طالع بینی امروز / 4 شهریور ماه

طـالـع بینی روزانـه متولدین فروردین

فروردین

طالع بینی امروز شما نشان می دهد اکنون که هیجانات دیروز فروکش کرده اند می بینید که از فرصت هایی که داشتید استفاده نکردید و نتوانستید مشکلاتی را که در یک رابطه داشتید حل کنید. اما به جای این که به کارهایی فکر کنید که می توانستید انجام بدهید و ندادید، به شما توصیه می شود که به مسیر پیش رو دقت کنید. فقط به خودتان فکر نکنید و به حد و حدود دیگران هم احترام بگذارید. اگر می بینید که مسأله ای آزارتان می دهد یعنی دیگر نباید روی آن پافشاری کنید. کمی صبر کنید و تحولات اخیر را از نظر بگذرانید، به این ترتیب سریع تر می توانید راه موفقیت را بپیمایید.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین اردیبهشت

اردیبهشت

طالع بینی امروز شما نشان می دهد به زودی یکی از آرزوهای شما که احتمالا مربوط به زمینه کاریتان است، رنگ واقعیت به خود می گیرد. تنها کاری که باید انجام دهید این است که نشانه های این پیروزی را به دقت شناسایی کنید و قدم های بعدی تان را بر اساس آنها بر دارید. شاید فکر کنید که با معشوق تان به اندازه کافی حرف می زنید اما یادتان باشد که کلام شما باید از ته دلتان بیرون آید. پس امروز برای حرف زدن عمیق تر با معشوق تان وقت بگذارید، آنوقت خواهید دید که چگونه رابطه شما بهبود می یابد.

طـالـع بینی روزانـه متولدین خرداد

خرداد

طالع بینی امروز شما نشان می دهد امروز را می توانید به آسانی سپری کنید. اکنون که ماه به نشانه شما بازگشته تصمیم دارید که زندگی خود را از پیچیدگی بیرون آورید. امروز احساس تان دقیق تر شده و می توانید منطقی تر از قبل نتیجه گیری کنید. اما اگر دیگران را دچار تردید کنید ممکن است برای تان مشکل درست شود. گاهی بعضی چیزها آن طور که به نظر می رسد نیستند، پس اگر احساس منفی نسبت به چیزی دارید آن را در ذهن تان خوب پردازش کنید. با این رویکرد می توانید در آینده تصمیمات بهتری بگیرید.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین تیر

تیر

طالع بینی امروز شما نشان می دهد امروز احساس جذاب بودن می کنید اما به نظرتان این حس هیچ نتیجه ای ندارد زیرا از معشوق تان دور هستید و کسی در اطراف نیست که زیبایی شما را ستایش کند. نگران نباشید زیرا این حس خوب تا دیدار عشق زندگی تان ادامه خواهد داشت. سعی کنید خودتان را با کارهایی که به آنها علاقه دارید، مشغول کنید. در این صورت زمان برایتان راحت تر خواهد گذشت و شما نیز احساس مفید بودن خواهید کرد. با انرژی مثبتی که امروز در فضا پراکنده است، دست به هر کاری بزنید، موفقیت شما حتمی است.

طـالـع بینی روزانـه متولدین مرداد

مرداد

طالع بینی امروز شما نشان می دهد امروز ممکن است صمیمی ترین دوستان تان کاری کنند تا محبت و احترام شان را به شما نشان دهند. شاید اول اش همه چیز عالی به نظر نرسد. اگر به جزییات کار دقیق شوید ممکن است متوجه احساسات ناگفته ای شوید که زیر ظواهر پنهان شده اند. همه ی این ها باعث شده که در تعاملات تان با آن ها دچار تردید و هراس شوید. اجازه ندهید که یک برداشت غلط بعداً به یک مشکل بزرگ تبدیل شود. پس از همین حالا اگر درباره چیزی تردیدی وجود دارد آن را به بحث بگذارید و از همه بخواهید که از صمیم قلب حرف بزنند.

طـالـع بینی روزانـه متولدین شهریور

شهریور

طالع بینی امروز شما نشان می دهد این روزها مشکلات مالی گریبان تان را گرفته است و پس از کمی بررسی تصمیم گرفته اید برخی خرج های غیرضروری خود را کم کنید. فکر می کنید که درآمدتان ثابت مانده و هیچ پیشرفتی در کار ندارید اما نگران نباشید زیرا این شرایط موقتی است. در حال حاضر بهتر است نسبت به خرج کردن پول خود محتاط تر باشید تا همه چیز به شرایط قبلی خود باز گردد. خلاقیت در کار نیز می تواند بر درآمد شما بیافزاید اما تحت هر شرایطی آرامش خود را حفظ کنید. اگر مدتی است به فردی علاقمند شده اید، امروز بهترین زمان برای بروز احساسات است.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین مهر

مهر

 

طالع بینی امروز شما می گوید امروز از سوی خانواده و دوستان حمایت های بسیاری دریافت خواهید کرد و همین باعث افزایش اعتماد به نفس تان می شود. اما شاید کسانی که کمک تان می کنند خواسته هایی داشته باشند که هنوز به زبان نیاورده اند. به نظر می رسد که کاسه ای زیر نیم کاسه است. شاید مجبور شوید که لطف آن ها را جبران کنید، در حالی که هرگز نمی دانستید که این هم یک شرط معامله است. حتی اگر اذیت شدید نباید خشم بگیرید، اما بهتر است از همان اول همه ی شرایط را مشخص کنید. این شفاف سازی به نفع همه خواهد بود.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین آبان

آبان

طالع بینی امروز شما نشان می دهد امروز روز خوبی برای ایجاد تغییرات و تصمیم گیری در مورد مسائل مالی نیست. هر چند ممکن است که پیشنهادهای خوبی به شما شود اما دست نگه دارید. بهتر است در مورد صحت اطلاعاتی که به دست تان می رسد، اطمینان حاصل کنید سپس در چند روز آینده در مورد آن تصمیم بگیرید. نگران از دست رفتن این فرصت نباشید، مطمئن باشید که اگر همه چیز صحت داشته باشد، این فرصت به زودی از دست تان در نخواهد رفت. اگر در روابط عاطفی خود به مشکل برخورده اید، تنها تغییر زاویه دیدتان می تواند به شما کمک کند

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین آذر

آذر

طالع بینی امروز شما نشان می دهد امروز سرشار از انرژی هستید و اگر حواس تان را جمع نکنید ممکن است دیگران را آزرده خاطر کنید. اکنون به شدت تمایل دارید که دست به خطر بزنید، اما دوست ندارید که فعلاً درباره ی خواسته ها و آرزوهای تان حرفی بزنید. شاید در نهایت به نتیجه ی مطلوب نرسید، پس بهتر است شرایط حاضر را همین طور که هست بپذیرید و انتظارات بیهوده نداشته باشید. اگر کمی از انتظارات تان کوتاه بیایید، آن وقت دیگران هم به کمک تان خواهند آمد.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین دی

دی

در طالع بینی امروز شما آمده در حال حاضر درگیری های زیادی دارید، از نیازهای خود گرفته تا نیازهای خانواده تان و مسئولیت های کاری که روی سرتان انبار شده است. استرس شما زیاد شده و فکر می کنید که ممکن است در رسیدن به آنها به مشکل بر خورید اما نترسید. کلید موفقیت شما ایجاد تعادل میان کارها و مسئولیت هایتان است. اگر در رابطه عاطفی خود کمی گیج و ناامید شده اید، به جای دوری از شریک زندگی تان بهتر است با او قرار ملاقاتی بگذارید و تمام سوتفاهم ها را برطرف کنید.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین بهمن

بهمن

طالع بینی امروز شما نشان می دهد ماجراهایی برای دوست تان درست شده و اصلاً دل تان نمی خواهد که نقشی در ماجراهای او داشته باشید، اما به هر حال ممکن است ناخواسته پای شما هم به قضیه باز شود. اکنون می توانید یک شنونده خوب باشید و با واقع گرایی به همه چیز نگاه کنید. بهترین راهکار این است که به یک راه حل کاربردی برسید. شاید مجبور شوید برای کمک به کسی که دوست اش دارید خواسته های شخصی خود را کنار بگذارید. اطمینان داشته باشید که پاداش تلاش های تان را خواهید گرفت.

طـالـع بینی روزانـه متولدین اسفند

اسفند

طالع بینی امروز شما نشان می دهد دوستی به شما پیشنهاد کرده که با او همراه شوید اما شما آن را رد کرده اید، تصمیم تان درست است، بهتر است در خانه بمانید و کمی استراحت کنید. یک حمام آب داغ می تواند حال شما را سر جایش بیاورد. شب هم زودتر به رختخواب روید و به مقدار کافی بخوابید تا فردا با انرژی از خواب بیدار شوید و به کارهای عقب مانده تان رسیدگی کنید. اخیرا در رابطه با شریک زندگی تان به مشکل برخورده اید، اگر هر دو بنشینید و با صداقت با هم گفتگو کنید، تمام مشکلات تان حل خواهد شد.

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 499174 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟