طالع بینی شخصی امروز / 25 آذر ماه

طـالـع بینی روزانـه متولدین فروردین

فروردین

طالع بینی امروز شما نشان می دهد در حال حاضر منابع قدرتمندی در درون شما فعال شده اند و حتی اگر متوجه این موضوع نشده باشید هم می توانید به طور فوق العاده ای این انرژی ها را تحت کنترل خود درآورید. به جای این که زمام امور را به دست فرد دیگری بسپارید خودتان اوضاع را زیر نظر بگیرید. خواهید دید که اطرافیانتان بسیار انعطاف پذیرتر از همیشه هستند و می توانید آنها را خیلی راحت به قدم برداشتن در مسیری که می خواهید هدایت کنید.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین اردیبهشت

اردیبهشت

طالع بینی امروز شما نشان می دهد این روزها اعتماد به نفستان باید قوی باشد تا به شما کمک کند روز به روز بیشتر خودتان را باور داشته باشید. امروز ممکن است یک نفر اعصابتان را به هم بریزد و ناگهان وضعیت روحیتان از زمین تا آسمان تغییر کند، تمام سعی خود را بکنید تا آرامشتان را حفظ کنید. اگر آرامش خود را از دست بدهید کنترل اوضاع نیز از دستتان خارج خواهد شد. بعد از ان همه فکر کردن به آنچه در رابطه عاطفیتان برایتان اهمیت و اولویت دارد، حالا دیگ وقت آن فرا رسیده است که احساساتتان را با عشقتان در میان بگذارید. او بزرگترین شریک شما در رسیدن به اهداف و خاسته هایتان است و یا به عبارت دیگر باید باشد. پس با او حرف بزنید و اولویت هایتان را با او در میان بگذارید.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین خرداد

خرداد

طالع بینی امروز شما نشان می دهد امروز برای شما هیچ حد وسطی وجود ندارد، همه چیز یا عالی پیش می رود یا افتضاح! بهتر است روی چیزهایی که خوب پیش می روند تمرکز کنید. برخی از تغییراتی که در حال حاضر دارند در زندگی شما پیش می آیند کاملا ناخودآگاه هستند و هیچ نوع آگاهی نسبت به آنها ندارید. اما این امری کاملا طبیعی است، چرا که بیشتر فرآیندهایی که در بدن ما رخ می دهند، مثل نفس کشیدن و رشد مو و غیره، نیز به صورت ناخودآگاه اتفاق می افتند. مدیتیشن می تواند در آگاه شدن نسبت به خودتان به شما کمک کند و شما را نسبت به تغییراتی که در اثر محیط اطراف در شما به وجود می آیند آگاه کند. خودتان را با دنیای اطرافتان هماهنگ کنید، به حرف های دیگران گوش بسپارید و از آنها درس بگیرید.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین تیر

تیر

طالع بینی امروز شما نشان می دهد امروز وقت آن رسیده است که برای تمام تلاشی که در این مدت کرده اید به خودتان جایزه بدهید، به شرطی که خودتان هم خود را لایق این جایزه بدانید. این یکی از رازهای موفقیت است، اگر همیشه دیگران را در اولویت قرار داده و خودتان را به طور مناسب مورد تشویق قرار ندهید، دنیای اطرافتان نیز همینطور عمل خواهد کرد و آنچه لایقش هستید را به شما نخواهد داد. این بدان معنی نیست که نباید به دیگران کمک کنید، اما خودتان را هم نباید در آخر لیست قراربدهید. به توانایی های خود توجه کنید، موفقیت خود را تایید کنید و به خودتان جایزه بدهید.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین مرداد

مرداد

طالع بینی امروز شما نشان می دهد امروز فرصت آن را پیدا می کنید تا با افرادی که در چند وقت گذشته کمی درگیر و از آنها دلگیر بوده اید، ارتباط بهتری برقرار کنید. امروز روز صلح برای شما است بنابراین آن را از دست ندهید و برای بهود روابط عاطفی خود به کار گیرید. حال که انرژی شما بسیار است از آن نهایت استفاده را بکنید. کمی محدودیت ها را کنار بگذارید و خودتان را برای تجربه چیزهای جدید آماده کنید.از ایجاد تغییرات در زندگی تان نترسید زیرا تنها در این صورت است که پیشرفت خواهید کرد.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین شهریور

شهریور

طالع بینی امروز شما نشان می دهد چند ماه اخیر برایتان سخت گذشته است زیرا محدودیت های زیاد دست و پای شما را بسته بود طوری که نمی توانستید آنطور که می خواهید عمل کنید. آرزوهای زیادی در سر داشتید که برایشان تلاش بسیار کرده اید نگران نباشید زیرا نتیجه تلاش هایتان را به زودی خواهید گرفت. به مسیر خود ادامه دهید اما با آرامش کامل. اگر می خواهید عشق تان را تحت تاثیر قرار دهید، امروز بهترین زمان است. نیرویی که در فضا وجود دارد هر دوی شما را شاد و خوشنود خواهد کرد.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین مهر

مهر

 

طالع بینی امروز شما می گوید جذابیت امروز شما به اوج خود رسیده است و انرژی تان فراوان است. اگر آرزو یا هدفی در سر دارید، امروز بهترین زمان برای برداشتن اولین قدم است. نگران مسیر نباشید، به ندای قلب تان گوش دهید تا راه درست را به شما نشان دهد. قبل از به زبان آوردن افکارتان بهتر است خوب در مورد آنها بیاندیشید زیرا ممکن است در آینده ای نزدیک پشیمانی به سراغ تان آورد. اگر به دنبال عشق و عاشقی هستید، همین امروز اولین قدم را بردارید اما در این کار افراط نکنید تا به مراد دلتان برسید.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین آبان

آبان

طالع بینی امروز شما نشان می دهد محبوبیت شما زبانزد خاص و عام است، این خصلت خوب تان در چنین روزی بیشتر به چشم طرافیان تان می آید. پس از همین حالا روز خود را با انرژی آغاز کنید. خانواده و دوستان تان روی شما حساب زیادی باز می کنند و دوست دارند همیشه مدیریت مسائل مختلف را به شما بسپارند. اگر چه شما نیز از این موضوع خشنود هستید اما نباید در این روند خوشی های شخصی خود را فراموش کنید. یک هدیه کوچک برای خود بخرید یا کارهایی را که از آنها لذت می برید، انجام دهید، شاید هم گاهی تنهایی شما را راضی و خوشنود کند پس خودتان را در اولویت بگذارید.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین آذر

آذر

طالع بینی امروز شما نشان می دهد زمان خوبی برای برگرداندن انرژی از دست رفته تان می باشد. کمی به اطراف شهر بروید و از مکان هایی که تا به حال ندیده اید، دیدن کنید. همه چیز در چنین روزی برایتان جذابیت بیشتری خواهد داشت، دیگران نیز بیشتر به سمت شما جذب می شوند و می توانند با شما ارتباط بهتری برقرار کنند. زندگی عاطفی و شغلی شما دچار دگرگونی هایی می شود که می تواند بر روحیه شما تاثیر مثبتی بگذارد.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین دی

دی

در طالع بینی امروز شما آمده است امروز روز فوق العاده ای برای افراد ماجراجو و کنجکاوی چون شما است پس به دنبال هر چه ذهن تان را مشغول کرده است بروید. اگر چه در حال حاضر زیاد به فکر عشق و عاشقی نیستید اما امروز دوست دارید کمی رمانتیک باشید. اگر می خواهید فردی را ملاقات کنید، نگرانی های خود را دور بریزید و درنگ نکنید زیرا امروز بهترین زمان برای گفتگو است. فعالیت های جدید و گروهی می تواند شما را سر ذوق بیاورد پس بد نیست به مکان های فرهنگی یا باشگاههای ورزشی سری بزنید.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین بهمن

بهمن

طالع بینی امروز شما نشان می دهد شما در تلاش هستید هم موقعیت خود را حفظ کنید و هم تغییرات اجتناب ناپذیری که هم اکنون سر راهتان قرار دارند را با آغوش باز بپذیرید، اما در این گیر و دار ظاهرا وقتی برای استراحت کردن هم پیدا می‌کنید!! فقط زمانی که شما فکر می‌کنید اوضاع رو براه است و هیچ مشکلی هم وجود ندارد، یک نفر – مثل اجل معلق! – کاری انجام می‌دهد که تمام فرضیات شما زیر سئوال می‌رود! شما نباید بیش از حد به انتظاراتی که از دیگران دارید وابسته باشید. پس تاموقعی که انرژی‌تان تمام نشده است خودتان را با تغییرات وفق دهید.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین اسفند

اسفند

طالع بینی امروز شما نشان می دهد شما کارهای خود را به بهترین نحو انجام می‌دهید و چشم و گوش خود را به روی تغییراتی که مدت‌ها انتظارش را کشیده‌اید باز نگه داشته‌اید!! اما این تغییرات لزوما مطابق با آنچه شما در رویاهایتان انتظار داشتید نیستند و ممکن است بر شما پوشیده باشند. در چند روز آینده اگر خیلی در قید و بند جلب توجه کردن نباشید اتفاقات خاصی روی می‌دهد. سعی کنید فراتر از موانع قدم بردارید و برای ایجاد کردن برنامه‌های کاربردی که نیازهایتان را تامین کنند می‌توانید از دیگران هم کمک بخواهید. اما زیاد به خودتان سخت نگیرید. این کار مدتی زمان می‌برد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 526072 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟