فال ابجد امروز /  29  آذر ماه

فال ابجد یکی از قدیمی ترین روش های فال گرفتن در میان مردم است که بسیاری از مردم اعتقاد زیادی به این طالع بینی دارند. شما در سایت رکنا می توانید فال ابجد ماه تولدتان را از این به بعد مطالعه کنید.

فال ابجد متولدین فروردین

فروردین

ابجد فال شما :  ب  ب  ب

تعبیر : امروز سعی کنید بر عکس همیشه تا جایی که می توانید با افراد مختلف معاشرت کنید، این کار شما را جذب خواهد کرد و دید جدیدی نسبت به زندگی به شما خواهد بخشید. از این حالت استفاده کنید و از مصاحبت دیگران لذت ببرید، اما ممکن است عشقی ناگهانی را نیز میهمان قلب خود کنید. شاید رفتاری که خانواده با شما دارند باعث شود به آنها کمی دروغ بگویید، دروغ های به گمان خودتان مصلحتی، اما مواظب باشید، چرا که چشم هایتان حقیقت را لو خواهند داد.

 

فال ابجد متولدین اردیبهشت

 

اردیبهشت

ابجد فال شما :  آ  ج  ج

تعبیر : امروز حس ششم شما خیلی قوی است، پس به غریزه خود اعتماد کنید و خواهید دید که شما را جای بدی نخواهد برد. در کمک کردن به دیگران تمام تلاشتان را بکنید چرا که این کار دوستانی خوب برایتان به ارمغان خواهد آورد. حواستان باشد هیچ مهمانی یا مراسمی را از دست ندهید، چرا که هم خیلی به شما خوش خواهد گذاشت و هم به احتمال زیاد شخصی که دلتان می خواهد ببینید هم در آنجا حضور خواهد داشت. پس هنگام رفتن بهترین لباس هایتان را بپوشید و حسابی به خودتان برسید.

 

فال ابجد متولدین خرداد

 

خرداد

ابجد فال شما :  د  د  د

تعبیر : اگر احساس می کنید امروز همه چیز و همه کس روی اعصابتان پیاده روی می کند خودتان را کنار بکشید تا زمانی که اعصابتان به حالت عادی بازگردد و تحمل اطرافیان را داشته باشید. اگر هم می خواهید در جمع بمانید بگذارید دیگران هرکاری دلشان می خواهد بکنند، شما فقط بیننده باشید. اوضاع آشفته را پشت سر گذاشته اید و به وضعیت عادی بازگشته اید، اما انگار دیگران کاسه داغتر از آش شده اند و نمی خواهند مسئله را فراموش کنند.

 

فال ابجد متولدین تیر

تیر

ابجد فال شما :  ب  ج  ب

تعبیر : امروز اشتیاقات شما بسیار زیاد هستند و می توانید از آنها برای ایجاد تغییر استفاده کنید. کمی در وجود خود سرکش بودن احساس می کنید که اتفاقا بد هم نیست. کارهایی که دوست دارید را انجام دهید. اما مراقب باشید کارهای عجیب یا ناخواسته ای انجام ندهید که بعدها به خاطر آن ناراحت بشوید یا مشکلی برایتان پیش بیاید.

 

فال ابجد متولدین مرداد

مرداد

ابجد فال شما :  آ  آ  ب

تعبیر : یک نفر امروز شاید حرفی بزند و سپس کار دیگری را انجام دهد (حرف و عملش یکی نباشد)، که این موضوع می‌تواند روز شما را قدری آشفته کند. در مورد مسائلی که به دیگران بستگی دارد محتاط باشید، برای اینکه یک سوء تفاهم ساده می‌تواند تبدیل به مشکلی بزرگ بشود. دانستن اینکه چه کسی هستید و چه کاری میخواهید انجام دهید اکنون برای شما از رابطه دوستی‌ای که به نقطه پایان نزدیک شده مهم‌تر است.

 

فال ابجد متولدین شهریور

شهریور

ابجد فال شما : ب  د  ج

تعبیر : امروز همه چیز خوب به نظر می‌رسد، اما نباید زیاد هم مطمئن باشید برای اینکه دیدگاه‌های شما بیش از اندازه مثبت هستند. البته داشتن یک اعتماد منطقی می‌تواند محرک خوبی برای شما باشد و در حال حاضر خوش‌بینی شما به نفعتان تمام می‌شود. اما اگر نتایج حاصله مطابق انتظارات شما نبودند نباید خیلی ناراحت شوید.

 

فال ابجد متولدین مهر

مهر

ابجد فال شما :  ج  ب  ج

تعبیر : شما امروز باید خودتان را با دوستانتان مقایسه کنید و بفهمید که چه کاری را شما آنگونه که از شما انتظار می‌رفته به خوبی انجام نداده‌اید. اگرچه شما به مسائل مهم توجه می‌کنید، استدلالهای شما محتملاً اینک به سوی نگرش منفی کشیده می‌شوند. از آنجایی که نگرشهای مثبت‌تر باید در یک یا دو روز آینده دوباره به وجود آیند، سعی کنید تا زمانی که نتوانسته‌اید آینده روشنتری برای خودتان تصویر کنید، تصمیمات مهمتان را به تعویق بیندازید.

 

فال ابجد متولدین آبان

آبان

ابجد فال شما :  د  ج  آ

تعبیر : اگر شما کارتان را زمانیکه باید ؛ انجام داده اید حالا وقت آن است که تفریح کنید؛ ممکن است دیگران به شما حسادت کنند به خاطر اینکه آنها هنوز کارهای ناتمامی‌دارند که وقتی برای تفریح و بازی برایشان نمی‌گذارد. با این حال شما زیاد سرحال نیستید و امروز می‌توانید کاری را که قبلا باید به اتمام می‌رساندید را انجام دهید. بیشتر از توان تان مسئولیت قبول نکنید؛ بهتر است تا جاییکه می‌توانید به خودتان خوش بگذرانید.

 

فال ابجد متولدین آذر

آذر

ابجد فال شما :  آ  ج  آ

تعبیر : شما امروز برای رفع کردن یک سوءتفاهم تلاش کرده و احساس مسئولیت می کنید، اما به طریقی قصد و نیت شما می تواند اشتباه تعبیر شود. حتی اگر شما فکر کنید که خیلی واضح صحبت می کنید، دیگران ممکن است که گفته های شما را اشتباه تفسیر کنند. هرچقدر هم که بیشتر توضیح بدهید، بیشتر گرفتار خواهید شد. سعی نکنید که به سختی فعالیتهایتان را توجیه کنید. اکنون ساکت بودن و کمتر حرف زدن مؤثر است.

 

فال ابجد متولدین دی

دی

 

ابجد فال شما :  ب  ب  ب

تعبیر : دیگران ممکن است امروز شما را به عنوان یک راهنما و مشاور ببینند، به خاطر اینکه به نظر می‌رسد که شما هوش و استعداد خوبی دارید و پاهایتان استوار به زمین متصل هستند. خوشبختانه، شما آماده یک مبارزه و رقابت هستید، و نباید این فرصتی را که برای نشان دادن توانایی که برای مشخص کردن اختیارات تان دارید را از دست بدهید. اگر چه این زمان بسیار جدی و مهمی‌است، اما سعی کنید خلق و خوی شاداب و بانشاط خود را از دست ندهید. شما می‌توانید در حالیکه زمان خوبی دارید همچنان موثر و مفید واقع شوید.

 

فال ابجد متولدین بهمن

بهمن

ابجد فال شما :  آ  د  ب

تعبیر : بلندپروازی شما بسادگی می‌تواند شما را از راه تان منحرف کند ولی شما قادرید که با تغییر مقداری از عوامل جایگزین شرایط خود را تغییر دهید. طبیعتا زندگی بسیار پیچیده است بنابراین سعی نکنید تا خود را حتی در جزیی ترین امور استاد بدانید و بخواهید که به تنهایی گلیم خود را از آب بیرون بکشید. فقط روی بخش‌های مهم تمرکز کنید.خوشبختانه بقیه چیزها به خودی خود حل خواهند شد.

 

فال ابجد متولدین اسفند

اسفند

ابجد فال شما :  ج  د  د

تعبیر : حتی در سخت ترین شرایط نگرش شما کلید خوشبختی‌تان می‌باشد. موفقیتهای مادی شما با وجود این می‌تواند مشکل ساز باشد، اما نگذار که هدفهایت وارد این راه بشوند. اکنون کارهایی را انجام بده که باعث می شوند احساس خوبی نسبت به خودت داشته باشی، پول هم به دنبال آن خواهد آمد. هنوز احساسهایی وجود دارند که نیاز است آنها را با دیگران سهیم بشوی؛ این احساسات را با عشق فراوان بیان کن. زیاد سخت نگیر، خودت خواهی فهمید که چه زمانی برای این کار مناسب است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 527066 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟