طالع بینی شخصی امروز / 20 آبان ماه

طـالـع بینی روزانـه متولدین فروردین

فروردین

در طالع بینی امروز شما آمده است برای این که دوباره به ثبات برسید باید پای تان را روی زمین سفت بگذارید. البته، فشارهای احساسی گذشته تا چند مدت ادامه دارد، اما حالا باید کاری کنید که اعتماد به نفس تان برگردد و بدانید که دقیقا می خواهید چه کار کنید. چشم از اهداف تان برندارید. تا زمانی که خوش بین باشید می توانید تلاش های تان را در جهت موفقیت سوق دهید.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین اردیبهشت

اردیبهشت

طالع بینی امروز شما نشان می دهد خودتان فکر می کنید که انگیزه های تان واضح و روشن است، اما دیگران هیچ ایده ای درباره ی انگیزه های شما ندارند. البته، عدم اطمینان اطرافیان تان هیچ ربطی به رفتار شما ندارد. سعی کنید تا جایی که می توانید آشکار صحبت کنید. حتی اگر خواسته ها و انتظارات شما مورد پذیرش واقع نشد، بدانید که همه این صداقت شما را تحسین خواهند کرد. به دیگران احترام بگذارید و با خودتان هم صادق باشید.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین خرداد

خرداد

طالع بینی امروز شما نشان می دهد اکنون زمان آن رسیده که یک نظم نهایی به کاری که شروع کرده بودید بدهید. سعی کنید در کارتان ثبات به وجود آورید. برای این که روی نتیجه ی نهایی تاثیر بگذارید باید توجه تان را به نکات خاصی معطوف کنید. متمرکز عمل کنید تا عالی ترین تاثیر ممکن را بگذارید، به این ترتیب می توانید در مسیر موفقیت قرار بگیرید.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین تیر

تیر

طالع بینی امروز شما می گوید هنوز دقیقا برای تان روشن نیست که به کجا دارید می روید، اما دوست دارید با اشتیاق به آینده نگاه کنید. فعل و انفعالات کهکشانی به شما فرصت می دهد که خلاقیت های تان را به نمایش بگذارید. خجالت نکشید، به خودتان جرات دهید و درباره ی خواسته های تان حرف بزنید. نیازی نیست که همه ی جواب های تان را همین الآن بگیرید. تمام چیزی که اکنون به آن نیاز دارید روحیه و انگیزه است و این که به خودتان بگویید که من می توانم.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین مرداد

مرداد

طالع بینی امروز شما نشان می دهد اگر به دنبال یک فرصت مناسب برای بیرون ریختن افکارتان هستید، امروز انتخاب مناسبی برای شماست، فقط این که حرف های تان را بسنجید و بعد با احتیاط شروع کنید. شاید بهتر باشد که دستاوردهای تان را به دیگران یادآوری کنید و بعد به سراغ اصل مطلب بروید. خجالت نکشید، شما لایق تحسین و توجه هستید.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین شهریور

شهریور

طالع بینی امروز شما نشان می دهد دنیای احساسات تان خیلی شلوغ است، اما شما اهمیت چندانی برای احساسات تان قایل نیستید. اگر امروز نتوانستید به خواسته های تان برسید، دیگران را سرزنش نکنید، فقط کافی است به آن ها اجازه دهید که خواسته های شما را بفهمند. اگر احساسات تان را برای خودتان نگه دارید، نارضایتی تان بیشتر خواهد شد. پس به نفع تان است که خواسته های قلبی خود را با آن هایی که دوست شان دارید در میان بگذارید.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین مهر

مهر

 

طالع بینی امروز شما می گوید شاید آشکار کردن احساسات تان باعث ناراحتی دیگران شود، اما به هر حال نباید احساسات تان راپنهان کنید. اصلا دل تان نمی خواهد دعوا راه بیفتد، به همین خاطر در تلاش هستید که تا حد امکان به سازگاری برسید. چیزهایی را که لازم است دیگران بدانند به آن ها بگویید، اما قبل از این که حرف بزنید خوب فکر کنید، چون آن وقت ممکن است چیزی را بگویید که بعدا از در میان گذاشتن آن پشیمان شوید. خلاصه این که صبر کنید تا زمان مناسب فرا رسد و بعد دست به کار شوید.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین آبان

آبان

طالع بینی امروز شما می گوید حوصله آدم هایی را ندارید که به گفته های شان عمل نمی کنند. ترجیح می دهید به جای این که یک گوشه بنشینید و فقط حرف بزنید، به چیزی که می گویید عمل کنید. اما اگر به دیگران اجازه ندهید که افکارتان را بفهمند، آن وقت ممکن است حرکات تان را درست برداشت نکنند. فقط کافی است انگیزه های تان را توضیح دهید تا مشکلی پیش نیاید. برای این که شکست ناپذیر شوید باید هدف صحیحی برای رفتارتان در نظر بگیرید.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین آذر

آذر

طالع بینی امروز شما نشان می دهد امروز ممکن است خود را در جمع کسانی بیابید که بیش از حد غر می زنند. بهتر است با کسانی همراه شوید که انرژی های مثبت به سوی دیگران روانه می کنند، اما این را هم بدانید که گاهی آدم های خوش بین روی چیزهای پیچیده تری سرپوش می گذارند. سعی کنید با مهربانی وارد یک گفتگوی معنی دار و عمیق شوید. به ندای درون تان گوش کنید تا شما را به سوی احساسات ناشناخته هدایت کند.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین دی

دی

در طالع بینی امروز شما آمده امروز ممکن است شخصی به سراغ تان بیاید و پیشنهادی فریبنده به شما بدهد. آن قدر دل تان چیزها و اتفاقات جدید می خواهد که ممکن است بدون توجه به همه ی جوانب فقط افکار قشنگ در سر بپرورانید. صبور باشید و زود نتیجه گیری نکنید. شاید این پیشنهاد باعث تحولات سریع نشود، اما بدانید که در نهایت یک حرکت مثبت خواهد بود.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین بهمن

بهمن

طالع بینی امروز شما نشان می دهد امروز چنان وسوسه رویاهای تان شده اید که دل تان می خواهد بگذارید و بروید به یک سرزمین عجیب و غریب. شاید امروز یک فرصتی دست دهد تا بتوانید یک کار جدیدی را شروع کنید. اما در هر صورت یادتان باشد که تنهایی کاری نکنید. تعاملات خود را با دیگران حفظ کنید تا انگیزه کسب کنید. افکارتان را با دیگران در میان بگذارید تا بتوانید با همفکری آن ها دست به کارهای خارق العاده بزنید.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین اسفند

اسفند

در طالع بینی امروز شما آمده است امروز ذهن تان سرعت گرفته، اما ممکن است دیگران به این زودی ها با افکار شما همراه نشوند. شاید اگر ببنید که دیگران جلوی حرکت تان را می گیرند بخواهید که آن ها را از سر راه تان کنار بزنید. بهتر است کمی صبر کنید و بعد در زمان مناسب دست به کار شوید. باید آهسته و پیوسته پیش بروید، به این ترتیب سریع تر از چیزی که فکرش را می کنید به مقصد خواهید رسید.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 516923 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟