طالع بینی امروز / 29 تیر ماه

طـالـع بینی روزانـه متولدین فروردین

فروردین

طالع بینی امروز شما نشان می دهد بهتر است که امروز تنها نمانید. شما اکنون احتیاج به فردی دارید که کنارتان بنشیند و با شما خیالپردازی کند تا حالتان کمی بهتر شود. پس از با اعتمادترین فرد زندگی تان بخواهید که امروز شما را همراهی کند. هفته آینده برای شما اتفاقات متفاوتی خواهد افتاد که زندگی تان، به خصوص زندگی عاطفی تان، را دگرگون می کند. از همین امروز جرقه هایی در محیط کارتان زده خواهد شد که فرصت های تازه ای را برایتان می گشاید. تا جای ممکن از آنها نهایت استفاده را بکنید. اگر بتوانید حمایت دوستان تان را جلب کنید می توانید از نظرات مختلف شان استفاده کنید. یادتان باشد که بیش از حد به خودتان مغرور نشوید.

طـالـع بینی روزانـه متولدین اردیبهشت

اردیبهشت

طالع بینی امروز شما نشان می دهد امروز ممکن است یکی از دوستان تان طوری احساسات اش را نزد شما بیان کند که باعث ناراحتی تان شود و حتی روابط تان را به هم بریزد. ترجیح می دهید که روابط تان را ساده و بر پایه ی منطق نگه دارید، زیرا در این صورت مدیریت شان راحت تر است. تنها در صورتی می توانید به سر جای اول تان برگردید که همه چیز را انکار کنید. بدانید که اگر از این موقعیت فرار کنید مدیریت شان سخت تر خواهد شد. خلاصه این که بدانید نمی توانید از این ماجرا خودتان را کنار بکشید، فقط باید با آن روبرو شوید. برای این که آشفتگی ها فروکش کنند می توانید با طرف مقابل وارد یک بحث سازنده شوید.

طـالـع بینی روزانـه متولدین خرداد

خرداد

 

طالع بینی امروز شما نشان می دهد تا به حال فردی را الگوی خود قرار داده اید؟ امروز این موضوع برعکس می شود. یعنی این شمایید که الگوی دیگران خواهید بود. مردم برای مشورت نزد شما می آیند و از شما درخواست کمک می کنند. شما نیز به سادگی راه حل های مناسب را ارائه خواهید داد بنابراین خودتان را هیچوقت دست کم نگیرید. امروز جهان متعلق به شماست. حتی یکی از آرزوهای کوچک تان که مدت هاست گره در کارش افتاده، به دست فردی باز می شود. وقت آن است برای خود جشن کوچکی به پا کنید. اکنون حس ششم تان به خوبی کار می کند، به همین خاطر امکان ندارد که چیزهای غیر واقعی را باور کنید.

طـالـع بینی روزانـه متولدین تیر

تیر

طالع بینی امروز شما نشان می دهد به نظر می رسد که دیگران از شما انتظار دارند تا یک موقعیت سخت و پیچیده را مدیریت کنید که البته به معاملات مالی مربوط است. شاید هم به خاطر این که روابط کاری شما از وضوح لازم برخوردار نیستند رنج می برید. به هرحال نتیجه ی دلخواه در هر دو مورد با تأخیر به دست خواهد آمد، زیرا نیاز دارید که اطلاعات بیشتری جمع آوری کنید. اما می ترسید که مهلت تان تمام شود، به همین خاطر می خواهید با عجله تصمیم بگیرید. فعلاً انتظاراتی را که دیگران از شما دارند کنار بگذارید، تا هفته ی آینده صبر کنید تا اطلاعات لازم را به دست آورید و بعد وارد عمل شوید.

طـالـع بینی روزانـه متولدین مرداد

مرداد

طالع بینی امروز شما نشان می دهد امروز مجبور می شوید که برخی از قوانین قلب تان را بشکنید. شما از وظیفه ای که به عهده دارید به خوبی آگاهید اما اکنون زمانی است که باید خودتان را هماهنگ با دیگران کنید. اگر چه این موضوع شما را نگران می کند اما مطمئن باشید که سرنوشت بهتری در انتظارتان خواهد بود. اگر احساسی پنهان در درون خود دارید، هر چه سریع تر آن را با فردی قابل اعتماد در میان بگذارید. شاید زمان آن است که از مشورت دیگران کمک بگیرید تا اتفاقات بهتری برایتان رخ دهد. اکنون زندگی برای تان پیچیده تر از قبل شده است. با این که دیگران تلاش می کنند تا حقیقت را از شما پنهان کنند، اما شما می توانید حقایق را به چشم ببینید.

طـالـع بینی روزانـه متولدین شهریور

شهریور

طالع بینی امروز شما نشان می دهد دچار یک بحران شده اید، نمی دانید به گذشته فکر کنید یا این که ببینید در آینده قرار است چه اتفاقاتی بیفتد. به نظر می رسد که امروز با سرعت بیشتری حرکت می کنید، به همین خاطر نمی توانید با تمام فرصت هایی که در مسیر قرار دارند روبرو شوید. شاید آشفته شده باشید، اما به هر حال با این شک و تردید کنار آمده اید و مشکلی با آن ندارید. هوشمندانه ترین راهکاری که می توانید در پیش بگیرید این است که خودتان را از آشوب ها عقب بکشید. برای این بتوانید نتیجه ی مطلوب بگیرید بهتر است چند روزی از ادامه ی مسیر خودداری کنید و بعد دوباره برنامه هایتان را از سر بگیرید. سخت ترین بخش این توصیه همانا صبر کردن آن است.

طـالـع بینی روزانـه متولدین مهر

مهر

 

طالع بینی امروز شما می گوید امروز یکی از اقوام تان را ملاقات می کنید. او می خواهد که از شما برای کاری به نفع خودش استفاده کند، به همین دلیل مراقب باشید. قبول کردن درخواست او استرس زیادی را برای شما به همراه خواهد داشت. پس قبل از هر جوابی به او، خوب فکر کنید. فرصت های زیادی در مقابل شما قرار دارد، اما شما چشم هایتان را بسته اید. کافی است دست تان را دراز کنید تا به مراد دلتان برسید. فردی در محیط کار مراقب رفتارهای شماست، سعی کنید که سرتان توی کار خودتان باشد تا نتواند به ضرر شما کاری کند. بر چیزهایی تمرکز کنید که می توانید تغییرشان دهید، بعد خواهید دید که دیگران هم ترغیب می شوند تا مثل شما رفتار کنند.

طـالـع بینی روزانـه متولدین آبان

آبان

طالع بینی امروز شما نشان می دهد امروز احساس می کنید که سرشار از انرژی هستید و امکان ندارد که خسته شوید، اما به شما توصیه می شود که بیش از حد توان تان درگیر فعالیت های مختلف نشوید. این اشتیاقی که دارید و قدرت تصمیم گیری شما به هیچ وجه ضامن موفقیت شما نیست. متأسفانه اگر از دیگران راهنمایی بگیرید باز هم امکان دارد که به نتیجه ی دلخواه نرسید. خودتان باید تصمیم بگیرید که در انجام چه کارهایی موفق هستید و چه کارهایی را نمی توانید انجام دهید. اگر امروز بیش از حد سر خودتان را شلوغ کنید مطمئن باشید که تا هفته ی آینده به مشکل بر می خورید. انرژی های خود را برای روز مبادا ذخیره کنید.

طـالـع بینی روزانـه متولدین آذر

آذر

طالع بینی امروز شما نشان می دهد شما پیش خودتان فکر می کنید که همه چیز می دانید، به همین دلیل از مشورت با دیگران سر باز می زنید. اما یادتان باشد که هیچ انسانی کامل نیست. شاید شما توانایی های زیادی داشته باشید اما گفتگو با دیگران زاویه دیدهای جدیدی به شما می دهد. امروز همان روزی است که باید تا حد ممکن با دیگران مشورت کنید و از آنها ایده بگیرید. در همین رفت و آمدها با فردی آشنا می شوید. اگر چه برای اولین بار است که او را می بینید اما دوستی پایداری بین تان برقرار می شود. بزرگ ترین خطری که اکنون شما را تهدید می کند این اعتماد به نفس بیش از حد شماست، زیرا رویکرد مثبتی که در پیش گرفته اید علاج همه ی مشکلات نیست.

طـالـع بینی روزانـه متولدین دی

دی

در طالع بینی امروز شما آمده شاید هنوز به مقصد مورد نظرتان نرسیده باشید، اما بدانید که در هر صورت به پایان راه نزدیک شده اید. اکنون با یک موقعیت چالشی روبرو هستید، از این می ترسید که مبادا در انجام وظایف تان کم بیاورید و همین باعث آشفتگی تان می شود. اما خیلی ساده می توانید از دست این فشارها خلاص شوید، فقط کافی است رویکردتان را عوض کنید. کم کم ماجراهای عاطفی و احساسی از سر راه تان کنار خواهند رفت و بعد فرصت زیادی خواهید داشت تا به اهداف تان برسید، زیرا مسیر پیش روی تان با وضوح بیشتری دیده خواهد شد.

طـالـع بینی روزانـه متولدین بهمن

بهمن

طالع بینی امروز شما نشان می دهد زندگی شما پر از افرادی است که علاقه زیادی به برقراری ارتباط با آنها ندارید. شما فردی ایده آلیست هستید و دوست ندارید که لحظه ای شبیه آنها باشید. برعکس، دوست دارید که افراد خاص را ملاقات کنید و از آنها چیزهای جدید یاد بگیرید. شاید برای رسیدن به خواسته دلتان باید دورتان را خلوت تر کنید. آنوقت فضا برای افراد جدید و اتفاقات خوب باز خواهد شد. به زودی در محیط کار فرصتی برایتان فراهم می شود که بهتر است خودتان را به خوبی در آن نشان دهید. امروز احساس شانس می کنید و می توانید تقریباً هر موقعیتی را به نفع خودتان تغییر دهید.

طـالـع بینی روزانـه متولدین اسفند

اسفند

طالع بینی امروز شما نشان می دهد امروز ممکن است صبرتان را از دست بدهید، زیرا احتمال دارد مدام با وقایعی روبرو شوید که قبلاً وجود آن ها را پیش بینی نکرده بودید. اگر در مسیرتان یک چیز فریبنده ببینید به راحتی ممکن است حواس تان از هدف اصلی پرت شود. شاید از دست خودتان ناراحت شوید، زیرا بیشتر تمایل دارید به دنبال هوس هایتان باشید تا اهدافی که تعیین کرده اید. اما اگر کمی حواس تان جمع باشد ممکن است از خودتان بپرسید که من چه چیزی را فراموش کردم یا چه کاری را جا انداختم. به جای این که بنشینید و به این فکر کنید که از کدام مسیر بروید بهتر است, به یکی از مسیرهای ناشناخته قدم بگذارید. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 490392 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟