طالع بینی شخصی امروز / 16 آبان ماه

طـالـع بینی روزانـه متولدین فروردین

فروردین

طالع بینی امروز شما نشان می دهد امروز شما یک دقیقه یک چیز می گویید و دقیقه دیگری حرفتان را عوض می کنید. اغلب اوقات شما از یک شاخه به شاخه دیگری می پرید، ولی امروز احتمالاً در این مورد به شما گوشزد می کنند. امروز قبلاً از زدن هر حرفی خوب به آن فکر کنید. بلند فکر نکنید که همه بشنوند. روند فکری پیوسته شما ممکن است با تحلیل نهایی تان اشتباه گرفته شود و سردرگمی بوجود آید. انرژی امروز شما را تشویق می کند که رابطه فعلی خود را با تغییر بعضی فاکتورها در مورد خودتان متحول کنید.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین اردیبهشت

اردیبهشت

طالع بینی امروز شما نشان می دهد امروز هرگونه مشکلاتی با اقوام ممکن است تبدیل به جروبحث شدید شود. اگر کمی کوتاه نیایید، خودتان را در مخمصه خواهید یافت. شریک زندگی سیا کارتان ممکن است احساساتتان را تحریک کند. مثل همیشه پر از مثبت اندیشی هستید و مستعد رویکرد خلاقانه در حل مشکلات خواهید بود. بسیاری از شما حامیان زیادی دارید که اماده اند از شما محافظت کنند. البته این بدین معنا نیست که می توانید بنشینید و فقط به مردم نگاه کنید که مشکلات شما را حل می کنند.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین خرداد

خرداد

طالع بینی امروز شما نشان می دهد علاقه به سفر کردن امروز در شما بسیار قوی شده است و شما احساس می‌کنید که فقط باید بلند شده و از خانه خارج شوید. شاید شما واقعاً این کار را انجام دهید، اما از نظر جغرافیایی نباید زیاد از خانه‌تان دور شوید. شاید هنوز شما بخواهید که به جایی دور مسافرت کنید و از مسئولیتهایتان دور باشید. به یاد داشته باشید برای شما ماندن در محل کار و پرداختن به آنچه روی میزتان است بهتر از فرار کردن از آنهاست.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین تیر

تیر

طالع بینی امروز شما نشان می دهد امروز با تلاش بیهوده برای انجام دادن کارهای بسیار زیاد در کنار برنامه روزانه فشرده ای که دارید برای خودتان بحرانی غیر ضروری به وجود می آورید. آنقدر کار برای خودتان تراشیده اید که هر چقدر هم خوب عمل کنید و کارهای زیادی را به انجام برسانید هم به رضایت نخواهید رسید. با این همه شما سعی دارید غیر ممکن را ممکن کرده و تمام این کارها را به انجام برسانید و هیچ چیزی هم نمی تواند مانع شما شود. با این حال هر چقدر جاه طلبی های بیش از حد خود را کنار بگذارید و زندگی را ساده تر بگیرید وقت بیشتری برای کسانی که دوست دارید خواهید داشت و خودتان نیز از زندگی بیشتر لذت خواهید برد.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین مرداد

مرداد

طالع بینی امروز شما نشان می دهد امروز پر از بیانات هیجانی، پاسخ های نمایشی و عکس العمل بیش از حد است. تمام شما قادر نخواهید بود که دربرابر این گرایش مقاومت کنید و ذهنتان را بدون تعصب و هوشیار نگه دارید. اگر در درون از هیجان در احال انفجار هستید، از احساساتتان خجالت نکشید و خلق و خوی خود را با شکوه تمام نشان دهید. ممکن است کمی جروبحث با دوستان، فرزندان یا مخاطب خاصتان داشته باشید. روابطتان با یک سرمایه گذار یا اعتباردهنده بالا بگیرد. اگر یک چهره عمومی هستید ممکن است پر از چالش شوید یا اطرافیان را شوکه کنید.

طـالـع بینی روزانـه متولدین شهریور

شهریور

طالع بینی امروز شما نشان می دهد شما شاید کارهای زیادی برای انجام دادن داشته باشید و حتی هنگامی که یکی از آنها را تمام کنید، به نظر می رسد که کارآیی شما پیشرفت کرده است. در حالی که امروز بعد ظهر برای یک موقعیت اجتماعی برنامه ریزی می کنید، ممکن است که اتفاقات خوبی رخ دهد. کار هایی را انجام بدهید که بعد از تلاش و سختی کشیدن بتوانید از آنها لذت ببرید. نیازی نیست که خواسته هایت را به منظور راحتی یک شخص دیگری تعدیل کنید؛ مطمئناً شما شایستگی رسیدن به هدف هایتان را دارید.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین مهر

مهر

 

طالع بینی امروز شما می گوید در حالی که باید نسبت به تعهدات فعلی خود جدی برخورد کنید انتظار دارید دیگران به نگرش غیرمعقول تان  احترام بگذارند. ذهنتان همچون گنجشکی بیقرار از این شاخه به آن شاخه می پرد و تمرکز کردن روی وظایف مهمی که دارید را برایتان سخت می کند. تشخیص کارهای درست و منطقی به زبان آسان است، ولی وقتی پای عمل کردن به میان می آید وضع فرق می کند. تظاهر به داشتن نیت های خوب امروز برای شما کافی نخواهد بود، اگر می خواهید مورد تحسین دیگران قرار بگیرید باید گفته هایتان را عملی کنید. اگر تصمیمی دارید امروز فرصت خوبی برای عملی کردن آن است هر دری که بزنید به رویتان گشوده خواهد شد.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین آبان

آبان

طالع بینی امروز شما نشان می دهد امروز خلق و خویتان مثبت است. اگر کمی کارهای خلاقانه کنید، و برای هفته ی پیش رو یا یک تعطیلات آماده شوید امروز برایتان پر از شانس می شود. موقعیت های خیلی خوبی در زندگی شخصی در انتظارتان هستند. بااین حال، کمی مشکلات هم پیش رویتان موجود خواهد بود. امروز به راحتی عصبانی می شوید و جلوگیری از آن برایتان سخت است. مشکلات خلق و خو و عصبانیت ممکن است منجر به مشکل گوارشی، گرفتگی گلو و یا مشکل عصبی یا آسیب بدنی شود. بسیاری از شما الان می خواهید در خانه و کار کنترل همه چیز را در دست بگیرید، ولی این کار را با خشونت انجام می دهید.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین آذر

آذر

طالع بینی امروز شما نشان می دهد باوجود اینکه شما هنوز در حال رقابت کردن هستید و با سرعت به جلو پیشروی می کنید، در پیرامون شما همه چیز روال آرامی را طی می کند، و این موضوع کمی شما را عصبانی می کند. این سخن به این معنی نیست که شما نمی توانید از یک محیط آرام لذت ببرید؛ بلکه به معنی این است که شما دوست دارید با کسانی که روابط متقابل دارید روزتان را سپری کنید. اگر احساس می کنید که نیاز به تحرک و هیجان دارید پس این کار را بکنید، اما در عین حال باید از آرامش و سکون نیز لذت ببرید.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین دی

دی

در طالع بینی امروز شما آمده گذراندن امروز با خیال راحت و بدون انجام هیچ کار سختی ایده خیلی جالبی به نظر می رسد، ولی به احتمال زیاد نخواهید توانست این نقشه دوست داشتنی را عملی کنید. شاید صبح تنبلی کرده و بیشتر در تختخواب بمانید و یا سر میز صبحانه زیادی وقت بگذرانید، ولی طی روز از این کم کاری در ساعات اولیه روز پشیمان خواهید شد. اگر کارهایتان را سرموقع تمام نکنید بعدازظهر نخواهید توانست در فعالیت های اجتماعی که به آنها دعوت می شوید شرکت کنید. به وجود آوردن تعادل بین کار و تفریح در رسیدن به موفقیت به شما کمک قابل توجهی خواهد کرد. وقتی کسی با شما حرف می زند اول خوب به گفته هایش گوش کنید و به میان حرفش نپرید.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین بهمن

بهمن

طالع بینی امروز شما نشان می دهد صفت های متمایز امروز شما تحریک پذیری و سرسختی است. همچنین ممکن است از خود پرخاشگری، حسادت، طمع و کینه ای بودن نشان دهید. اگر این هیجانات در شما وجود ندارند، درعوض در خطر این خواهید بود که قربانی این ها شوید. امروز کارهای روزمره با مشکلات خاصی همراه خواهد شد. ممکن است مسایل در امور مالی، ابزارآلات و تجهیزات پیش بیاید. همچنین احتمال جروبحث و رقابت شدید وجود دارد. مشکلات در جاده هم احتمالا وجود خواهند داشت.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین اسفند

اسفند

طالع بینی امروز شما نشان می دهد هم اکنون ساده‌ترین شیوه برای شما این است که سعی کنید بر برنامه‌های خود نظارت داشته باشید تا بتوانید کارهایی که افراد دیگر هم انجام می‌دهند را هم بررسی کنید و سعی کنید بر آنها هم تأثیر داشته باشید. وقتی که سخنان شما برای همکارانتان لازم‌الاجرا باشد آنها نصیحت شما را خواهند پذیرفت. اما زیاده روی هم نکنید. حتی یک قضاوت کوجک در مورد برنامه‌ریزی‌های یک فرد دیگر می‌تواند بر روی خود شما هم تأثیر مثبتی داشته باشد. چیزی به شما الهام می دهد و شما تجسمی از آن دارید. اگر تمایل داشته باشید که تعدیل هایی در ظاهر و شخصیت خود صورت دهید بهتر می شود. منتظر نمانید که همه چیز خود به خود سراغتان بیایند. خودتان باید عشقی که می خواهید را بیافرینید.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 516192 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟