طالع بینی امروز / 6 تیر ماه

طـالـع بینی روزانـه متولدین فروردین

فروردین

طالع بینی امروز شما نشان می دهد امروز شما عمق احساسات خود را می پذیرید و آماده اید تا بدون ترسیدن از نظرات و قضاوت های دیگران آنچه باعث خوشحالی و لذتتان می شود را دنبال کنید. شما معمولا از پی بردن به عمق احساسات خود وحشت دارید و دلیل این موضوع هم چیزی جز میل و علاقه شما به سادگی نیست، اما گاهی پیچیدگی ها اجتناب ناپذیر هستند. در چند روز آینده شما در مرکز توجه خواهید بود، اما بهتر است مواظب باشید بیش از اندازه در لذت تحسین و تشویق دیگران غرق نشوید زیرا موانعی در انتظارتان هستند که به دقت و توجه بیشتری از جانب شما نیاز دارند.

طـالـع بینی روزانـه متولدین اردیبهشت

اردیبهشت

طالع بینی امروز شما نشان می دهد که همه چیز کمی آشفته به نظر می رسد، اما باید صبوری به خرج دهید. ممکن است یک ندای درونی به شما بگوید که درحال از دست دادن فرصت مهمی هستید. اما بدانید که موفقیت یا شکست به خودتان بستگی دارد. میانه ی مسیر را بگیرید و سعی کنید از همین لحظه ای که در آن هستید نهایت استفاده را ببرید. البته فراموش نکنید که در کنار همه ی این ها باید به وظایف تان هم عمل کنید. اگر شما عضوی از یک گروه اجتماعی هستید، شاید وقت این باشد که بین نیازهای شخصی و اهداف افراد گروه تعادل ایجاد کنید.

طـالـع بینی روزانـه متولدین خرداد

خرداد

 

طالع بینی امروز شما نشان می دهد راه خودتان را آهسته و پیوسته ادامه بدهید. لزومی ندارد که همه کارهایتان را به یک باره انجام دهید، این کار در واقع اثر معکوس خواهد داشت و ممکن است در پایان روز ببینید حتی یکی از کارهایی که می خواسته اید را به طور کامل انجام نداده اید. به هر چیزی که ممکن است حواستان را پرت کند خوب دقت کنید و راه نفوذ آن را تا جای ممکن ببندید. شما در حال حاضر میل شدیدی به تجربه های جدید و هیجان انگیز در وجود خود احساس می کنید و خوشبختانه فرصت این کار برایتان فراهم است، فقط باید به اندازه کافی برای لذت بردن از این تجربه های تازه به خودان وقت بدهید.

طـالـع بینی روزانـه متولدین تیر

تیر

طالع بینی امروز شما نشان می دهد زندگی کردن با فرد بی اراده‌ای که سعی می‌کند شما را از وابستگی‌هایتان دور کند کار سختی است، اما اگر او را به زور وادار کنید که روش شما را قبول کند اوضاع بهتر نخواهد شد. حتی اگر جوابی که امروز می‌خواهید به کسی بدهید بدهید منفی باشد، ترجیح می‌دهید که این جواب بی‌پرده باشد. با قبول کردن این واقعیت که دیگران ممکن است برنامه‌هایشان را با شما هماهنگ نکرده و به راه خود بروند، ناراحتی‌های خود را به حداقل برسانید.امتحان کردن فرضیه های شما در مورد کار و تفریح امروز می تواند یکی از ارتباطات مهم را روشن کند.

طـالـع بینی روزانـه متولدین مرداد

مرداد

طالع بینی امروز شما نشان می دهد به نظر می رسد که برای تجسم زندگی دلخواه تان به فکر و خیال پناه برده اید. ممکن است با این کار خودتان را به سادگی گول بزنید، اما مطمئن باشید که دیگران باورتان نخواهند کرد. سعی کنید به واقعیت های زندگی تان توجه کنید و اولویت هایی را که دارید براساس اهداف تان تنظیم کنید. حتی اگر لازم شد بهتر است به خاطر سلامتی خودتان هم که شده بعضی از رفتارهای تان را تغییر دهید. شک نکنید که به این ترتیب شادتر خواهید زیست. اگر احساس می کنید که نیاز به تحرک و هیجان دارید پس این کار را بکنید، اما در عین حال باید از آرامش و سکون نیز لذت ببرید.

طـالـع بینی روزانـه متولدین شهریور

شهریور

طالع بینی امروز شما نشان می دهد امروز از آن روزهایی است که دلتان می خواهد در خلوت خودتان فرو بروید و از حریم خصوصی خودتان محافظت کنید. اما شاید مجبور باشید با افرادی که علاقه چندانی به بودن در کنار آنها ندارید. بودن در کنار این اشخاص باعث می شود احساس کنید حریم شخصیتان مورد تجاوز قرار گرفته است، اما خوشبختانه شما آمادگی کامل برای رویارویی با چنین وضعیتی را دارید. سعی کنید تمام حرف هایی که چند وقت گذشته باعث ایجاد دلخوری بین شما و همسرتان شده اند را فراموش کنید. زمان نزدیکی و صمیمیت دوباره شما فرا رسیده است، حرف هایتان را همراه با نشان دادن احساساتتان به او بزنید.

طـالـع بینی روزانـه متولدین مهر

مهر

 

طالع بینی امروز شما می گوید امروز شما در رویاهایتان می‌توانید در دام عشق گرفتار بشوید، خواه این رابطه بر پایه واقعیت باشد یا نباشد، برای اینکه سیاره بخت شما یعنی عطارد با سیاره گمراه کننده نپتون هماهنگ شده است. اما انتظار نداشته باشید یک رویای قدیم مشابه دوباره به ذهنتان برگردد. درعوض باید حواستان جمع باشد و اول همه جوانب را بررسی کرده و بعد عاشق شوید. باوجود اینکه شما هنوز در حال رقابت کردن هستید و با سرعت به جلو پیشروی می کنید، در پیرامون شما همه چیز روال آرامی را طی می کند، و این موضوع کمی شما را عصبانی می کند.

طـالـع بینی روزانـه متولدین آبان

آبان

طالع بینی امروز شما نشان می دهد آدمی نیستید که وقتی کتابی در دست می گیرد دزدکی آخرین صفحه را بخواند، همیشه ترجیح می دهید به ترتیب صفحات پیش بروید و خودتان پایان ماجرا را حدس بزنید. اما الآن همه چیز فرق می کند، باید تصمیم بگیرید که می خواهید کدام صفحه ی زندگی را ورق بزنید و دیگر غصه ی چیزهای از دست رفته را نخورید. اگر اتفاقات غیرقابل پیش بینی در زندگی تان رخ داد نگران نشوید، زیرا اکنون نمی توانند مانع مسیری شوند که در پیش گرفته اید. گرچه دوره نگاه کردن به گذشته به پایان رسیده است، اما شما باز هم دوست دارید که بیشتر به پشت سرتان نگاه کنید تا به جلو. آمادگی رها کردن آنچه که در گذشته کسب کرده‌اید را داشته باشید.

طـالـع بینی روزانـه متولدین آذر

آذر

طالع بینی امروز شما نشان می دهد به نظر می رسد که امروز مجبور هستید همه کارها را به طور همزمان انجام دهید و به شدت به یک جفت دست اضافه و چند ساعت بیشتر در شبانه روز نیاز دارید. این فشار بیش از اندازه ممکن است روی اعصاب شما اثراتی مخرب داشته باشد و نمی شود بیش از این به همین منوال ادامه بدهید. به جای این که آنقدر به خودتان فشار بیاورید که رویاهایتان را نیمه کاره رها کنید بهتر است در روزهایی مثل امروز که تعطیل است زمانتان را به خودتان و آرام کردن اعصابتان اختصاص دهید. حالا که قصد ازدواج با عشقتان را دارید دیگر تأمل جایز نیست و وقت آن رسیده است که دست به کار شده و در مورد این مسئله تصمیم گیری کنید.

طـالـع بینی روزانـه متولدین دی

دی

در طالع بینی امروز شما آمده احساسات شما در حال حاضر قوی‌تر هستند و ممکن است امروز مشکل جدیدی به وجود بیاید و باعث شود روز سختی داشته باشید. به شما توصیه می‌شود که احتیاط کرده و هوشیار باشید؛ برای اینکه شما قادر هستید با توجه به توانایی ذهنی خود یک تصویر زیبا را کاملاً بدون عیب و نقص تجسم کنید. هم اکنون شما به سمت نیازهای عمقی و اساسی خود پیش می‌روید و باید این حرکت را کندتر کنید وگرنه با مشکلی پیچیده مواجه خواهید شد.امروز برای شما یک روز هیجان انگیز به حساب می‌آید، اما ممکن است تحمل کردن حالتهای متغیرتان برای شما سخت باشد.

طـالـع بینی روزانـه متولدین بهمن

بهمن

طالع بینی امروز شما نشان می دهد در صورتی می توانید به تحقق آرزوهای تان دست پیدا کنید که این دو نکته را فراموش نکنید: ۱. حتی اگر احساس می کنید که آرزوهای تان دست یافتنی هستند، باید بدانید که تحقق آن ها به همین سادگی ها امکان پذیر نیست. ۲. بعضی چیزها بهتر است اصلاً اتفاق نیفتند، زیرا وقتی تحقق یافتند احساس خوشایندی به شما دست نخواهد داد. بدانید که همیشه انتخاب های مختلفی پیش روی شماست و این خودتان هستید که تصمیم می گیرید کدام یک را دنبال کنید. اما قبل از این که مسیر مشخصی را انتخاب کنید باید همه ی جوانب را بررسی کنید.

طـالـع بینی روزانـه متولدین اسفند

اسفند

طالع بینی امروز شما نشان می دهد امروز اتفاقات زیادی در اطراف تان در جریان است، به همین دلیل بسیار هیجان زده هستید. به نظر می رسد که احساس سرزندگی می کنید و همه چیز همان طور که دل تان می خواهد پیش می رود. از این که می بینید می توانید همه ی کارها را به بهترین شکل به انجام برسانید متعجب شده اید. اما حواس تان باشد که حتی در اوج شلوغی هم باید کمی استراحت کنید و از زیبایی های اطراف تان لذت ببرید. بدانید که لبخند شما از همه چیز ارزشمندتر است، پس به جای این که از این هیاهو دچار اضطراب شوید بهتر است از آن لذت ببرید. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 485070 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟