فال و طالع بینی ازدواج امروز / 26 مهر ماه

طالع بینی ازدواج متولدین فروردین

فروردین

مرد متولد فروردین : هیچ چیز به اندازه همسرش در این دنیا ارزشمند نیست( البته همسری که از نظر او دلخواه باشد) با وجود این وقتی موضوعی فکرش را مشغول می دارد و به مسئله ای بغرنج می اندیشد ، هر گز میل ندارد که کسی مزاحمش بشود و یا به کمکش برود.

 زن متولد فروردین : وفاداری او به عشق تا زمانی که شما به آن پایبند باشید ، خارق العاده است زیرا وی اصولا موجودی رمانتیک می باشد.

 

طالع بینی ازدواج متولدین اردیبهشت

 

اردیبهشت

مرد متولد اردیبهشت : مسلما هیچ مردی مهربان تر ، صمیمی تر و شکیبا تر از یک متولد برج اردیبهشت نیست به شرط آنکه مردانگی و احترامات او مورد تهدید قرار نگیرد.

زن متولد اردیبهشت : شما کمتر ممکن است زن متولد اردیبهشتی را ببینید که از دیدن چند گل مصنوعی در گلدان خوشش بیاید و از دیدن آن لذت ببرد. گل های او باید حقیقی باشند و احساس واقعی و بویی خوش از آنها به مشام برسد.

 

طالع بینی ازدواج متولدین خرداد

خرداد

 

مرد متولد خرداد : اگر از زمره زنانی هستید که می خواهید زندگی آرام ، مطمئن و یکنواخت و معمولی داشته باشید، از مرد متولد خرداد ماه حتما بگریزید.

زن متولد خرداد : زنی با چند شخصیت گوناگون، با قوه تخیل بسیار، خوش سر و زبان، با سلیقه، ماجرا دوست و بی ثبات است.

 

طالع بینی ازدواج متولدین تیر

تیر

 

مرد متولد تیر : مخصوصا هدایایی که دریافت خواهید داشت، بهترین نوعی خواهند بود که خریدنش برای او مقدور می باشد.

زن متولد تیر : به هیچ صورت مایل نیست مورد انتقاد قرار بگیرد و در ثانی تمایل فراوانی به حفظ اسرار دارد.

 

طالع بینی ازدواج متولدین مرداد

 

مرداد

مرد متولد مرداد : همیشه آمادگی آن را داشته باشید که بتوانید هیجانات شدید وی را آرام سازید و عظمتی را که به مشکلات و مسائل عادی و پیش پا افتاده می دهد، درک کنید.

زن متولد مرداد : بسیاری از زنان متولد مرداد ورزشکار هستند و از انواع ورزش ها لذت می برند، اما به شما توصیه می کنم که اگر می خوهید دل او را به دست بیاورید، وی را به جای بردن به تماشای مسابقه فوتبال‌، به یک تأتر و یا اپرای مجلل ببرید.

 

طالع بینی ازدواج متولدین شهریور

شهریور

 

مرد متولد شهریور : مرد متولد شهریور ماه خیلی راحت تر از مردانی که تحت تأثیر صور فلکی دیگر هستند، می تواند مجرد زندگی کند و چون ذاتا به سرنوشت معتقد است اگر دید که با کسی رابطه عاشقانه پیدا نمی کند، خیلی راحت آن را به پای سرنوشت غیر قابل تغییر خود می نویسد و وضع خود را می پذیرد و به همین دلیل هم شما بسیاری از متولدین این ماه را می بینید که تا میانسالی مجرد باقی مانده اند و شکایتی هم ندارند.

زن متولد شهریور : در دوران نامزدی هر بار که به دیدن وی می روید، خوشبوترین ادوکلن ها را به خود بزنید، مرتب ترین لباس ها را بپوشید، سرتان را با دقت هر چه بیشتر شانه بزنید.

 

طالع بینی ازدواج متولدین مهر

 

مهر

 

مرد متولد مهر : او ممکن است صمیمانه و با تمام وجود عاشق زن خود باشد و حتی فکر بی وفایی یا خیانت هم از مخیله اش عبور نکند.

زن متولد مهر : به طور کلی بسیار فهمیده است و قدرت تجزیه و تحلیل فراوان دارد و می تواند در حل مشکلات اداری و یا تجاری فوق العاده مفید باشد.

 

طالع بینی ازدواج متولدین آبان

 

آبان

 

مرد متولد آبان : در پشت این متانت دنیایی پرجنب و جوش و پر غلیان وجود دارد که ناشی از جاذبه ستاره نیرومند پلوتو است.

زن متولد آبان : زن متولد آبان یک دستگاه کامل فکر خوانی است، به این ترتیب فقط مطالبی را عنوان کنید که صادقانه به آنها اعتقاد دارید، در غیر این صورت او حرکات و گفتار شما را نوعی توهین به خود تلقی خواهد کرد.

 

طالع بینی ازدواج متولدین آذر

 

آذر

 

مرد متولد آذر : کلام او ممکن است درست مانند تیر قلب شما را جریحه داز کند، اما اگر قدری مقاومت به خرج دادید و به آن عادت کردید، ‌آن وقت تا آخر عمر از قرار داشتن در جوار مردی که دل و زبانش یکی است، چنان احساس آرامشی خواهید داشت که بی شک برای بسیاری از زنان رشک آفرین خواهد بود.

زن متولد آذر : از آنجا که در زندگی کمال صداقت را دارد، از اینکه مورد شک و تردید قرار بگیرد، به شدت ناراحت و عصبانی می شود.

 

طالع بینی ازدواج متولدین دی

دی

 

مرد متولد دی : هرگز انتظار نداشته باشید که گفتار و رفتار وی نشان دهنده این انتخاب درونی باشد زیرا مرد متولد دی کمتر به عشق خود اعتراف می کند.

زن متولد دی : البته همه زن ها ظریف و احساساتی هستند، اما زن متولد دی خیلی بیشتر از آنچه که در بدو امر به نظر می رسد، تابع احساسات خود است.

 

طالع بینی ازدواج متولدین بهمن

بهمن

 

مرد متولد بهمن : برای مرد متولد بهمن هرگز این امکان وجود ندارد که به خاطر یک نفر از دنیا برود، او جزیی از جمع است و این وضع را تا آخر عمر هم حفظ خواهد کرد.

زن متولد بهمن : اگر این زن از شما بی وفایی دید، خیلی ساده ناگهان یک عقب گرد می کند و در خلاف جهت سابق به حرکت در می آید.

 

طالع بینی ازدواج متولدین اسفند

اسفند

 

مرد متولد اسفند : از همین حالا بدانید که در طول زندگی زناشویی ناچار خواهید بود برای آنکه شاهد عقب ماندن خود از دیگران نباشید، بار او را هم به دوش بگشید، به این معنی که نه تنها باید برای خود کار مناسبی پیدا کنید و به قول معروف یکپا مرد خانواده بشوید، بلکه مراقب کار و نحوه فعالیت شوهر خود نیز باشید.

زن متولد اسفند : خوشبختانه بسیاری از دختران متولد اسفند دارای نیروی فکری لازم برای جلوگیری از جدا شدن ماهی های صورت فلکی خود از یکدیگر هستند و برای این کار حداکثر بهره برداری ممکن را از ظرافت های زنانه خویش به عمل می آورند. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 510783 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟