طالع بینی شخصی امروز / 23 مهر ماه

طـالـع بینی روزانـه متولدین فروردین

فروردین

طالع بینی امروز شما نشان می دهد اگر مسئله ای عاطفی شما را ناامید می کند، باید راه های سالمی برای تسکین این موقعیت بیابید. پرخوری کردن مشکلات را حل نمی کند. این فقط آنها را می پوشاند و رسیدگی به آنها را سخت تر می کند. زمان آن رسیده که از این روتین و روزمره گی درآیید و تازگی و طراوت بیشتری به این موقعیت بدمید. شما عشق زیادی دارید که می توانید آن را با دنیا تقسیم کنید. امروز در یک مناسبت اجتماعی در گفتگو درباره تحصیل و هنر غرق می شوید. این محیط طوری است که تیر عشق هر لحظه ممکن است به قلبتان فرود آید. حتی اگر قسم خورده باشید که دوباره هرگز عاشق نشوید، امروز نمی توانید مقاومت کنید. او هم همینطور است.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین اردیبهشت

اردیبهشت

طالع بینی امروز شما نشان می دهد این روزها به نظر می رسد که زندگی خصوصی تان خسته کننده شده است. متأسفانه، شدت فشارها نشان می دهند که نمی توانید ثباتی را که در زندگی به آن نیاز دارید اکنون تجربه کنید. نظم و ترتیب را در حرفه ای که دارید حفظ کنید تا به بخشی از ثبات روزانه که به دنبال اش هستید دست پیدا کنید. البته این را هم بدانید که نباید وظایف شغلی تان باعث شوند که از رویارویی با این نگرانی ها فرار کنید. سعی کنید درباره ی وضعیت پیش آمده صحبت کنید، فوراً به نتیجه ی مطلوب نخواهد رسید، اما همین که درباره ی این مطلب حرف بزنید همه چیز کمی بهتر خواهد شد.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین خرداد

خرداد

طالع بینی امروز شما نشان می دهد اینگونه به نظر می‌رسد که شما با رفتاری حرفه‌ای در حال پرداختن به مسائل هستید، اما روش ارتباط برقرار کردن شما روشی توأم با تظاهر است. مادامی که دیگران فکر کنند شما خیلی گرفتار هستید، ترجیح می‌دهند شما را تنها بگذارند. اما آنقدر هم که به نظر می‌رسد درگیر نیستید و شما بیشتر می‌خواهید خودتان را از حوادثی که در اجتماع، محل کار یا مدرسه می‌افتد دور نگه دارید. لزومی ندارد دور و بر خودتان مرزهایی غیر لازم را به وجود آورید. امروز فردی در محل کارتان هست که حفره های ایده جدید و عالی شما را پیدا می کند. زود تسلیم نشوید و از اطلاعات جدید برای اصلاح نقشه خود و نه دور انداختن آن استفاده کنید.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین تیر

تیر

طالع بینی امروز شما نشان می دهد غرور شما امروز نمی گذارد که پیشرفت کنید. مراقب کسانی که می خواهند لقمه بزرگتر از دهانشان بردارند باشید. در مورد تخصیص منابع به افراد دور و برتان نیز واقع گرا باشید. کسی سعی می کند که از روحیه سخاوتمند و بخشنده شما سوءاستفاده کند. از مهارت های کارآگاهی خود برای رسیدن به ریشه مشکل و ایجاد تغییرات لازم استفاده کنید. گاهی تنها کاری که باید بکنید این است که چند کلمه محبت آمیز بگویید و دل طرفتان را بدست آورید و امروز این موقعیت برایتان پیش می آید.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین مرداد

مرداد

طالع بینی امروز شما نشان می دهد مشکلی پیش آمده که ممکن است مجبور شوید تفریحات تان را به خاطر آن کنار بگذارید تا اندکی پول پس انداز کنید. به نظر می رسد که وضعیت مالی شما اکنون پایدار نیست، اما دوست ندارید در وضعیتی قرار بگیرید که مجبور شوید از ولخرجی های تان بکاهید. خوشبختانه، به زودی متوجه خواهید شد که توقف خرج های اضافه از آن چیزی که فکرش را می کردید آسان تر است و کیفیت زندگی تان را تحت تأثیر نخواهد گذاشت. به خاطر داشته باشید که خوش گذرانی هیچ ارتباطی با ولخرجی کردن ندارد. برای تجربه ی چیزهای بسیاری در زندگی نباید هزینه ای بپردازید.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین شهریور

شهریور

طالع بینی امروز شما نشان می دهد امروز شما نمی توانید به حرفهای منطقی گوش بدهید و حتی اگر بتوانید، احتمالاً باز هم این کار را نخواهید کرد. شما گزینه های بسیار ساده ای برای انتخاب کردن دارید؛ یا به تفریح و شادی کردن مشغول شوید و یا سخت کار کنید تا در روزهای دیگر بتوانید تفریح کنید. زمانی که شما تصمیم می گیرید به پیک نیک بروید و بعد هم می خواهید زود برگردید، دیگران زیاد تعجب نمی کنند. ذهن شما هم اکنون در فراغت کامل به سر می برد، پس تا جایی که می توانید از زندگی لذت ببرید. کسی متوجه می شود که شما ناراحت هستید و برایتان حرف های آرامش بخش می زند و این روحیه شما را خیلی بالا می برد.

طـالـع بینی روزانـه متولدین مهر

مهر

 

طالع بینی امروز شما می گوید امروز همه چیز به نحوی به اوج خود می رسند. زمانی بگذارید و در مورد اینکه چطور خودتان را دوست داشته باشید فکر کنید. شاید شما آنقدر در مورد گروه فکر کرده اید که نتوانسته اید از خودتان مراقبت کنید و به خودتان فکر کنید. موعظه کردن با ایده ها و ارزش های خودتان هیچ معنایی ندارد مگر آنکه آنها را روی خودتان پیاده کنید. امروز شما روز خوبی پیش رو دارید. در مورد عشق و رمانس در ناب ترین حالت آن، شاید هیجان بالایی نداشته باشید، ولی از مسیری که صحبت شما دو نفر می رود راضی هستید زیرا می دانید که رابطه شما با فردی که همیشه تحسینش می کردید، بدین ترتیب بسیار آرامش بخش و عمیق می شود.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین آبان

آبان

طالع بینی امروز شما نشان می دهد امروز ممکن است شوکه شوید، زیرا کسی به سراغ تان خواهد آمد که خواسته های اش را بی پرده به شما می گوید. خوشبختانه، امروز این قابلیت را دارید که از چیزهایی که می شنوید دلگیر نشوید، حتی اگر این بی پرده گویی برای تان غیرقابل انتظار باشد. اگرچه به این ترتیب از منطقه ی ایمن خود خارج خواهید شد، اما تا خودتان اجازه ندهید چنین اتفاقی نمی افتد. درست نیست که به خاطر ترس خودتان را عقب بکشید. حداقل به خواسته های او فکر کنید. به جای این که سریعاً واکنش نشان دهید، بهتر است در کمال آرامش با طرف مقابل وارد مذاکره شوید.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین آذر

آذر

طالع بینی امروز شما نشان می دهد فکر کردن به اینکه می‌توانید قدرت کنترل خود را از دست بدهید شما را ناراحت می‌کند، اما شما به حد کافی صبور هستید. نگرانی شما علامت خطری برایتان است، زیرا حتی اگر فکر کنید که همه کارها را درست انجام داده‌اید، می‌توانید ناخواسته زندگی‌تان را پیچیده کنید. به یاد داشته باشید مسأله اصلی برای شما نوع کاری که انجام می‌دهید نیست، بلکه بیشتر مربوط به شور و هیجانی است که در حین انجام این کار دارید. اگر شما زیاد اغراق نکرده و در مسیر خود به جلو پیش بروید احساس خیلی خوبی پیدا خواهید کرد.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین دی

دی

در طالع بینی امروز شما آمده امروز به دیگران توجه خاصی نمایید. به دیگران گوشزد کنید که چقدر برای شما اهمیت دارند. رفتار بچگانه ای در پیش بگیرید و هیجان و ماجرا را تجربه کنید. بگذارید نور آفتاب روحتان را لمس کند. بیرون بروید و کارهایی که دوست دارید انجام دهید. امروز گفتگوی خاصی با فردی در مورد پول یا امور مالی منجر به قرار ملاقاتی می شود که بسیار مسحور کننده است. مشخص است که هر دوی شما نقاط مشترک و تفاهم زیادی دارید، ولی شاید هنوز کاملاً متوجه آن نشده اید تا وقتی که آرامش بیشتری بیابید و راحت تر با هم حرف بزنید.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین بهمن

بهمن

طالع بینی امروز شما نشان می دهد نکته مهمی که امروز باید رعایت کنید این است که چهره ی خندانی داشته باشید، حتی اگر نگرانی ها دست از سرتان برنمی دارند. اما اگر روی خوش نشان دهید به این معنی نیست که از بروز مشکلات جلوگیری خواهید کرد. بهترین راهکار این است که نسبت به این دوگانگی آگاه باشید؛ به خاطر داشته باشید که آن چه در درون تان می گذرد با چیزی که در ظاهر نشان می دهید کاملاً متفاوت است و مجبور نیستید که در این مسیر همه را راضی نگه دارید. به تدریج از شدت فشارها کاسته خواهد شد و اگر اجازه دهید لبخندتان برای همیشه بر لبان تان نقش خواهد بست.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین اسفند

اسفند

طالع بینی امروز شما نشان می دهد در روابط خانوادگی خود تا حدودی دچار مشکل شده اید به همین دلیل بسیار ناراحت و غمگین شده‌اید و دیگر توان و قدرت ادامه کارهای اجتماعی‌تان را ندارید. شما به خانواده‌تان بیش از حد اهمیت می‌دهید تا حدی که تمام منافع، هیجانات، خوشبختی‌های خود را به خاطر ﺁنها به هدر داده اید و خود را از تمام ﺁنها محروم کرده‌اید. بین زندگی خودتان و زندگی اعضای خانواده‌تان تعادل برقرار سازید. شاید الان به دنبال این هستید که تعادل خوبی بین کمیت و کیفیت پیدا کنید. ستاره بخت شما تمایل شما را برای این کار زیاد می‌کند و شما تشخیص می‌دهید که رضایت بیشتر الزاماً آن را بهتر نمی‌کند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 510129 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟