طالع بینی امروز / 30 شهریور ماه

طـالـع بینی روزانـه متولدین فروردین

فروردین

طالع بینی امروز شما نشان می دهد شما امروز احساس می‌کنید که مطلبی را از دیگران پنهان کرده‌اید، اما حتی قبل از اینکه خودتان متوجه بشوید آن موضوع آشکار خواهد شد و دیگران متوجه آن می‌شوند. البته این اتفاق خوبی است، برای اینکه رازهایی که شما از گفتنشان خودداری می‌کنید مانع برقراری ارتباط با افراد خاص می‌شوند. اگر شما عمداً سعی در گمراه کردن کسی داشته باشید، حتی اگر یک غفلت آگاهانه باشد لحظه‌های فراموش نشدنی و خاطره انگیز خیلی زود از بین می‌روند. یادتان باشد که همه اتفاقات غیز منتظره به یک دلیلی پیش می آیند و شاید در واقع فرصت جدیدی در انتظارتان باشد.

طـالـع بینی روزانـه متولدین اردیبهشت

اردیبهشت

طالع بینی امروز شما نشان می دهد اگر تمام اهداف امروز شما تغییر کرد ممکن است باز هم قادر نباشید که فهرست قرار ملاقات‌های سابق خود را تغییر دهید. اما این ارزش استرس وعصبانیت را ندارد؛ فقط دقیقا طبق آنچه که قرار گذاشته‌اید مطابق وظایف تان پیش بروید. نیازی نیست که کسی بداند شما چه فکر می‌کنید؛‌ حتی اگر قلب شما با کاری که دارید می‌کنید در ارتباط است. اما سعی کنید برای مدت زیادی افکار خود را در قلب تان نگاه ندارید برای اینکه زمانیکه آنها را بیرون می‌ریزید احساس راحتی و آزادی بیشتری خواهید کرد. شما درک می‌کنید که باید آنچه را که قبلا آغاز کرده بودید تمام کنید، اما ممکن است وسوسه شوید که با عجله و شتاب پله‌ها را با پرش رد کنید.

طـالـع بینی روزانـه متولدین خرداد

خرداد

طالع بینی امروز شما نشان می دهد بین یک دو راهی گیر کرده اید. از طرفی دل تان می خواهد که رابطه ی جدیدی را شروع کنید. یعنی دوست دارید که از پوسته ی خود خارج شوید و یک رابطه ی احساسی را با شخص خاصی شروع کنید. از طرف دیگر یک ندای درونی به شما می گوید که عجولانه تصمیم نگیرید و در همان وضعیت ایمنی که اکنون قرار دارید بمانید. فقط نکته این جاست که باید تنها باشید. برای این که به بهترین نتیجه ی نهایی دست پیدا کنید، به شما توصیه می شود که میانه ی این دو راه را بگیرید. و به هیچ عنوان افراط و تفریط نداشته باشید.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین تیر

تیر

طالع بینی امروز شما نشان می دهد امروز شانستان را امتحان کرده و در مسائلی که مربوط به سلامتیتان هستند تغییراتی ایجاد کنید. ماه در ششمین خانه شما قرار دارد که مربوط به جزئیات می‌باشد و اکنون به شما توصیه می‌شود به موضوعات کوچکی که می‌توانند خیلی مفید و سازنده باشند توجه کنید. تغییر دادن رژیم غذایی و تمرینات ورزشی تان و تلاش کردن برای داشتن روزی متفاوت می‌تواند تأثیر خیلی زیادی بر زندگی شما داشته باشد. تمام کردن کارهای نیمه کاره قبلی تان شاید امروز بیشتر از هر چیز دیگری رضایت شما را جلب کند. اگر لازم بود یک لیست از کارهای ناتمامتان تهیه کنید و آنها رابر اساس اولویت و درجه اهمیت طبقه‌بندی کنید.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین مرداد

مرداد

طالع بینی امروز شما نشان می دهد ممکن است بخواهید کمی تملق و چاپلوسی را چاشنی رابطه عشقی تان کنید اما ادامه دادن این روش برای ایجاد یک رابطه با دوام و پایدار به صلاح تان نیست. شما دوست دارید در نظر همسرتان خوب جلوه کنید و امروز به طرز شگفت انگیزی می‌توانید اینگونه باشید. اما این شانس را از دست ندهید. کوتاهترین و بهترین راه برای داشتن یک رابطه صمیمی ‌و نزدیک صادق بودن است. امروز حتی اگر تمام اطرافیانتان شهادت بدهند که همه چیز روبراه است، شما احساس می کنید که یک چیزهایی مشکوک به نظر می رسند. چه جایی برای نگرانی باشد و چه نباشد، شما سعی دارید به دلیل این احساس دل نگرانی خود پی ببرید، اما این کار ممکن است باعث شود رفتارهایی از خودتان نشان دهید که اطرافیانتان را ناراحت کرده و شما را در موقعیتی ناخوشایند قرار می دهند.

طـالـع بینی روزانـه متولدین شهریور

شهریور

طالع بینی امروز شما نشان می دهد امروز شما دید تازه‌ای نسبت به شغلتان پیدا کرده‌اید. شاید این تغییرات ذهنی شما در نتیجه سود مالی زیادی باشد که در نتیجه کار سخت و زیاد حاصل شده است. هم اکنون شما ترجیح می‌دهید که به خرید بروید، و همین موضوع می‌تواند شما را برای بیشتر کار کردن مشتاق‌تر کند. انگیزه‌ها و محرکهای شما هرچه که باشند برایتان مفید و سازنده هستند چون باعث شده‌اند شما احساس بهتری پیدا کنید. با وجود این که امروز بر خلاف همیشه خیلی شور و هیجانی در وجود خود احساس نمی کنید، دیگران چندان متوجه این حالت شما نخواهند شد. خودتان هم به هیچ عنوان دوست ندارید آنها متوجه حال فعلیتان شوند و اعتماد به نفستان را زیر سوال ببرند.

طـالـع بینی روزانـه متولدین مهر

مهر

 

طالع بینی امروز شما می گوید وقتی دیگران شاد و موفق به نظر می‌رسند شما رنجیده خاطر می‌شوید، برای اینکه شما اعتقاد دارید آنها از واقعیت فرار می‌کنند. از سوی دیگر شما با ورزش کردن و سیر کردن در رویاها می‌توانید به خودتان سود برسانید. حالا تفکرات دیگران واقعیت ندارد، برای اینکه شما مجبور نیستید به آنها بگویید که به چه چیزی فکر می‌کنید. اگر به خودتان اجازه بدهید که از معنویات لذت ببرید این می‌تواند بهترین هدیه برای شما باشد. ممکن است در یک موقعیت یک روش راه چاره باشد اما همان روش در موقعیت دیگری به کار نیاید. اگر اوضاع آن طور که دوست داشتید پیش نرفت، نگران نشوید، صبر کنید تا زمان شما را در حل این مشکل راهنمایی کند.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین آبان

آبان

طالع بینی امروز شما نشان می دهد اکنون خورشید به سوی هشتمین خانه صمیمت در ماه شما حرکت می‌کند، و می‌تواند فعالیتهای اساسی شما را فعال و غنی سازد. شما معمولاً دوست دارید بفهمید که چه کاسه‌ای زیر نیم کاسه است، چه چیزی در این راز نهفته است، و در سمت دیگر ماه چه خبر است. خودشناسی با تحقیق کردن در مورد خود انسان به دست می‌آید. از کلام استفاده کنید تا راه ورود را بیابید، اما سپس از احساستان استفاده کنید تا به جوهره واقعی برسید. امروز دیگران را سرمشق خود قرار دادن روش خوبی برای شما نیست، زیرا آنها می‌خواهند شما را از سرشان باز کنند. الان می‌توانیم بهتان توصیه کنیم که کاری را که فکر می‌کنید مهم تر است انجام دهید.

طـالـع بینی روزانـه متولدین آذر

آذر

طالع بینی امروز شما نشان می دهد ممکن است مرزهایی را که برای خود مشخص کرده اید کنار بزنید، زیرا کسانی هستند که از شما می خواهند پا فراتر بگذارید و به قلمروی آن ها هم وارد شوید. البته خود شما هم دل تان می خواهد که از فرصت فریبنده ای که دست داده استفاده کنید، به همین دلیل شاید درسی را که در گذشته گرفته اید به فراموشی بسپارید. حس کنجکاوی ای که اکنون به سراغ تان آمده ممکن است شما را از نقطه ی ایمن به بیرون بکشد. اگر به آسیب پذیری خود اذعان داشته باشید همه چیز حل می شود، اما مشکل این جاست که اکنون دل تان کمی شیطنت می خواهد.

طـالـع بینی روزانـه متولدین دی

دی

در طالع بینی امروز شما آمده به نظر می رسد که شما امروز بر سر دوراهی قرار گرفته اید. شاید دلتان بخواهد که با عجله از این دوراهی بگذرید، بنابراین می‌توانید از شر آن خلاص شده و مسیر دیگری را برگزنید. اما وقتی که شروع می‌کنید، می‌بینید که راه‌های بسیار زیادی از آنها منشعب می‌شود و آن راهی که شما در زندگی تان برمی‌گزینید تاثیرات طولانی مدتی خواهد داشت. بنابراین چیزی که ابتدا بر اساس حس و غریزه آغاز می‌کنید تا مدتها می‌تواند تاثیرات خود را داشته باشد. مهم نیست که چقدر از کارتان لذت می‌برید؛ فقط نباید عجله کنید. همه چیز را به حال خود بگذارید، زمان آن را حل می‌کند.

طـالـع بینی روزانـه متولدین بهمن

بهمن

طالع بینی امروز شما نشان می دهد لزومی ندارد برای این که توجه دیگران را جلب کنید از مسیر اصلی منحرف شوید، اگر تصمیم به چنین کاری گرفته اید حتماً تجدید نظر کنید. امروز ممکن است عاشق شوید، فقط برای این که از عاشق شدن خوش تان می آید و اصلاً برای تان مهم نیست که چه چیزی یا چه کسی پیش روی تان قرار گرفته است. مهم ترین مشکلی که اکنون با آن روبرو هستید این است که بیش از حد احساساتی شده اید. کمی زیاده روی اشکالی ندارد، اما نباید این وضعیت خیلی طولانی شود و ادامه پیدا کند. امروز می توانید در روابطی که دارید موفق عمل کنید، زیرا احساسات تان را در کلماتی که می گویید نشان می دهید.

طـالـع بینی روزانـه متولدین اسفند

اسفند

طالع بینی امروز شما نشان می دهد امروز بسیار مصمم هستید که از روابطی که با دوستان و آشنایان تان دارید به یک چیز مهم دست پیدا کنید. ممکن است وارد فعالیت های اجتماعی ای شوید که قبلاً تجربه نکرده اید، اما به نظر می رسد که دلیل این کارتان به خاطر یکی از دوستان صمیمی تان است. به هر حال خودتان را با این کار در وضعیت آشفته ای قرار خواهید داد. اما بدانید که اوضاع آن قدرها هم که فکر می کنید بد نیست. ممکن است فکر کنید که دوستان تان با شما روراست نیستند، اما شاید مشکل از خود شما باشد که پیام آن ها را به درستی درک نمی کنید. کمی عمیق تر بیندیشید تا ببینید که واقعاً به دنبال چه چیزی هستید.

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 504681 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟