طالع بینی امروز / 29 مرداد ماه

طـالـع بینی روزانـه متولدین فروردین

فروردین

طالع بینی امروز شما نشان می دهد امروز شما واقعاً نیاز دارید که به افراد خانواده‌تان و یا به یک دوست صمیمی‌کمک کنید؛ حتی اگر این کار باعث شود از استراحت کردن صرف نظر کنید ولی نمی‌توانید به او جواب منفی بدهید. امروز حس وظیفه شناسی شما خیلی قوی است، بنابراین قبل از دادن جواب مثبت اصلاً وقت نمی‌کنید در مورد جواب خود فکر کنید. اما هنوز هم کار درست این است که قبل از دست به عمل زدن برای خود برنامه‌ریزی ثابتی دادشته باشید. امروز همه دنبال یافتن ایراد از شما هستند. هنگام صحبت با همکاران بسیار مراقب واژه هایی باشید که استفاده می کنید. اگر هرچه به ذهنتان می رسد به زبان بیاورید شاید با مشکل روبه رو شوید.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین اردیبهشت

اردیبهشت

طالع بینی امروز شما نشان می دهد امروز بسیار دوست دارید در خانه بمانید. البته این در خانه ماندن دلیل دارد و دلیل آن آمدن مهمانی است که بسیار دوستش دارید. این مساله باعث بی صبری و دستپاچگی شما می شود. برای اینکه زمان بگذرد و تا آمدن آن استرس نداشته باشید، یک کار هنری یا خلاقانه انجام دهید تا حواستان را پرت کند و انتظار را برایتان آسان کند. امروز به زمان نیاز دارید تا در مورد رابطه عاشقانه خود بهتر و بیشتر فکر کنید. اما توصیه می کنیم امروز به طور کل در مورد این مسایل تصمیم گیری نکنید. فقط فکر کنید و همه خوبی و بدی های آن را برای خود یادداشت کنید.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین خرداد

خرداد

طالع بینی امروز شما نشان می دهد فکرهای منفی و ناراحت کننده باعث می شوند تا نتوانید خیلی راحت بخوابید و استراحت کنید. بهتر است به جای غصه خوردن به مسایل مسخره و خنده دار فکر کنید و از زندگی لذت ببرید. هیچ چیز ارزش فکر و ناراحتی ندارد. بهتر است با فکر به مسایل خوب کاری کنید تا صبح راحت از خواب بیدار شوید. شاید خواب هایی ببینید که می توانید در مورد آن با اطرافیان حرف بزنید. اگر در چند وقت اخیر فراز و فرودهای احساسی داشته اید احتمالا این تفکرات به واسطه آنها خواهد بود. بد نیست امروز را به همراه فرد مورد علاقه خود به مکان های فانتزی و شاد بروید و از زیبایی های اطراف و شادی محیط لذت ببرید.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین تیر

تیر

طالع بینی امروز شما نشان می دهد خود را درگیر شایعات بی پایه و اساس نکنید. مردم همیشه در حال بیان حرف های بی ارزش و تفکرات بی پایه خود هستند. توصیه می کنیم تا حد امکان از فضای خاله‌زنکی که در اطراف شما وجود دارد دوری کنید. در دام این حرف ها گرفتار نشوید. اگر تصور می کنید مساله ای وجود دارد، سعی کنید واقعیت آن را بیابید. این شهامت را داشته باشید تا در میان افرادی که دایم در حال غیبت هستند، نباشید. در رابطه عاشقانه خود چندان حس راحتی ندارید. تصور می کنید همه چیز آن طور که شما می خواهید پیش نمی رود. اما کمی خوش بینانه تر به مسایل نگاه کنید تا زیبایی ها را نیز ببینید.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین مرداد

مرداد

طالع بینی امروز شما نشان می دهد امروز بسیار دوست دارید در خانه بمانید. البته این در خانه ماندن دلیل دارد و دلیل آن آمدن مهمانی است که بسیار دوستش دارید. این مساله باعث بی صبری و دستپاچگی شما می شود. برای اینکه زمان بگذرد و تا آمدن آن استرس نداشته باشید، یک کار هنری یا خلاقانه انجام دهید تا حواستان را پرت کند و انتظار را برایتان آسان کند. امروز به زمان نیاز دارید تا در مورد رابطه عاشقانه خود بهتر و بیشتر فکر کنید. اما توصیه می کنیم امروز به طور کل در مورد این مسایل تصمیم گیری نکنید. فقط فکر کنید و همه خوبی و بدی های آن را برای خود یادداشت کنید.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین شهریور

شهریور

طالع بینی امروز شما نشان می دهد شما معمولا در کنترل خودتان و احساساتتان بسیار موفق هستید و امروز این ویژگی شما خیلی به کارتان خواهد آمد، زیرا خبرهای فوق العاده ای به گوشتان خواهند رسید که شاید اشک شوق را به چشم هرکس دیگری بیاورند. البته زیاد هم به خودتان فشار نیاورید، در چنین شرایطی طبیعی است که هر کسی کمی احساسات از خودش نشان بدهد. بالاخره تلاش و سخت کوشی شما دارد جواب می دهد و پیشرفت حرفه ای مورد نظرتان را دارید به دست می آورید. امروز ذهنتان سرشار از ایده های تازه است، از این موج خلاقیتتان استفاده کنید و برای اهداف بلندمدت خود برنامه های تازه ای بچینید. رویاهایتان هیچگاه خودبخود نمی توانند عملی شوند.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین مهر

مهر

 

طالع بینی امروز شما می گوید امروز آرزوهای بزرگی در سر دارید و خوش بینی ذاتی که همیشه همراه شما است باعث می‌شود بتوانید اهداف تان را به مرحله عمل برسانید. البته شما نیاز دارید که با انجام کارهای لازم کنار بیایید. اما رفتار مثبت شما می‌تواند بین شما و تمام مردم دنیا تفاوت ایجاد کند. اگر به خود تان اعتماد داشته باشید از اینکه می‌بینید در راهی که برای رسیدن به اهداف تان در پیش گرفته‌اید به هیچ مانعی برخورد نمی‌کنید متعجب خواهید شد. ممکن است این روزها از آشفتگی که به آن دچار شده‌اید احساس ناراحتی کنید، و به نظرتان هم می‌رسد که هیچ چیز نمی‌تواند آشفتگی و تلاطم درونی شما را حل کند. شاید بهتر است که افکار خود را آزاد کنید.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین آبان

آبان

طالع بینی امروز شما نشان می دهد با وجود اینکه این روزها درباره تعطیلات آینده فکرمی‌کنید، کمبود وقت یا پول باعث می‌شود که از برنامه‌هایی که برای خود در نظر گرفته بودید صرف نظر کنید. سیاره حاکم شما عطارد در حال بازگشت به نشان شما است و امروز با مریخ مدعی اتصال پیدا می‌کند و به شما نشان می‌دهد که این امیدواری شما می‌تواند بهترین‌ها را برای شما به ارمغان بیاورد. به هر حال،‌ شما می‌توانید بر اوج هر چیزی بایستید اگر به یاد بیاورید که این حالت خیلی کوتاه تراز همیشه است و این را بدانید که از دست دادن تعادل تان باعث نمی‌شود که بتوانید زودتر به رویای رسیدن به تعطیلات برسید.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین آذر

آذر

طالع بینی امروز شما نشان می دهد امروز تغییرات خلقی شما باعث ایجاد مانع بر سر راه شما نمی‌شود. خوشبختانه، شما قادرید که نیازهای شخصی تان را برای خودتان نگه دارید ولی توجه داشته باشید که آنها مزاحم امور کاری شما نمی‌شوند. اما این مسئله به معنای این نیست که شما احساسات خود را نادیده می‌گیرید. فقط قبل از اینکه واکنش نشان دهید بررسی کنید و ببینید چه چیزی مناسب آن موقعیت است. شما نمی‌توانید احساسات تان را کنترل کنید، اما می‌توانید تلاش کنید تا در مواقع سخت و دشوار کمی بر خود مسلط شوید. اتفاق های خوشایندی که به مادر و یا یکی دیگر از اقوام مؤنثتان مربوط می شوند امروز شما را خیلی احساساتی خواهند کرد. این اتفاق می تواند تولد، ازدواج و یا زایمان باشد.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین دی

دی

در طالع بینی امروز شما آمده امروز سیاره حاکم شما ونوس به اورانوس می‌پیوندد تا کمی با هم تفریح کنند و در ضمن شما را هم وسوسه می‌کنند تا به آنها بپیوندید. این را بدانید حتی یک روز کاملا خسته کننده و کسل کننده هم می‌تواند به طرز شگفت آوری تغییر کند و این به شما فرصتی می‌دهد که از زندگی خود لذت ببرید و دیدتان را نسبت به زندگی عوض کنید. اگر دوستان‌تان از شما دعوت کردند تا در یک جمع دوستانه به آنها بپیوندید، قبول کنید و کمی هم خوش بگذرانید. مطمئن باشید لطمه‌ای به انجام وظایف‌تان نخواهد زد،‌ آنها همان جا که هستند می‌مانند تا شما از تفریح بازگردید.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین بهمن

بهمن

طالع بینی امروز شما نشان می دهد امروز شخص قدرتمندی شما را ترغیب می‌کند که مسئولیت‌هایی را بر عهده بگیرید. و اگرچه شما با این نظریه موافق هستید که این کار مشکلی برای انجام دادن است، و می‌دانید که واقعا اثراتی که بعدها از انجام این کار به جا می‌ماند واقعا پیچیده است. اگر بیش از حد تلاش کنید یا اینکه به اندازه کافی تلاش نکنید می‌بینید که نمی‌توانید از پس آن برآیید و مسئله را حل کنید. مسئله اصلی این است که باید خود را از تعهدات قبلی و یا عادات قدیمی ‌رها کنید،‌ زندگی خود را بر این اساس بگذارید که نیازهای کنونی خود را تامین کنید و برای تحقق بخشیدن آرزوهایتان تلاش کنید.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین اسفند

اسفند

طالع بینی امروز شما نشان می دهد شما اکنون درمرتبه و مقامی‌هستید که هر شخصی در آرزوی این مقام به سر می‌برد، اما شما از این مرحله راضی نمی‌باشید و به نوعی کارهایی که انجام می‌دهید شما را راضی نمی‌کند به همین دلیل به دنبال راه حل‌های جدیدی هستید. بیش از حد به خود مغرور نشوید زیرا ممکن است در اثر غرور زیاد همین جایگاهی را که در حال حاضر دارید را نیز از دست بدهید. به روزهایی فکر کنید که در آرزوی چنین جایگاهی بودید و چه مشقت هایی را متحمل شدید تا اکنون بدین جایگاه رسیدید، با این افکار غرور را از خود دور کنید.

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 497916 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟