طالع بینی امروز / 22 مرداد ماه

طـالـع بینی روزانـه متولدین فروردین

فروردین

طالع بینی امروز شما نشان می دهد صرف نظر از موقعیتی که در زندگی دارید، می توانید همه زندگی را بسیار ساده ببینید و از این حس لذت هم ببرید. امروز این فرصت را دارید تا از شرایط دشوار خود را دور و رها کنید و با آسایش خیال همه دنیا را ببینید. این رهاییِ فکری ایده های بزرگی به ذهن شما می دهد. با تلاش می توانید به هر آنچه می خواهید برسید. از نظر روابط اجتماعی نیز می توانید خیلی خوب با انسان های غریبه و جدید دوستی کنید. در میان این آدم ها ممکن است با فردی آشنا شوید که از نظر روحی بسیار به شما نزدیک است و باعث می شود تا دید جدیدی به زندگی پیدا کنید. این فرد باعث می شود تا عمیق تر به زندگی نگاه کنید و این برای رشد روحی شما بسیار عالی است.

طـالـع بینی روزانـه متولدین اردیبهشت

اردیبهشت

طالع بینی امروز شما نشان می دهد این روزها فرصت زیادی برای پرداختن به امور شخصی ندارید، زیرا زندگی اجتماعی شما به شدت پر مشغله شده و اتفاقات زیادی در جریان اند. از این که عضو یک گروهی هستید که محبت و همکاری در آن موج می زند خوشحال هستید، اما از این می ترسید که خودتان را در هیاهوی جمعیت گم کنید. اکنون ونوس به یازدهمین خانه در طالع شما یعنی خانه ی دوستان و اطرافیان وارد شده است، از این رو به نظر می رسد که تأکید این روزهای زندگی شما بیشتر روی فعالیت های اجتماعی است. این فرصت را از دست ندهید و با دوستان ارتباط برقرار کنید، وقتی به نهایت رضایت دست یافتید آن وقت می توانید خودتان را کنار بکشید و حد و مرزهای تان را مشخص کنید.

طـالـع بینی روزانـه متولدین خرداد

خرداد

 

طالع بینی امروز شما نشان می دهد با تایید نظرات دوستان از آنها حمایت کنید. این را بدانید که قرار نیست همیشه همه چیز بر وفق مراد شما باشد و فقط نظرات شما اجرا شوند. شاید اطرافیان نظراتی داشته باشند که چندان هم موافق نیستید، اما با شنیدن همه جوانب آن شاید نظرتان تغییر کرد. سعی کنید برای دیگران احترام قایل باشید و با حمایت از آنها دوستی خود را ثابت کنید. در رابطه عاطفی خود احساس امنیت خواهید داشت. به اصطلاح حالتان با عشقتان خوب است. امروز تجربه های جدیدی خواهید داشت و قدر این موهبت ها را بدانید. برای اینکه اوضاع بهتر از این شود، سعی کنید طرف مقابل خود را همه جانبه درک کنید.

طـالـع بینی روزانـه متولدین تیر

تیر

طالع بینی امروز شما نشان می دهد گاهی اوقات عشق بسیار دور از دسترس به نظر می رسد، مثل یک کیسه ی پر از طلا در آن سوی رنگین کمان. اما امروز همه چیز فرق می کند. اکنون ونوس به نشانه ی شما وارد شده است و تا سه هفته همراه شما خواهد بود، از این رو زندگی اجتماعی شما به طرز شگفت انگیزی رو به ترقی خواهد رفت. به جای این که به فرصت های غیر ممکن فکر کنید، انرژی های مثبتی را که از اطراف به سوی شما روانه می شود جذب کنید. می توانید گرمی احساسات تان را به وسیله ی یک حرکت عاشقانه بروز دهید. فقط در تصورات تان زندگی نکنید، باید دست به کار شوید و درباره ی احساسات تان با دیگران حرف بزنید.

طـالـع بینی روزانـه متولدین مرداد

مرداد

طالع بینی امروز شما نشان می دهد امروز به طور ثابتی بسیار جدی هستید و طوری رفتار می کنید که گویا این اخلاق غیرقابل تغییر است. اما این طور نیست. می توانید کمی چاشنی شوخی به رفتار خود اضافه کنید. البته در این کار نیز چندان زیاده روی نکنید. شما از اینکه یک رفتار همیشگی و دایمی داشته باشید خوشتان نمی آید. به همین دلیل می توانید به راحتی مود خود را تغییر دهید. امروز می توانید روابط اجتماعی خود را توسعه دهید. در میان این دوستان هم می توانید فردی را پیدا کنید که از نظر روحی و اخلاقی با شما هماهنگی دارد. اگر هم رابطه ثابتی با کسی دارید، با ایده های هیجان انگیز، کمی خوشحالی به رابطه خود اضافه کنید.

طـالـع بینی روزانـه متولدین شهریور

شهریور

طالع بینی امروز شما نشان می دهد اکنون ونوس به نشانه شما وارد شده است، از این رو به نظر می رسد که در روابط خود بیش از پیش به دنبال امنیت عاطفی می گردید. امروز نسبت به خواسته هایی که در سر دارید انعطاف ناپذیر شده اید، به همین خاطر ممکن است مشکلات زیادی پیش پای شما قرار بگیرد. به جای این که نگران چیزهایی باشید که در دسترس تان نیست، به چیزهایی فکر کنید که خداوند در اختیارتان قرار داده است. خوشبختانه، هر روز که می گذرد اعتماد به نفس تان افزایش می یابد و نسبت به موقعیتی که دارید خوشحال تر خواهید بود. یادتان باشد که اگر توقعات تان را کم کنید، شانس خوشبختی تان بیشتر خواهد شد.

طـالـع بینی روزانـه متولدین مهر

مهر

 

طالع بینی امروز شما می گوید در رابطه عاطفی خود کمی با تنش و درگیری مواجه خواهید بود. هر دو شما امروز تا اندازه ای عصبی هستید و این باعث می شود تا نتوانید به راحتی با هم ارتباط برقرار کنید. اما برخی از تفکراتتان غیرواقعی است و نباید خیلی به آن بها دهید. شاید برخی از حرف هایی که بیان می کنید موجب سوءبرداشت شود و همین به مشاجره بیشتر بینجامد. بنابراین بهتر است بسیار واضح و بی پهلو حرف بزنید تا از هر نوع تنش بیشتر جلوگیری شود. البته مشاجره کردن همیشه هم بد نیست. وقتی با مخالفت فرد مقابل مواجه می شوید این فرصت را می یابید تا طور دیگری به مسایل نگاه کنید و این موجب رشد بیشتر شما می شود.

طـالـع بینی روزانـه متولدین آبان

آبان

طالع بینی امروز شما نشان می دهد امروز ممکن است اندوهناک به نظر برسید، به ویژه اگر اخیراً به خاطر ترس از پیامد احتمالی احساسات تان آن ها را سرکوب کرده باشید. خوشبختانه این طور نیست که فکر کنید همه چیز از دست رفته است، هنوز هم فرصت های زیادی پیش روی شماست که می توانید با دست یافتن به آن ها احساس خوشبختی و لذت کنید. اکنون ونوس به دوازدهمین خانه در طالع شما یعنی خانه ی خودآگاهی وارد شده است، از این رو به شما توصیه می شود که مدتی به معنویات بپردازید. عشق به شکل های مختلف نمود پیدا می کند، فقط کافی است چشم های تان را باز کنید و خوب ببینید.

طـالـع بینی روزانـه متولدین آذر

آذر

طالع بینی امروز شما نشان می دهد امروز میان دنیای واقعی و تخیلات خود گیر افتاده اید. می توانید همچنان در دنیای خیالات خود باشید و واقعیت ها را نیز نادیده نگیرید. شاید برخی جاها لازم باشد از واقعیت جدا شوید، اما در هیچ کدام از دو دنیا غرق نشوید و با سیاست هر دو دنیا را برای خود حفظ کنید. بین آنها پل بزنید و بگذارید خیال پردازی ها شما را به سمت موفقیت و ایده پردازی های ناب سوق دهند. وضعیت خنده داری که امروز در آن حضور دارید باعث می شود تا در جمع های گروهی شرکت کنید و با انسان های جدید آشنا شوید. این آشنایی باعث می شود تا مسایل جدید بیاموزید و از دیدی متفاوت دنیای اطراف خود را تماشا کنید. در این میان نیز احتمال دارد با فردی آشنا شوید که بیش از دیگران نظر شما را به خود جلب می کند.

طـالـع بینی روزانـه متولدین دی

دی

در طالع بینی امروز شما آمده امروز ممکن است یک فرصت درخشنده چشم تان را بگیرد و شما را به هیجان آورد، زیرا اکنون آمادگی پذیرش هر چالشی را دارید. اگر با خاطره ی شکست هایی که در گذشته داشته اید زندگی کنید نمی توانید از این فرصت هیجان انگیز بهره ببرید. ونوس، الهه ی عشق و زیبایی، به پنجمین خانه در طالع شما یعنی خانه ی عشق وارد شده است، از این رو احتمال می رود تا سه هفته ی آینده دچار احساسات رمانتیک باشید. هیچ دلیلی وجود ندارد که بخواهید مدام به وقایع ناخوشایند گذشته فکر کنید؛ امروز یک فرصت جدید است برای این خودتان را به سمت خوشبختی سوق دهید، البته یادتان نرود که با خوش بینی جلو بروید.

طـالـع بینی روزانـه متولدین بهمن

بهمن

طالع بینی امروز شما نشان می دهد امروز شاید با فردی وارد بحث و مشاجره بشوید. شاید در این میان حرف های رد و بدل شوند که چندان واقعی و جالب نیستند. خوب است که احساسات واقعی خود را بیان کنید اما این را در نظر داشته باشید که باید حرف ها همیشه صادقانه و بر پایه حقیقت باشند. با صداقت می توانید به نتیجه بهتری برسید. از نظر احساسی روز بسیار خوبی را تجربه خواهید کرد. به ظاهر خود رسیدگی کنید اما همه تلاش خود را به این مساله محدود نکنید. می توانید برای بهبود رابطه خود، سرگرمی های جدیدی پیدا و با شریک خود تجربه کنید

طـالـع بینی روزانـه متولدین اسفند

اسفند

طالع بینی امروز شما نشان می دهد به نظر دیگران، شما همیشه عادت دارید کارها و برنامه های شخصی خود را کنار بگذارید تا موافق جریان شنا کنید. البته از دست کسانی که از شما انتظارات بیهوده دارند خسته شده اید. اکنون ماه به نشانه ی شما بازگشته است و به شما هشدار می دهد که باید به نیازها و خواسته های خودتان هم توجه نشان دهید. درباره ی خواسته های تان حرف بزنید، اگر در روابط تان دچار مشکل شده اید اجازه دهید که دیگران حال و هوای این روزهای شما را بفهمند و بیشتر درک تان کنند. صداقت به خرج دهید تا دیگران شما را بیشتر دوست داشته باشند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 496311 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟