طالع بینی شخصی امروز / 18 آذر ماه

طـالـع بینی روزانـه متولدین فروردین

فروردین

طالع بینی امروز شما نشان می دهد با خوش‌بینی ، تلاش و اعتماد به نفس می‌توانی بحران مالی که در آینده نزدیک به سراغت می‌آید خنثی کنی.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین اردیبهشت

اردیبهشت

طالع بینی امروز شما نشان می دهد اوضاع اقتصادی تو تقریبا روال طبیعی و عادی خود را طی می‌کند. پس جایی برای نگرانی نیست و نمی‌خواهد بیهوده خود را آزار دهی یا دچار ترس و تردید شوی.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین خرداد

خرداد

طالع بینی امروز شما نشان می دهد مشکلاتی در وضعیت اقتصادی تو پیش می‌آید که تو را عصبی و پرخاشگر می‌کند. باید صبر و تحملت را بیشتر کنی و بکوشی تا با دوراندیشی و تدبیر، این وضعیت را برطرف سازی. این مشکل هم حل خواهد شد و تو باید از حالا به فکر برنامه‌های آینده‌ات باشی.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین تیر

تیر

طالع بینی امروز شما نشان می دهد که یک سهل‌انگاری کوچک مالی، تو را دچار دردسر های متعددی خواهد کرد. در این میان نمی‌توان کسی را مقصر معرفی کرد چون منشاء اصلی آن خود تو بوده‌ای. پس از آن باید برای آینده درس‌های مهمی گرفت.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین مرداد

مرداد

طالع بینی امروز شما نشان می دهد پولی دریافت می‌کنی که باید از ولخرجی آن جدا پرهیز کرد. این پول می‌تواند سرمایه‌ای برای آینده تو باشد به شرط آنکه آینده‌نگر باشی و هدفی متعالی در ذهن داشته باشی.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین شهریور

شهریور

طالع بینی امروز شما نشان می دهد موقعیت اقتصادی تو به زودی خوب خواهد شد و تو دیگر نباید نگران باشی. حالا باید مصمم‌تر از گذشته و با پشتکار بیشتر کار کنی تا به ثبات مالی برسی.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین مهر

مهر

 

طالع بینی امروز شما می گوید سهل انگاری تو در استفاده از موقعیت‌ها مساله‌ساز خواهد شد. این مساله خودبه‌خود آرزوها و برنامه‌های آینده‌ات را تحت تاثیر قرار می‌دهد. باید بیشتر مراقب باشی تا از این به بعد فرصتهای باقیمانده را از دست ندهی.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین آبان

آبان

طالع بینی امروز شما نشان می دهد که به خاطر یک بحران مالی دچار تنش‌های تازه‌ای خواهی شد. فشارهای اقتصادی، بر روح و روان آدمی تاثیر منفی خواهد گذاشت. باید کنترل اعصاب خود را داشته باشی و عاقلانه تصمیم بگیری.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین آذر

آذر

طالع بینی امروز شما نشان می دهد وضعیت مادی و اتقصادی تو روند خوبی را طی نمی‌کند. برنامه‌ای را که در نظر داشتی شکست خورد و همین موضوع، اوضاع را بدتر کرد. باز هم باید راه حل تازه‌ای پیدا کرد و از تلاش دست برنداشت.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین دی

دی

در طالع بینی امروز شما آمده است باید تلاش بیشتری کرد تا موفق شد. هر کس زحمت بیشتری می‌کشد، سود بیشتری خواهد برد. نباید فکر کنی کارها خود به خود روبراه می‌شود و تو به مقصد می‌رسی!

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین بهمن

بهمن

طالع بینی امروز شما نشان می دهد در آینده‌ای نزدیک به پولی یا موقعیتی پول‌ساز خواهی رسید که برایت خیلی غیرمنتظره است. از این موقعیت به بهترین نحو استفاده کن چون دیگر به این زودی‌ها پیش نمی‌آید.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین اسفند

اسفند

طالع بینی امروز شما نشان می دهد یکی از کسانی که از شما طلبی و یا خواسته ای دارد، با پیشنهادی تازه نزد شما خواهد آمد. سعی کنید ابتدا حرف های او را به دقت بشنوید و بعد تصمیم بگیرید. به مناسبتی مقداری پول بابت خرید یک چیز با ارزش از دستتان خارج میشود.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 524277 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟