طالع بینی شخصی امروز / 21 آذر ماه

طـالـع بینی روزانـه متولدین فروردین

فروردین

طالع بینی امروز شما نشان می دهد روزی بهتر از امروز را نمی توانستید تصور کنید و امروز مشکلات کمتری در زندگی روزانه خود خواهید داشت و مشکلات شما اغلب به خرابی های کوچک یا امور مالی ناچیز مربوط می شود. اگر پزشک شما نسخه ای تجویز کرده است، می بینید که داروی او معجزه می کند و بیماری تان کاملاً محو می شود. امروز به مسائل کوچک و خرده کارها هم رسیدگی کنید، زیرا کمتر از آنچه فکرش را بکنید وقتتان را می گیرند. امروز از آن روزهایی است که زخم ها زود جوش می خورند و زخم های عاطفی بیش از همه درمان می شوند. همه وعده ها بعد از حداقل صدبار شکسته شدن وفا می شوند. این بار راهی برای شکستن عهد وجود ندارد.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین اردیبهشت

اردیبهشت

طالع بینی امروز شما نشان می دهد کار سخت شما تا تسویه حساب کردن ادامه خواهد یافت، اما ممکن است امروز پورسانت خود را بگیرید و فقط اجازه دهید که حوادث راه خود را ادامه دهند. ممکن است شما فقط نیاز داشته باشید که از وظایف‌تان فاصله بگیرید تا زمانی را ایجاد کنید تا یک موقعیت جدیدی برای زندگی خود ایجاد کنید. خوشبختانه، لازم نیست خودتان را به خطر کارهایی که باید انجام دهید و کارهایی که نباید انجام دهید از پا درآورید. شما خوب هستید اگر فقط راه خودرا بروید. عشاق غذای عاشقانه و رمانتیکی صرف می کنند و زمان خوب و خوشی را با هم سپری می کنند. نگران نباشید، این شیرینی و خوشی موقتی نیست.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین خرداد

خرداد

طالع بینی امروز شما نشان می دهد وقتی که احساس گیجی و پریشانی می‌کنید واقعا دست پاچه و نگران می‌شوید در حالیکه دیگران شما را به عنوان شخصی می‌بینند که گام‌هایتان را استوار و مطمئن بر زمین می‌گذارد. با وجود اینکه ماه نشان شما هنوز تحت تاثیر زحل تاریک و محزون است و در اولین خانه از شخصیت شما قرار دارد، افکارتان در ابرها شناور هستند. سیاره حاکم شما عطارد اکنون مقصر است چرا که به نپتون رویایی می‌پیوندد تا شما را به یک سفر جادویی و مرموز بفرستد. ممکن است زمانیکه از دنیای خیال به زمین برمی‌گردید بین حقیقت و خیال غوطه ور باشید.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین تیر

تیر

طالع بینی امروز شما نشان می دهد که امروز شما به این موضوع فکر می کنید که به مسافرت بروید یا با دوستانتان مهمانی بگیرید. امروز متوجه می شوید که این شما هستید که باید کارهای برنامه ریزی را صورت دهید. این زیاد شما را اذیت نمی کند، زیرا می دانید که می توانید درست انجامش دهید. چرا درباره انجام کاری دیگر و برنامه ریزی چیز خاصی نمی اندیشید که دوستانتان اصلاً به ذهنشان هم نرسیده است؟ امروز شما نیاز دارید که در رابطه شخصی و صمیمی خود کمی به آرامش برسید و از آن دوره ناراحتی ها و رنجش هایی که فراز و نشیب رابطه شما بودند فاصله بگیرید. در نهایت بعد از این استراحت حس می کنید که بار سنگینی از روی دوشتان برداشته شده است. می توانید آرام بگیرید و با ذهن بازتر و اعتماد به نفس بیشتری به کارهایتان رسیدگی کنید.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین مرداد

مرداد

طالع بینی امروز شما نشان می دهد ممکن است امروز در حالی که نشسته‌اید و برای آینده‌تان برنامه ریزی می‌کنید به نظر برسد که دچار گوشه گیری و انزوا شده‌اید. کاری را انجام دهید که که شما را کمک کند که به ذات خود برسید، مانند دعا کردن،‌ قدم زدن در طبیعت یا گوش کردن به یک موسیقی الهام بخش. اما برای اینکه به دیگران توضیح دهید که مشغول چه کاری هستید از راه خود خارج نشوید. این توصیه‌ای برای رسیدن به موفقیت نیست، بلکه درباره پرورش روح است. نتیجه گیری‌های شما درباره کارتان نگرانی‌هایی را ایجاد می‌کنند و دری به روی درگیری شدید عاطفی برای شما باز می‌کند.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین شهریور

شهریور

طالع بینی امروز شما نشان می دهد شما در زندگی تان فردی مثبت بین هستید به همین دلیل با تمام مشکلاتی که پیش می‌ایند به راحتی مقابله می‌کنید و هیچ اتفاقی هر چند خیلی بزرگ باشد نمی‌تواند مانع شما شود.شما به تنهایی این احساس را در خود نگه نمی‌دارید بلکه با صحبت‌ها و رفتارهای مثبت تان این موضوع را به دیگران نیز القا می‌کنید به همین دلیل خداوند راه‌های سعادت و خوشبختی را بیش از پیش بر سر راه شما قرار می‌دهد.استدلال‌ها و آنالیزهای که در رابطه با دیگران انجام می‌دهید یا حدس می‌زنید کاملا به واقعیت می‌پیوندند اما توصیه می‌کنیم به انها زیاد اهمیت ندهید زیرا باعث می‌شوند که شما رفتاری نا عادلانه را پیشه خود کنید.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین مهر

مهر

 

طالع بینی امروز شما می گوید امروز روز نسبتاً آرامی است که قطعاً شما را راضی و خوشحال می کند. شاید هدایایی از سوی اعضای خانواده و دوستان دریافت کنید که نشانه احترام و عشق آنها به شماست. این همان نوع دلگرمی و اطمینانی بود که بدان نیاز داشتید. از آنجائیکه شما تأثیر بسیار زیادی در روابط خود با دیگران ایجاد می کنید، برایتان کاملاً ضروری است که دوست خوبی باشید. شاید امروز از آن روزهایی به نظر برسد که بعضی چیزها کندتر ولی شیرین تر می شوند. صحبت های زیادی در مورد چیزهایی که به نظر نمی رسد ربطی به شما داشته باشند وجود دارد. ولی امروز فرصت می یابید که با هم بیرون بروید و شام بخورید و از صحبت رمانتیک با هم لذت ببرید و این ایده خوبی برای امروز است.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین آبان

آبان

طالع بینی امروز شما نشان می دهد که شما می‌توانید امروز بدترین دشمن خود باشید به خاطر اینکه خیلی سخت است که عقیده محکمی ‌را درباره کار که در تمام طول آخرهفته طول کشیده است کنار بگذارید. معمولا، آن باعث می‌شود تا پی در پی تلاش کنید و برای مشکلات پیچیده و دشوار راه حل بیابید. اما حالا، زیرکانه‌تر این است که نیازتان را کنترل نکنید تا به آخرین حقیقت پی ببرید و اگر چه این ممکن است نظریه بسیار ساده‌ای باشد، اما شادی قسمتی از ذهن است که به وسیله افکار خلق می‌شود، پس می‌توانید بوسیله کنترل بر دنیای ذهن‌تان راه حل وقعی را پیدا کنید. زیرکانه ترین سیاست شما الان این است که مشغولیت‌های خود را کمتر کنید؛ به خاطر اینکه یکباره می‌بینید که در یک تعارض قرار می‌گیرید و حتی اگر برنده باشید باعث می‌شود بازنده شوید.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین آذر

آذر

طالع بینی امروز شما نشان می دهد امروز گفتن حقیقت به دیگران سخت‌تر شده است، برای اینکه به نظر می‌رسد که آنها نسبت به همیشه بیشتر غیر قابل پیش‌بینی شده‌اند. با وجود این در نظر داشته باشید که بخشی از این انرژی نا آرام از خود شما برخاسته و شما را مجبور می‌کند که آن را به سمت دیگران هم هدایت کنید. به جای اینکه سعی کنید فرد دیگری را وادار کنید تا تعهدی را قبول کند، تجزیه و تحلیل کردن تواناییهای خودتان به برطرف شدن نگرانی‌تان کمک خواهد کرد. ممکن است امروز بتوانید مشکلی را در محل کارتان حل کنید و یا موقعیتی مناسب برای برتری و موفقیت بوجود بیاورید.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین دی

دی

در طالع بینی امروز شما آمده است امروز ممکن است اخبار بدی درباره امور پولی و مالی دریافت کنید. شاید امروز بهترین روز ماه باشد تا در این روز بتوانید به مشکلات مالی رسیدگی کنید و آنها را حل و فصل کنید. اگر می خواهید از این موقعیت برنده و موفق بیرون بیایید، لازم است که از زاویه متفاوتی به مسائل بنگرید. مطمئن باشید که همه چیز به خوبی پیش می رود. انرژی امروز فرصتی عالی برای درخشیدن نور کم سوئی در موقعیتی تیره و تار ایجاد می کند و امروز در مورد بعضی مسائلی که اخیراً شما را اذیت می کرد، به توافق می رسید. شما به عشقتان حس امنیت می دهید و به او می بالید و او را شام بیرون می برید و در کل حس خوبی به هم می دهید. به این روند ادامه دهید و عشقتان را عمیق تر کنید.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین بهمن

بهمن

طالع بینی امروز شما نشان می دهد آنچه که شما را اخیرا عقب نگه داشته بود تغییر خواهد کرد به طوری که زیاد طول نمی‌کشد که مشکل شما حل خواهد شد. به طرز شگفت انگیزی، موانع از شما نشئت می‌گیرند. حتی اگر از بیرون هم موانعی بر سر راه شما معلوم باشد. ولی سعی نکنید در جست و جوی و کنکاش فیلسوفانه برای درک آنها غرق شوید. کارهای زیادی هست که باید انجام شوند. افکارتان را به وسیله کنترل اعمال تان زیر نظر بگیرید. محدود کردن فعالیت‌های غیر اصلی می‌تواند به سرعت روزتان را به مسیر خود بیندازد. شما می‌دانید که کارهایی که انجام میدهید بخشی از یک نتیجه بزرگتر است که برای زمانی با شما خواهد بود و برای این مشکل راه حل آسانی وجود ندارد.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین اسفند

اسفند

طالع بینی امروز شما نشان می دهد شما این روزها اعتماد به نفس زیادی یپد کرده اید و این موضوع همان قدر که می تواند خوب باشد می تواند شما به دردسر نیز بیندازد. طبیعتاً یکی از بزرگترین تواناییهای شما این است که می توانید قبل از دست به عمل زدن تا رسیدن به موقعیت درست صبر کنید. باوجود اینکه صبرکردن و تأمل می تواند جلوی بعضی از کارهای اشتباه را بگیرد، همچنین می تواند باعث شود شما بعضی از فرصتهای خیلی خوب را از دست بدهید. ولی امروز اینگونه نیست. شما وسوسه شده اید که کاری جدید را شروع کنید وخیلی سریع آن را تمام کنید. فرامش نکنید که کمی احتیاط هم شرط عقل خواهد بود.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 524835 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟