طالع بینی امروز / 25 تیر ماه

طـالـع بینی روزانـه متولدین فروردین

فروردین

طالع بینی امروز شما نشان می دهد امروز دمدمی مزاج به نظر می رسید. هر وقت به احساسات تان سر و سامان می دهید اتفاقی می افتد که باعث آشفتگی تان می شود. نگران این هستید که دیگران بی ثباتی شما را چگونه تعبیر خواهند کرد، اما این قدرت را ندارید که نظرات شان را تغییر دهید. احساسات تان را با دیگران در میان بگذارید تا آشفتگی تان فروکش کند. سعی نکنید چیزهایی را که از کنترل شما خارج اند به فرمان درآورید. در عوض بر ارزش هایی که باورشان دارید تمرکز کنید. سعی کنید بین نیاز امروزتان به تنهایی و همچنین نیاز به بودن در کنار دیگران تعادل برقرار کنید.

طـالـع بینی روزانـه متولدین اردیبهشت

اردیبهشت

طالع بینی امروز شما نشان می دهد روابط شما با دیگران همچنان نقش بسیار مهمی را در زندگی شما ایفا می کنند، اما اگر امروز همه چیز با انتظارات بالایی که شما دارید هماهنگ نباشد ممکن است کمی ناراحت و دلسرد بشوید. به ویژه در رابطه عاطفیتان با این که ساعت ها وقت صرف صحبت کردن با طرف مقابلتان و حل مشکلات خود کرده اید هنوز پیچیده ترین مشکلات انگار دست نخورده مانده اند. اشتباه از هیچ کدام از شما نیست و فقط کمی وقت می برد تا این مسائل حل شوند، بهتر است که فعلا دیگر بیخیال این بحث شوید و ادامه آن را برای وقت دیگری بگذارید.

طـالـع بینی روزانـه متولدین خرداد

خرداد

 

طالع بینی امروز شما نشان می دهد نگران این هستید که مبادا فرصت تان تمام شود و نتوانید تکلیف تصمیم مهمی را که باید بگیرید روشن کنید. البته قبل از این که دست به انتخاب بزنید بهتر است چند روزی صبر کنید. عجله نکنید، لزومی ندارد به دیگران نشان دهید که می توانید به هنگام بحران سرعت عمل داشته باشید. اکنون با به نمایش گذاشتن جرأت تان چیزی به دست نخواهید آورد. پس به جای این که خودی نشان دهید به دنبال این باشید که به احساسات تان توجه کنید و بدانید که قرار نیست چیزی را ثابت کنید.

طـالـع بینی روزانـه متولدین تیر

تیر

طالع بینی امروز شما نشان می دهد امروز وقتی در مورد طرح ها و پروژه هایتان با دیگران صحبت می کنید چشم هایشان از تعجب گرد خواهد شد، البته این تعجب لزوما از روی تحسین نیست و ممکن است بیشتر به خاطر این باشد که فکر می کنند یا عقلتان را از دست داده اید و یا دروغ می گویید. اگر خودتان از کاری که می خواهید انجام دهید مطمئن هستید اجازه ندهید این واکنش های آنها شما را از تصمیمتان منصرف کنند. شما خیلی زود از کوره در می روید و نمی توانید به راحتی خشمتان را کنترل کنید، ولی امروز این بی اعصاب بودن برایتان گران تمام خواهد شد، به ویژه اگر طرف مقابلتان عشقتان باشد.

طـالـع بینی روزانـه متولدین مرداد

مرداد

طالع بینی امروز شما نشان می دهد اصلاً اهمیتی ندارد که چه قدر کار برای انجام دادن دارید، زیرا به نظر می رسد که دیگران نمی توانند مشغله های زیاد شما را درک کنند. اکنون به دنبال مورد توجه قرار گرفتن نیستید، پس می توانید به آرامی در پشت صحنه به کارهای تان ادامه دهید. البته از این که از جمع فاصله می گیرید منظور خاصی ندارید، فقط می خواهید از اتلاف انرژی تان در جمع خودداری کنید. اگر خواستند شما را مورد توجه و تحسین قرار دهند با کمال میل آن را بپذیرید. کمی تمجید و تحسین به دردتان خواهد خورد. اشکالی ندارد اگر اکنون وارد بازی قدرت شوید، اما یادتان باشد که هنوز هم رحم و مهربانی شما بزرگ ترین سلاحی است که در دست دارید.

طـالـع بینی روزانـه متولدین شهریور

شهریور

طالع بینی امروز شما نشان می دهد به زودی افزایش حقوق یا ارتقای سمتی که مدت ها در انتظارش بوده اید را دریافت خواهید کرد، شاید آنچه به دست می آورید دقیقا همان چیزی نباشد که انتظارش را داشته اید، ولی همین که پیشرفت دارید و در جا نمی زنید خودش نشانه خیلی خوبی است. شما گاهی مرز بین رویاهایتان و واقعیت را گم می کنید، ولی خوشبختانه در حال حاضر بخت با شما یار است و اگر زود تسلیم نشوید آنچه می خواهید را به دست خواهید آورد. در این که شما فرد خیلی مغروری هستید هیچ جای شکی نیست، ولی گاهی باید بخاطر عشقتان غرور را کنار گذاشته و برای به دست آوردن دل کسی که دوست دارید پا پیش بگذارید.

طـالـع بینی روزانـه متولدین مهر

مهر

 

طالع بینی امروز شما می گوید اکنون به اهمیت این مسأله پی برده اید که باید به زمان حال فکر کنید و خاطرات گذشته را که مانع راه تان می شوند کنار بگذارید. اگر کسی تصمیمی را که برای زندگی تان گرفته اید مورد پرسش قرار داد گیج نشوید، بدانید که لزومی ندارد اهداف بلند مدت تان ر ا برای کسی توضیح دهید. حواس تان باشد که اگر اکنون به گذشته فکر کنید یا در رویای آینده باشید زمان را از دست خواهید داد. همان طور که اینشتین می گوید : نود و نه درصد هوشمندی یک فرد به این است که آن چه را مهم و ارزشمند است, تشخیص دهد. شاید فکر کنید که یک دوست یا همکار در تلاش است تا از مهربانی شما سوء استفاده کند. به همین خاطر ممکن است رفتاری با او بکنید که به خودش بیاید.

طـالـع بینی روزانـه متولدین آبان

آبان

طالع بینی امروز شما نشان می دهد به دست آوردن آنچه می خواهید در حال حاضر خیلی نزدیک تر از آن چیزی است که شما تشخیص می دهید، پس حتی به تسلیم شدن فکر هم نکنید. با وجود این که شما همین حالا هم در تلاش هستید که کارهایتان را اولویت بندی کنید، باید در نظر داشته باشید که در شرایط فعلی باید اهداف حرفه ای برای شما پیش از هر چیز دیگری قرار بگیرند. امروز به لطف شرایط کیهانی موجود تلاش و پیگیری شما در کارها نتایج قابل لمسی را برایتان به همراه خواهد داشت. شاید نسبت به برخی خواسته هایتان بی میل و دلسرد شده باشید، ولی همین وضعیت تا زمان رسیدن به خواسته هایتان و احساس رضایت، صبوری لازم را به شما خواهد بخشید.

طـالـع بینی روزانـه متولدین آذر

آذر

طالع بینی امروز شما نشان می دهد امروز این اجازه را دارید که بعضی چیزها را پیش خودتان پنهان نگه دارید، زیرا اکنون زمان آن رسیده که در کمال آرامش به ندای درون تان گوش دهید. اگر مدام مشغول انجام کارهای دیگران باشید نمی توانید به راحتی به ندای درون تان گوش دهید. اگر دیگران اکنون به شما فشار می آورند این تقصیر شما نیست. به جای این که گیج شوید بهتر است فقط آن کاری را انجام دهید که به نفع خودتان است. دیگران حتماً عذر شما را خواهند پذیرفت، زیرا قرار است با یک رویکرد جدید و مؤثرتر پیش آن ها برگردید.

طـالـع بینی روزانـه متولدین دی

دی

در طالع بینی امروز شما آمده امروز جذابیت همیشگیتان در اوج خود قرار دارد و خیلی راحت می توانید دیگران را قانع کنید، مخصوصا اگر ملایمت لازم را در رویکردتان داشته باشید جواب بهتری خواهید گرفت. اگر در موقعیتی قرار گرفتید که مجبور شدید انتظارات خود را پایین بیاورید ناراحت نشوید، زیرا پاداش مادی یا معنوی بزرگتری از جای دیگری دریافت خواهید کد که آن را جبران خواهد کرد. در انتظار بهترین ها برای خودتان باشید ولی خود را برای بدترین شرایط هم آماده کنید تا اگر مشکل کوچکی برایتان پیش آمد آمادگی لازم را برای آن داشته باشید و در نهایت به بهترین نتایج ممکن برسید.

طـالـع بینی روزانـه متولدین بهمن

بهمن

طالع بینی امروز شما نشان می دهد امروز نمی توانید به راحتی احساسات تان را پنهان کنید. امروز بعد از ظهر ماه به نشانه ی شما باز می گردد و باعث می شود که احساس غرور کنید، شاید هم باعث شود که ترس هایی به سراغ تان بیایند که همیشه از آن ها فرار می کرده اید. در هر صورت آماده باشید، زیرا قرار است در یک جاده ی پر دست انداز حرکت کنید. یادتان باشد که احساسات تان را کنترل کنید، زیرا ممکن است احساسات امروزتان در چرخه ی احساسی دیگری که فردا آغاز می شود تداخل ایجاد کنند. انتظاراتی را که تا به الآن داشتید تغییر دهید. با فکر باز پا به میدان بگذارید تا بتوانید در ماه آینده درست جهت گیری کنید.

طـالـع بینی روزانـه متولدین اسفند

اسفند

طالع بینی امروز شما نشان می دهد شما سعی دارید امروز به خودتان استراحتی داده و مدیریت اضاع را به دیگران بسپارید، اما انگار آنها حتی از گرفتن کوچک ترین تصمیم ها هم عاجز هستند، کمی به آنها وقت بدهید. این طور به نظر می رسد که نتیجه ای که دارید به دست می آورید در مقایسه با این همه پشتکار و تلاشی که شما دارید می کنید خیلی کمتر است. ولی خوشبختانه این همه اراده و پشتکاری که از خودتان نشان می دهد اوضاع را با قدرتی جادویی به نفع شما تغییر خواهد داد و موفقیت های زیادی را به زودی تجربه خواهید کرد. اگر کمی از سرعتتان کم کرده و قبل از ادامه دادن به آنچه در قدم بعدی باید انجام شود فکر کنید نتیجه ای فوق العاده به دست خواهید آورد. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 489415 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟