فال و طالع بینی ازدواج امروز / 23 مهر ماه

طالع بینی ازدواج متولدین فروردین

فروردین

مرد متولد فروردین : در زندگی زناشوئی پایبند اصولی است که اگر نادیده گرفته بشوند، مانند خوره جانش را می خورد.

 زن متولد فروردین : به نظر او انجام کارهایش به دست خودش خیلی سریع تر از آن صورت می گیرد که به انتظاردیگری بنشیند.

 

طالع بینی ازدواج متولدین اردیبهشت

 

اردیبهشت

مرد متولد اردیبهشت : مرد اردیبهشت می تواید یک عاشق بیقرار ، صمیمی و حامی معشوق باشد .

زن متولد اردیبهشت : صفا و صداقت ذاتی اش با ریزه کاری های ظریف زنانه آمیخته است.

 

طالع بینی ازدواج متولدین خرداد

خرداد

 

مرد متولد خرداد :  از ابتدا بدانید که مردی را برای زندگی انتخاب کرده اید که ممکن است مهمانی را نصفه کاره رها کند و برای انجام کاری اداری تک وتنها به یک شهر دیگر برود.

زن متولد خرداد :  او وقتی مردی را پیدا کرد که دارای قدرت خلاقیت است، آن وقت شخصیت دوگانه اش شروع به خودنمایی می کند.

 

طالع بینی ازدواج متولدین تیر

تیر

 

مرد متولد تیر : طبیعی است که شما می خواهید او را به بهترین وجه ممکن بشناسید و با آنچه گفته شد، ممکن است این تصور برایتان به وجود بیاید که از یک آدم دو شخصیتی است، اگر چه این نظر ممکن است تا حدی درست باشد اما یادتان باشد که او به شدت تحت تاثیر ماه است و حرکت بر رفتار و طرز فکرش اثر می گذارد.

زن متولد تیر : او کمتر ممکن است عصبانیت خود را ظاهر سازد و بیشتر اوقات سعی می کند به صورت کج دار و مریز با شما رفتار کند.

 

طالع بینی ازدواج متولدین مرداد

 

مرداد

مرد متولد مرداد : با ازدواج با یک مرد متولد مرداد زندگی پر مشغله ای پیدا خواهید کرد. تقریبا هر شب یا باید به میهمانی بروید و یا کسی را به منزل دعوت کنید.

زن متولد مرداد : قدرت فرماندهی او خیلی زیاد است اما این کار را با چنان ظرافت و احساسات گرم و دوستانه ای انجام می دهد که اطرافیانش هرگز نسبت به آن معترض نمی شوند.

 

طالع بینی ازدواج متولدین شهریور

شهریور

 

مرد متولد شهریور : عشق واقعی او ، عشق به کار، عشق به مسئولیت و عشق به یاری رساندن به درماندگان است و این عشق چنان در او شدید است که اگر موقعیتی برای ابراز آن پیدا نکند، جدا دلگیر می شود، دلگیر از اینکه چرا این چنین بی مصرف باقی مانده است.

زن متولد شهریور : از نظر وفاداری کمتر ممکن است یک زن متولد شهریور را ببینید که به خاطر مقابله به مثل و انتقام جویی راه خطا را بپیماید و اگر او شما را واقعا دوست داشته باشد، می توانید با خیال راحت به وی اطمینان داشته باشید.

 

طالع بینی ازدواج متولدین مهر

 

مهر

 

مرد متولد مهر : در کشمکش و مبارزه با مرد متولد مهر ماه بیشتر اوقات شما بازنده هستید، اما این باختن با شکست خوردن از زمین تا آسمان فرق دارد زیرا دیری نمی گذرد که می بینید آرزوهایتان آرزوهای او، و خواسته هایتان خواسته های اوست و در دنیا هیچ چیز بیشتر از خوشحال کردن او برایتان ارزش ندارد.

زن متولد مهر : او عاشق تجمل است و دلش می خواهد که گرانبها ترین لباسها ، زیبا ترین اسباب خانه ها و کمیاب ترین عطر را داشته باشد و به همین دلیل می رود کار می کند تا پول کافی در دسترس داشته باشد.

 

طالع بینی ازدواج متولدین آبان

 

آبان

 

مرد متولد آبان : او در مقابله با حوادث با مهارت و قدرت بسیار‌، آرامش و متانت خود را حفظ می کند و قیافه و برخوردش با وقایع زندگی خانوادگی و حوادث شغلی توأم با خونسردی و آرامش تمام است، اما در پشت این متانت دنیایی پرجنب و جوش و پر غلیان وجود دارد که ناشی از جاذبه ستاره نیرومند پلوتو است.

زن متولد آبان : به شما توصیه می شود که هر کار می کنید بکنید اما به او توهین نکنید. او در مقابل توهین و تحقیر عکس العمل از خود نشان می دهد.

 

طالع بینی ازدواج متولدین آذر

 

آذر

 

مرد متولد آذر : همانطور که قبلا گفته شد، سیاره کسی که در ماه نهم سال متولد شده، مشتری است و کسی که تحت تأثیر این غول منظومه شمسی قرار داشته باشد، کمی در رفتار و گفتار بی ملاحظه است، اما بدجنس و موذی نیست.

زن متولد آذر : نکته ظریفی وجود دارد که ذکر آن ضروری است و آن این است که اگر چه نمی خواهد کسی، مخصوصا در مقابل دیگران برای او « آقا بالاسری» بکند اما وقتی دیدید و احساس کردید که دارد ثابت قدمی شما را آزمایش می کند، چه او خیلی بیشتر از آنچه که از دستور شنیدن بیزار است، از مردی که ضعیف نشان می دهد تنفر دارد.

 

طالع بینی ازدواج متولدین دی

دی

 

مرد متولد دی : مرد متولد دی چنین وانمود می کند که اصلا نیازی به تعریف و تمجید ندارد و حتی به هنگام شنیدن تعریف و تمجید هم به شدت مانع از ظاهر شدن رضایت خاطر و شادمانی عمیق خویش می گردد، اما حقیقت این است که او با تمام وجود خواهان آن است که مرتبا به وی بگویید که چه مرد خوب، باهوش، خوش قد و قامت، خواستنی و جالبی است.

زن متولد دی : دختر متولد دی کسی است که اگر لازم باشد، صورت خود را با سیلی سرخ نگه می دارد. مردی که همسر خود را از بین متولدین دی ماه انتخاب می کند، باید متوجه یک نکته مهم باشد و آن اینکه ظاهر او خیلی آرام تر و ساکت تر از آنچه که در درون اوست نشان می هد.

 

طالع بینی ازدواج متولدین بهمن

بهمن

 

مرد متولد بهمن : برای مرد متولد بهمن هرگز این امکان وجود ندارد که به خاطر یک نفر از دنیا برود، او جزئی از جمع است و این وضع را تا آخر عمر هم حفظ خواهد کرد.

زن متولد بهمن : مبانی اخلاقی یک زن متولد بهمن ممکن است غریب ترین پدیده ای باشد که در زندگی خود با آن مواجه شده اید و به کلی با آنچه که به طور طبیعی از طرف جامعه مورد قبول قرار گرفته است، فرق داشته باشد.

 

طالع بینی ازدواج متولدین اسفند

اسفند

 

مرد متولد اسفند : منش زندگی او چنان است که به طور مرتب رو در روی موقعیت های بی نظیر قرار می گیرد و اینجاست که باید قاطعانه تصمیم بگیرد و با تصمیمی راسخ بر روی تمام رؤیاهایی که مانع پیشرفت و موفقیت او می گردند، خط بطلان بکشد.

زن متولد اسفند : ناراحت ترین مرد در جوار زن متولد اسفند احساس آرامش می کند. او آبی است که بر روی آتش ریخته می شود. پس از چند دقیقه گفت و گو مرد آشکارا درک می کند که به علت اشتباهات خود مورد سرزنش او قرار نمی گیرد و مشکلاتی را که با آنها مواجه می باشد، ناچیز و غیر قابل بحث می شمارد. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 510128 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟