فال و طالع بینی ازدواج امروز / 30 مهر ماه

طالع بینی ازدواج متولدین فروردین

فروردین

مرد متولد فروردین : از آنجا که او عادت دارد مستقیما به قلب مشکلات حمله کند و در این کار بدون هیچ نوع مقدمه ای با شتابزدگی قدم پیش بگذارد ، احتمال بسیار است که در زندگی به دفعات زمین بخورد و با ناکامی مواجه بشود.

 زن متولد فروردین : وفاداری او به عشق تا زمای که شما به آن پای بند باشید ، خارق العاده است زیرا وی اصولا موجودی رمانتیک می باشد.

 

طالع بینی ازدواج متولدین اردیبهشت

 

اردیبهشت

مرد متولد اردیبهشت : او می تواید یک عاشق بی قرار ، صمیمی و حامی معشوق باشد .

زن متولد اردیبهشت : او مخلوطی است از تمام خصوصیاتی که مردها در جست و جوی آن هستند و کمتر پیدایش می کنند.

 

طالع بینی ازدواج متولدین خرداد

خرداد

 

مرد متولد خرداد : او علاقه دارد که مرموز جلوه کند و چندگانگی خلقی و روحی او نیز ناشی از همین رمز و راز است.

زن متولد خرداد : معمولا می تواند مسائل ناشی از دو گانگی های وجود خویش را درون خویش نگه دارد و شما را با آن ها درگیر نسازد.

 

طالع بینی ازدواج متولدین تیر

تیر

 

مرد متولد تیر : همیشه این حقیقت مهم را به خاطر داشته باشید که با وجود ظاهر پر اخم و تخم و ترشرویی که دارد، قلبی نرم و رئوف در سینه اش می تپد و همین امر او را که به ظاهر یکپارچه سنگ به نظر می رساند، بسیار آسیب پذیر می سازد.

زن متولد تیر : به گذشته ها علاقه زیادی دارد و اشیای کهنه و قدیمی را با هیجان خاصی نگهداری می کند.

 

طالع بینی ازدواج متولدین مرداد

 

مرداد

مرد متولد مرداد : اگر در زندگی متولد مرداد عشق وجود نداشته باشد، به صورت متاثر کننده ای کنج عزلت اختیار می کند.

زن متولد مرداد : باور کنید که زن متولد مرداد پس از ازدواج هر طور شده سعی می کند این نام خانوادگی معمولی را عوض کند و شوهرش را برای کسب مقامات و پیشرفت در امور اداری تشویق و ترغیب کند.

 

طالع بینی ازدواج متولدین شهریور

شهریور

 

مرد متولد شهریور : او به هر نحوی که برایش امکان داشته باشد، مانع از آلوده شدن عشق خود می شود و در این مورد اصلا برای وی فرقی نمی کند که دیگران چه می گویند.

زن متولد شهریور : او جانبدار کمال است اما این حرف مفهومش این نیست که خودش هم از هر نظر کامل است.

 

طالع بینی ازدواج متولدین مهر

 

مهر

 

مرد متولد مهر : بر طبق برخی اساطیر باستان، ماه هفتم سال را به آن جهت مهر می نامند که عشق در آن به وجود آمده و راه خود را به دل تمام موجودات عالم باز کرده است.

زن متولد مهر : او پول را برای یک منظور دیگر هم لازم دارد و آن ایجاد رفاه برای مرد زندگی و مورد علاقه اش است.

 

طالع بینی ازدواج متولدین آبان

 

آبان

 

مرد متولد آبان : اکثر متولدین آبان ماه از لحاظ صورت فلکی خواهان رفاه و آسایش عادی هستند و از اینکه زندگیشان توأم با تجمل باشد احساس امنیت و رضایت خاطر می کنند.

زن متولد آبان :او می تواند معصومانه ترین عشق ها و زهرآگین ترین نفرت ها را داشته باشد و بالاخره او می تواند گاه مثل کبوتر عاشق پیشه و گاه خشن و سرد مثل پولاد باشد.

 

طالع بینی ازدواج متولدین آذر

 

آذر

 

مرد متولد آذر : طبیعی است که چنین خوشبینی ممکن است خطرناک باشد زیرا در اثر آن چنان به مردم اعتماد می کند که حدی بر آن متصور نیست.

زن متولد آذر : زن متولد آذر کسی نیست که حاضر باشد به خاطر هیچ مردی تک روی خود را کنار بگذارد اما در عین حال خواهان آن است که شوهرش همیشه او را یک دختر 17 ، 18 ساله تصور کند.

 

طالع بینی ازدواج متولدین دی

دی

 

مرد متولد دی : در حقیقت سیاره زحل با قدرت خود هرگز اجازه نخواهد داد که اعترافات صادقانه بر زبان متولد دی ماه ظاهر بشود و اندیشه ها و تمایلات باطنی او آشکار گردد.

زن متولد دی : اگر در طی روزها و ماه های قبل از ازدواج بتوانید او را تا حدی مطمئن سازید که پس از گفتن بله در منزل از اختیارات تام برخوردار خواهد بود و شما هم مردی هستید که آینده درخشانی دارید، آن وقت خواهید دید که چطور حاضر می شود با کمترین شرایط پای سفره عقد بنشیند.

 

طالع بینی ازدواج متولدین بهمن

بهمن

 

مرد متولد بهمن : یکی از محسنات او این است که می تواند منافع خود را به خاطر منافع دیگران نادیده بگیرد، ‌پس به عنوان شریک زندگی می توانید امیدوار باشید که به خواسته های شما همیشه بها خواهد داد.

زن متولد بهمن : اگر شما از نظر علمی، آموزشی، سیاسی، هنری و یا هر رشته دیگر ی مشهور و سرشناس باشید، دختر متولد بهمن برایتان ایده آل است و مطمئنا بهتر از او پیدا نخواهید کرد مگر آنکه آنقدر بدشانس باشید که یکی از نوادر متولدین این ماه، یعنی یکی از آن دخترانی که رفتارشان به شدت موجب تعجب مردم می گردد،‌سر راهتان قرار بگیرد.

 

طالع بینی ازدواج متولدین اسفند

اسفند

 

مرد متولد اسفند : او کسی است که ممکن است به راحتی یک دانشمند و یا سیاستمدار بشود.

زن متولد اسفند : قبل از هر چیز این را باید بدانید که او بسیار باریک بین و دقیق است، شاید لازم باشد که لغت باهوش را نیز به باریک بینی اضافه کنم. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 511595 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟