طالع بینی امروز / 24 تیر ماه

طـالـع بینی روزانـه متولدین فروردین

فروردین

طالع بینی امروز شما نشان می دهد یک درگیری خانوادگی که برای مدتی ساکت شده بود و کسی به آن توجهی نمی کرد امروز ناگهان دوباره پررنگ خواهد شد. با وجود تلاشی که دارید تا خودتان را بی طرف و آرام نشان بدهید، انگار نیرویی نامرئی سعی دارد وادارتان کند که نظرهایتان را به تندترین شکل ممکن بیان کنید.اما دخالت شما می تواند عواقبی داشته باشد که تنها همه چیز را از این که هست بدتر خواهند کرد. تمایل شما به آسودگی وجدانتان دلیل خوبی برای وارد شدن به این مخمصه نیست. قبل از آن که دهانتان را باز کنید شرایط موجود را سنجیده و ببینید که آیا اصلا دخالت شما به بهتر شدن اوضاع هیچ کمکی خواهد کرد.

طـالـع بینی روزانـه متولدین اردیبهشت

اردیبهشت

طالع بینی امروز شما نشان می دهد اگر امروز تصمیم دارید که برای حل اختلاف نظراتی که وجود دارد دعوا راه بیندازید اصلاً فکر عاقلانه ای نکرده اید، مگر این که همه ی راه های دیگر را امتحان کرده باشید. به جای دعوا کردن سعی کنید طوری رفتار کنید تا دیگران بفهمند که چه قدر می توانید مفید واقع شوید. بهترین راهکاری که اکنون به شما توصیه می شود مشارکت و همکاری است. پس بیهوده وقت خود را با جنجال های غیر ضروری تلف نکنید. این که تلاش کنید تا به همه ثابت شود که حق با شماست مشکلی را حل نمی کند. می توانید از این اختلافاتی که وجود دارند استفاده کنید تا خودی نشان دهید.

طـالـع بینی روزانـه متولدین خرداد

خرداد

 

طالع بینی امروز شما نشان می دهد این که دیگران از ذات مهربان شما سوء استفاده کنند اصلا برای شما خوشایند نیست. متاسفانه امروز هم یک نفر قصد دارد که شما را وادار کند کاری که او می خواهد را انجام دهید و او را مورد حمایت خود قرار دهید. اما هر چه بیشتر تحت فشار قرار بگیرید تمایلتان به تغییر برنامه خودتان و کمک کردن به این شخص کمتر خواهد شد. شاید تصمیم بگیرید که از این موقعیت فرار کنید و خودتان را یک جایی قایم کنید که این شخص نتواند شما را پیدا کند، اما رفتار صحیح تر و منطقی تر این است که خیلی صریح و منطقی حرفتان را بزنید و دلیل عدم همکاری خود را برای او توضیح دهید.

طـالـع بینی روزانـه متولدین تیر

تیر

طالع بینی امروز شما نشان می دهد امروز به نظر می رسد که علاقه ی چندانی به رعایت هنجارهای اجتماعی ندارید، اما از طرفی هم دوست ندارید دیگران فکر کنند که کار خطا انجام می دهید. دل تان می خواهد با یک دوست صمیمی یا کسی که دوست اش دارید از ته دل حرف بزنید، اما باید این گفتگوها را تا جایی که می توانید در آرامش حفظ کنید. بیان احساسات تان ممکن است ناراحتی های درونی و نقاط ضعف شما را آشکار کند، اما اشکالی ندارد که خطر کنید، بگذارید دیگران بفهمند که دقیقاً چه می خواهید. اکنون زمان آن است که با ترس ها مقابله کنید و آن ها را نادیده نگیرید.

طـالـع بینی روزانـه متولدین مرداد

مرداد

طالع بینی امروز شما نشان می دهد اگر احساس می کنید که صبر و حوصله تان دارد به سر می رسد و دیگر تحمل وضعیت موجود را ندارید دیگر وقت آن رسیده است که موقعیت خود را مورد بررسی مجدد قرار دهید و در مورد نیازهایتان صحبت کنید و همچنین با ذهنی باز با شنیده های خود و واکنش های طرف مقابل روبرو شوید. متاسفانه انگار توانایی شما در حفظ خونسردیتان در زمان بحث و گفتگو شما را ترک کرده است و شما اسیر احساسات خود شده اید و هیچ کنترلی روی آنها ندارید. البته که شما هم انسان هستید و مثل بقیه احساس دارید و گاهی هم نمی توانید احساستان را کنترل کنید، اما به زبان آوردن تمام چیزهایی که در فکرتان می گذرند همیشه هم شما را راحت و خوشحال نخواهد کرد!

طـالـع بینی روزانـه متولدین شهریور

شهریور

طالع بینی امروز شما نشان می دهد اگر اختلاف نظرها درباره ی برنامه ریزی هایی که برای سفر کرده اید حل نشده باقی بمانند ممکن است خیلی زود عصبانی شوید. حواس تان باشد که مسایل را از آن چه هستند بزرگ تر نکنید. البته سرکوب احساسات تان و نگفتن چیزی که در دل دارید هم فکر خوبی نیست. اگر احساسات تان را مخفی می کنید تا دعوا راه نیفتد بدانید که این انرژی ها جمع می شوند و خلاصه یک جا به حد انفجار می رسند. اجازه دهید زمان مناسب فرا برسد تا بتوانید احساسات تان را با دیگران در میان بگذارید و امیدوار باشید که دیگران هم این کار را خواهند کرد.

طـالـع بینی روزانـه متولدین مهر

مهر

 

طالع بینی امروز شما می گوید امروز استرس و نگرانی در مورد یکی از عزیزان و نزدیکان مانع طی کردن روال عادی کارهای روزانه تان خواهد شد و شاید حتی برنامه هایی که داشته بودید را به هم بریزد. این که بخواهید به خاطر آینده رابطه تان با یک دوست و یا حتی شریک عاطفیتان تظاهر به این کنید که همه چیز خوب و روبراه است و هیچ مشکلی بین شما وجود ندارد اصلا راه حل خوبی به نظر نمی رسد. شاید بهتر باشد امروز خودتان را کمی کنار بکشید و در خلوت خودتان به این رابطه و گزینه هایی که سر راهتان قرار دارند خوب فکر کنید. تغییرات اجتناب ناپذیر هستند، اما رشد کردن یک انتخاب آگاهانه است و خوشبختانه شما الان آمادگی لازم برای این انتخاب را دارید.

طـالـع بینی روزانـه متولدین آبان

آبان

طالع بینی امروز شما نشان می دهد امروز دقیقاً می دانید که برای به فرمان آوردن موقعیت های پیچیده چه کار باید بکنید، اما متأسفانه یک نوع احساس نا امنی به سراغ تان آمده است. وانمود نکنید که همه چیز خوب است، زیرا واقعیت چیز دیگری است. اگرچه دل تان می خواهد که کمی اوقات فراغت داشته باشید، اما بدانید که این روزها زمان مناسبی برای فراغت نیستند. اکنون کودک درون تان به شیطنت روی آورده و از این که سخت کار می کنید ناراحت است. سعی کنید راهی پیدا کنید تا با کمترین اختلال در انجام کارهای تان بتوانید به امور خلاقانه هم بپردازید.

طـالـع بینی روزانـه متولدین آذر

آذر

طالع بینی امروز شما نشان می دهد امروز لحن صحبت کردن شما از نظر طرف مقابلتان خیلی عصبانی تر از آن چیزی که شما خودتان فکر می کنید خواهد بود. این حالت تهاجمی و لحن تند شما تحت تاثیر شرایط کیهانی موجود قرار دارد و خودتان کنترل چندانی روی آن ندارید و گاهی حرف هایی از دهانتان در می روند که حتی خودتان هم از شنیدن آنها تعجب خواهید کرد. این صداقت بیش از حدتان می تواند احساسات ناخوشایندی را ایجاد کرده و جو را به هم بریزد. سعی کنید قبل از هر حرفی خودتان را جای طرف مقابل گذاشته و به تاثیری که گفته هایتان روی او خواهند گذاشت فکر کنید.

طـالـع بینی روزانـه متولدین دی

دی

در طالع بینی امروز شما آمده امروز ممکن است با دیگران بحث کنید، زیرا به نظر می رسد که مخالف خواسته های آن ها عمل می کنید. شاید احساس کنید که از جمع طرد شده اید، جمعی که همیشه عضوی از آن بوده اید. ممکن است احساس کنید که دیگر کسی به فعالیت های شما نیاز ندارد، اما بدانید که به همین سادگی نمی توانید مسئولیت های تان را کنار بگذارید. فقط حواس تان باشد که عصبانی نشوید و مطمئن باشید که حفظ آرامش بهترین راهکار است. امروز به هیچ وجه نمی شود مانع شما برای رسیدن به اهداف تان شد، حتی اگر به شدت خسته شده باشید باز هم دوست ندارید دست از کار بکشید.

طـالـع بینی روزانـه متولدین بهمن

بهمن

طالع بینی امروز شما نشان می دهد شما استاد کنترل احساساتتان به منظور حفظ صلح و آرامش گروهی که در آن قرار دارید هستید، اما امروز یک نفر طوری سر به سرتان خواهد گذاشت که انگار هیچ هدفی جز عصبانی کردن شما ندارد. بدون شک عاقلانه ترین رفتار ممکن این است که خونسردی خودتان را حفظ کرده و واکنشی که او انتظار دارد را نشان ندهید، اما شما هیچ فکری جز جبران این رفتار غیر عادلانه در سرتان ندارید. در هر صورت فراموش نکنید که با داشتن کمی سیاست می توانید بی آن که هر چیزی که به ذهنتان می رساند را با یک انفجار وحشتناک به بیرون پرتاب کنید حرف هایتان را خیلی صادقانه و در عین حال با آرامش به زبان بیاورید و طرف مقابلتان را شرمنده کنید.

طـالـع بینی روزانـه متولدین اسفند

اسفند

طالع بینی امروز شما نشان می دهد امروز ممکن است درباره ی این که مقصر چه کسی است با دیگران بحث کنید و شدت رفتار نشان دهید. اما حواس تان باشد برای این که موضوع را روشن کنید و اطرافیان تان را از اشتباه درآورید نباید دیگران را سرزنش کنید. یادتان باشد حتی اگر حقیقت را بگویید تأثیر چندانی نخواهد گذاشت، مگر این که جرأت پیدا کنید و از آشکار شدن نقاط ضعف تان نترسید. به خاطر اتفاقات و اشتباهاتی که رخ داده این قدر نترسید، می توانید احساسات درونی تان را با دوستی که مورد اعتماد شماست در میان بگذارید. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 489130 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟