طالع بینی امروز / 31 شهریور ماه

طـالـع بینی روزانـه متولدین فروردین

فروردین

طالع بینی امروز شما نشان می دهد بالاخره پس از مدت ها نتیجه تلاش های بی وقفه خود را خواهید گرفت و از این بابت بسیار خوشنود و راضی هستید. اعتماد به نفس و قدرت شما نیز بالا رفته است و دوست دارید در این باره ساعت ها با دیگران گفتگو کنید. حال زمان شادی است پس تا می توانید این موفقیت را جشن بگیرید. اگر احساس می کنید که رابطه عاطفی شما جز غم برایتان هیچی نداشته است، آن را به پایان برسانید. اگر چه فرد بهتری را در نظر دارید اما بهتر است قبل از اقدام به هر کاری خوب فکر کنید و با احتیاط عمل کنید تا بعدها پشیمانی به سراغ تان نیاید.

طـالـع بینی روزانـه متولدین اردیبهشت

اردیبهشت

طالع بینی امروز شما نشان می دهد امروز که توانایی نوشتاری شما بالا رفته است بهتر است دست به قلم شوید و ایده های خود را بر کاغذ پیاده کنید. خواندن کتاب یا مقاله در مورد موضوعاتی که ذهن شما را درگیر کرده یا صحبت کردن با دیگران می تواند به شما در این راه کمک کند. شما برای رابطه عاطفی خود تلاش زیادی کرده اید اما در حال حاضر بهتر است دست نگه دارید و به گذشته خود نگاهی بیاندازید. عاشق شدن خوب است به شرطی که طرف مقابلتان نیز قدر شما و فداکاری هایتان را بداند. پس بهتر است این بار احساسات تان را نادیده و بار دیگر با عقل خود تصمیم بگیرید.

طـالـع بینی روزانـه متولدین خرداد

خرداد

طالع بینی امروز شما نشان می دهد از فعالیت‌ها و یا کارهایی که انجام می‌دهید دلزده شده اید، به دنبال یک نو گرایی در کارهایتان هستید تا بتوانید لحظات هیجان انگیزتری را برای خود رقم بزنید. اگر فقط به خاطر این که از فعالیت‌هایتان خسته شده‌اید می‌خواهید کارهای جدیدی را آغاز کنید توصیه می‌شود که کمی صبر کنید، زیرا اگر کاری را با عجله آغاز کنید پایان خوبی نخواهد داشت.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین تیر

تیر

طالع بینی امروز شما نشان می دهد ممکن است در ذهن تان شما یک پرنده آزاد باشید، اما کارهای روتین و روزمره فرصت کمی‌در اختیار شما قرار میدهد تا مجالی برای خیال بافی داشته باشید. شما راحت می‌توانید راه حل رهایی از این موقعیت دشوار و پیچیده را بیابید. ممکن است کمی‌پیچیده باشد؛ به هر حال، اولین قدم همیشه دشوار است. شما همیشه کارهایتان را استادانه و ماهرانه آغاز می‌کردید، و آشفتگی موقعیت کنونی که در آن قرار دارید، شما را کمی‌ناامید کرده است. خود را بابت اینکه نتوانستید امروز از احساسات تان پیروی کنید، سرزنش نکنید. اما حالا کافی است بهترین کاری که در توان تان است را انجام دهید.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین مرداد

مرداد

طالع بینی امروز شما نشان می دهد اگر امروز بخواهید ایده‌هایتان را برای فرد دیگری توجیه کنید، این کار بیشتر از آن چیزی که ارزش دارد از شما انرژی می‌گیرد. اتفاقاتی که برای شما می‌افتد به خودتان مربوط می‌شود نه به دیگران. حتی اگر دوست داشته باشید که دیگران را در آروزهایتان سهیم کنید، احتمالاً آنها ارزش رویاهای شما را درک نخواهند کرد، زیرا کلمات قادر نیستند تا نیرویی را که برای رسیدن به آنها در شما وجود دارد را شرح دهند.

طـالـع بینی روزانـه متولدین شهریور

شهریور

طالع بینی امروز شما نشان می دهد با وجود اینکه شما امروز طوفانی از ایده‌های جدید در ذهن دارید یکی دو تا از بهترین‌های آن را انتخاب کنید و بعد آنها را عملی کنید. اگر تلاش نکنید که عمدا میدان دید خود را محدود کنید از هدر رفتن یک برنامه حتمی جلوگیری می‌کنید. به جای اینکه از یک فکر و ایده با شتاب به سمت ایده دیگر بروید کاری را که قبلا شروع کرده بودید به اتمام برسانید.

طـالـع بینی روزانـه متولدین مهر

مهر

 

طالع بینی امروز شما می گوید باوجود اینکه می‌دانید هر فکری که در سرتان دارید را باید همین الان اجرا کنید، درباره یک مسئولیتی که نمی‌توانید حفظش کنید با احتیاط عمل می‌کنید. اعتماد به نفس شما با واقع بینی همراه شده است و همین بهتان اجازه نمی‌دهد خیلی خیال پردازی کنید! اما خیلی هم جدی نشوید، وگرنه فرصت خیلی خوبی که همین الان جلوی رویتان قرار دارد را از دست می‌دهید! یادتان باشد برای اینکه بتوانید به اهداف عالی خود برسید باید فراتر از آسایش و راحتی خود قدم بردارید.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین آبان

آبان

طالع بینی امروز شما نشان می دهد امروز خیلی خوب می توانید توانایی های خود را نمایش دهید. خلاقیت بسیار بالایی دارید و باید از آن به بهترین شکل استفاده کنید. در محل کار به سنگ‌اندازی اطرافیان توجه نکنید. حواستان را روی کار متمرکز کنید و به راه خود بروید. امروز با افرادی که دور از شما هستند، رابطه احساسی خوبی برقرار می کنید. این افراد می توانند اعضای خانواده تان باشند. از این حس ها خوشحال خواهید بود و اعتماد به نفس خواهید گرفت. در رابطه عاطفی خود اگر از احساس طرف مقابل مطمئن نیستید بهتر است بیهوده وقت خود را تلف نکنید. زیاد هم در مورد این مسایل فکر نکنید و خود را آزار ندهید. این فکرهای فقط خستگی شما را بیشتر می کنند.

طـالـع بینی روزانـه متولدین آذر

آذر

طالع بینی امروز شما نشان می دهد امروز می توانید با یکی از دوستان یا نزدیکان خود ایده پردازی های بسیار خوبی در مورد کارتان داشته باشید. این موجب می شود تا در کار خود پیشرفت کنید. البته خیلی جوسازی نکنید و هیجان زده هم نشوید. باید در مورد همه مسایل و حتی انسان ها دید منطقی داشته باشید و از تصویرسازی های غیرواقعی پرهیز کنید. اگر احساس می کنید در رابطه عاطفی خود دچار رخوت و روزمرگی شده اید، خیلی ناامید و سرخورده نباشید. این حس ها و رویدادها گذرا هستند و بعد از مدتی از بین می روند. البته خودتان هم باید در جهت بهبود آن تلاش کنید.

طـالـع بینی روزانـه متولدین دی

دی

در طالع بینی امروز شما آمده امروز هر نوع ارتباط و تماسی خوب پیش می رود. البته بهتر است ذهن خود را از مسایل منفی خالی کنید. شاید نتوانید به خوبی در مورد مسایل پیش رو تصمیم گیری کنید اما باید کمی منطقی تر باشید تا برای خود مشکل درست نکنید. در محل کار، حرکت کردن در جهت موافق جریان شاید برایتان دردسر درست کند. افراد بسیاری در تلاشند که شما را متقاعد کنند که روش آنها روش درست است. اما به راه خود بروید و نگذارید دیگران روی شما تاثیر بگذارند.

طـالـع بینی روزانـه متولدین بهمن

بهمن

طالع بینی امروز شما نشان می دهد در این روزها کمی‌ نگران هستید و نگرانی‌هایتان بیش از روزهای قبل است زیرا اتفاقات جدیدی در زندگی شما رخ داده است به همین دلیل در قلب تان تشویش‌های زیادی را احساس می‌کنید. قدم‌هایتان را کمی ﺁهسته تر بر می‌دارید، زیرا احساس می‌کنید باید جوانب احتیاط را بیشتر در نظر بگیرید، شما کاملا درست فکر می‌کنید، زیرا با این افکارتان و انجام این کارها شانس بیشتری را برای خود ذخیره می‌کنید.

طـالـع بینی روزانـه متولدین اسفند

اسفند

طالع بینی امروز شما نشان می دهد برای آنکه در محل کار پیشرفت کنید، باید بیش از همیشه پویا باشید و ایده پردازی کنید. تعامل های شخصی و حرفه ای امروز بسیار گرم و صمیمی می شوند. شما می توانید با راحتی بیشتری با دیگران ارتباط داشته باشید. این مثبت بینی موجب می شود تا در کارهای خود نیز پیشرفت کنید. ایده های جسورانه خود را بیان کنید. امروز بهتر است با فرد موردعلاقه تان قرار نگذارید زیرا انتظاری که دارید برآورده نمی شود. البته اگر یک ملاقات معمولی برایتان کافی است، می توانید سر قرار بروید. اگر لازم شد به طریقی منظورتان را برسانید، حرفتان را بزنید و از چیزی هراس نداشته باشید.

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 504940 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟