طالع بینی شخصی امروز / اول آذر ماه

طـالـع بینی روزانـه متولدین فروردین

فروردین

طالع بینی امروز شما نشان می دهد به دلیل اینکه کار مهمی را سر وقت تکمیل نکردید ناراحت می شوید. عجله نکنید! به نظر می رسد که امروز کارآمد نیستید. ممکن است مضطرب باشید و نتوانید متمرکز باشید. باید آرام باشید و زمان بیشتری را با عشق زندگیتان سپری کنید.

طـالـع بینی روزانـه متولدین اردیبهشت

اردیبهشت

طالع بینی امروز شما نشان می دهد شما کوهی هستید که برای اطرافیان تان و از جمله، خویشاوندان و دوستان تان سمبل قدرت و استقامتید. همه از داستانهای خانوادگی و کودکانه شما لذت می برند، اما موضوع از تحسین شدن بخاطر سرگرم کردن دیگران مهم تر است؛ شما بخاطر صداقت تان عمیقاً مورد اعتماد هستید و بخاطر درستی خود محترم شمرده می شوید. هیچ لزومی ندارد که چیزی که خوب است را تغییر بدهید. فقط باید با یک قلب و ذهن باز در کنار مردم باشید. رابِرت براونینگ شاعر می گوید: بهتر است که خودتان باشید؛ مقتدر، صاف و ساده و صادق.

طـالـع بینی روزانـه متولدین خرداد

خرداد

طالع بینی امروز شما نشان می دهد امروز برای شما روز دوستان و روابط است. اگر همکارانتان به اندازه شما کار و تلاش نکنند ممکن است عصبانی شوید، و امروز تلاشهای شما در جهت کمک به آنها را انتقاد به خودشان تلقی می‌کنند. سعی نکنید اشتباهاتی که پیش آمده و انتظاراتتان که آنها برآورده نکرده اند را راست و ریس کنید! فقط نگرش خود را متعادل کرده و جایی را برای بررسی کردن و صحبت کردن در مورد نقصها اختصاص بدهید و به افراد دیگر هم اجازه بدهید آنجا حضور داشته باشند.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین تیر

تیر

طالع بینی امروز شما نشان می دهد زمان مناسبی برای زندگی عاشقانه و فعالیت های مرتبط با خانه می باشد. امروز صبح ممکن است اجبارا سفرتان را لغو کنید. بهتر است. به این ترتیب می توانید زمان بیشتری برای برنامه های مرتبط به خانه خود داشته باشید. در طول شب ممکن است برخی از دوستانتان را ملاقات کنید.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین مرداد

مرداد

طالع بینی امروز شما نشان می دهد در طول صبح بسیار خوش بین هستید و لحظه مناسبی برای درخواست چیزهای بیشتری است. شانس شما امروز کم است. ممکن است حتی وظایف بیشتری را به عهده بگیرید. نباید به خودتان فشار بیاورید. احتمالا به اندازه کافی قانع کننده نخواهید بود و نمی توانید دلایل خود را به روش متقاعد کننده به اشتراک بگذارید.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین شهریور

شهریور

طالع بینی امروز شما نشان می دهد گاهى اوقات وقتى که شما در کارى موفق مى شوید برایتان سخت است که خودتان را کنترل کرده و احساساتتان را ابراز نکنید، با وجود این زمانى که شما از نظر احساسى ضربه مى‌خورید توانایى انجام این کار را دارید. به یاد داشته باشید حالا که احساسات شما شکننده و حساس هستند، اگر ابراز بشوند نمى‌توانند به این شکلى که در حال حاضر هستند مدت زیادى دوام بیاورند. در مورد خودتان با دید منفى قضاوت نکنید؛ شما خودتان مى دانید که چه موقع احساسات خود را ابراز کنید.

طـالـع بینی روزانـه متولدین مهر

مهر

 

طالع بینی امروز شما می گوید مثل اینکه امروز پنهان کردن عصبانیت و خشم برای شما از ابراز کردن احساس واقعی تان راحت تر باشد. شاید می ترسید که وقتی شروع به حرف زدن کردید دیگر نتوانید جلوی خودتان را بگیرید! بنابراین ظاهرا اصلا حرف نزدن مطمئن تر است. متاسفانه اگر احساسات منفی نهفته در وجودتان تبدیل به خشم و عصبانیت شود روزهای آینده روابط و تعاملاتتان در محل کار پیچیده و بغرنج می شود. بنابراین بهتر است بر ترسهایتان غلبه کرده و در مورد حقایق پنهانی وجودتان صحبت کنید.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین آبان

آبان

طالع بینی امروز شما نشان می دهد تا به حال به سوی عقب و جلو درنوسان بوده‌اید،‌ به خاطر اینکه نمی‌دانستید چگونه باید دررابطه‌ای که دارید ابراز وجود کنید. یک لحظه به طور غیر معمولی عصبانی هستید و در مقابل تعهدات‌تان سرکشی می‌کنید. لحظه دیگر می‌خواهید احساسات مجروح شده خود از رابطه قبلی را با فرد جدیدی التیام ببخشید و دقیقا کاری را انجام دهید که قبلا گفته بودید. موقعیت‌های سخت نیازمند واکنش‌های نهایی است. اما اینکه بخواهید کنترل خود را از دست بدهید هیچ چیزی را درست نمی‌کند. آنقدر سیاست داشته باشید و زیرکانه عمل کنید تا بتوانید زندگی اطرافیان خود را از این که هست آسان‌تر کنید، به اضافه اینکه این کار زندگی خود شما را هم آسان‌تر می‌کند!

طـالـع بینی روزانـه متولدین آذر

آذر

طالع بینی امروز شما نشان می دهد اگر شما قصد تغییرات در منزل را دارید، زمان مناسبی است. به دوستان و بستگانی که مایل به کمک کردن هستند اعتماد کنید. زمان مناسبی برای بازسازی، اسباب کشی، تعمیرات و ... است. توصیه های یک خانم ممکن است باعث دعوا بین شما و عشق تان شود. بهتر است آرام بمانید و احتیاط کنید.

طـالـع بینی روزانـه متولدین دی

دی

در طالع بینی امروز شما آمده امروز شما در موقعیت دشواری قرار می‌گیرید و نمی‌دانید پیشنهاد تازه ای که بهتان شده را قبول کنید یا نه؟! ممکن است این پیشنهاد با برنامه‌های قبلی شما هماهنگ نشود. اما بهتر است فقط به این دلیل به پیشنهاد جواب منفی نداده و خیلی خوب در مورد آن فکر کنید. ذهن خودتان را محدود نکنید، چراکه هر نوع اطلاعات جدید ممکن است حقیقتی باشد که خیلی چیزها را تغییر دهد. پس قبل از اینکه جواب نهایی بدهید تمام گزینه ها را بررسی کنید.

طـالـع بینی روزانـه متولدین بهمن

بهمن

طالع بینی امروز شما نشان می دهد شما امروز سعی می کنید بخشی از اطلاعاتی که دارید را از دیگران مخفی کنید، اما این موضوع باعث می شود اطرافیان شما ناراحت شوند. بهتر است که روشتان را تغییر داده و آنها را همان طوری که هست به دیگران هم بگویید. هر کاری که شما یا اطرافیانتان از انجام دادنش کوتاهی کرده اید، خیلی زود آشکار خواهند شد و اکنون اگر این کارها انجام شوند، مشکلات بیشتر خواهد شد. الان صداقت داشتن بهترین سیاست است.

طـالـع بینی روزانـه متولدین اسفند

اسفند

طالع بینی امروز شما نشان می دهد امروز صبح ممکن است حس و خال خوبی نداشته باشید و نتوانید به صورت موثر ارتباط برقرار کنید. آرام باشید و سعی کنید همه چیز را مرتب کنید. در طول شب احتمالا به یک مهمانی دعوت شوید. می توانید فرصتی برای ملاقات با شخصی را پیدا کنید که نقش مهمی را در زندگی آینده شما ایفا خواهد کرد.

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 519842 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟