فال و طالع بینی ازدواج امروز / 15 مهر ماه

طالع بینی ازدواج متولدین فروردین

فروردین

 

مرد متولد فروردین : مردی است رک و راست ،  پر شور و حرارت، عاشق پیشه، حادثه جو، حسود، پرتوقع و ریاست طلب که دوست دارد رهبر و فرمانده باشد . آیا روح این مرد و باطن مخفی او را می شناسید؟

 زن متولد فروردین : « عشق از زندگی جدا بوده است» بدون شک منظور افرادی غیر از زن های متولد فروردین ماه است . کسی که عاشق چنین زنی می شود باید حواسش را جمع کند تا او را نرنجاند.

 

طالع بینی ازدواج متولدین اردیبهشت

 

اردیبهشت

مرد متولد اردیبهشت : هیچ موجودی در دنیا به اندازه گربه و مرد متولد اردیبهشت در مقابل محبت و توجه  نرمش از خود نشان نمی دهد. در پدر بودن مردی است بی نظیر و برای بچه های خود در یک دستش زر و در یک دستش شلاق است .

زن متولد اردیبهشت : زنی که طبیعت را دوست می دارد، زنی که مادر سخت گیری است، زنی که همسری فداکار و کمک دهنده است، زنی که عاشق موسیقی و ساز و آواز است، زنی که روحی بزرگ و بلندپرواز دارد.

 

طالع بینی ازدواج متولدین خرداد

خرداد

 

مرد متولد خرداد : مردی با ذوق، هنر دوست و غیر حسود و کمی بد قول است. عاشق چنین مردی شدن موجب می شود که احساس مطبوعی از تامین به شما دست بدهد زیرا پیوسته یقین خواهید داشت کسی را دارید که هر وقت به وی نیازمند شدید، به کمکتان بشتابد و هرگز تنهایتان نمی گذارد.

زن متولد خرداد : زنی با چند شخصیت گوناگون، با قوه تخیل بسیار، خوش سر و زبان، با سلیقه، ماجرا دوست و بی ثبات. مردی که با یک دختر متولد خرداد ازدواج کند، گویی که بهشت را در بر دارد. این زن در جست و جوی یک مرد کامل است و به همین جهت در هر مردی یک صفت قابل تحسین می یابد.

 

طالع بینی ازدواج متولدین تیر

تیر

 

مرد متولد تیر : سازش بین شما دو نفر مشکل است. مدتی جنگ و ستیز خواهید داشت و حتی ممکن است کارتان به جدایی بکشد. درآمدتان کم و اکثر اوقات در سختی و ناراحتی به سر خواهید برد. به ندرت ممکن است صاحب ملک و زمین شوید. در ضمن فرزند خوبی ممکن است نصیب شما نشود. عمر متولد تیرماه بیشتر خواهد بود. روزهای دوشنبه برای شما خوش یمن است .

زن متولد تیر : بسیار باوفا، نجیب، صرفه جو و گاهی اوقات خسیس، در آشپزی مقداری قابل، در زندگی بسیار عاشق و در دوران مادر بودن یک زن کم نظیر است. او از انتقاد به شدت نفرت دارد و به معایب خود کمتر گردن می نهد و پذیرا می شود.

 

طالع بینی ازدواج متولدین مرداد

 

مرداد

مرد متولد مرداد : یک شیر ژیان و سرکش، یک عاشق پاکباز، یک دوست واقعی و یک پدر نمونه است.اگر با مرد متولد مرداد ازدواج می کنید، فراموش نکنید که هرگز دم این شیر را لگد نکنید. مرد متولد مرداد ماه، بی عشق نمی تواند زندگی کند و دل او از آئینه پاک تر و روشن تر است اما خشم او هم توفانی و سهمگین خواهد بود.

زن متولد مرداد : باهوش، گرم و جذاب، شیک پوش، با شخصیت،‌ خواهان تجمل و زندگی لوکس، ریاست طلب و فرمانده، دوستدار تعریف و تمجید و کدبانو است. کمد لباس او معمولا مملو از لباس های شیک و مد روز است و کمتر اتفاق می افتد که در ماه چند بار به سالن زیبایی نرود.

 

طالع بینی ازدواج متولدین شهریور

شهریور

 

مرد متولد شهریور : آتش عشق مرد متولد شهریور ماه بسیار کم شعله، اما جاودانه و با حرارت است. او با عشق های رویایی و اشک های سوزان و آه های جانسوز میانه ای ندارد و اگر با چنین مردی ازدواج می کنید، باید بسیار صبور باشید.

زن متولد شهریور : بسیار احساساتی، بی ریا و خوش قلب است، خواستار عشق حقیقی و وفادار به همسر و خانواده است. گفته شده که بسیار انسان متین و پاکیزه ای است اما باید احتیاط را در همه جوانب زندگی رعایت کنید.

 

طالع بینی ازدواج متولدین مهر

 

مهر

 

مرد متولد مهر : از ویژگی های مرد متولد مهر ماه می توان انصاف،‌ متعادل بودن، زن پرستی، خوش سلیقه بودن و گاهی تنبلی و بی اعتنایی نسبت به زندگی را نام برد. اگر شوهر متولد مهر ماه دارید، همیشه به سر و وضع خود برسید، خانه را تمیز و مرتب نگه دارید و در محیط آرام خانه سر و صدا راه نیندازید و حتما در یکی دو اتاق پرده آبی رنگ آویزان کنید.

زن متولد مهر : شما بارها در او علائمی از قدرت اراده و جدیت و تصمیم می بینید که با خلق و خوی زنانه کمتر سازگاری دارد. از نظر طرز فکر شباهت های زیادی بین او و مردها مشاهده می شود و به هنگام بحث و گفت و گو برداشت های او درباره موضوعات مختلف خیلی مردانه به نظر می آید.

 

طالع بینی ازدواج متولدین آبان

 

آبان

 

مرد متولد آبان : این مرد را می توان تیز هوش، با اراده، خواستار هدفهای بزرگ و پدری دلسوز و مهربان ذکر کرد. اگر عاشق مردی هستید که در آبان ماه به دنیا آمده است و شما از کلمه هیجان می ترسید بهتر است که نامزدی خود را با او فورا لغو کنید، زیرا مرد متولد آبان چه در زندگی و چه در کار و حرفه خود مردی با اراده، قوی و نیرومند و مملو از هیجان و بلند پروازی است

زن متولد آبان : طناز و زیبا، خانه دار و گرم، حسود و انتقامجو، رازدار،‌ موقع شناس و در بعضی اوقات جاه طلب است. اگر یک دختر متولد آبان عاشق شما شد، بدانید که مردی برتر هستید. زن متولد آبان دارای یک زیبایی عمیق و اسرار آمیز است.

 

طالع بینی ازدواج متولدین آذر

 

آذر

 

مرد متولد آذر : صادق و راستگو، دمدمی مزاج، در عشق کم اعتنا، خواهان آزادی و بی قیدی، و طرفدار تنوع و مسافرت و به طور خلاصه خطرناک ترین شوهر دنیاست. حقیقت این است که مرد متولد آذر از نظر بعضی ها خیلی دمدمی مزاج است.

زن متولد آذر : می توان گفت زن متولد آذر ماه اهل منطق و واقعیات، مهمان دوست، بی ریا و پول خرج کن و بی نظم و انضباط، راست گو اما بدزبان و درشت گو است. اگر حسود و بدکینه هستید، هرگز با دختر متولد آذر ازدواج نکنید.

 

طالع بینی ازدواج متولدین دی

دی

 

مرد متولد دی : قدرت طلب، خانواده دوست، خوددار و بی تفاوت و در عرصه عشق کم حرف و کم تظاهر از ویژگیهای مهم مرد متولد دی ماه است. پدری جدی و خشک اما مهربان و دلسوز، او مقام را به ثروت ترجیح می دهد.

زن متولد دی :  بسیار جاه طلب، کدبانو، منظم و کمی لجباز و زود رنج، آراسته و خوش لباس است. زن متولد دی با نظم و اراده خاص خود می تواند رهبری اداره ها و مؤسسات خیریه را به دست آورد.

 

طالع بینی ازدواج متولدین بهمن

بهمن

 

مرد متولد بهمن : دارای دوستان زیادی است، از اقرار به نقطه ضعف های خود منزجر است، حسود و سوءظنی نیست، هارت و پورت و هیاهو دارد،‌ در ازدواج کند است، در بیماری وسواسی است.

زن متولد بهمن : بسیار غافلگیر کننده، سریع الانتقال، دارای حس پیش بینی، کنجکاو،‌ غیر قابل پیش بینی، رفیق باز و کم علاقه به فرهنگ های قدیمی از خصوصیات بارز زن متولد ماه بهمن است.

 

طالع بینی ازدواج متولدین اسفند

اسفند

 

مرد متولد اسفند : به هیچ عنوان حد وسط ندارد، یا منقی کامل یا مثبت کامل است. اگر می خواهید زن یک مرد متولد اسفند بشوید، مواظب باشید که: از او زیاد انتقاد نکنید، از کم کاری و خونسردی او نرنجید، حتما هفته ای دو سه بار به او بگویید که دوستش دارید.

زن متولد اسفند : جذابیت جزو وجود دختری است که در ماه اسفند متولد شده است و پی بردن به آن هم نیازی به خواندن کتب و مقالات ستاره شناسی ندارد. به موازات این جذابیت نقاط ضعفی نیز در وی وجود دارد، اما آنچه که در بدو امر نظر شما را به سوی خود جلب خواهد کرد، ظرافت و مهربانی غیر انکار اوست.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 508095 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟