طالع بینی شخصی امروز / 22 دی ماه

طـالـع بینی روزانـه متولدین فروردین

فروردین

طالع بینی امروز شما نشان می دهد باید کمی جرات داشته باشید تا بتوانید یک چرخه ی نادرست را بشکنید و در نهایت به یک سطح جدید برسید. شاید مجبور باشید تا برعلیه سنت ها حرکت کنید و روزمره ی نرمال را به هم بریزید. قبل از شروع به آن کمی تعلل کنید. از زیاده روی و خشونت بیش از حد اجتناب کنید. رخدادهای امروز کمی خشمگینتان می کنند. اگر احساسی و تاثیر پذیر هستید ممکن است خیلی استرس پیدا کنید. با اولین تحریک هیچ حرکت ناگهانی از خود نشان ندهید. این کار هیچ تاثیری روی تغییر شرایطی که در آن هستید نخواهد داشت.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین اردیبهشت

اردیبهشت

طالع بینی امروز شما نشان می دهد امروز شاید احساس کنید که دچار تکرار شده اید و همه چیز خیلی یکنواخت و خسته کننده شده است و باید برای نجات خودتان از این وضعیت دست به کار شده و به خودتان تکانی بدهید. ولی این را باید در نظر داشته باشید که اگر بخواهید بدون داشتن یک برنامه حساب شده دست به کار شوید نتیجه کار نه تنها خوشایند نخواهد بود، بلکه اثر معکوس نیز خواهد داشت. از قدرت تخیلتان برای تصور کردن یک نتیجه ایده آل استفاده کرده و سپس منطقتان را برای برنامه ریزی و به دست آوردن آنچه در ذهنتان است بکار بگیرید. امروز روز فوق العاده ای برای شرکت در فعالیت ها و تفریح های گروهی خواهد بود، این فرصت را از دست ندهید.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین خرداد

خرداد

طالع بینی امروز شما نشان می دهد برنامه‌های شما مثل فکرتان پرمشغله هستند، اما خصوصیات شما به گونه‌ای است که از مدیریت زمانی نادرست بیشتر از کنسل شدن قرار ملاقاتها ناراحت می‌شوید. شما اکنون فراموشکار شده‌اید؛ البته فقط دست و بالتان تنگ‌تر شده است. اگرچه شما می‌توانید پتانسیل‌های فراوانی که در اطرافتان است را ببینید، اما نمی‌توانید از آنها بهره بگیرید. به وظایفی که ضروری به نظر نمی‌رسند نپردازید؛ امروز کمی وقت آزاد داشتن یک موضوع خیلی طبیعی به نظر می‌رسد اما اینکه چگونه از آن استفاده کنید کاملاً بستگی به خودتان دارد بهتر است که قراری عاشقانه با معشوقه تان ترتیب دهید.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین تیر

تیر

طالع بینی امروز شما نشان می دهد احتمال ایجاد مشکلات در ابتدای یک دادگاه یا درخواست برای ویزا برایتان وجود دارد. امروز با تغییرات غیرمنتظره ی رخدادها، حتی خوشبین ترین و سرسخت ترین شما هم می توانند آزرده شوند. هنگام عصبانیت، ترس یا تحریک شدگی هیچ کاری نکنید. امور مالی ممکن است در نتیجه ی عوامل خارجی با تغییراتی مواجه شوند. در هرلحظه وحتی زمانی که کمترین انتظاری دارید ممکن است برای یک مشاجره تحریک شوید. اگرچه با یک شرایط خیلی آشنا هستید ممکن است برای رفتار خشمگینانه ی کسی آماده نباشید و پاسخ بدی به آن بدهید. در لحظه هیچ عملی نباید کنید.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین مرداد

مرداد

طالع بینی امروز شما نشان می دهد اگر می خواهید به رویاهایتان دست پیدا کنید باید از مرحله رویا پردازی خارج شده و دست به کار شوید. در حال حاضر دیدن واقعیت و خارج شدن از عالم رویا کار چندان ساده ای نیست، ولی برای موفقیت در آینده باید واقعگرا باشید و وظایف و کارهایتان را به انجام برسانید. فایده ای ندارد که بخواهید با چیزهایی که از کنترل شما خارج هستند مبارزه کنید. تصمیم گیری هایتان را برای فردا بگذارید و امروز فقط آستین هایتان را بالا زده و کارهای نا تمامتان را انجام دهید. شاید به فردی علاقه مند شده باشید که سطح علمی و آگاهی او بسیار از شما بالاتر است؛ اگر حرف جالبی برای گفتن ندارید بهتر است سکوت کرده و گوش کنید.

طـالـع بینی روزانـه متولدین شهریور

شهریور

طالع بینی امروز شما نشان می دهد برای هر کاری که امروز انجام می‌دهید باید یک توجیه داشته باشید ولی شاید ذهنتان یاری نکرده و نتوانید خیلی منطقی برخورد کنید. گرچه انگیزه ی پسندیده ای دارید اما در عمل آن را نشان نمی‌دهید. شما به راحتی می‌توانید با دلگرمی‌کامل کاری را انجام بدهید که بعداً ممکن است به خاطر آن پشیمان بشوید.به هرحال، عاقلانه ترین کار این است که به توصیه‌هایی که می‌شنوید گوش کنید و حتی اگر کاملاً هم با آنها موافق نیستید، اعتنایی نکنید. باید سعی کنید که در مواجه با هرگون دردسری آرام باشید. شریکان خارجی یا همکاران ممکن است با کارهای غیرمنتظره ی خود شما را حیرت زده کنند.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین مهر

مهر

 

طالع بینی امروز شما می گوید امروز برای شما پر از نگرانی، تغییرات ناگهانی برنامه ها و مشاجرات است. اگر در یک شرایط سخت گیر افتادید خودتان را گم نکنید و نترسید. وقتی بیماری باشد درمان هم هست و هر کجا هم که تغییری باشد نحوه ی سازگاری با آن هم وجود خواهد داشت. اضافه شدن به یک تنش احساسی می تواند تاثیر منفی روی خلق وخو، سلامتی و کارایی کاریتان داشته باشد. باید برای سوالات سخت موجود در سنت های خانوادگی و یا دنیای نیمه هوشیار خود به دنبال پاسخ باشید. یک راه درروی هوشمندانه و غیرمنتظره پیدا می کنید.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین آبان

آبان

طالع بینی امروز شما نشان می دهد امروز دلتان می خواهد در خانه بمانید و تمام انرژی خود را روی پروژه ای که در دست انجام دارید بگذارید. ولی از طرفی ذهنتان درگیر فکر کردن به کارهایی است که دلتان می خواهد در یک روز تعطیل انجام دهید. اگر انجام این کار واقعا ضروری است مجبور خواهید بود کمی صبر کنید و تفریح کردن را برای وقت دیگری بگذارید، ولی اگر می توانید این کار را برای وقت دیگری بگذارید همین الان تلفن را بردارید و برای یک دورهمی با دوستانتان یا یک پیک نیک در هوای دل انگیز پاییزی آماده کنید. شما و عشقتان امروز هر دو خیلی رمانتیک و احساساتی هستید و همین باعث خواهد شد که روز و شب خوبی را در کنار هم بگذرانید.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین آذر

آذر

طالع بینی امروز شما نشان می دهد ممکن است شما دوست داشته باشید که رویه خود را تغییر داده و از زندگی‌تان لذت ببرید، اما به نظر می‌رسد دیگران نسبت به شما تصور دیگری در ذهن دارند. اگرچه شما باید سعی کنید که با توجه به برنامه‌هایتان پیش بروید، اما اگر به نقطه‌ای رسیدید که فکر کردید نباید تا اینجا پیش روی می‌کردید نگرانی به خود راه ندهید. فقط چند نفس عمیق کشیده و مرزهایی را که برای خودتان تعیین کرده‌اید را به دیگران نیز بگویید تا از راهی که شما برگزیده‌اید متعجب نشوند. امروز در محل کار بیشتر حواستان را جمع کنید ممکن است افرادی برای شما توطئه کرده باشند و این اصلا خوب نیست.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین دی

دی

در طالع بینی امروز شما آمده مسائلی ممکن است تاثیر منفی روی کار و رابطه تان با مدیریت بگذارند. امروز عکس العملتان کمی آهسته است و این خودش همه چیز را بدتر می کند. امروز فضای اطرافتان آرام نیست. بااین حال، شخصیت شما در خطر است. دلتان به شما می گوید که چه کار نکنید تا در مخمصه نیفتید. بگذارید دیگران برای زندگی خود بجنگند! خودتان را با دشمنان مواجه نکنید. ممکن است درمورد موقعیت مالی و خانوادگیتان کمی نگران شوید. شرایط خیلی خطرناک بنظر می آید. ولی هیچ خطری برای شما در پی نخواهد داشت. سعی کنید که منطقی باشید و مشکلات را درلحظه ی پیش آمدن حل کنید. به سرعت خواهید فهمید که همه چیز در دستانتان است.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین بهمن

بهمن

طالع بینی امروز شما نشان می دهد با وجود آن که هنوز مسائل حل نشده ای در رابطه عاطفیتان وجود دارند دلتان می خواهد خودتان را قانع کنید که مشکلی جدی در رابطه تان وجود ندارد و همه چیز روبراه است. حتی اگر مطمئن باشید که مشکلات موجود باید مورد بحث قرار بگیرند هم دلتان می خواهد چشم خود را به روی حقیقت ببندید و با مشکلات عاطفیتان مواجه نشوید. این که به رابطه خود فرصت بدهید خیلی خوب است، ولی این که بخواهید حقایق را نادیده بگیرید اصلا عاقلانه نیست. قبل از آن که خیلی دیر شود مشکلی که روبرویتان است را حل کنید. امروز هر جا که خواستید بروید سعی کنید بهترین لباس هایتان را پوشیده و همه را تحت تأثیر قرار دهید.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین اسفند

اسفند

طالع بینی امروز شما نشان می دهد خوشبختانه، ایده پیک نیک رفتن با خانواده و یا ناهار خوردن با آنها به نظر می رسد که برای شما بسیار مفید باشد. شما قصد دارید موقتاً مشکلات مربوط به کار و همکاران خود را فراموش کنید. و اکنون بیشتر از هر چیز نیاز دارید که بر احساسات و نیازهای شخصی خود متمرکز شوید. فراموش نکنید که شما زمان کافی برای رسیدن به کارهایتان را دارید، بنابراین می توانید زمانی را هم به خود فرجه داده و استراحت کنید. امروز مسائل عاطفی آنطور که می‌خواهید پیش نمی‌رود و این ممکن است و شما را عصبی و مضطرب کند اما از مشاجره و دعوا پرهیز کنید.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 516253 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟