فال و طالع بینی ازدواج امروز / 17 مهر ماه

طالع بینی ازدواج متولدین فروردین

فروردین

 

مرد متولد فروردین : او با ملاحظه کاری و محافظه کاری میانه خوبی ندارد . شجاع و با اعتماد به نفس است.

 زن متولد فروردین : او بیش از هر زن دیگری در این دنیا می تواند بدون مرد زندگی کند. طبیعی است که زندگی بدون مرد ، مفهومش زندگی بدون احساسات عاشقانه نیست . او همیشه دلش می خواهد وشاید بتوان گفت نیازمند به آن است که قلب مهربان و خواب های طلایی اش به خاطر او بتپد.

 

طالع بینی ازدواج متولدین اردیبهشت

 

اردیبهشت

مرد متولد اردیبهشت : .لابد تصور می کنید که یک مرد متولد برج اردیبهشت آدمی است آرام ، اهل عمل ، حساس و همانند صخره ای عظیم پابرجاست. این تصور شما کاملا درست است و با حقیقت وفق می دهد . شما به علاوه ممکن است متوجه این نکته نیز شده باشید که آدمی است محتاط و مصمم ، ضمنا اصلا رویایی نیست و احکام قلبش بر مغزش حکومت نمی کند.

زن متولد اردیبهشت : گاهی ممکن است چنان از کوره در برود که قوی ترین مردها را به وحشت بیندازد و فراری دهد اما یک چنین حالتی هرگز بدون دلیل به وی دست نمی دهد.

 

طالع بینی ازدواج متولدین خرداد

خرداد

 

مرد متولد خرداد : وقتی موفق شدید طبیعت نا آرام و رفتار غیر قابل پیش بینی اش را درک و قبول کنید،دیگر کارها برایتان سهل و ساده می شوند.

زن متولد خرداد : زن متولدشده در این ماه آنقدر ها هم که گاهی اوقات به نظر می رسد، سنگدل و بی احساس نیست. قدرت تحلیل بسیار قوی اش موجب پیدایش فانتزی های گوناگونی می گردد که ابراز احساسات عاشقانه تنها راه برملا کردن آن است.

 

طالع بینی ازدواج متولدین تیر

تیر

 

مرد متولد تیر : او بدون شک استاد است و می تواند طولانی ترین مطالب را در کوتاهترین جملات بیان کند.

زن متولد تیر : اگر با شما دعوا و اوقات تلخی کرد برای آشتی کردن هرگز پیشقدم نمی شود.در مقابل دختری که در تیر ماه متولد شده، مدت ها بلا تکلیف خواهید ماهد. و نمی دانید که یک موجود ساکت و سر به زیر است و یا یک دختر پرخاشگر.

 

طالع بینی ازدواج متولدین مرداد

 

مرداد

مرد متولد مرداد : او ممکن است که پولش را صرف هیچ و پوچ بکند اما مطمئن باشید که زندگی خود را برای هیچ و پوچ به هدر نمی دهد.

زن متولد مرداد : مادری مهربان و صمیمی است،‌ اما می کوشد که فرزندان خود را مستقل و دارای اعتماد به نفس بار آورد.

 

طالع بینی ازدواج متولدین شهریور

شهریور

 

مرد متولد شهریور : زندگی این شخص بر پایه صداقت استوار است. در غذا خوردن، مراقبت از خود، حفظ سلامت و انجام وظیفه نیز چنین است.

زن متولد شهریور : درباره این موجود پرشور و رک و راست خیلی چیزها وجود دارد که شما باید بدانید. او از جمله کسانی است که ممکن است عیب داشته باشد، اما به طور حتم غل و غش در کارش نیست.

 

طالع بینی ازدواج متولدین مهر

 

مهر

 

مرد متولد مهر : در کشمکش و مبارزه با مرد متولد مهر ماه اکثر اوقات شما بازنده هستید، اما این باختن با شکست خوردن از زمین تا آسمان فرق دارد زیرا دیری نمی گذرد که می بینید آرزوهایتان آرزوهای او، و خواسته هایتان خواسته های اوست و در دنیا هیچ چیز بیشتر از خوشحال کردن او برایتان ارزش ندارد.

زن متولد مهر : شما در جوار چنین زنی ناگهان متوجه می شوید که بیش از یک ساعت است دارید به حرف های او گوش می دهید بدون اینکه متوجه گذشت زمان شده باشید و از حرف ها و استدلال های او به راه حل های باور نکردنی رسیده اید.

 

طالع بینی ازدواج متولدین آبان

 

آبان

 

مرد متولد آبان : ظاهری آرام، ساکت و کم حرف دارد، این دلیل بر آرامش روح و باطن او نیست و در زیر این چهره خونسرد و آرام باطنی گرم و سوزان و اراده ای قوی و پولادین و افکاری بلند و ترقی خواهانه و حسود دارد که چون دیگ می جوشد و نیرو و حرارت تولید می کند.

زن متولد آبان : او قادر است که خواسته های خود را به خوبی کنترل کند، اما اگر موقعیت را مناسب دید، به خواسته های شخصی اش نیز به زیباترین وجه ممکن جامه عمل می پوشاند.

 

طالع بینی ازدواج متولدین آذر

 

آذر

 

مرد متولد آذر : کنجکاوی مرد متولد آذر و بی قراری او در فیصله دادن هر چه زودتر مشکلات چنان زیاد است که به راستی گاهی نمی توان حدی برای آن قائل شد.

زن متولد آذر : زن متولد آذر دنیا را درست به همان صورتی که هست می بیند و در دیدگاه زندگی اهل واقعیت و منطق است.

 

طالع بینی ازدواج متولدین دی

دی

 

مرد متولد دی : اگر چه در بدو امر چنین به نظر می رسد که خواهان دوری جستن از دیگران و عزلت گزینی است، اما نه تنها در حقیقت این چنین نیست، بلکه اگر خوب دقت کنید، می بینید که بسیار هم جاه طلب و شهرت پرست است.

زن متولد دی : به این نکته اساسی توجه داشته باشید که هدف نهایی او همیشه تأمین زندگی، جلب احترام و کسب اقتدار و برخورداری از موقعیت های چشمگیر است و برای او اصلا فرقی نمی کند که این خواسته ها در پشت میز ریاست یک مؤسسه تجاری برآورده شوند یا در شغل آموزگاری و موزه داری.

 

طالع بینی ازدواج متولدین بهمن

بهمن

 

مرد متولد بهمن : آنها حتی با بدترین دشمنان خویش حرف خود را با جمله: « ببین دوست من » شروع می کنند، برای ایشان هر رابطه ای دارای یک قاب بزرگ دوستی است،‌ اما هیچ بعید نیست که در میان این قاب های بزرگ یکی دارای یک قاب مضاعف به اسم عشق باشد.

زن متولد بهمن : این زن ممکن است ناگهان تصمیم بگیرد به کوهنوردی بپردازد و یا جزو سپاه صلح بشود. او به دنبال ستاره ای می رود که ما هرگز آن را ندیده ایم.او متعلق به همه کس و همه جاست و در عین حال از آن هیچ کس نیست.

 

طالع بینی ازدواج متولدین اسفند

اسفند

 

مرد متولد اسفند : منش زندگی او چنان است که به طور مرتب رو در روی موقعیت های بی نظیر قرار می گیرد و اینجاست که باید قاطعانه تصمیم بگیرد و با تصمیمی راسخ بر روی تمام رؤیاهایی که مانع پیشرفت و موفقیت او می شوند، خط بطلان بکشد.

زن متولد اسفند : او نه تنها کسی نیست که بخواهد بر مرد زندگی خود حکومت داشته باشد و چنین آرزویی حتی در اعماق قلب وی نیز وجود ندارد بلکه حاضر است با بردباری بی نظیری تمام خود خواهی های یک مرد را تحمل کند فقط به این شرط که به طور کامل مورد حمایت او قرار بگیرد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 508674 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟