طالع بینی امروز / 23 تیر ماه

طـالـع بینی روزانـه متولدین فروردین

فروردین

طالع بینی امروز شما نشان می دهد از امروز تا می توانید لذت ببرید. کنترل زندگیتان را در دست گرفته و از هر موقعیتی که سر راهتان قرار می گیرد بیشترین بهره ممکن را ببرید. لبخند زدن را فراموش نکنید و انرژی مثبت خود را به بقیه هم منتقل کنید. بهترین لباس هایتان را بپوشید و در مهمانی های مختلف حضور پیدا کنید و در مورد عقاید و افکارتان با دیگران به بحث و گفتگو بپردازید. در شرایط موجود هیچ کاری به اندازه شرکت در فعالیت های اجتماعی برایتان لذت بخش نخواهد بود. اگر دلتان می خواهد حال و هوای تازه ای به خانه تان ببخشید می توانید چند گلدان بخرید و در گوشه ای از خانه که جلوی چشمتان باشد بگذارید و از آنها با دقت نگهداری کنید، این کار باعث آرامش روحتان خواهد شد.

طـالـع بینی روزانـه متولدین اردیبهشت

اردیبهشت

طالع بینی امروز شما نشان می دهد به نظر می رسد که نمی توانید ذهن تان را متمرکز کنید، زیرا کارهای جالب زیادی وجود دارند که می توانید با انجام آن ها خودتان را سرگرم کنید. شاید با کسی دعوای تان شود، زیرا اولویت های اکنون شما کاملاً متفاوت اند. اما به شما توصیه می شود که فکرتان را به کسی تحمیل نکنید. به جای این که چیزی را توجیه کنید بهتر است بدون این که ماجرا درست کنید بی سر و صدا به وظایف تان عمل کنید. تعهدات تان را انجام دهید تا فرصت کافی برای امور دیگر دست دهد. امروز برای شما روز خیلی خوبی خواهد بود. شما از یک موج انرژی غیر منتظره بهره مند شده اید که شما را قادر می سازد هر کاری که دلتان می خواهد را انجام بدهید.

طـالـع بینی روزانـه متولدین خرداد

خرداد

 

طالع بینی امروز شما نشان می دهد امروز مجبور خواهید شد برای هماهنگی با بقیه تغییراتی در برنامه های خودتان ایجاد کنید. شاید حتی مجبور شوید کارهایی را انجام دهید که هیچ علاقه ای به آنها ندارید. اما در واقع فقط خودتان هستید که دارید خود را به انجام این کارها وادار می کنید. یادتان باشد که دیگران نمی توانند ذهن شما را بخوانند و اخم و بداخلاقی هایتان برای نشان دادن نارضایتی کافی نخواهند بود. حرف دلتان را بزنید و اگر دوست ندارید کاری را انجام بدهید خودتان را موظف به انجام آن ندانید. تمام رابطه های عاطفی دوره های سختی و مشکلات را باید پشت سر بگذارند. اگر رابطه تان بعد از همه این پستی و بلندی ها دوام بیاورد از ورطه آزمایش سربلند بیرون آمده است.

طـالـع بینی روزانـه متولدین تیر

تیر

طالع بینی امروز شما نشان می دهد اتفاقات غیرمنتظره ای در محل کارتان پیش آمده که ثبات شما را با تزلزل مواجه کرده است، اما سعی دارید که ثبات و امنیت گذشته را دوباره به دست آورید. یادتان باشد که وضعیت گذشته آن قدرها هم که فکر می کنید امن نبوده است و حالا هرچه بیشتر سخت بگیرید عبور از این مرحله سخت تر خواهد شد. خوشبختانه این قابلیت را دارید که آینده ی مثبتی را برای خود رقم بزنید، زیرا افکار متنوعی در سر دارید که به دردتان می خورند. به این فکر نکنید که کدام ایده را باید کنار بگذارید، بیشتر حواس تان به این باشد که می خواهید جا برای چه ایده ای باز کنید. نکته ی آخر این که حواس تان باشد تا هر وقت شانس در خانه ی تان را زد با آغوش باز آن را بپذیرید.

طـالـع بینی روزانـه متولدین مرداد

مرداد

طالع بینی امروز شما نشان می دهد امروز کارها به احتمال زیاد طبق برنامه ریزی شما پیش نخواهند رفت. رفتارهای دیگران اصلا قابل پیش بینی نیستند و شما همکاری و کمک هایی که انتظار دارید را از جانب آنها دریافت نخواهید کرد. متاسفانه وقتی کارها طبق برنامه ای که داشته اید و با سرعت مورد نظرتان پیش نمی روند، کنترل عصبانیت و ناراحتی تان برای شما کار بسیار دشواری است. تمام سعی خودتان را داشته باشید که نگرش مثبت خود را حفظ کنید و برنامه هایتان را تا جای ممکن به دیگران متکی نکنید. شما به اندازه کافی به نقشه هایی که برای آینده روابط عاطفی خود دارید فکر کرده اید، حالا دیگر وقت آن رسیده است که آنها را با شریک راهتان به اشتراک بگذارید.

طـالـع بینی روزانـه متولدین شهریور

شهریور

طالع بینی امروز شما نشان می دهد مشکلات غیر منتظره ای که در اوضاع مالی تان اتفاق افتاده موجب ناراحتی تان شده است، مثلاً شاید با یک هزینه ی ناگهانی روبرو شوید یا این که درآمدتان تغییر کند. به نظر می رسد که دنیای مادی شما را به چالش کشیده است. شاید بهتر باشد از مناصبی که دیگر نیازی به آن ها ندارید کنار بروید. یا این که برای سر و سامان دادن به بدهی های قبلی فکری بکنید. به هرحال تمام نشانه هایی که امروز با آن ها مواجه می شوید به نوعی به اوضاع مالی شما برمی گردند. نکته ی آخر این که از این فرصت استفاده کنید تا دست به تغییرات مثبت بزنید و اصلاً غصه ی چیزهایی را که از دست می دهید نخورید.

طـالـع بینی روزانـه متولدین مهر

مهر

 

طالع بینی امروز شما می گوید امروز انرژی خیلی زیادی دارید و همین شما را قادر ساخته است تا کارهای زیادی را به انجام برسانید. امروز شما حتی این توانایی را خواهید داشت که چند کار مختلف را به طور همزمان انجام دهید. فرصتی برای شروع و ادامه برنامه هایی که به تعویق انداخته شده بودند به وجود آمده است. درست است که هنوز موانع و محدودیت هایی وجود دارند که باید به آنها غلبه کنید، ولی زمان آن فرا رسیده است که اهدافتان را مورد بازنگری قرار داده و با برنامه ای منطقی پیش بروید تا بتوانید طی چند هفته پیشرفت را به صورت ملموسی در کارهایتان احساس کنید. البته باید خودتان را برای اتفاقات غیر منتظره ای که امروز برایتان به همراه خواهد داشت نیز آماده کنید.

طـالـع بینی روزانـه متولدین آبان

آبان

طالع بینی امروز شما نشان می دهد به نظر می رسد که تمایل ندارید آرامش امروز را حفظ کنید، شاید حتی خودتان باعث اضطراب و نگرانی در زندگی شخصی تان شوید. تعاملات امروز شما از نوع پیچیده خواهند بود، زیرا نیروهای آزاردهنده ی پنهان ممکن است هر لحظه بروز کنند. احساسات تان را سرکوب نکنید، حتی اگر احساس می کنید که موجب ناراحتی دیگران خواهند شد. برای ارزیابی یک رابطه می توانید موضوع مهمی را مطرح کنید و منطقی درباره ی آن به صحبت بپردازید، یعنی اجازه ندهید که مشکل ادامه پیدا کند و به جایی برسد که دیگر از فرمان شما خارج است. از تغییر نترسید، به ویژه اگر این تغییر قرار است کیفیت زندگی شما را بهبود ببخشد.

طـالـع بینی روزانـه متولدین آذر

آذر

طالع بینی امروز شما نشان می دهد دیگران امروز به اندازه شما مسائل را جدی نمی گیرند و در انجام کارها به اندازه کافی تلاش و توجه به خرج نمی دهند. شما هم به خودتان و دیگران زیاد سخت نگیرید و کارهایی که از اولویت و ضرورت برخوردار هستند را انجام دهید و بقیه کارها را تا شروع هفته بعد به تاخیر بیندازید. در طول روز اتفاقات غیر منتظره ای برایتان پیش خواهند آمد که باعث تعجب شما خواهند شد، پس خودتان را برای آنها آماده کنید. این اواخر بیشتر به محکم تر کردن رابطه تان فکر کرده اید تا این که بخواهید واقعا کاری در جهت رسیدن به این هدف انجام دهید، حالا دیگر باید تکانی به خودتان بدهید.

طـالـع بینی روزانـه متولدین دی

دی

در طالع بینی امروز شما آمده به دنبال راهی می گردید تا طبیعت خلاقانه ی خود را به نمایش بگذارید. بدانید که نیازی نیست دست به کارهای بزرگ بزنید، همین تغییرات کوچک اما معنی دار می توانند کار و زندگی شما را متحول کنند. امروز ممکن است نیازهای سرکوب شده ی شما ناگهان بروز کنند. شاید از خشم اطرافیان متعجب شوید، زیرا فکر می کردید که اکنون همه چیز تحت فرمان شماست. به جای این که بنشینید و تماشا کنید باید دست به کار شوید و قدرت و استعدادتان را به همه نشان دهید. امروز همه چیز دارد خیلی تندتر از آن چیزی که شما انتظار داشته اید پیش می رود و کنترل کارها از دست شما خارج شده است.

طـالـع بینی روزانـه متولدین بهمن

بهمن

طالع بینی امروز شما نشان می دهد امروز کارها خیلی خوب و آرام و در همان جهتی که شما دلتان می خواهد پیش خواهند رفت. به احتمال زیاد شما مجبور نخواهید بود کوچک ترین تکانی به خودتان بدهید و با کمترین تلاش ممکن کارها طبق میل و برنامه شما پیش خواهند رفت. یادتان باشد که امروز شما می توانید در انجام هر کاری که بخواهید بسیار موفقیت آمیز عمل کنید. حیف است که از انرژی موجود در امروز بیشترین بهره ممکن را نبرید. فراموش نکنید که میانبر زدن به شما کمک چندانی نخواهد کرد و حتی ممکن است برایتان دردسرساز شود. با صبر و حوصله مسیر اصلی را ادامه دهید تا به سر منزل مقصود برسید. بهترین لباس هایتان را در مهمانی های امشب بپوشید، بوی عشق به مشام می رسد!

طـالـع بینی روزانـه متولدین اسفند

اسفند

طالع بینی امروز شما نشان می دهد برای این که به مسائل خانه و خانواده رسیدگی کنید باید تمام توجه تان را به تغییراتی که می خواهید ایجاد کنید معطوف سازید، به ویژه اگر به تازگی سعی کرده اید تا بر مشکلات سرپوش بگذارید. دل تان می خواست که ای کاش می شد با این وضعیت روبرو نمی شدید، زیرا از این می ترسید که اگر از احساسات تان حرف بزنید چه اتفاقی خواهد افتاد. به هرحال از فرصتی که پیش آمده استفاده کنید تا به این وضعیت خاتمه دهید. شاید بیان احساسات تان شما را ناراحت کند، اما مطمئن باشید که اگر همه چیز را بگویید هم شما و هم اطرافیان تان احساس بهتری خواهید داشت. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 488833 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟