طالع بینی امروز / 25 شهریور ماه

طـالـع بینی روزانـه متولدین فروردین

فروردین

طالع بینی امروز شما نشان می دهد با آنکه امروز روز آرامی برای شماست، ولی روز سرگرم کننده و پر از تفریحی هم هست. به کارهای هنری و کاردستی یا هر پروژه خلاقانه دیگری که دوست دارید بپردازید. از رمانس و ورزش لذت ببرید. امروز حال و هوایی رویایی و بسیار متفاوت با حال و هوای همیشگی دارید. اگر به طرفتان قول داده اید که بیرون بروید و با هم کاری انجام دهید، باید قولتان را به یاد داشته باشید. ایده های شما امروز از همه طرف تغذیه می شوند. حمایت از همه جهت می آید. شما در موقعیتی عالی برای پیش رفتن به سوی نقشه های خود قرار دارید. اگر امیدوارید که تنها بیرون بروید، این کار را بکنید.

طـالـع بینی روزانـه متولدین اردیبهشت

اردیبهشت

طالع بینی امروز شما نشان می دهد دل تان می خواهد که امروز تفریح و شادی کنید، اما ممکن است احساسات ناگفته ی کسی چنان شما را درگیر کند که نتوانید امروز را به شادی بگذرانید. اگر تصمیم بگیرید که به احساسات دیگران توجه نکنید، آن وقت حتماً احساس گناه خواهید کرد و دیگر نمی توانید خوش باشید. برای این که از این وضعیت خلاص شوید عجله نکنید. بهتر است به دیگران کمک کنید و در عالم دوستی طوری رفتار کنید که دل تان می خواهد با شما رفتار شود. سعی کنید در انجام کارهای عادی و روزمره تنوع ایجاد کنید تا شادی و هیجان لازم را به روزتان اضافه کرده باشید. اگر احساس می کنید که افکارتان خلاقانه و جالب اند، این را هم بدانید که نمی توانید آن ها را یک باره به واقعیت تبدیل کنید.

طـالـع بینی روزانـه متولدین خرداد

خرداد

طالع بینی امروز شما نشان می دهد امروز مراقب باشید زیرا تمرکز و دقت شما بر روی اموال مشترک، میراث، مالیات، بدهی و هر چیزی در رابطه با اموال مشترک از جمله رهن و وام است. اینها مسائل خشک و حوصله سر بری هستند. ولی امروز روز خوبی برای رسیدگی به مسئل مهم نیست. در مورد مسائل مهم تصمیم نگیرید. امروز حسی اسرارآمیز و جادویی در هوا وجود دارد که می تواند رابطه فعلی شما را به سطوح بالاتری برساند. امروز به رمانس ناب دست می یابید. آنچه لازم دارید ایجاد فضای مناسب است. به یاد داشته باشید که همیشه لازم نیست همه چیز را از روی کتاب انجام دهید. گاهی بهترین کار از شجاعت و نترسی نسبت به ناشناخته ها می آید. امروز روز شماست تا خارج از مرزهای معمول حرکت کنید. این کار به موفقیت می انجامد.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین تیر

تیر

طالع بینی امروز شما نشان می دهد اگر امروز را در تنهایی و انزوا بگذرانید ممکن است احساس کنید که مشکلات تان یکی پس از دیگری به سراغ تان می آیند. به نظر می رسد که دیگران می خواهند بیشتر از چیزی که شما دوست دارید همراهی تان کنند. اما اگر به هر دلیلی تنها ماندید، بدانید که نمی توانید آسوده باشید، زیرا وظایف بسیاری هستند که باید انجام شان دهید. خودتان فکر می کنید که می دانید چه چیزی برای تان بهتر است، اما باید یاد بگیرید که انعطاف پذیرتر باشید تا دیگران ترغیب شوند که همراهی تان کنند. برای این که عضو خوبی در گروه باشید بهتر است موافق جریان حرکت کنید. دیگران مسائل کلیدی را مطرح می کنند و شما راه حلی برای مسائل پیش رو ارائه می دهید. شجاع باشید و دیدگاه های خود را مطرح کنید.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین مرداد

مرداد

طالع بینی امروز شما نشان می دهد امروز بهترین روز برای از زیر کار در رفتن است. ناهاری طولانی بخورید. اگر می توانید کاری نکنید. کار متفاوتی انجام دهید زیرا جویای ماجرا هستید. به ایده های خلاقانه خود اعتماد کنید زیرا به راحتی می توانید فکرهای خلاقانه ای داشته باشید. امروز دیگران شما را جذاب می یابند. در مورد یک رابطه مهم باید مطمئن شوید که فقط باور ندارید، بلکه واقعاً چیزی را می دانید. شاید این کمی سخت باشد، زیرا پرده ای که بین حقیقت و دروغ قرار دارد، بسیار نازک است. بهتر است به حس ششم خود اعتماد کنید. امروز با مخالفت روبرو می شوید. نگذارید دیدگاه های افراد بیسواد ایده شما را خراب کند. به آنچه دیگران می گویند گوش دهید، ولی به یاد داشته باشید که آخرین قاضی صدای درونی شماست.

طـالـع بینی روزانـه متولدین شهریور

شهریور

طالع بینی امروز شما نشان می دهد دل تان می خواهد به حال خودتان باشید، اما کارهای زیادی هستند که انتظارتان را می کشند. اگر در منزل تنها بمانید و کاری نکنید، آن وقت فکرتان مدام پیش کارهایی خواهد بود که باید انجام شان دهید. اگر هم اوقات تان را با دوستان و خانواده سپری کنید، آن وقت شاید دل تان بخواهد که ای کاش در سکوت و آرامش منزل می ماندید. در هر صورت یادتان باشد که عدم رضایتی را که احساس می کنید به دیگران نسبت ندهید. بهتر است شرایطی را که در آن قرار گرفته اید بپذیرید تا بتوانید از چیزهایی که حتی فکرش را هم نمی کنید لذت ببرید. از مصاحبت با دوستانتان لذت ببرید. امروز او و شما باید کار خاصی انجام دهید. امروز در موقعیت خوبی برای مایه گذاشتن برای انرژی خود هستید.

طـالـع بینی روزانـه متولدین مهر

مهر

 

طالع بینی امروز شما می گوید امروز تلاش زیادی برای نظم دادن بیشتر به کارهایتان می کنید زیرا حس می کنید که باید این کار را بکنید. گاهی انسان احساس گناه می کند. ولی احساس گناه هرگز ما را از کاری که می خواهیم انجام دهیم متوقف نمی کند. فقط ما را از لذت بردن از آن محروم می کند. شما امکان سپری کردن یک روز خاص را با فرد مورد علاقه خود دارید. شما در ایجاد فضای خاص تبحر دارید، پس چرا زمانی برای بهتر کردن منزلتان نمی گذارید تا آن را به مکانی راحت و لذتبخش تبدیل کنید. این تأثیر جوان کننده و مفیدی برای هر دوی شما دارد. مثل همیشه، شما در مرکز یک تعارض و معضل واقعی قرار دارید. نظرات قوی تان، شما را در موقعیت آشفته ای قرار داده که گویی راه گریزی از آن ندارید. باید از میدان جنگ دور بمانید و گاهی صبر کنید و درست فکر کنید.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین آبان

آبان

طالع بینی امروز شما نشان می دهد منشأ مشکلات امروز شما دوستان نزدیک تان هستند، به ویژه اگر برنامه های آن ها با آن چه شما می خواهید متفاوت باشد. فعالیت های اجتماعی نقش مهمی را در آخر هفته ایفا می کنند، اما ممکن است از این که همه چیز طبق برنامه پیش می رود احساس کسالت و بی حوصلگی کنید. بعضی چیزها را نمی شود تغییر داد، پس بیهوده برای دست کاری آن ها تلاش نکنید. یادتان باشد که خواسته های شما با گذشت زمان تغییر می کنند، با این طرز فکر از شدت فشارهای پیش رو کاسته خواهد شد. نکته ی آخر این که با دیگران همان طوری رفتا کنید که دل تان می خواهد با شما رفتار شود.

طـالـع بینی روزانـه متولدین آذر

آذر

طالع بینی امروز شما نشان می دهد امروز احساس می کنید می خواهید بی سر و صدا عمل کنید، تنها باشید یا در پشت پرده کارهایتان را بکنید. اخیراً زندگی شما خیلی اجتماعی بوده است زیرا سعی می کنید برای همه مردم، همه چیز باشید. بس است دیگر! حالا دیگر باید برای خودتان زمان بگذارید. امروز باید به دنیای رویاها و فانتزی ها سفر کنید. ما اغلب در روال عادی و روزانه گیر می کنیم و فراموش می کنیم که به آسمان و ستاره ها نگاه کنیم. او را به جای خاص و جالبی ببرید تا یکبار دیگر شکوه آسمان شب یا زیبایی طلوع خورشید را با هم نظاره گر باشید. امروز برایتان رویدادهای غیرمنتظره ای اتفاق می افتد و تعادل تان از بین می رود. اگر آماده مواجهه با ضربه ای که به سمتتان می آید نباشید، این ضربه به صورتتان می خورد. مواظب باشید.

طـالـع بینی روزانـه متولدین دی

دی

در طالع بینی امروز شما آمده به نظر می رسد که احساسات مثبت و خوبی که هم اکنون دارید هم چنان پایدار خواهند بود، اما از طرفی هم می دانید که چنین چیزی تا ابد ادامه نخواهد داشت. اگر اعتماد به نفس تان را از دست دهید ممکن است ناگهان زمین بخورید. شاید فکر کنید که اگر آن چه را در ذهن تان می گذرد به دیگران بگویید همه ی مشکلات حل خواهد شد، اما حواس تان باشد که اگر زیاده روی کنید بیشتر مشکل درست می شود. امروز باید تا جایی که می توانید احتیاط کنید، وگرنه ممکن است احساسات کسی را که دوست اش دارید زیر پا بگذارید. اگر نمی توانید حرف های قشنگ بزنید، این که اصلاً چیزی نگویید بهتر است.

طـالـع بینی روزانـه متولدین بهمن

بهمن

طالع بینی امروز شما نشان می دهد امروز روزی عالی برای لم دادن و استراحت کردن در منزل است. شما از تنها بودن و دراز کشیدن و هیچ کاری نکردن و خوردن غذای خوب و خواندن کتاب یا تماشای تلویزیون لذت می برید. تفریح در منزل هم برایتان جالب است. امروز از آن روزهای خوب و خوشایند است. اگر شما و شریک زندگی تان تصمیم گرفته بودید که کاری انجام دهید، زیاد سخت نگیرید. برای بهره بردن از جادوی موجود در فضا، از رایحه های خوب، شمع و غیره استفاده کنید و غذایی عالی بپزید. نگذارید روحیه کارآفرین شما از بین برود. شاید مسائل بزرگتر بر نقشه های شما سایه بیندازند، ولی دلیلی ندارد که اهدافتان را ول کنید. رویاهایتان را زنده نگه دارید.

طـالـع بینی روزانـه متولدین اسفند

اسفند

طالع بینی امروز شما نشان می دهد شاید بهتر باشد که احساسات تان را با دیگران در میان بگذارید تا حال تان بهتر شود، اما این بهبودی موقتی خودش نشانه ی یک موضوع جدی تر است. به نظر می رسد که باورها و ارزش های تان تغییر کرده اند و حالا دوست دارید اطراف تان را با چیزهایی پر کنید که نشان گر باورهای جدیدتان باشند. با خودتان صادق باشید و بپذیرید که اکنون تمایل به خرج کردن دارید. فقط حواس تان را جمع کنید تا چیزهایی که می خرید کاربردی باشند، یعنی از روی هوس خرید نکنید. اکنون دوست دارید که سخت کار کنید و کارهای زیادی را به انجام برسانید ولی امروز شاید با موانعی روبرو شوید.

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 503827 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟