طالع بینی شخصی امروز / 22 مهر ماه

طـالـع بینی روزانـه متولدین فروردین

فروردین

طالع بینی امروز شما نشان می دهد امروز دوستان و اطرافیان تان مشتاقانه شما را تشویق می‌‌کنند. با این وجود لازم است که شما خودتان هم دید درستی‌ نسبت به آن چه می‌خواهید انجام دهید داشته باشید، وگرنه‌ در این مسیر زود دلسرد می‌‌شوید. از این که دوستان تان به شما روحیه مثبت می‌‌دهند احساس خوبی دارید، اما این موضوع ممکن است به قدری اعتماد به نفس تان را بالا ببرد که بخواهید با چالش‌های زیادی رو به رو شوید. اگر با احتیاط پیش بروید شرایطی که امروز به نظر شما عالی‌ است در آینده ممکن است خیلی‌ بهتر هم بشود. در حال حاضر، به دیگران نشان دهید که قدردان حمایت ‌شان هستید.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین اردیبهشت

اردیبهشت

طالع بینی امروز شما نشان می دهد همه چیز به نظر خوب می‌رسد، اما شما قبل از اینکه بتوانید امکاناتی که در اطرافتان هست را ببینید مجبور هستید با نقطه ضعفهایتان نیز روبرو شوید. این سخن بدین معنی نیست که شما فقط می‌توانید یک گزینه برای انتخاب کردن داشته باشید و یا اینکه باید رفتار بخصوصی داشته باشید. این گفته مربوط به نگرش کلی شما است، اگر شما فکر می‌کنید که فرد موفقی هستید پس در واقع اینگونه هستید. فقط باید خیلی کار کرده تا این امکان به وجود بیاید. امروز در محل کار صحبت های زیادی بین شما و دیگران صورت می گیرد، ولی به نظر می رسد که شما به جایی نمی رسید.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین خرداد

خرداد

طالع بینی امروز شما نشان می دهد بعضی از مسائل عشق و عاشقی امروز برایتان تنش ایجاد می کنند. غرورهای باد کرده در مسیر ارتباط مانع ایجاد می کنند و نمی گذارند بین شما و عشقتان هارمونی ایجاد شود. شما از همیشه بیشتر بحث می کنید. اگر مراقب نباشید جرقه هایی از اختلاف نظر تبدیل به آتش دعوا و مشاجره می شوند. کپسول اطفای حریق را دم دستتان بگذارید! با آنکه شما باید با عشقتان صحبت کنید، ولی زیاد مطمئن نیستید که چه چیزهایی برای گفتن دارید. احتمالاً دارید از خودتان می پرسید آیا باید کل حقیقت را نگویید تا موضوع قابل هضم تر باشد یا خیر.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین تیر

تیر

طالع بینی امروز شما نشان می دهد ممکن است تصویر مشخصی‌ از این که به کجا می‌خواهید بروید در ذهن تان داشته باشید ولی‌ نمی‌‌توانید راهی‌ را پیدا کنید که سریع تر شما را به مقصد تان برساند. همه راه‌هایی که پیش رو دارید پر پیچ و ‌خم تر از آن چیزی هستند که ترجیح می‌دهید. خوشبختانه هر مسیری راکه انتخاب کنید با قدم نهادن در آن راه برایتان هموارمی‌‌شود. گاهی بهترین روش میتواند این باشد که منطقی‌ترین راه را انتخاب کنید بدون اینکه بیش از اندازه نگران درست بودن انتخاب تان باشید. ممکن است راه‌های مختلفی‌ برای رسیدن به مقصد تان وجود داشته باشد ولی‌ فراموش نکنید که از هر راهی‌ می‌روید از مناظر اطرافش لذت ببرید.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین مرداد

مرداد

طالع بینی امروز شما نشان می دهد درست در زمانی که ماه در نشانه شما قرار گرفته است شما نیز می‌خواهید خود را با حرکت آن هماهنگ کنید. اکنون زمان مناسبی برای تهیه کردن یک فهرست از اهدافتان می‌باشد. هر چیزی که برایتان اهمیت دارد و می‌خواهید بهش برسید را در ذهنتان مجسم کنید. همچنین هدفهای مربوط به شش ماه آینده را هم تجسم کنید. تصورات شما مثل بذرهایی هستند که در ذهنتان کاشته می‌شوند و باید آنها را پرورش دهید تا در آینده شاهد به نتیجه رسیدن آنان باشید. امروز یک نفر به شما نقشه ثانویه ای می دهد که شما در مورد کارتان از تعادل خارج می کند.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین شهریور

شهریور

طالع بینی امروز شما نشان می دهد امروز دیگران به جای شما مرکز توجه قرار می گیرند، ولی نگذارید این شما را ناامید کند. باید از آنهایی که ریاست را بر عهده می گیرند درس بگیرید. خوش بگذرانید و نگران جزئیات نباشید. دینامیک بودن باعث می شود که بعضی از جنبه های زندگی شما تغییر کند. از روتین روزمره خود خارج شوید. امروز شما شانس وارد کردن فردی به راز خود را دارید، شما مدتی است که این راز را در دلتان حبس کرده اید و حالا می خواهید آن را با کسی در میان بگذارید. رابطه شما با عشقتان در هر مرحله ای که هست می خواهید آن را عمیق تر کنید و نگران پاسخ او هستید. نگران نباشید زیرا همه چیز درست می شود.

طـالـع بینی روزانـه متولدین مهر

مهر

 

طالع بینی امروز شما می گوید به نظر می‌رسد امروز همه از اینکه چه کارهایی را می‌‌توانید انجام دهید انتظارات غیر واقعی‌ از شما دارند، و شما هم با آنها وارد بحث نمی‌‌شوید. البته شما نمی‌‌خواهید با بیش از اندازه کار کردن خودتان را خسته کنید، چرا که می‌‌دانید انجام بعضی‌ کارها در مهلت مشخص شده غیر ممکن است. شاید بیان این مساله از سوی شما کمی‌ غیر عادی به نظر برسد اما اگر این کار را انجام دهید باعث راحتی دیگران هم می‌‌شوید. فقط مراقب باشید این موضوع را به یک داستان بزرگ تبدیل نکنید. صادقانه به همه بگویید که از پس چه کارهای بر می‌‌آیید. بیان ضعف‌هایتان کمی‌ سخت است ولی‌ در دراز مدت به نفع تان خواهد بود.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین آبان

آبان

طالع بینی امروز شما نشان می دهد مادامی که شما نسبت به آنچه که در پیرامونتان اتفاق می‌افتد بی‌خیال هستید، دل شما هم آنها را مهم نمی‌پندارد. زمانی که شما تمایل دارید که در حالی روی یک تصویر بزرگ تمرکز کنید که بیشتر به جزئیات آن توجه می‌کنید، مشکلاتی به وجود می‌آیند. پیشنهاد می‌شود زمانی که نکات مبهم در حال حل شدن هستند نگرش مثبت خود را حفظ کنید. بهترین کاری که می‌توانید انجام دهید این است که در هر دو طرف نقش خود را خوب بازی کنید، این سختی ها فردا فروکش خواهند کرد.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین آذر

آذر

طالع بینی امروز شما نشان می دهد امروز باید انرژی خود را بالا ببرید و تجهیزات لازم برای به عهده گرفتن و کنترل امور را تهیه کنید. بگذارید روحیه ماجراجوی شما به هر مسیری که می خواهد برود. ارتباط با عزیزانتان شفاف و واضح خواهد شد. می توانید انتظار داشته باشید که برخوردهای اجتماعی شما خیلی خوب و روان پیش برود. شما ستاره هر جمعی خواهید بود. نگذارید اختلاف نظرهای کوچک شما را از پذیرفتن قرار امشب باز دارد. امروز شما از کاه کوه می سازید و بهتر است که این مسئله کوچک را کنار بگذارید و از مصاحبت هم لذت ببرید. این رفتار بهترین و موفق ترین رفتار است.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین دی

دی

در طالع بینی امروز شما آمده از این که چه اتفاقی‌ قرار است برایتان بیفتد مطمئن نیستید، به همین دلیل به هر جا که نگاه می‌کنید فرصت‌های ناشناخته ای را می‌بینید. متاسفانه، شما آن قدر فرصت ندارید تا به همه ی این موقعیت‌های جذاب رسیدگی کنید. بنابراین، برای این که شاد باشید بهتر است اول اولویت‌های خود را شناسایی کنید. امروز به نفع تان است که سرعت انجام کارهای خود را کم کنیدو همچنین میزان فعالیت تان را کاهش دهید؛ در این صورت نظم بخشیدن به کارها برای تان آسان تر خواهد شد. اگر خودتان را خیلی‌ خسته کنید ممکن است نتوانید کاری را که شروع کردید به پایان برسانید.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین بهمن

بهمن

طالع بینی امروز شما نشان می دهد زمانی که همه چیز در زندگی از آن رو به این رو می‌شود، ممکن است که شما در نقش یک کشتی ساحل پیما ظاهر بشوید. اما آنگونه که به نظر می‌رسد هم اوضاع نگران کننده نیست، برای اینکه در پشت این صحنه‌های پر سر و صدا، پایداری درونی شما می‌تواند به شما قدرت و قوه تشخیصی را که برای کامل کردن هدفهایتان به آنها نیاز دارید را به شما بدهد. به یاد داشته باشید شما به هرجهت نمی‌توانید بررسی کنید که افراد دیگر چه واکنشی نشان می‌دهند، بنابراین همان آزادی و اختیاری را که برای خودتان می‌خواهید را به هر فرد دیگری که در زندگیتان است بدهید.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین اسفند

اسفند

طالع بینی امروز شما نشان می دهد جسور باشید و شجاعت به خرج دهید. حتی اگر شخصیت شما چنین نیست، دینامیک بودن در روزی مثل امروز می تواند برایتان پاداش های خوبی داشته باشد. دیگران از شنیدن حرف های شما خوشحال می شوند. نظرات شما ارزشمندند و دیدگاه های خوبی برای ارائه دادن دارید. شخصیت سازگارپذیر شما امروز به امتحان گذاشته می شود. باید اصلاحاتی انجام دهید تا با طرز تفکر دیگران تطبیق یابید. مانعی سر راه آشنا شدن شما با فرد خاصی وجود دارد. البته این مانع بیشتر به نحوه ارتباط برقرار کردن شما دو نفر مربوط می شود. همه اینطور نیستند و موضوعات را مثل هم درک نمی کنند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 509868 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟