طالع بینی شخصی امروز / 21 مهر ماه

طـالـع بینی روزانـه متولدین فروردین

فروردین

طالع بینی امروز شما نشان می دهد از دید شما وضعیت دشوار اخیر ربطی به شما ندارد. به هر حال از دید عوالم کیهانی هر کسی می تواند نقش شما را در این دنیا بازی کند. با وجود اینکه شما خالق این نمایشنامه هستید بازیگران در کار با شما احساس نارضایتی می کنند.اما حتی اگر آنها امروز بدخلق و ناراحت باشند باز هم باعث می شوند تا شما در مرکز توجه قرار بگیرید. برعهده گرفتن مسئولیت باعث می شود تا احساسات ناآرام و دمدمی مزاج خود را تا حدی آرام کنید. شما امروز بین دو راهی قرار گرفته‌اید، بین مسائل جدید و تازه و موضوعات قدیمی. حتی اگر خودتان هم متوجه نشده باشید، ولی مشکلات و سختی های گذشته مثل وزنه سنگینی است که به پایتان بسته شده است.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین اردیبهشت

اردیبهشت

طالع بینی امروز شما نشان می دهد برای شما زیاد راحت نیست که احساسات منفی را رها کرده و دور بریزید، اما وقتی بالاخره این کار را کردید می‌توانید شیوه جدیدی در زندگی خود ایجاد کرده و با زندگی گذشته قطع رابطه کنید. امروز در حالیکه خورشید وارد برج پیش رونده دلو می‌شود، فرصت نادری به سراغتان می‌آید که می‌توانید چیزهایی که کتمان می‌کردید را ببینید. حتی اگر قدم برداشتن به سوی آینده موجب می‌شود که تغییراتی را در برنامه‌های روزانه تان بدهید، از این کار هراس نداشته باشید. شما به دنبال یک رابطه رمانتیک هستید اما همیشه همه چیز آنطور که شما می خواهید، اتفاق نمی افتد. رابطه عاطفی، دوطرفه است. پس اگر شما برای طرف مقابل تان کم گذاشته اید، از او نیز انتظار بیهوده نداشته باشید.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین خرداد

خرداد

طالع بینی امروز شما نشان می دهد شما امروز احساس قدرت می کنید، گویی که قله ای را فتح کرده اید. یادتان باشد که دیگران نیز در موفقیت شما نقش بسزایی داشته اند پس آنها را در این شرایط نادیده نگیرید. شاید بیان ابراز احساسات تان بتواند شرایط را کمی پیچیده تر کند اما بیان افکارتان هیچ مشکلی بوجود نخواهد آورد. پس در به اشتراک گذاشتن آنها با دیگران هراسی به دل راه ندهید. خودتان را تنها درگیر آنچه در ظاهر رابطه تان اتفاق می افتد، نکنید. شما باید آنقدر عاقل باشید که بتوانید سطح های عمیق تری از خودتان را ببینید. با کمی تجریه و تحلیل همه چیز برایتان روشن خواهد شد.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین تیر

تیر

طالع بینی امروز شما نشان می دهد این ماه مشکل اصل شما این است که در حالی که شما به طور هم زمان هم می‌خواهید در زندگی خانوادگی شریک باشید و هم عضوی از یک گروه منسجم باشید، نمی‌دانید که چگونه این رفتار عجیب خود را توجیه کنید. گویی که شما باید بخشی از اوقات فراغت خود را از دست بدهید تا بتوانید به چیزهایی که آرزویش را داشتید نزدیک بشوید. سعی نکنید که برای حل کردن این مشکل اقدام کنید. فقط روشی را پیدا کنید که به واسطه آن بتوانید به راحتی با افراد دیگر تبادل نظر داشته باشید. آنجا که دیگران درگیر کارهای خود هستند و با مشکلات شان دست و پنجه نرم می کنند، شما به راحتی از پس کارهایتان بر می آیید و به همه چیز با دید مثبت نگاه می کنید.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین مرداد

مرداد

طالع بینی امروز شما نشان می دهد شاید شما امروز وسوسه شوید که چیزی را بپذیرید که زیاد برایتان مفید و کارساز نباشد، اما هم اکنون سربلندی و افتخار تنها در راستای موفقیت‌های شما حاصل می‌شود. افراد مختلفی وارد زندگی تان می‌شوند و برای کمک کردن به برنامه‌هایتان اشتیاق نشان می‌دهند. اما اگر شما در ظاهر بیش از اندازه مستقل و خودمختار جلوه می‌کنید، نیازی ندارد هیج رابطه جدی و مهمی با کسی برقرار کنید. اگر چه ممکن است حس خوبی نداشته باشید، ولی عنوان کردن نقطه ضعفهایتان در حضور افراد دیگر بهترین کاری است که هم اکنون می‌توانید انجام دهید.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین شهریور

شهریور

طالع بینی امروز شما نشان می دهد شاید به خیالتان دیگران را تحت کنترل خود قرار داده اید اما این را هم بدانید که آنها این رفتار شما را درک می کنند اما به رویتان نمی آورند. این طرز فکر را که مسئولیت کارهای دیگران به عهده شماست، از سرتان بیرون کنید. شما کارهای زیادی برای انجام دادن دارید پس بهتر است آنها را در اولویت قرار دهید. زندگی تان نظم و ترتیب خاصی دارد و شما این فرصت را پیدا خواهید کرد که آن را بیشتر از قبل و آنطور که دلتان می خواهد هدایت کنید. برای پیش بردن رابطه عاطفی، به ندای قلبتان گوش دهید. اگر به عشق زندگی تان فرصت انتخاب دهید، مطمئن باشید که او به شما وفادار خواهد ماند.

طـالـع بینی روزانـه متولدین مهر

مهر

 

طالع بینی امروز شما می گوید شما امروز می‌توانید کاملاً خلاق باشید، برای اینکه شما در حالی که با یک هدف معنوی والا ارتباط برقرار کرده‌اید، فکرتان نیز آزادتر شده است. این خلاقیت می‌تواند به صورت اظهاراتی هنرمندانه متجلی شود و شما می‌توانید به روشی در مورد خودتان صحبت کنید که به دیگران هم کمک کنید تا بتوانند سرشت واقعی خود را بشناسند. شما بدون اینکه خیلی تلاش کنید به واسطه نشان دادن خصوصیات واقعی خود به سادگی می‌توانید از استعدادهای خود استفاده کرده و در زندگی افرادی که دور و برتان هستند تأثیر مثبتی بگذارید.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین آبان

آبان

طالع بینی امروز شما نشان می دهد امروز حتی بهترین برنامه‌ها هم ممکن است به سرانجام نرسند، با نگران شدن به خاطر اتفاقات روی داده انرژی تان را تلف نکنید. درعوض روی چیزی که الان دارید تمرکز کنید. شما ایده‌ای در سر داشتید که به روشی که شما در نظر داشتید عمل نکرده و ممکن است خطرات و ریسک‌هایی برای آن وجود داشته باشد. بزرگترین قدرت و توانایی شما انعطاف پذیری تان است، در حالیکه به رویدادهای اخیر واکنش نشان می‌دهید، شما حتی راه‌های بهتری را برای رسیدن به اهدافتان پیدا خواهید کرد. روحیه انعطاف پذیری خود را نیز افزایش دهید تا سختی های زندگی برایتان آسان شود.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین آذر

آذر

طالع بینی امروز شما نشان می دهد یادتان باشد که اطرافیان تان از چهره شما می توانند حال درون تان را دریابند پس سعی نکنید ناراحتی های خود را از دیگران، به خصوص در چنین روزی، پنهان کنید. با به اشتراک گذاشتن احساسات تان با دیگران، احساس راحتی بیشتری خواهید کرد. شما فرد قوی هستید بنابراین از آن برای پیشرفت خود استفاده کنید. اگر به دنبال شادی در رابطه عاطفی تان هستید، خود باید تغییراتی را در آن ایجاد کنید. اگر چه این هدف در کوتاه مدت میسر نیست اما غیر ممکن هم نمی باشد. با عشق زندگی تان و همچنین نسبت به رفتارهای خود صادق باشید تا اتفاقات مثبت رخ دهند.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین دی

دی

در طالع بینی امروز شما آمده امروز نظر شما در مورد عشق کمی غیر عادی به نظر می‌رسد، برای آنکه چیزهای که قبلاً شما را هیجان زده می‌کردند امروز هیچ حسی در شما ایجاد نمی‌کنند. شما لزوماً دیگر به عشقهای سطحی علاقه‌ای ندارید؛ رابطه‌های بیهوده داشتن به نظر شما فقط باعث تلف کردن وقت باارزشتان می‌شود. به جای اینکه بر پایه عادتهایتان واکنش نشان دهید، بیشتر رویاپردازی کرده و یک راه کلی‌تر و جدیدتر برای برقراری ارتباط و دوست‌یابی پیدا کنید. اگر شما ذهن خودتان را به روی چیزهایی متفاوتی که وجود دارد نبندید، متوجه می‌شوید که عشقی که در جستجویش هستید همین نزدیکی‌هاست.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین بهمن

بهمن

طالع بینی امروز شما نشان می دهد شما هنوز به سمت نقطه عطف قدرتمند زندگی خود پیش می‌روید، و اکنون احساس می‌کنید از همیشه به آن نزدیکتر شده‌اید. شما لزوما احساس راحتی و آرامش نمی‌کنید، چراکه روش‌های قدیمی که شما را به آینده مرتبط می‌ساختند در حال عوض شدن هستند، اما نگرش و دیدگاه جدید خود را به طور کامل مشخص کرده‌اید. خیلی خوب است که از رنجش‌ها و موانع که پیرامون مسیر خود می‌بینید آگاهی داشته باشید، اما خودتان را درگیر آن نکنید. شخصیت انعطاف پذیر شما باعث شده که به آنچه می خواهید برسید. امروز خبرهای خوبی به گوش تان می رسد.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین اسفند

اسفند

طالع بینی امروز شما نشان می دهد اخیرا کمی احساس خستگی می کنید. بهتر است زمانی که بدن شما نیاز به استراحت دارد، از آن کار نکشید. شاید نیازی نباشد که در تمام مراسم و میهمانی ها شرکت کنید، گاهی هم باید تنها باشید و انرژی لازم را برای خود ذخیره کنید. به پیغام هایی که از بدن تان به شما منتقل می شود، دقت کنید و سلامت خود را در اولویت قرار دهید. اگر می خواهید رابطه شما با شریک زندگی تان خراب نشود، بهتر است از صحبت کردن در مورد مشکلاتتان در حال حاضر خودداری کنید. اگر بتوانید در زمانی مناسب که هر دو آرام و مهربان هستید، با یکدیگر گفتگو کنید، همه چیز به خوبی پیش خواهد رفت.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 509627 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟