طالع بینی شخصی امروز / 29 مهر ماه

طـالـع بینی روزانـه متولدین فروردین

فروردین

طالع بینی امروز شما نشان می دهد شما در عالم خیال دوست دارید با وجود تمام محدودیت‌ها و موانعی که جلوی راهتان قرار گرفته هم کارتان را خوب انجام دهید. شما می‌دانید که عمل کردن به قوانین کار خیلی خوبی است، اما کنترل کردن آن از دست شما خارج شده است. شاید احساس می‌کنید که دست و پای شما را بسته‌اند و می‌خواهید محدودیت‌هایتان را از بین ببرید. اما امروز سعی نکنید زیاد کار کنید، وگرنه موقعیتی را خراب خواهید کرد که در واقع آنقدرها هم که شما فکر می‌کردید بد نبوده است. انقدر اتفاقاتی که افتاده را تجزیه و تحلیل نکنید؛ برای اینکه واقعا لزومی‌ندارد همه جزئیات را بدانید!!

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین اردیبهشت

اردیبهشت

طالع بینی امروز شما نشان می دهد امروز شما کمتر از آن چیزی که به دیگران نشان می‌دهید آرام و خونسرد هستید. حتی اگر احساسات تان پیچیده و آشفته باشد، آنقدر روی آنها کنترل دارید که به دیگران نشان دهید خونسرد و بی خیال هستید. اما پنهان کردن احساسات تان می‌تواند نتیجه عکس روی شما داشته باشد، همچنانکه محدودیت‌های شما باعث می‌شود شما کمتر از قبل قابل اطمینان باشید. اگر آسیب پذیری خود را کمتر نشان دهید به نفع شما خواهد بود و به اطرافیان تان شما یادآوری خواهد کرد که شما نیز انسان هستید.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین خرداد

خرداد

طالع بینی امروز شما نشان می دهد امروز با همه وجود در مورد مساله ای مبارزه می کنید که می دانید نمی توانید آن را به دست بیاورید. چرا خودتان و دیگران را گول می زنید. خودتان هم می دانید این چیزی که برای اثبات آن تلاش می کنید به هیچ عنوان درست نیست. از این یکدنده بودن های غیر منطقی دست بردارید. بهترین کار اکنون این است که به حرف های دیگران گوش کنید به جای اینکه با آنها لج کنید. امروز اما این شهامت را دارید در رابطه عاطفی خود راهی را امتحان کنید که تاکنون تجربه ای برای آن نداشته اید. اگر تازه با فردی آشنا شده اید، شاید بخواهید برای ادامه آن تلاش کنید.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین تیر

تیر

طالع بینی امروز شما نشان می دهد امروز حتی بهترین برنامه‌ها هم ممکن است به سرانجام نرسند، با نگران شدن به خاطر اتفاقات روی داده انرژی تان را تلف نکنید. درعوض روی چیزی که الان دارید تمرکز کنید. شما ایده‌ای در سر داشتید که به روشی که شما در نظر داشتید عمل نکرده و ممکن است خطرات و ریسک‌هایی برای آن وجود داشته باشد. بزرگترین قدرت و توانایی شما انعطاف پذیری تان است، در حالیکه به رویدادهای اخیر واکنش نشان می‌دهید، شما حتی راه‌های بهتری را برای رسیدن به اهدافتان پیدا خواهید کرد.

طـالـع بینی روزانـه متولدین مرداد

مرداد

طالع بینی امروز شما نشان می دهد امروز اگر فردی درمحل کار از شما فاصله بگیرد، ممکن است ناراحت شوید، اما باید بدانید که این عمل واقعاً مربوط به شخص شما نیست. این شخص ممکن است خجالتی و یا آسیب‌پذیر باشد و نیاز دارد که از نظر احساسی در محیط امنی قرار بگیرد. افرادی را که تمایل ندارند با دیگران ارتباط متقابل داشته باشند را تحت فشار قرار ندهید. فقط بدون پیش داروی و توقع داشتن از آنها بهشان اجازه بدهید که هر طور که دوست دارند رفتار کنند. شما شاید الان نتوانید فوری تاثیر کارهایی که کرده‌اید را ببینید، اما هرچه جلوتر بروید احساستان فرق خواهد کرد.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین شهریور

شهریور

طالع بینی امروز شما نشان می دهد امروز حس عجیب گناه دارید و تصمیم می گیرید کمی روی شخصیت درونی و تفکرات خود کار کنید. این را همیشه در نظر داشته باشید که کارهای شما، رفتارها و حرف هایتان می توانند تاثیرات بسیار بدی بر دیگران داشته باشند و با عذرخواهی خشک و خالی هم برطرف نشوند. حس گناه خیلی خوب نیست. اما سعی کنید کمی در رفتار خود با دیگران تجدیدنظر داشته باشید. اگر مجرد هستید، امروز این فرصت را دارید تا با فردی ملاقات داشته باشید که دوستش دارید و با هم در مورد مسایلی صحبت کنید برایتان بسیار جالب و هیجان انگیز است.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین مهر

مهر

 

طالع بینی امروز شما می گوید امروز شما با اطمینان و اعتماد به نفس بیشتری با مردم برخورد می‌کنید. باوجود اینکه شما به خاطر ظاهر سرسختانه خود برجسته و مورد توجه شده‌اید، وقتی که حقایق واقعی بهتان گفته می‌شود، آماده اید که فکر خود را تغییر دهید. اما خوش بینی شما می‌تواند مانع و عامل باز دارنده ای برای افراد دیگر باشد و آنها از سهیم کردن شما در افکارشان پشیمان شوند. پس آگاهانه راه خود را هموار کنید تا بتوانید جایی برای ایجاد گفتگوهای واقعی و اگاهانه ایجاد کنید. اگر در رابطه عاطفی خود به تکرار و روزمرگی رسیده اید، شاید بد نباشد با کمی همفکری و تغییر دیدگاه باعث تحول شوید.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین آبان

آبان

طالع بینی امروز شما نشان می دهد مواظب باشید خوشبینی دوباره کشف شده تان شما را به زانو در نیاورد. شما احساس خوبی نسبت به زندگی خود دارید و به کارهایی که انجام می‌دهید اطیمنان کامل دارید. اما دیگران سعی دارند دلیل این خوشبینی شما را بفهمند. شور و هیجان خود را متعادل کنید و اطلاعات خود را راجع به دوستانتان بیشترکنید. ملایم‌تر کردن جوش و خروش خود جوی مناسب برای دوستی‌های متعادل ایجاد می‌کند. شاید فرصت این را داشته باشید که با روشی متفاوت نظر خود را ابراز کنید، اما وقتی این کار را شروع کنید خودتان می‌فهمید که از آنچه پیش بینی می‌کردید پیچیده تر است. باهمه این احوال الان زمان عقب نشینی کردن نیست.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین آذر

آذر

طالع بینی امروز شما نشان می دهد حواستان را جمع کنید که با هوشیاری کامل زندگی کنید. همیشه با دقت فراوان به اطراف و رویدادها نگاه کنید. هرگز بی تفاوت از کنار جزئیات عبور نکنید. با چشمان کاملا باز با اطرافیان در تعامل و معاشرت باشید و هر نشانه ای مبنی بر قرار گرفتن در راه خطا را با زیرکی تشخیص دهید. سعی کنید زیبایی های زندگی بیشتر از هر چیز دیگر در ذهنتان باشد و موجب خرسندی شما بشود. صرف نظر از اینکه رابطه شما به چه سمتی پیش می رود، می توانید امروز رابطه عاطفی خود را به سمت بهبود و هیجان بیشتر سوق دهید. با حفظ آینده نگری خود، برای لحظه های جاری برنامه ریزی داشته باشید.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین دی

دی

در طالع بینی امروز شما آمده شما امروز به خاطر اینکه بتوانید خودتان را برای فردا که ماه به نشانه تان باز می‌گردد آماده کنید، باید کارهای خیلی زیادی انجام دهید. اگرچه کار شما به راحتی روی غلطک می‌افتد، اما شاید در طول کار با موانع متعددی نیز روبرو شوید. با چیزهایی که جلوی راهتان را گرفته‌اند نجنگید؛ در عوض نگاه کنید و ببینید که نشانه‌ها بهتان چه می‌گویند! اگر شما از این نشانه‌ها درس بگیرید، بهتان اجازه داده می‌شود که به مرحله بعدی پا بگذارید! بد نیست از فرصت های امروز برای بررسی و بازبینی رفتارها و تفکرات خود استفاده کنید. گاهی اوقات روند درست فکر کردن شاید به نظر دشوار باشد اما می توان در ناامیدی مطلق نیز برای نیازهای خود راهی روشن یافت.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین بهمن

بهمن

طالع بینی امروز شما نشان می دهد شدت یافتن احساسات‌تان می‌تواند امروز گیج‌کننده باشد اما شما احتمالا قادر نخواهید بود که از این مرحله اجتناب کنید؛ به جای اینکه فقط ذهن و افکارتان را پریشان و احساسات‌تان را سرکوب کنید می‌توانید با کار کردن احساسات‌تان را تحت کنترل خود درآورید. خوشبختانه هنوز قدرت ذهنی و فکری دارید تا آنچه در ذهن دارید را انجام دهید. فقط فراموش نکنید که به ندای قلب‌تان گوش فرا دهید! امروز در وجود خود کمی حس عصبانیت دارید. اما مراقب باشید در عمل این عصبانیت را بروز ندهید. ممکن است رفتار شما چیزی غیر از حس واقعیتان را به تصویر بکشد که چندان جالب نیست.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین اسفند

اسفند

طالع بینی امروز شما نشان می دهد سعی کنید امروز متانت و بزرگواری به خرج دهید و وجود خود را از هرگونه حسادت و نیاز خالی کنید. بسیار مهم است که به دنبال رشد روحی باشید تا بتوانید در موقعیت های مختلف خونسردی و رضایت خود را حفظ کنید. هر چه بار ذهنی کمتری داشته داشته باشید، بهتر می توانید از زندگی و رویدادها رضایت خاطر داشته باشید. در برخی ایستگاه ها باید تعدادی از چمدان ها را گذاشت و رفت. در رابطه عاشقانه یا زندگی مشترک خود شاید لذت بردن از زندگی را فراموش کرده باشید. اما می توانید با کمی هیجان و نوآوری موجب خوشحالی بیشتر خود بشوید. امروز فرصت های بسیاری برای چنین مساله ای وجود دارد. قدر آنها را بدانید.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 511598 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟