طالع بینی شخصی امروز / 22 آبان ماه

طـالـع بینی روزانـه متولدین فروردین

فروردین

در طالع بینی امروز شما آمده است امروز گارد روانی خود را بگیرید، زیرا در چنین روزی به آن نیاز خواهید داشت. هضم نظرات دیگران برایتان سخت است، حتی اگر منظوری نداشته باشند. بهترین دفاع شما این است که از انتقادهای دیگران بهره ببرید و از آنها استفاده سازنده ای برای ساختن چهارچوب کاری قویتر نمایید. این انرژی را با ساختار ذهنی مثبت پردازش کنید و از آن برای انجام کارها بهره ببرید. شما می دانید که چیزی در افق شما گویی بزرگتر و بزرگتر می شود و فردی هست که به روش جالبی وارد زندگی شما می شود. شما مطمئن نیستید او کیست، ولی اگر دقیق به اطرافتان نگاه کنید، همه نشانه ها خودشان را نشان می دهند.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین اردیبهشت

اردیبهشت

طالع بینی امروز شما نشان می دهد اگر چه از اینکه با دیگران صمیمی می شوید احساس شادی و خوشحالی می کنید اما بد نیست که یک قدم به عقب بردارید و فکر کنید با این کارها به کجا می رسید. برنامه های زیادی دارید و لازم است حتماً بدانید که آیا افرادی که در اطرافتان هستند و در تمام طول این راه از شما حمایت می کنند . اگر حمایت نمی کنند پس اکنون زمان آن است که قبل از آنکه ضرر کنید از آنها کناره بگیرید و فعالیت خود را شروع کنید. شما متوجه خواهید شد که یکباره تمام صداها خاموش می شود و به روشنی می توانید  جلو خود را ببینید. ممکن است تعدادی اشک برای پاک کردن باشد اما شما حداقل اکنون می دانید دقیقاً مهم ترین چیز برای شما چیست و چه کسی می خواهد با امیدهای شما شریک شود و با شما هم رویا شود.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین خرداد

خرداد

طالع بینی امروز شما نشان می دهد شما در خانواده تان و در زندگی شخصی‌تان دچار مشکلات عدیده‌ای هستید اما با صبر و حوصله می‌توانید بر تمام این مشکلات فائق بیایید. بر مشکلات خود مشکل تازه‌ای نیفزایید، منظور از مشکل تازه نا امیدی است که ممکن است در طول مسیر بر شما غلبه کند.راجع به مسائل شغلی و اجتماعی تان با اشخاص دیگر صحبت نکنید زیرا ﺁنها با توصیه‌های غلط خود، شما را به راه‌های انحراف کننده می‌کشانند. شما در این روزها احساس می‌کنید که انرژی فوق العاده‌ای برای انجام کارهایتان دارید به همین دلیل کارهایتان با سرعت بیشتری نسبت به گذشته پیش می‌رود.این انرژی فوق العاده به خاطر پیش ﺁمدن اتفاقی خاص در زندگی‌تان رخ داده است.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین تیر

تیر

طالع بینی امروز شما می گوید امروز شما از لحاظ عاطفی آرامش ندارید. می خواهید با کارهایتان سرگرم شوید. روی انجام کارها بر اساس روتین همیشگی تمرکز کنید. برنامه ای بچینید و به آن وفادار باشید. امروز روزی نیست که از نرم همیشگی منحرف شوید و زمان آن نیست که از دیگران انتظار همدلی داشته باشید. به خانه بروید و کارهای شخصی تان را انجام دهید. وقت طلاست. آن را هدر ندهید. به نظر می رسد که در رابطه شما همه چیز خوب پیش می رفت تا وقتیکه ناگهان مانعی در مسیر رابطه شما پیدا شد. دلتان را قرص کنید زیرا این مانع دلیلی دارد. یادتان نرود که هیچ چیز اتفاقی و تصادفی نیست. دلیل خوبی دارد که چنین چیزی پیش آمده است. با هم صحبت کنید و مسائل را حل کنید.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین مرداد

مرداد

طالع بینی امروز شما نشان می دهد امروز یک ماه کامل در خانه شماست که خانه امکانات جدید و تصوری است که از خود دارید. خیلی درها در زندگی تان باز می شود و شما جرات بیشتری دارید که خودتان باشید. بیان کردن شخصیت واقعی تان احساس آزادی و قدرت به شما می دهد. قطعاً مبارزات و چالش هایی در پیش خواهید داشت ولی آنچه اهمیت دارد این است که شما دارید خودتان را پیدا می کنید و تبدیل به آن کسی می شوید که باید باشید. امروز فرصتی دارید تا کمی پیشرفت کنید. اما این ماه بسیار فعالیت داشته اید و آن قدر خسته شدید که دیگر نمی توانید به این فرصت فکر کنید، بنابراین به خودتان استراحت بدهید.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین شهریور

شهریور

طالع بینی امروز شما نشان می دهد شما در موقعیتی قرار گرفته اید که به تفریحات و شادی بیشتری احتیاج دارید و امروز باید تصمیم بگیرید از کارهایی که در سابق انجام می‌دادید دوری کنید و کارهای جدیدی را آغاز کنید. شما در حقیقت می‌دانید که باید چه کارهایی را انجام دهید اما از انجام آنها واهمه دارید اما باید زندگی جدیدی را شروع کنید و امروز این جرات و شهامت را در خود زنده سازید. زیرا اگر این جرات را در خود بیدار نسازید، سلامتی شما با مشکل جدی مواجه خواهد شد . اگر این کار را انجام دهید تغییر ژرفی در ندگیتان حاصل می‌شود. افراد با اراده امروز در مسیر شما قرار می گیرند. تلاش کنید تا از آنها دوری کنید. طرز تفکر شما در راستای طرز تفکر آنها نیست.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین مهر

مهر

 

طالع بینی امروز شما می گوید یک روز هم سبک سری را کنار بگذارید و خودتان را آماده آینده کنید. قبل از برنامه ریزی دقیق، قدم دیگری برندارید. زمان بسیار مهمی برای تعیین هدف است. هدف هایتان را بنویسید و بدین ترتیب به خودتان کمک کنید تا هدف زندگی تان را دریابید. در مورد اهداف بلندمدت فکر کنید. امنیت و ثبات قدم عناصر مهم امروز هستند. امروز از لحاظ رمانس چشم اندازی جدی برایتان وجود دارد. شاید هر دوی شما تصمیماتی گرفته اید که باید به آنها وفادار باشید و دیگر نمی توانید آنها را عقب بیندازید. چاره دیگری این است که پیوند بین خود را قویتر کنید. ارتباط با این قبیل افراد تنها مسائل موجود را پیچیده تر می کند.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین آبان

آبان

طالع بینی امروز شما می گوید شخصی می خواهد از ته و توی قضیه سر در بیاورد و تا این کار را نکند آرام نخواهد نشست.به نظر می رسد که این یک روند حکیمانه طولانی مدت است و شما اکنون باید طعم آنرا بکشید.ولی امروز زمانی که این شخص از شما سوالات جدی می کند،احساس می کنید که در صف اول افرادی که رگبار خواهند شد،ایستاده اید و یا مورد تهدیدی احساسی قرار گرفته اید. امروز ماه کامل است و می توانید دیگران را مجبور کنید کارهایی را که می خواهید انجام دهند اما این کار اثر مخربی دارد.شاید در پذیرفتن مسئولیت ها افراط کنید حتی اگر برای تان جالب هم نباشد.اگر سعی کنید در حد خودتان فعالیت کنید موفق تر خواهید بود.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین آذر

آذر

طالع بینی امروز شما نشان می دهد اگر شما در طول روز آزادانه به خیال پردازی کردن در محیطی آرام بپردازید، ممکن است بعداً کمی احساس نگرانی داشته باشید. با وجود این زیر ساخت مسئولیتها و قرارهایتان باعث می شود که شما احساس جدیت بکنید، برای اینکه شما قصد ندارید که انرژی تان را با فکر کردن در مورد کارهایی که باید در آینده انجام دهید تلف کنید. با مسائل بدیهی و غیر قابل اجتناب مقابله نکنید. فقط طبق یک برنامه از پیش مشخص شده به جلو بروید و تا جایی که می توانید از زندگی لذت ببرید. امروز در محل کار از تصمیمات سریع نترسید. اگر برای کندو کاو تصمیم خود وقت تلف کنید، زمان ارزشمند خود را از دست خواهید داد.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین دی

دی

در طالع بینی امروز شما آمده امروز برایتان سخت است که با کسی ارتباط برقرار کنید. بهتر است که تنها باشید. اگر احساس غم و اندوه یا افسردگی می کنید بهتر است که این احساسات را برای خودتان نگه دارید. دیگران امروز سمپاتی و همدلی نشان نمی دهند. به کار خودتان برسید و اعصبتان را برای ارتباط برقرار کردن بهم نریزید. روزهایی مثل امروز از لحاظ عاطفی برای شما معماگونه هستند. می دانید چیزی هست که خیلی روی دل و فکر شما سنگینی می کند، ولی دوست ندارید آسیب پذیر به نظر برسید. در واقع نمی خواهید اعتراف کنید که مشکل دارید. این فقط برای خودتان رنج و ناراحتی ایجاد می کند. اگر سفره دلتان را باز کنید حس بهتری خواهید داشت.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین بهمن

بهمن

طالع بینی امروز شما نشان می دهد امروز، روزی است که احساسات شدید موجب ناراحتی برخی عزیزان خواهد شد. همه مشکلات بین شما که مدت ها مخفی بوده است، به سرعت نمایان شده و متوجه می شوید که در این مورد کاری باید انجام دهید. در صورتی که عکس العمل شدیدی نشان دهید نتیجه اش برعکس انتظارتان خواهد بود. امروز زمانی است که باید هر نوع مشکل خانگی را که بر دوش تان سنگینی می کند حل کنید.برای این که همگی راضی باشند باید بین خواسته های افراد خانواده و کارتان تعادل برقرار کنید.شما از نشان دادن خودتان در محل کار نمی ترسید. فقط مواظب باشید که یک دعوای کوچک تا کجا می تواند کشیده شود.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین اسفند

اسفند

در طالع بینی امروز شما آمده است امروز شما نباید هر حرفی که به شما زده می‌شود را باور کنید، برای اینکه ممکن است کسی فکر کند که شما آنقدر زودباور هستید که هر چیزی را باور می‌کنید. اما این سخن به معنی این نیست که شما بی‌تجربه و زود باور هستید؛ بلکه بدین معنی است که شما فقط می‌توانید توانایی‌های هر چیزی که دیگران ممکن است به راحتی ازش گذشته باشند را کشف کنید. نگرش مثبت داشتن اصلاً ویژگی بدی نیست؛ فقط قبل از اینکه مشخص کنید چه جیزی بهترین است مطمئن شوید که قبلاً یک بررسی کامل رویش انجام داده‌اید. اگر زیادی بر همکار یا مافوقتان فشار بیاورید، دچار دردسر می شوید. عصبانیت شما دلیل خوبی دارد، ولی نباید آن را ابراز کنید.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 517716 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟