فال و طالع بینی ازدواج امروز / 22 مهر ماه

طالع بینی ازدواج متولدین فروردین

فروردین

مرد متولد فروردین : وقتی عاشق می شود ، گویی یک شیرین و فرهاد جدید به دنیا آمده است. او چنان غرق اوهام عاشقانه می شود که گویی در تمام کره زمین فقط او و معشو قه اش حق زندگی دارد.

 زن متولد فروردین : وفاداری او به عشق تا زمانی که شما به آن پایبند باشید ، خارق العاده است زیرا وی اصولا موجودی رمانتیک است.

 

طالع بینی ازدواج متولدین اردیبهشت

 

اردیبهشت

مرد متولد اردیبهشت : وقتی یک اردیبهشتی نسبت به شما ابراز عشق می کند، این کار را واقعا و از صمیم قلب انجام می هد و منظورش به هیچ وجه چاپلوسی نیست.

زن متولد اردیبهشت : خیلی طول نمی کشد که شما پی می برید او فکر و عقیده خاص خود را دارد و آنقدر قدرت دارد که برای رسیدن به هدفش عجز و لابه نکند.

طالع بینی ازدواج متولدین خرداد

خرداد

 

مرد متولد خرداد : او به صد شیوه مختلف به شما می گوید که دوست تان دارد، شیوه هایی که نظیرش را هیچ کس دیگری نمی داند.

زن متولد خرداد : زن متولد شده در ماه خرداد خیلی به راحتی می تواند یک مهمانی زنانه سوت و کور را به شور و نشاط دربیاورد و یا فکر گرفتاری های بزرگ یک مرد را از سرش خارج سازد .

 

طالع بینی ازدواج متولدین تیر

تیر

 

مرد متولد تیر : او همان قدر که ممکن است تنوع طلب باشد، می تواند حساس و وفادار هم باشد، همان قدر که اخمو است، ممکن است متبسم هم باشد. چون او در برج سرطان متولد شده است.

زن متولد تیر : زن متولد فروردین پیوسته به فکر خودش است و برای به کرسی نشاندن حرف و نظرش تقلا می کند.

 

طالع بینی ازدواج متولدین مرداد

 

مرداد

مرد متولد مرداد : وقتی عشق به قلب چنین مردی قدم گذاشت، در جیب هایش باز می شود. او شما را به بهترین رستوران ها می برد، گران ترین عطرها و زیبا ترین گل ها را برایتان می خرد. همراهتان به مجلل ترین تئاتر ها می آید.

زن متولد مرداد : رفتار زن متولد مرداد به طور طبیعی و عادی طوری است که دوستان و آشنایان وی تسلط و نفوذ او را بر خود پذیرا می شوند و هر چه را که می گوید از جان و دل قبول می کنند چنانچه گویی او اصلا برای این منظور متولد شده است.

 

طالع بینی ازدواج متولدین شهریور

شهریور

 

مرد متولد شهریور : برای وارد کردن او به جرگه عشاق باید کوشش زیادی به کار برده شود. او نه تنها کسی نیست که گیتارش را بردارد و پایین پنجره برای شما آواز های عاشقانه بخواند، بلکه شما برای شنیدن یک کلمه عاشقانه از زبان او هم باید بسیار صبور باشید.

زن متولد شهریور : زن متولد شهریور جانب دار کمال است، اما این حرف مفهومش این نیست که خودش هم از هر نظر کامل است. نقاط ضعف او گاهی اوقات خسته کننده می شوند.

 

طالع بینی ازدواج متولدین مهر

 

مهر

 

مرد متولد مهر : او صادقانه دست دوستی به سوی کسی که از وی دلگیر شده است، دراز می کند و در همان حال صادقانه و از صمیم قلب این کار را باز هم تکرار می کند و چون به قول معروف « حرفی که از دل برآید، به دل می نشیند»‌، سرانجام صداقت او کار خودش را می کند و کدورت ها برطرف می شود.

زن متولد مهر : او برای ارضای خودخواهی خود منطق و دلیل نمی چیند، بلکه همه چیز را با ترازوی عقل می سنجد.

 

طالع بینی ازدواج متولدین آبان

 

آبان

 

مرد متولد آبان : بعضی از مردان متولد آبان ماه دارای این قدرت و استعداد هستند که زندگی بسیار ساده ای پیشه کنند و با حداقل معیشتی بسازند، بر روی حصیر و مقداری غذای کم به زندگی ادامه بدهند و به دلایل معنوی دست از مال دنیا بشویند ولی این عده تعدادشان در اقلیت است.

زن متولد آبان : به قول یکی از روانشناسان معروف، زن متولد آبان یک دستگاه کامل فکر خوانی است، به این ترتیب فقط مطالبی را عنوان کنید که صادقانه به آنها اعتقاد دارید، در غیر این صورت او حرکات و گفتار شما را نوعی توهین به خود تلقی خواهد کرد.

 

طالع بینی ازدواج متولدین آذر

 

آذر

 

مرد متولد آذر : شاید چند روزی و یا چند هفته ای برخی از اطرافیان با او بد می شوند و در جرگه مخالفان در می آیند، اما پس از مدتی پی می برند که او بدون هیچ گونه قصد و غرضی حقیقت تلخ را گفته و منظور آزار و اذیت نداشته است.

زن متولد آذر : این زن هرگز به شما دروغ نخواهد گفت و در این کار آنچنان تعصبی از خود نشان می دهد که شما گاهی آرزو می کنید ای کاش گاهی دروغ می گفت ولی زبانی چنین تلخ و نیش دار نداشت.

 

طالع بینی ازدواج متولدین دی

دی

 

مرد متولد دی : در حقیقت سیاره زحل با قدرت خود هرگز اجازه نخواهد داد که اعترافات صادقانه بر زبان متولد دی ماه ظاهر شود و اندیشه ها و تمایلات باطنی او آشکار گردد.

زن متولد دی : پس از ازدواج از همراهی همه جانبه او برخوردار خواهید بود، به نحوی که اگر احتیاج پیدا کنید، حاضر می شود به شغلی که خیلی پایین تر و بی اهمیت تر از استعداد اوست، بپردازد تا چرخ زندگی از جریان طبیعی باز نایستد.

 

طالع بینی ازدواج متولدین بهمن

بهمن

 

مرد متولد بهمن :  به نظر عده ای از روانشناسان مرد متولد بهمن از سر در گم کردن دیگران لذت می برد. مرد متولد بهمن ذاتا اجتماعی است و به این دلیل اگر ورزشکار باشد، عضو بی نظیری در بازی های تیمی خواهد بود.

زن متولد بهمن :  این دختر اگر والدینی متولد اردیبهشت، مرداد و یا دی ماه نداشته باشد، به میزان ثروت شما و اینکه در بانک چقدر پول دارید، علاقه ای نشان نخواهد داد.

 

طالع بینی ازدواج متولدین اسفند

اسفند

 

مرد متولد اسفند : از نظر امور عشقی بی نظیر است. عشق و احساسات جزیی از وجود این مرد است. تا جایی که می خواهم بگویم بدون آن زندگی برایش نه تنها مفهوم خود را از دست می دهد، بلکه واقعا غیر ممکن می شود.

زن متولد اسفند : صورت فلکی برج خوت دو عدد ماهی است که در دو جهت مخالف در حال شنا کردن هستند، این دو ماهی را همیشه درست شکل هم می کشند. چه اشتباه بزرگی! برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 509867 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟