طالع بینی شخصی امروز / 24 آبان ماه

طـالـع بینی روزانـه متولدین فروردین

فروردین

در طالع بینی امروز شما آمده است امروز از دل خود دفاع کنید. زیرا دل شما هدف اولیه حرف های آزاردهنده قرار می گیرد. حساسیت شما باعث می شود که احساس تنهایی کنید. بهتر است امروز را مرخصی بگیرید و در خانه استراحت کنید. اگر خواستید بیرون بروید باید آماده باشید. نقاط ضعف خود را بدانید و از منابع انرژی به بهترین و مفیدترین روش استفاده کنید. در کلام شما نیروی زیادی وجود دارد. شاید شما متوجه نشوید، ولی ممکن است یکی از رویاهای شما به واقعیت بپیوندد یا چیزی خراب شود که مدتها برای ساختنش زحمت کشیده بودید. انرژی فراوانی در اطراف شما وجود دارد. حس می کنید زمان آن رسیده که همه مسائل را حل کنید، ولی عشقتان به این راحتی نمی تواند کنار بیاید.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین اردیبهشت

اردیبهشت

طالع بینی امروز شما نشان می دهد اگر شما و همسرتان تصمیم گرفته اید رابطه تان را محکم تر کنید دیگران هم در این شادی با شما شریک می شوند.البته ترجیح می دهید در این شرایط رمانتیک با هم تنها باشید.یک بار دیگر حس می کنید که دود از گوش های شما بیرون می آید و همانند یک شیرخشمگین دمتان را تکان می دهید تا حساب کسی را برسید. ستارگان می گویند که شما معتقدید مدت طولانی در رابطه با او صبوری به خرج داده اید و اکنون زمان آن است که او را سر جای خودشان بنشانید. احتمالاً اتفاقاتی که در گذشته رخ داده را به یاد آورده و می ترسید که این اتفاقات دوباره به وقوع بپیوندند. با دقت آن را بررسی کنید و نگذارید تاریخ مجدداُ تکرار شود.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین خرداد

خرداد

طالع بینی امروز شما نشان می دهد شما کاملا ساده لوحانه یا بیش از حد صبورانه در رفتارهایتان با دیگران عمل می‌کنید، زیرا این تفکر را دارید که در این صورت آنها شما را بیشتر دوست خواهند داشت یا علت‌های دیگر… این تفکر کاملا اشتباه می‌باشد زیرا دیگران نه تنها از رفتار شما سوﺀ استفاده می‌کنند بلکه در نهایت همان مقداری که تمایل دارید شما را دوست نحواهند داشت. شما از این که به این رفتارتان پایان دهید دچار ترس و واهمه هستید اما هر چه زودتر این کار را ترک کنید به نفع شما خواهد بود. در ابتدا خیلی مشکل به نظر می‌رسد اما با ممارست به تحقق می‌انجامد. امروز تردید و دودلی بزرگترین دشمن شماست. شما آنقدر درگیر کارهایتان می شوید که بزرگترین ابزار خود یعنی حس ششم را فراموش می کنید.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین تیر

تیر

طالع بینی امروز شما می گوید از لحاظ عاطفی، همه چیز برایتان امروز سخت می شود و دیگران رفتاری خودخواهانه خواهند داشت. یادتان باشد که خودخواهی همیشه منفی نیست. گاهی هم می تواند سالم باشد و برای داشتن رفتاری خود-محور لازم است. یادتان باشد که همیشه مراقب این قضیه باشید. سعی نکنید که با افرادی که چنین رفتاری دارند، بجنگید. افرادی که تحت همه شرایط راضی هستند و هرچه پیش آید برایشان خوشایند است، از همه خوشحال ترند. ولی امروز آرامش و سکوت شما به امتحان گذاشته می شود. فضای بین شما و عشقتان امروز شدت می یابد و شما چاره ای جز حرف زدن در مورد آن ندارید و نباید پنهان شوید. این چیز بدی نیست.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین مرداد

مرداد

طالع بینی امروز شما نشان می دهد اگر با برادریا خواهرتان اختلاف نظر کوچکی دارید اجازه ندهید به بحث کشیده شود. هر کسی نظر خودش را دارد اما برای آشتی و مصالحه همیشه زمان هست. اگر بیرون می روید خیلی مراقب باشید. همه با عجله از این سو به آن سو می روند و احتمال تصادف زیاد است.سعی کنید انرژی تان را در مسایل مالی خرج کنید موضوع این نیست که کاملاً در این زمیه پا در هوا هستید اما سیارات می توانند بر شما اثر بگذارند و باعث رویاپردازی در این زمینه شوند در تفکر تان خلاق باشید اما حتماً واقع گرا و فعال باشید. امروز دیگران برای گرفتن جواب سراغتان می آیند و شما جواب آنها را دارید. شاید بهتر باشد تقاضای ترفیع یا افزایش حقوق کنید.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین شهریور

شهریور

طالع بینی امروز شما نشان می دهد زمانی که همه چیز در زندگی از آن رو به این رو می‌شود، ممکن است که شما در نقش یک کشتی ساحل پیما ظاهر بشوید. اما آنگونه که به نظر می‌رسد هم اوضاع نگران کننده نیست، برای اینکه در پشت این صحنه‌های پر سر و صدا، پایداری درونی شما می‌تواند به شما قدرت و قوه تشخیصی را که برای کامل کردن هدفهایتان به آنها نیاز دارید را به شما بدهد. به یاد داشته باشید شما به هرجهت نمی‌توانید بررسی کنید که افراد دیگر چه واکنشی نشان می‌دهند، بنابراین همان آزادی و اختیاری را که برای خودتان می‌خواهید را به هر فرد دیگری که در زندگیتان است بدهید. شما امروز در موقعیتی استراتژیک قرار می گیرید که تأثیر زیادی بر وقایع و چیزهای دور و برتان دارد.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین مهر

مهر

 

طالع بینی امروز شما می گوید امروز تا جائی که در توانتان از تلاش کنید و تا موفق نشده اید باز نایستید. به خودتان اطمینان داشته باشید و به دیگران اعتماد کنید. فقط بدین دلیل که فرد دیگری ناراحت است، دلیل نمی شود که شما باید حال او را بهتر کنید. بهترین کاری که می توانید بکنید این است که با شاد کردن محیط و با رفتاری شوخ طبعانه همه چیز را برای او بهتر کنید. امروز یا می تواند جهنم باشد یا بهشت. شما تابحال چنین چیزی را تجربه نکرده بودید. شما خودتان هم نیروی فانتزی و رویا را می شناسید، ولی آیا می دانید که نیروی درک رویا امروز نمی گذارد که آن فرد خاص که برای شما مناسب است را پیدا کنید؟ شما به نوع خاصی از رابطه می اندیشید، ولی در واقع به فرد دیگری نیاز دارید. واقع گرا باشید.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین آبان

آبان

طالع بینی امروز شما می گوید پیش از آن که کاملاً از خود بی خود شوید خودتان را کنترل کنید.زندگی اجتماعی تان حتماً به حالت طبیعی برمی گردد و اگر از کارهای روزمره خسته شده باشید این موضوع برای تان تسکین خاطر خوبی می باشد تمام کارهایی را که با تاخیر انداخته بودید امروز جبران کنید اگر لباسی خریده اید و مطمئن نیستید که از آن خوشتان می آید از شخص دیگری نظر بخواهید زیرا راهنمایی یک نفر دیگر می تواند دید شما را به خودتان عوض کند. می خواهید بهترین بهره را از امروز ببرید آن کاری را بکنید که از انجام دادن آن لذت می برید.شخص مورد علاقه تان امروز بسیار سرزنده و شاداب است و ممکن است راجع به مسائل مالی برخی تغییرات را بوجود آورد.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین آذر

آذر

طالع بینی امروز شما نشان می دهد درست در زمانی که ماه در نشانه شما قرار گرفته است شما نیز می‌خواهید خود را با حرکت آن هماهنگ کنید. اکنون زمان مناسبی برای تهیه کردن یک فهرست از اهدافتان می‌باشد. هر چیزی که برایتان اهمیت دارد و می‌خواهید بهش برسید را در ذهنتان مجسم کنید. همچنین هدفهای مربوط به شش ماه آینده را هم تجسم کنید. تصورات شما مثل بذرهایی هستند که در ذهنتان کاشته می‌شوند و باید آنها را پرورش دهید تا در آینده شاهد به نتیجه رسیدن آنان باشید. امروز کاری را دنبال کنید که چند روز پیش آغاز کرده بودید. آن ایده عالی که به ذهنتان خطور کرده بود را فراموش نکنید. سوال بپرسید، تحقیق کنید و این مسیر را ادامه دهید. این برای شما موفقیتی بیشتر از آنچه تصور کنید می آورد.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین دی

دی

در طالع بینی امروز شما آمده امروز بهترین زمان را برای گفتن آنچه مدتی است می خواهید بگویید دارید. آن را رسماً اعلام کنید. در دل نگه داشتن آن فقط شما را از درون می خورد. دیگر نباید از عواقب آن بترسید و باید قدمی بردارید. امروز روز جسارت و شهامت است. دیگران هم همینطور واکنش می دهند. فردا ممکن است به این موقعیت بخندید، ولی امروز اصلاً حال و حوصله لبخند زدن ندارید. اگر این موضوع خنده داری بود شما اولین نفری بودید که می خندیدید. شما این موقعیت را ترسناک می دانید و نمی خواهید به آن رسیدگی کنید. متأسفانه باید این کار را بکنید و باید در این میان سهم خود را انجام دهید. امروز یکی از آن روزهایی است که مردم زیاد حرف می زنند و در آخر انگار هیچ چیز نگفته اند.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین بهمن

بهمن

طالع بینی امروز شما نشان می دهد امروز فضایی بسیار شلوغ در خانه حاکم است. ممکن است آن قدر شلوغ باشد که نتوانید آرامش پیدا کنید ، اهمیت ندهید، چرا که همه چیز به همان سرعتی که آغاز شد خاتمه می یابد. اگر می خواهید راجع به برنامه های خودتان با اهل خانه مشورت کنید،‌ مایل خواهید بود تا حرف خود را به آنها تحمیل کنید.اگر لازم است کاری را با دقت و توجه انجام دهید یا تصمیمی بگیرید اکنون زمانی است که با تکیه بر دانش خود و اطمینان از این که کار درستی انجام می دهید و به جلو قدم بردارید. امروز احتمالا با نیرویی بسیار خلاقانه از خواب بیدار شده اید و آماده اید که روزتان را به روزی بسیار خاص تبدیل کنید، اما تصمیمات تان احتمالا به خاطر شرایط غیر قابل انتظاری لغو می شود یا ممکن است رئیس تان به شما ماموریت سخت و دشواری محول کند.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین اسفند

اسفند

در طالع بینی امروز شما آمده است همه چیز به نظر خوب می‌رسد، اما شما قبل از اینکه بتوانید امکاناتی که در اطرافتان هست را ببینید مجبور هستید با نقطه ضعفهایتان نیز روبرو شوید. این سخن بدین معنی نیست که شما فقط می‌توانید یک گزینه برای انتخاب کردن داشته باشید و یا اینکه باید رفتار بخصوصی داشته باشید. این گفته مربوط به نگرش کلی شما است، اگر شما فکر می‌کنید که فرد موفقی هستید پس در واقع اینگونه هستید. فقط باید خیلی کار کرده تا این امکان به وجود بیاید. زمزمه ها و گفتگوهای زیادی در جریان است، ولی همه بیهوده هستند. تلاشتان را بکنید تا مطالب مهم را از میان آنها فیلتر کنید و بهترین ایده و مفیدترین ایده را از هر صحبتی درآورید.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 518087 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟