طالع بینی شخصی امروز / 20 مهر ماه

طـالـع بینی روزانـه متولدین فروردین

فروردین

طالع بینی امروز شما نشان می دهد در حالی که شما کارهای عقب افتاده‌ای را که قبلاً از انجام دادنشان طفره رفته‌اید را جبران می‌کنید، لازم است که خیلی با این مسأله راحت برخورد کنید. این اتفاق آنقدر هم که به نظر می‌رسد بد نیست، برای اینکه توجه کردن به مسئولیتهای کاری ناتمام الزاماً شما را از رویاپردازی کردن باز نخواهد داشت. شاید شما امروز آمادگی ریسک کردن را نداشته باشید، اما اگر شما به کارهای ناتمام خود سر و سامانی بدهید، خیلی زودتر از آن چه که فکر می‌کردید وقت آزاد پیدا خواهید کرد.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین اردیبهشت

اردیبهشت

طالع بینی امروز شما نشان می دهد پذیرفتن برخی مسئولیت های اضافه می تواند تعهد و مسئولیت پذیریتان را در محل کار نشان دهد، ولی شما ترجیح می دهید وقت آزادتان را برای مسائل شخصی خود صرف کنید. دوست ندارید به خودتان فشار وارد کنید و برای بهتر کردن اوضاع در محل کارتان زندگی خصوصیتان را در حالی که نیازمند توجه شما است قربانی کنید. شاید بهتر باشد به حرف دلتان گوش کنید و به جای این که آخرین روز کاری هفته اضافه کار قبول کنید زودتر به کسانی که دوست دارید و به حضور شما در کنار خود نیاز دارند بپیوندید. برای پیدا کردن جواب علامت سوال هایی که بالای سرتان قرار گرفته اند به درون خود مراجعه کنید، در حال حاضر بهترین جواب ها را از این طریق به دست خواهید آورد.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین خرداد

خرداد

طالع بینی امروز شما نشان می دهد دیپلمیاتیک باشید و آماده باشید تا از روابط شراکتی حمایت کنید. حتی اگر احساس می کنید این روابط شما را در قفسی طلایی محبوس کرده اند باز هم برایتان با منفعت خواهند بود. امروز برای امضای یک قرارداد کاری مناسب است. همچنین برای نوشتن پیش نویس یک توافق نامه کاری مناسب است. باید از شکایت کردن درباره زندگی دست بکشید و به کارتان مشغول شوید. لوس نباشید و از این نترسید که گاهی اوقات دستانتان را در گل فرو کنید. شرایط مادی، حرفه ای و خانواده گیتان بستگی زیادی به شما دارد. همه چیز بروفق مرادتان است، ولی ممکن است متوجه این امر نباشید.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین تیر

تیر

طالع بینی امروز شما نشان می دهد شما نمی‌توانید کمی بیشتر صبر کنید و فقط می‌خواهید تفریح کنید. اما پیدا کردن زمان خالی و همچنین درخواست کردن از دیگران برای اینکه به شما ملحق شوند کار سختی است، بنابراین شما می‌توانید به آسانی از خواسته‌هایتان چشم پوشی کنید. خوشبختانه ژوپیتر طرب‌انگیز در یازدهمین خانه شما قرار می‌گیرد و به شما فرصتی برای خندیدن و خوش بودن می‌دهد. امروز لازم نیست قدمهای بزرگ بردارید، برداشتن قدمهای کوچک اما در مسیری درست کفایت می‌کند. بلندپروازی سالم یک ویژگی خارق العاده است، ولی اغلب اجازه می دهید که این خصلت شما را راهنمایی کند.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین مرداد

مرداد

طالع بینی امروز شما نشان می دهد امروز سرتان آنقدر در محل کارتان شلوغ است که تقریبا غیر ممکن است بتوانید با برنامه ای مرتب کارهایتان را بهم انجام دهید و همه کارها در هم و برهم شده اند. همکارانتان بطور مستقیم یا غیر مستقیم از شما می خواهند کارهایی را برای آنها انجام دهید و به این صورت باری اضافه تر به دوشتان می خواهند بگذارند. اولویت را به کارهای خودتان بدهید، امروز آخرین روز هفته است و به پایان رسیدن کارهای خودتان اهمیت بیشتری دارد. اگر جواب چیزی را نمی دانید نیازی نیست که با تظاهر به دانستن آن خودتان و دیگران را به دردسر بیندازید. هیچ کس نیست که جواب همه سوال های دنیا را بداند و شما هم مثل دیگران علم غیب ندارید.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین شهریور

شهریور

طالع بینی امروز شما نشان می دهد گشوده بودن نمی تواند امروز شما به نتیجه ای که می خواهید برساند. در صورت امکان بصورت پنهانی، بااحتیاط و بادقت عمل کنید. برای مدتی ارتباط پذیری بالای درونی خود را با کمی محدودیت روبه رو کنید. روی لحظات مهم استراتژیک اخیر تمرکز کنید یا به بررسی دلایل شکست های پیشین بپردازید. امروز کارایی و فعال بودن مانع حساس و جذاب بودنتان نمی شوند. فکر نکنید که تنها مانده اید. امروز تنهایی تنها درصورتی ممکن می شود که تلاش کنید چیز عظیمی به دست اورید. به عبارتی رفتن به دنبال یک رویا باعث آن می شود. به محض اینکه به کار واقعی بپردازید پشتیبانی هم از راه می رسد.

طـالـع بینی روزانـه متولدین مهر

مهر

 

طالع بینی امروز شما می گوید شما امروز نمی توانید آن کارهایی که می دانید باید انجام دهید و آن کارهایی که نمی دانید باید انجام بدهید را از هم تشخیص بدهید. حسی به شما می گوید که موقعیتی را از دست داده اید و این موضوع باعث انگیزه شما می شود که در خفا و پنهانی شروع به کاوش و جستجو کنید. شما در حالی که یک سری اطلاعات باارزش را کشف می کنید که شما را به مسیر جدید هدایت می کنند، گنجینه گرانبهایی در دست خواهید داشت. اما بعد از این شما باید از قبل تمام اطلاعاتی را که نیاز دارید داشته باشید. ستارگان پیشنهاد می کنند که باید کمال گرایی بیش از حد خود را کنار بگذارید و یک سیستم ارزشی طبیعی را برای خود ملاحظه کنید.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین آبان

آبان

طالع بینی امروز شما نشان می دهد امروز برنامه های فراوانی که در محل کارتان برای انجام دادن دارید و پیچیدگی کارها باعث دلهره و نگرانی شما شد اند. به اندازه کافی به این طرف و آن طرف دویده اید و امیدوار هستید که هر چه زودتر اوضاع به وضعیت عادی بازگردد. دلتان یک زندگی بی دغدغه و نگرانی مثل گذشته ها می خواهد، ولی برای فرا رسیدن این روزها باید کمی صبر کنید. اگر فکر می کنید تغییراتی باید در برنامه هایتان ایجاد کنید دست به کار شوید، ولی اهداف دراز مدت خود را تغییر ندهید. شما همیشه می خواهید در رابطه عاطفیتان نقش فردی را داشته باشید که کنترل رابطه را در دست دارد، این کار چندان خوشایند نیست و باعث از بین رفتن جذابیت شما برای طرف مقابل می شود.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین آذر

آذر

طالع بینی امروز شما نشان می دهد باید روی گذاشتن پایه زندگیتان تمرکز داشته باشید.این مساله شاید برایتان یک معنای تحت اللفظی داشته باشد: مثلا ممکن است خانه ای را خریده باشید یا به ارث برده باشید، آنرا به رهن گذاشته باشید یا حتی تصمیم گرفته باشید که آپارتمان خود را بیمه کنید. امروز برای هر چیزی که به بنگاه معاملات، مالیات، وام، وراثت و املاک کلی ربط داشته باشد مناسب است. امروز برای امضای قراردادها مناسب است. باید عزم و اراده را با مهارت های دیپلماتیک جمع ببندید. اگر کسی از رابطه مستقیم با شما اجتناب کرد، سعی کنید تا رویکرد دیگری بیابید. درمورد همکاری مالی صحبت کنید یا یک پیشنهاد وسوسه کننده بدهید.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین دی

دی

در طالع بینی امروز شما آمده امروز برای شما یک روز هیجان انگیز به حساب می‌آید، اما حالا که ماه به نشانه شما بازگشته است، ممکن است تحمل کردن حالتهای متغیرتان برای شما سخت باشد. گرچه دوره نگاه کردن به گذشته فرا رسیده است، اما شما باز هم دوست دارید که بیشتر به پشت سرتان نگاه کنید تا به جلو. آمادگی رها کردن آنچه که در گذشته کسب کرده‌اید را داشته باشید. سپس یک آداب شخصی ایجاد کنید که به واسطه آن بتوانید برای ایجاد کردن یک مرز مشخص بین بحران گذشته و جادوی زمان حال به خودتان کمک کنید.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین بهمن

بهمن

طالع بینی امروز شما نشان می دهد نشان دادن احساستان در کارها و رفتارتان در حال حاضر برای شما اصلا کار ساده ای نیست و همین موضوع باعث می شود که چالش های موجود در رابطه عاطفیتان پیچیده تر شوند. این را در نظر داشته باشید که اگر بیش از اندازه به این احساسات متغیر اهمیت بدهید روی نگرش و طرز تفکر شما تاثیراتی منفی خواهند گذاشت. قبل از این که تصیمات جدی بگیرید کمی صبر کنید، آنچه امروز یک فاجعه به نظرتان می آید فردا تنها مشکلی پیش افتاده خواهد بود. می خواهید سعی کنید از جنبه احساسی رابطه عاطفی خود کم کرده و منطقی به آن نگاه کنید. این کار لزوما به معنی سرد شدن رابطه عاطفی نیست و می تواند در استحکام آن نقشی موثر داشته باشد.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین اسفند

اسفند

طالع بینی امروز شما نشان می دهد امروز اصلا توصیه نمی شود که سرتان را بالای ابرها ببرید. از شانستان استفاده کنید تا رفاه مالی خود را افزایش دهید. افزایش درآمد دروهله اول به کارایی خودتان بستگی دارد. هرکس کار نکند بهره ای هم نخواهد برد. این را فراموش نکنید. وقت مناسب برای اتمام یک نزاع بالاخره فرا رسید. به اندازه کافی عاقل هستید که در بازی های دیگران دخالت نکنید. غریزه ی محافظت از خودتان شما را دربرابر آن محافظت می کند. بااین حال، ممکت است این شما باشید که باید بعنوان واسطه یا داور در جر و بحث کسی دیگر شرکت کنید.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 509386 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟