طالع بینی شخصی امروز / 13 آبان ماه

طـالـع بینی روزانـه متولدین فروردین

فروردین

طالع بینی امروز شما نشان می دهد امروز اعتماد سرسختانه ای که به خودتان و توانایی هایتان دارید اهمیت و تاثیر بسیار زیادی خواهد داشت، زیرا افکارتان تصویر کلی واضحی از آینده ای که در انتظارتان است را به وجود خواهند آورد. شما دارید تغییراتی اساسی در اهداف و برنامه هایتان ایجاد می کنید و دوست دارید هر چه زودتر دست به کار شده و به دنبال همان چیزی که می خواهد بروید. ولی این را به خاطر داشته باشید که قدم های بزرگ و ناگهانی شما را به جایی نخواهند رساند و موانع زیادی جلویتان را خواهند گرفت. به جای این کار با نگرشی مثبت فکر کنید و قدم هایی هر چند کوچک ولی درست بردارید. اگر می خواهید از پیله تان خارج شده و تبدیل به پروانه شوید باید صبور باشید.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین اردیبهشت

اردیبهشت

طالع بینی امروز شما نشان می دهد اگرچه شما می دانید که در عشق چه چیزی را جستجو می کنید، اما هنوز هم نیازهای خودتان را سرکوب می کنید. متولدین ماه اردیبهشت به یاد داشته باشید که بین عشق ایده آل و استرسهایی که هنگام قرار گرفتن در یک رابطه دوستی واقعی به وجود می آید تفاوتی بسیار عظیم وجود دارد. لذت بردن با دوستانتان در چند روز آینده برای شما مناسب تر است. به گونه ای با خودتان رفتار کنید که می خواهید دوستانتان هم با شما اینگونه رفتارکنند.. امروز ماه کامل شما را از آرزوهایتان و درک اینکه چگونه آنها کاملاً بنیاد خانه و خانواده تان را تغییر می دهند آگاه می کند. این دلیل نمی شود که شما مجبور شوید بین این دو یکی را انتخاب کنید؛ فقط احساس می شود که دو جنبه زندگی شما بسیار از هم جدا افتاده اند.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین خرداد

خرداد

طالع بینی امروز شما نشان می دهد امروز ممکن است با ضد و نقیض‌هایی روبرو شوید، تا جایی که کارها و وظایف معمولی روزانه کسل کننده‌تر و یکنواخت‌تر از همیشه به نظر می‌رسند. راه حل شما می‌تواند هر چیزی را تغییر دهد و می‌تواند یک شغل کم تحرک و ثابت را به شغلی کمیاب و خاص تبدیل کند. ولی نباید از به قدرت رسیدن در شغلتان هراس داشته باشید، برای اینکه شما قادر هستید از این قدرن در جهت مؤثری استفاده کرده و به اهداف والای خود نزدیک بشوید. اگر متاهل هستید سعی کنید امروز برای همسرتان هدیه ای تهیه کنید و او را خوشحال کنید در غیر این صورت باید برای رابطه عاشقانه خود تصمیماتی بگیرید و از این بی توجهی دست بردارید.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین تیر

تیر

طالع بینی امروز شما نشان می دهد امروز به طوری غیر عادی خوشحال هستید و اعتماد به نفستان بالاست و این موضوع باعث شده که همه اطرافیانتان بخواهند بدانند چه اتفاقی افتاده که شما را چنین شاد و شنگول کرده است. خوشبختانه شما از انجام کارها و مسئولیت های روزانه تان دارید لذت می برید و خیلی هم سرحال هستید. با این حال نمی توانید دلیل این احساس خود را برای دیگران بیان کنید و ممکن است فکر کنند که دارید چیزی را از آنها مخفی می کنید. کاری به کار آنها نداشته باشید و به انجام کارهایتان به بهترین نحو ممکن ادامه دهید. بعد از پایان ساعت کاری برای تفریح و وقت گذرانی همراه با کسانی که دوست دارید هم وقت بگذارید و لذت امروز خود را به حداکثر برسانید.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین مرداد

مرداد

طالع بینی امروز شما نشان می دهد شما اکنون فردی بسیار اجتماعی هستید و زمانی که با دوستانتان کاری را انجام می دهید که کاری بسیار خوش و سطحی است بسیار شاد خواهید شد. اما مهم نیست که شما در حال حاضر چه کاری انجام می دهید، موضوع مشکل سازی وجود دارد و شما را به زحمت خواهد انداخت. اگرچه کوچکتری چیزی می تواند شما را خشمگین کند، اما شما این توانایی را خواهید داشت که مسائل پیچیده باطنی تان را به حاضرجوابی زیرکانه تبدیل کنید. همچنانکه ماه در نشانه شما کامل می شود ترسهایتان نیز بیشتر و بیشتر می شوند. متاسفانه شما در زمان مناسب حرفی برای گفتن ندارید. موضوعات حتمی اکنون می توانند ادامه داشته باشند.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین شهریور

شهریور

طالع بینی امروز شما نشان می دهد شما امروز نسبت به روزهای قبل حال و حوصله بیشتری دارید و به راحتی با شخصی که به حرفه شما وارد شده است به رقابتی حساس می‌پردازید. حتی اگر نیت شما هم خوب باشد، وضعیتی اتهام‌آمیز داشتن باعث می‌شود که دیگران تحریک شوند تا علیه شما وارد عرصه شوند. آگاه بودن از نگرشهای خودتان اعم از نگرشهای منفی و نگرشهای مثبت درحالیکه به شما اجازه می‌دهد که قبل از اینکه شرایط سخت و دشوار گسترش پیدا کنند از آنها بگذرید، می‌تواند همه چیز را تغییر دهد. یک سری ارتباطات کاری وجود دارد که به نظر می رسد بیش از اندازه ظاهر می شوند. مهم نیست که چه اتفاقاتی می افتد. به کارت ادامه بده.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین مهر

مهر

 

طالع بینی امروز شما می گوید امروز یکی از دوستان و یا همکارانتان برنامه وسوسه انگیزی را به شما پیشنهاد خواهد کرد، ولی از این که درگیر شدن با این برنامه شما را از کارهای اصلی و فعالیت های روزمره تان باز دارد می ترسید. اشکالی ندارد اگر به خودتان یک زنگ تفریح بدهید و کمی برای خودتان وقت بگذارید، ولی به دیگران اجازه ندهید که کنترل زندگیتان را در دست بگیرند و برنامه هایتان را بهم بریزند. خلاقیت خود را به کار گرفته و برای ماه های آینده خود برنامه ریزی کنید. برنامه هایی که الان می چینید می توانند اثرات مثبت زیادی روی چند ماه آینده تان داشته باشند. سعی کنید در رابطه عاطفیتان خودتان را با طرف مقابل هماهنگ کنید و طوری رفتار نکنید که انگار هیچ نوع وابستگی بهم ندارید.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین آبان

آبان

طالع بینی امروز شما نشان می دهد شما اکنون در دوره موفق آمیز زندگی تان هستید، با وجود این اضطراب و نگرانی شما را فرا گرفته است. اگر همه چیزها سر و سامان پیدا نکرده باشد شما عصبانی می شوید. بهترین راه حل برای شما بیرون رفتن از خانه و سرگرم کردن خودتان است. شما همیشه می توانید برای خرید کردن و یا یک بازی توپی از کار فاصله بگیرید. هرکاری که می کنید، آتش خود جوش بودن را شعله ور نگاه دارید. شما کاملاً قادر هستید برنامه هایتان را مدیریت کنید، تا آنجایی که می توانید هر کاری را که لازم است انجام دهید، اما اکنون ادامه دادن این روش مشکل شده است. این مشکل به این دلیل نیست که هم چیز برای شما پیچیده تر شده است. فقط شما چیزهای بیشتری از زندگی می خواهید.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین آذر

آذر

طالع بینی امروز شما نشان می دهد امروز برایتان سخت است که در مسیر ثابت باقی بمانید، برای اینکه هر فکر جدیدی که از ذهن شما برمی‌خیزد می‌تواند تبدیل به یک زنجیره از توهمات تبدیل شود که شما را به یک سیر و سفر ذهنی مطلوب می‌برند. ممکن است شما توانایی گشت و گذار کردن در طی رویاهای روزانه‌تان را داشته باشید، اما اکنون شما باید واقع‌بین باشید. از یک یا دو کار تفریحی لذت ببرید، اما اجازه ندهید فکری وسواس‌ گونه نسبت به دنیای درونی‌تان تبدیل به مانعی برای شما شود. درحین روز پر مشغله ای که دارید، زمانی را برای استراحت کردن اختصاص بدهید تا از فشارهای عصبی کاری شما کاسته بشود.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین دی

دی

در طالع بینی امروز شما آمده موفقیت هایی که به تازگی به دست آورده اید اعتماد به نفس شما را بالا برده اند و قدرت زیادی در وجود خود حس می کنید، تا می توانید از فرصت موجود و حسی که دارید بهره ببرید. امروز نگران این هستید که مبادا مردم با دست کم گرفتن تلاش های مثبت شما جلوی پیشرفتتان را بگیرند. ولی هیچ دلیل منطقی برای اثبات این نگرانی خود ندارید. اگر سعی در مخفی کردن چیزی دارید باید این را بدانید که این مسئله می تواند اثرات منفی روی رابطه عاطفی شما داشته باشد. یک بار دیگر موضوعی که تلاش در پنهان کردن آن دارید را از نظر بگذرانید و به جای وحشت با آگاهی تماس بگیرید. بیان این حقیقت ناگفته اولین قدم برای از بین بردن فاصله بین شما و طرف مقابلتان است.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین بهمن

بهمن

طالع بینی امروز شما نشان می دهد هنگامی که زندگی ات پیچیده تر می شود، بیشتر دلت می خواهد که به مسائل اساسی زندگی روی بیاوری. اما شما به یک شبکه درهم و برهم و پیچیده کشانده شده اید. شاید دلت می خواسته که شکایت کنی، اما شما به این نتیجه رسیده ای که باید هر نوع شرایطی را تحمل کنی. حتی اگر این شرایط اعصابت را بهم بریزد. خودت تعیین کننده باش و راه خودت را باز کن، و اگر لازم بود، همچنانکه به جلو پیش روی می کنی آن را تکمیل کن. ماه شما را تشویق می کند که عمیقاً به فکر کردن در مورد روابط دوستانه اخیرتان بپردازید. از وقتی که فهمیده اید مردم دیگر وقتی که عاشق می شوند چقدر می توانند پیچیده باشند حساسیتتان به شدت آشفته شده است.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین اسفند

اسفند

طالع بینی امروز شما نشان می دهد ممکن است شما در مورد احساسات خود حالت تدافعی داشته باشید و اصلاً دلتان نخواهد در مورد چیزهایی که ناراحتتان می‌کند بحث کنید. اما ممکن است شما به سمت افشا کردن حقایقی که می‌بینید سوق داده شوید، که این موضوع مغایر با خواسته‌های شما است. درابتدا این موضوع شاید شما را ناراحت کند. ولی بالاخره خواهید فهمید که توانایی این را دارید که بدون هیچ مشکلی در مورد آنچه در ذهنتان می‌گذرد صحبت کنید و در عین حال دیگران هم هنوز شما را دوست خواهند داشت. اگر که از روابط احساسی پر شور و هیجان دوری می کنی، باید خیالت راحت تر باشد.، اما با کند و کاو کردن در پیچیدگی های قلب نیز می توانی بفهمی که چه چیزی خیلی مهم است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 515460 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟