد

طالع بینی امروز شما نشان می دهد که به نظر می رسد همه چیز این قدر با سرعت اتفاق می افتد که شما حتی فرصت ندارید فکر کنید که چه کاری قرار است انجام دهید. به سختی می توانید حرف های تان با دیگری را کامل کنید یا کاری را به اتمام برسانید، زیرا ناگهان چیز جدید و کاملاً متفاوتی اتفاق می افتد. خوشبختانه استاد تصمیم گیری در لحظه هستید و می توانید خیلی سریع واکنش نشان دهید. امروز به نقشه و برنامه ریزی خاصی نیاز ندارید و همیشه می توانید بعداً تغییرات لازم را در آن ها اعمال کنید. به خودتان اجازه ی بودن و زندگی در لحظه را بدهید.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین تیر

تیر

طالع بینی امروز شما نشان می دهد که فرصت های عالی زندگی روبه روی شما قرار دارند. از این پس روابط کاری بسیاری خواهید داشت که به فرصت های عالی در آینده منجر می شوند. به واسطه آن حقوق و درآمد شما نیز زیاد می شود. دوستان کاری بیشتری نیز پیدا خواهید کرد. این موفقیت ها در زندگی شخصی شما نیز حضور دارند. این روند آرام به سمت پیشرفت و موفقیت روحیه شما را شاد خواهد کرد. امروز می توانید مشکلی که در رابطه عاشقانه خود دچار آن بوده‌اید را برطرف کنید. اگر این مشکل را همین جا برطرف نکنید. ممکن است به مشکلات بیشتر در آینده منتهی شود. همیشه سعی کنید کارها و مشکلات را برای خود آسان کنید.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین مرداد

مرداد

طالع بینی امروز شما نشان می دهد که به دنیای جدیدی وارد شده اید اما هنوز متوجه این موضوع نشده اید و فکر می‌کنید که هنوز در زندگی سابق خود به سر می‌برید به همین علت هیچ گونه تلاشی را آغاز نکرده اید. اما چشمان خود را با دید جدیدی به زندگی باز کنید. در این صورت افراد جدیدی نیز به شما می‌پیوندند که زندگی شما را دچار تغییرات اساسی خواهند کرد. هر چه زودتر شانس خود را تا دیر نشده است امتحان کنید. امروز فرصت استراحتی را که نیاز دارید به شما می دهند، اما هنوز هم نمی توانید به راحتی کنار بکشید و از استراحت تان لذت ببرید. یک وضعیت آشفته و گیج کننده در منزل باعث می شود که دل تان هوای یک مکان آرام و آسوده را بکند.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین شهریور

شهریور

طالع بینی امروز شما نشان می دهد ممکن است به خاطر آن چه پیش روی تان قرار گرفته کاملاً شگفت زده شوید، اما چیزی وجود دارد که هم زمان شما را به گذشته وصل می کند. ممکن است آینده حتی از همین لحظه ای که در آن هستید واقعی تر به نظر برسد. متأسفانه اجرای نقشه هایی که دارید دشوارتر از آن چیزی است که فکرش را می کنید. به جای این که سعی کنید تا همه ی متغیرها را مدیریت کنید، یک راهکار اساسی پیدا کنید و برای مدتی کنترل جزییات را کنار بگذارید. بر امواج سوار شوید و مقاومت نکنید، زیرا سازنده تر است و بدانید که جنگیدن برای حفظ وضعیت فعلی به نفع شما نیست.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین مهر

مهر

 

طالع بینی امروز شما می گوید امروز فقط کافی است اراده کنید تا چیزهایی که می خواهید را داشته باشید، حتما آن رابه دست خواهید آورد. شما در این اواخر بسیار سخت تلاش کرده اید و امروز نتیجه مثبت همه آنها را خواهید دید. این باعث می شود تا ارتقا یا افزایش حقوق پیدا کنید. همه افکار خود را جمع و جور کنید تا به ایده های عالی دست پیدا کنید. امروز می توانید از موفقیت های خود لذت ببرید. در مورد شرایط عاطفی خود نیز، رابطه عمیقی میان شما و فرد دلخواهتان به وجود خواهد آمد. شما همه تحقیقات لازم را از پیش انجام داده اید و اکنون زمان آن است تا همه محدودیت هایی که به آنها قائل هستید را به طرف مقابل اعلام کنید. این کارها شما را بسیار خوشحال می کنند.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین آبان

آبان

طالع بینی امروز شما نشان می دهد از کارهایی که می‌خواهید انجام دهید در ابتدا اطمینان کامل به دست بیاورید و بعد اقدام نمایید، زیرا ممکن است کاری را که شروع کرده‌اید باعث پشیمانی شما شود، و دیگر راهی برای ادامه آن نداشته باشید. در برنامه‌ها و نقشه‌هایی که دارید یک بازنگری را انجام دهید. شما به مرحله‌ای رسیده‌اید که بهتر است با منطق و تفکرتان پیش بروید نه این که به حرف‌ها و الهاماتی که از قلب‌تان می‌آید گوش دهید. هر چه می خوانید و می شنوید را یاد می گیرد. از این موهبت به بهترین شکل استفاده کنید. امروز زمان نادیده گرفتن استعدادها نیست. شاید لازم باشد برای شروع کار چندین کتاب خریداری کنید.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین آذر

آذر

طالع بینی امروز شما نشان می دهد معمولاً اولویت اول تان این است که به حقایق اطراف تان نظم و ترتیبی بدهید و دوست ندارید که احساس تان نسبت به یک وضعیت پیچیده را بررسی و کنکاش کنید. می توانید از محدودیت های احساسی گذشته عبور کنید و به نقطه ی جدیدی پا بگذارید، زیرا تصمیم دارید که کارهای سخت و شدیدی را تجربه کنید. ممکن است دوستان تان به خاطر رفتارهای ناگهانی شما شگفت زده شوند، زیرا قبلاً با احتیاط بیشتری عمل می کردید. خواسته های تان را اعلام کنید و از این که از سوی دوستان تان مورد قضاوت قرار بگیرید ترس نداشته باشید. اجازه ندهید که این فرصت ویژه برای ایجاد تغییرات مثبت از دست تان برود.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین دی

دی

در طالع بینی امروز شما آمده است که امروز زمان تکمیل همه کارهای عقب افتاده چند وقت گذشته است. به جای آن که از آنها شانه خالی کنید، برای انجام آنها برنامه ریزی کنید. این مساله به شما کمک می کند تا برای پروژه های آینده وقت و فرصت بیشتری داشته باشید و ذهنتان نیز آزاد باشد. از نظر مسایل مالی و کاری در وضعیت خوبی قرار خواهید گرفت. از نظر احساسی امروز بسیاری سطحی هستید. اما به این درک می رسید تا درک بهتری نسبت به رویدادهای چند وقت اخیر داشته باشید و از آنها درس بگیرید. شما مهارت های بسیاری برای انجام دارید، از آنها بهره بگیرید. مغز شما همچون اسفنج است و همیشه تشنه یادگیری است.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین بهمن

بهمن

طالع بینی امروز شما نشان می دهد کسی نیستید که به زور و اجبار خانواده و یا دوستانتان هر چیزی را قبول کنید! شما می‌دانید چه می‌خواهید، کجا می‌خواهید بروید، می‌دانید چگونه به آنجا برسید و جواب منفی و مقاومت دیگران را قبول نخواهید کرد. باهمه این احوال حتی اگر مجبور شوید به خاطر دوری گزیدن از تمام مشکلات به احساسات‌تان بها ندهید، اصلا خوب نیست که مسیرتان را منحرف کرده و به دشمن ملحق بشوید! کمی حسایت از جانب شما امروز شما را نجات می‌دهد! امروز زمان آن است که به استعدادهای درونی خود رجوع کنید و آنها را از اعماق به سطح بیاورید.آن گروه کار نکنید و خودتان را برای همرنگی با جماعت عوض نکنید. طوری کار کنید که خودتان راضی باشید.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین اسفند

اسفند

طالع بینی امروز شما نشان می دهد برای بهتر کردن روابط تان باید بیشتر تلاش کنید، زیرا کنترل افکار و احساسات تان دشوار شده است. اما به هر حال هوشمندانه ترین راهکار این است که درهای ارتباط را به روی همه باز کنید. مراقب باشید؛ اگر عادت دارید که به بطالت وقت بگذرانید، ممکن است با کسی که فکر می کند باید طور دیگری عمل کنید مشاجره کنید. اما خیلی نگران انتظارات دیگران نباشید. هر کاری که از دست تان برمی آید انجام دهید تا انرژی خود را هم چنان در جریان نگه دارید. اما در عین حال مراقب خودتان هم باشید، یعنی حتی اگر لازم است اصلاً دست به هیچ کاری نزنید.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 533273 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟