طالع بینی شخصی امروز / 15 مهر ماه

طـالـع بینی روزانـه متولدین فروردین

فروردین

طالع بینی امروز شما نشان می دهد یک رابطه قدیمی به کمک شما نیاز دارد. شاید از فرد دیگری بخواهید به این مشکل رسیدگی کنید زیرا خودتان به اندازه کافی کارهای زیادی برای انجام دادن دارید. اما جالب اینجا است که نمی توانید این کار را انجام دهید زیرا ذاتا نمی توانید به مشکلات اطرافیان بی تفاوت باشید. بنابراین، بهتر است برای مدیریت درست زمان و به انجام رساندن همه موارد با هم، برنامه ریزی کنید. برای آنها اولویت تعیین کنید. لازم نیست همه کارها را همین امروز انجام دهید. انرژی های امروز به شما این شهامت را می دهد تا زیبایی های بیشتر از زندگی را ببینید. می توانید با فردی آشنا شوید که روحیه مشابه شما دارد و می توانید در کنار یکدیگر شادی بسیاری را تجربه کنید.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین اردیبهشت

اردیبهشت

طالع بینی امروز شما نشان می دهد امروز ممکن است برای شما روزی پر هیجان و کاملا دیوانه کننده باشد‌ و آنقدر از آن لذت ببرید که وقتی که روز به پایان رسید، غمگین و ناراحت شوید. ماه نشان شما را از ظرفیت خود برای اداره کردن موقعیت‌های پیچیده و دشوار متعجب می‌کند. احساسات شما همه محیط اطراف‌تان را گرفته است و هر کاری که بکنید،‌ ممکن است احساس کنید که کاش کار دیگری میکردید. اما، هر چه قدر شما از کاری اطمینان کمتری داشته باشید به همین میزان هیجان و اشتیاق شما برای انجام آن افزایش می‌یابد. از این اوضاع لذت ببرید، به خاطر اینکه ممکن است فردا همچنین شرایطی برایتان به وجود نیاید.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین خرداد

خرداد

طالع بینی امروز شما نشان می دهد ممکن است بخواهید کمی تملق و چاپلوسی را چاشنی رابطه عشقی تان کنید اما ادامه دادن این روش برای ایجاد یک رابطه با دوام و پایدار به صلاح تان نیست. شما دوست دارید در نظر همسرتان خوب جلوه کنید و امروز به طرز شگفت انگیزی می‌توانید اینگونه باشید. اما این شانس را از دست ندهید. کوتاهترین و بهترین راه برای داشتن یک رابطه صمیمی ‌و نزدیک صادق بودن است. امروز احتمالا نمی توانید به خوبی از استعدادها و مهارت های خود استفاده کنید. خیلی دوست دارید مسوولیت های خود را به انجام برسانید، اما چیزی مانع از آن می شود. این مساله موجب ناراحتی و حساسیت شما می شود. اما ناامید نباشید. این بلوکه شدن مغزی و حسی کاملا موقتی است و فردا دوباره می توانید به روال عادی زندگی خود بازگردید.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین تیر

تیر

طالع بینی امروز شما نشان می دهد شریک عاطفی شما امروز بیش از همیشه حساس خواهد بود و این باعث می شود تا اشتیاق شما برای نزدیک شدن به او کم شود. روزهای پراسترس شما امروز از بین می روند و می توانید حس بهتری داشته باشید. البته باید مراقب باشید روحیه حساس شریکتان خللی در رفتار و احساسات شما به وجود نیاورد. خوب است همیشه با دوستان خود صادق باشید و در مورد حس های واقعی خود برای آنها بگویید تا دقیقا بدانند چطور به زندگی و آنها نگاه می کنید. در مورد رابطه عاشقانه خود باید سعی کنید خود را به یک اعتقاد برسانید. اینکه فکر کنید فردی را دوست دارید کافی نیست، باید به این مساله ایمان داشته باشید. امروز این فرصت را خواهید داشت تا با خودتان صادق باشید.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین مرداد

مرداد

طالع بینی امروز شما نشان می دهد ممکن است امروز کسی در محل کارتان شما را به کاری وادار کند که می‌دانید فراتر از حد و مرزهای شما است و به قول معروف پایتان را از گلیم‌تان دراز تر می‌کنید. حتی اگر این نقشه عصبی کننده به نظرتان خوب و خوشایند باشد،‌ اگر بخواهید کاری خارج از عرف انجام دهید نگران هستید که دیگران راجع به شما چه فکر می‌کنند. خوشبختانه، شما از طرف افرادی حمایت می‌شوید که حتی فکرش را هم نمی‌کردید. به جلو پیش بروید و کمی بیرون از دنیای خودتان را هم تماشا کنید. مطمئن باشید از اینکه از دنیای بسته خود خارج شده‌اید احساس خوشبختی خواهید کرد.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین شهریور

شهریور

طالع بینی امروز شما نشان می دهد شما کاملاً قادر هستید برنامه‌هایتان را مدیریت کنید، تا آنجایی که می‌توانید هر کاری را که لازم است انجام دهید، اما اکنون ادامه دادن این روش مشکل شده است. این مشکل به این دلیل نیست که هم چیز برای شما پیچیده‌تر شده است. فقط شما چیزهای بیشتری از زندگی می‌خواهید. درحین روز پر مشغله‌ای که دارید، زمانی را برای استراحت کردن اختصاص بدهید تا از فشارهای عصبی کاری شما کاسته بشود. امروز بعدازظهر می توانید با فرد مورد علاقه خود بیرون بروید و لحظه های شادی را در کنار هم تجربه کنید. شما همیشه در ساختن فرصت های عالی مهارت خوبی داشته اید و امروز هم می توانید مکان های جالبی را برای وقت گذرانی در کنار معشوق پیشنهاد بدهید.

طـالـع بینی روزانـه متولدین مهر

مهر

 

طالع بینی امروز شما می گوید فکرهای منفی و ناراحت کننده باعث می شوند تا نتوانید خیلی راحت بخوابید و استراحت کنید. بهتر است به جای غصه خوردن به مسایل مسخره و خنده دار فکر کنید و از زندگی لذت ببرید. هیچ چیز ارزش فکر و ناراحتی ندارد. بهتر است با فکر به مسایل خوب کاری کنید تا صبح راحت از خواب بیدار شوید. شاید خواب هایی ببینید که می توانید در مورد آن با اطرافیان حرف بزنید. اگر در چند وقت اخیر فراز و فرودهای احساسی داشته اید احتمالا این تفکرات به واسطه آنها خواهد بود. بد نیست امروز را به همراه فرد مورد علاقه خود به مکان های فانتزی و شاد بروید و از زیبایی های اطراف و شادی محیط لذت ببرید.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین آبان

آبان

طالع بینی امروز شما نشان می دهد امروز سیاره حاکم شما ونوس به اورانوس می‌پیوندد تا کمی با هم تفریح کنند و در ضمن شما را هم وسوسه می‌کنند تا به آنها بپیوندید. این را بدانید حتی یک روز کاملا خسته کننده و کسل کننده هم می‌تواند به طرز شگفت آوری تغییر کند و این به شما فرصتی می‌دهد که از زندگی خود لذت ببرید و دیدتان را نسبت به زندگی عوض کنید. اگر دوستان‌تان از شما دعوت کردند تا در یک جمع دوستانه به آنها بپیوندید، قبول کنید و کمی هم خوش بگذرانید. مطمئن باشید لطمه‌ای به انجام وظایف‌تان نخواهد زد،‌ آنها همان جا که هستند می‌مانند تا شما از تفریح بازگردید.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین آذر

آذر

طالع بینی امروز شما نشان می دهد امروز آرزوهای بزرگی در سر دارید و خوش بینی ذاتی که همیشه همراه شما است باعث می‌شود بتوانید اهداف تان را به مرحله عمل برسانید. البته شما نیاز دارید که با انجام کارهای لازم کنار بیایید. اما رفتار مثبت شما می‌تواند بین شما و تمام مردم دنیا تفاوت ایجاد کند. اگر به خود تان اعتماد داشته باشید از اینکه می‌بینید در راهی که برای رسیدن به اهداف تان در پیش گرفته‌اید به هیچ مانعی برخورد نمی‌کنید متعجب خواهید شد. ممکن است این روزها از آشفتگی که به آن دچار شده‌اید احساس ناراحتی کنید، و به نظرتان هم می‌رسد که هیچ چیز نمی‌تواند آشفتگی و تلاطم درونی شما را حل کند. شاید بهتر است که افکار خود را آزاد کنید.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین دی

دی

در طالع بینی امروز شما آمده برخی اخبار ناامیدکننده به شما می رسند که شما را در حالت ناراحتی و کسالت فرو می برند. فردی که بسیار به شما نزدیک است برای مدتی از شما دور می شود و مجبور است برای چندین هفته خارج از شهر برود. همین مساله شما را ناراحت می کند زیرا تصور می کنید بدون او نمی توانید زندگی کنید. اما می توانید از طریق ایمیل و تلفن با یکدیگر در تماس باشید و همین جای امیدواری دارد. باید سعی کنید در این روزها بسیار خود را با کار مشغول کنید. اگر قرار است با شریک عاطفی خود کاری مشترک آغاز کنید، امروز زمان خوبی است. بهتر است آرام باشید تا درست تصمیم گیری کنید.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین بهمن

بهمن

طالع بینی امروز شما نشان می دهد سیاره حاکم شما مریخ شما را امروز تبدیل به یک قهرمان می‌کند چون که باعث می‌شود شما امروز بتوانید مسئله مشکلی را در محل کار خود حل کنید. ایستادگی و مقاومت در برابر موانع بهترین ویژگی است که شما دارید و اکنون برایتان مفید واقع خواهد شد. این ویژگی شما باعث می‌شود یک مرتبه جواب مسئله را پیدا کنید‌ و به طور خستگی ناپذیری روی این مسئله کار خواهید کرد. اما باید از اهداف‌تان آگاه باشید. شاید مایل باشید مسئولیت‌هایتان را رها کنید و کمی تفریح کنید. سعی نکنید که برای داشتن کمی تفریح کارهای مهم‌تان را رها کنید چرا که این معامله‌ای نیست که برایتان سودمند باشد.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین اسفند

اسفند

طالع بینی امروز شما نشان می دهد زندگی اجتماعی و حرفه‌ای شما با مشکلات زیادی مواجه شده است مشکلاتی که حتی شما اصلا فکر ﺁنها را نمی‌کردید. شما برای این که جرات و اعتماد به نفس خود را زیاد کنید عادت کرده‌اید که در کارهایتان کمی مستبدانه عمل کنید اما بهتر است این کار را ترک کنید زیرا دوره مستبدانه بودن گذشته است و برای این که افرادی که زیر دست شما هستند یا حتی همکاران‌تان، به صحبت‌هایتان عمل کنند باید با ﺁنها یکی باشید نه این که بین خود و ﺁنها جدایی بیافکنید. وقتی که شما مراقب تعادل شخصیتی خود باشید پریشانی و آشفتگی‌های روحی‌تان ناپدید خواهد شد. سعی نکنید همه شرایط را تحت کنترل خود درآورید آنها را رها کنید. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 508098 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟