طالع بینی امروز / 28 خرداد

طـالـع بینی روزانـه متولدین فروردین

فروردین

طالع بینی امروز شما نشان می دهد امروز وقت بیشتری را صرف رسیدگی به خودتان و ظاهرتان کنید و نسبت به همیشه بیشتر به خودتان برسید. شانه هایتان را رو به عقب داده و سرتان را بالا بگیرید و غرور درونیتان را در رفتارتان نیز منعکس کنید. امروز در محل کارتان با ظاهر خود همه را تحت تأثیر قرار خواهید داد و حضورتان می تواند به پیش بردن کارها کمک قابل توجهی بکند. این موضوع باعث بهتر شدن وضع روحی شما خواهد شد و تمام روز خوشحال خواهید بود. آیا قدرت تمرکز و نظم یکی از دوستانتان شما را به حیرت وا داشته است؟ چرا سعی نمی کنید خودتان را هم در این زمینه پرورش دهید و از او درس بگیرید.

طـالـع بینی روزانـه متولدین اردیبهشت

اردیبهشت

طالع بینی امروز شما نشان می دهد در گذشته افکاری داشتید که ممکن بود شما را به خطر بیندازد اما  در حال حاضر از این افکار رهایی پیدا کرده اید. شما به سادگی نگران و غصه دار می‌شوید، بهتر است روی این جنبه روحی تان کار کنید زیرا اگر به همین روند ادامه دهید به مرور زمان دچار افسردگی می‌شوید. اتفاقا شما انسان خوش شانسی هستید. فقط موقعیت های زندگی را به راحتی از دست می‌دهید و حواس تان به اتفاقاتی که می‌افتند نیست. در رابطه عاطفی خود خاطرات مربوط به گذشته را در نظر بگیرید و قبل از یک شروع جدید ببینید آیا واقعا رابطه قبلی برای شما به پایان رسیده است؟ آیا حرفی ناگفته باقی نمانده است؟

طـالـع بینی روزانـه متولدین خرداد

خرداد

 

طالع بینی امروز شما نشان می دهد به نظر می رسد که به خودتان ثابت کرده اید که در حال پیشرفت هستید، اما دیگران باورتان نخواهند کرد مگر این که مسیر پیشرفت تان را به آن ها نشان دهید. برنامه هایی را که تنظیم کرده اید با دوستان و همکاران تان در میان بگذارید، زیرا می توانند اشکالات تان را به شما گوشزد کنند. حواس تان باشد که این هوشمندی شما ممکن است نتیجه ی معکوس داشته باشد، پس فکر نکنید که همه ی تصمیمات تان بدون اشکال است. به خاطر داشته باشید که بهتر است تا دیر نشده به اشکالات کارتان پی ببرید، در غیر این صورت فقط زمان را از دست داده اید.

طـالـع بینی روزانـه متولدین تیر

تیر

طالع بینی امروز شما نشان می دهد امروز اعتماد به نفس شما در سطح بالایی قرار دارد و دیگران هم متوجه آرامش و درخششی که به خاطر وجود این اعتماد به نفس در وجودتان موج می زند هستند. این موضوع باعث می شود توجه دیگران را به خود جلب کرده و خیلی جذاب به نظر برسید و شاید حتی به طور ناگهانی یک خواستگار برایتان پیدا شود! امروز برای شما روز استراحت میان هفته است و بد نیست بعد از دو روز کاری سنگین کمی آرامش به خودتان هدیه کنید. سعی کنید احساساتتان را کنترل کنید و اگر قرار است با کسی بحثی داشته باشید عصبی نشوید.

طـالـع بینی روزانـه متولدین مرداد

مرداد

طالع بینی امروز شما نشان می دهد امروز خیلی پرانرژی نیستید، برای اینکه زیاد مورد توجه واقع نشده‌اید. اما احتمالاً موفقیتهای مهمی ‌کسب خواهید کرد. شما اکنون واقعاً آنقدر توانایی دارید که بدانید دقیقاً چه حرفهایی می‌خواهید بزنید و حتی این‌گونه به نظر می‌رسد که شما توانایی خواندن فکر دیگران را هم دارید. ذهن شما قابلیت‌های خیلی بالایی دارد و بنابراین زود قضاوت کرده و عجولانه تصمیم‌گیری می‌کنید و به نظر می‌رسد که اطلاعات زیادی دارید. برای به دست آوردن شادی واقعی باید یاد بگیرید چگونه بدون توجه به این که چه کسی دارد به شما نگاه می کند خودتان باشید و از خود واقعیتان راضی باشید.

طـالـع بینی روزانـه متولدین شهریور

شهریور

طالع بینی امروز شما نشان می دهد امروز ممکن است راه حلی برای مشکل تان پیدا کنید، اما اگر راه چاره ای که به آن متوسل شده اید فریبنده تر از آن چه در واقعیت هست به نظر برسد چیزی عوض نخواهد شد. شاعر انگلیسی، جان کیتس، می نویسد: “زیبایی حقیقت است؛ حقیقت زیبایی.” ممکن است به اشتباه فکر کنید که می دانید مسیری که می روید به کجا ختم خواهد شد، اما در واقع مسیر غلط را در پیش گرفته اید. اکنون زمان آن است که عینک تیزبینی را به چشم تان بزنید. در نهایت زمانی متوجه حقیقت خواهید شد که همه چیز را همان طور که هستند ببینید.

طـالـع بینی روزانـه متولدین مهر

مهر

 

طالع بینی امروز شما می گوید از این که چرا همه به شما توجه نمی کنند در تعجب هستید و احساس می کنید در حق شما اجحاف شده و رفتارتان کم عصبی شده است. هر چقدر رفتارتان عصبی تر شود به جای این که دیگران را به خود نزدیک کنید آنها را از خودتان دورتر خواهید کرد. پس به نفعتان است به جای این که به خاطر کمبود توجه عصبی شوید خودتان را به بیخیالی زده و فقط از زمانی که در کنار دیگران می گذرانید لذت ببرید. خیلی زود متوجه خواهید شد که اوضاع دارد به گونه ای که شما انتظار دارید تغییر می کند و همه چیز بهتر می شود. سکوت کردن و حرف زدن به موقع می تواند درهای تازه ای به روی زندگیتان باز کند.

طـالـع بینی روزانـه متولدین آبان

آبان

طالع بینی امروز شما نشان می دهد شما امروز به حدی دلسوز شده اید که سعی می‌کنید تمام خواسته‌های اطرافیانتان را برآورده کنید. اما این کاری که می‌کنید اصلاً کار درستی نیست. چرا که پایان خوشی برای شما نخواهد داشت. اگر نمی‌توانید میزان توقعات افراد دیگر را بسنجید نگرانی به دلتان راه ندهید. برای اینکه دوست و یا نامزدتان از شما توقعات غیر معمول دارد. فقط تا حد امکان بهش نشان دهید که هم راستگو هستید و هم گوش شنوا برای شنیدن حرف‌هایش دارید. امروز شما تشنه توجه هستید و با نگاه کردن به آنهایی که در مرکز توجه قرار دارند دوست دارید کارها و ظاهر آنها را تقلید کنید تا شبیه به آنها شوید. باید در این مورد احتیاط بیشتری به خرج دهید تا مبادا هویت واقعی خودتان را فراموش کنید.

طـالـع بینی روزانـه متولدین آذر

آذر

طالع بینی امروز شما نشان می دهد شاید متوجه شدت عملی که در پیش گرفته اید نباشید، زیرا تصمیم دارید به هر آن چه می خواهید دست پیدا کنید. حتی اگر منظور بدی از این طرز رفتار نداشته باشید، باز هم ممکن است دوستان تان این رفتار تهاجمی شما را اشتباه برداشت کنند. اما بدانید که در حال حاضر بحث و جدال فایده ای ندارد و فقط وقت تلف کردن است، زیرا می توانید خیلی راحت به توافق برسید. فقط باید کمی رفتارتان را نرم تر کنید تا دیگران از طرز برخورد شما دچار سر درگمی نشوند و باعث ناراحتی شان نشوید. برای این که زودتر به نتیجه برسید باید کمتر حرف بزنید و بیشتر گوش دهید.

طـالـع بینی روزانـه متولدین دی

دی

در طالع بینی امروز شما آمده به جای این که به یک نفر دیگر اجازه دهید برای کاری که شما انجام داده اید اعتبار به دست بیاورد و مورد تشویق و تایید قرار بگیرد خودتان جلو بروید و در مرکز توجه قرار بگیرید. از این که توانایی ها و موفقیت های خود را به نمایش بگذارید خجالت نکشید. شما معمولا از افرادی که چنین رفتارهایی از خودشان نشان می دهند دوری می کنید و علاقه ای به رفت و آمد با آنها ندارید زیرا فکر می کنید که رفتاری سطحی دارند و خودخواه هستند. اما گاهی باید توانایی ها و برتری هایتان را به نمایش بگذارید تا دیده شوید. در زمینه عشق و روابط عاطفی این ماه برای شما ماهی بسیار خوب خواهد بود.

طـالـع بینی روزانـه متولدین بهمن

بهمن

طالع بینی امروز شما نشان می دهد امروز در حالیکه برای دلسوزی و غمخواری کردن به حال خودتان آرزوهایتان را متعادل می‌کنید، از نظر عاطفی احساس ناهماهنگی می‌کنید. خود برتر و تکامل یافته شما دوست دارد دیگران را تشویق کند که تا جایی که از دستشان برمی‌آید با همدیگر همکاری کنند. اما شما راه‌های موثرتری برای انجام دادن یک وظیفه می‌بینید و می‌خواهید مثل یک فرمانده ارتش که انتظار دارد دستوراتش سریعا اجرا شوند و آن را با فریاد و داد زدن عنوان می‌کند عمل کنید!! یادتان باشد که شما نمی‌توانید بر افراد دیگر کنترل داشته باشید اما امروز می‌توانید با تغییر دادن انتظارات‌تان به رضایت برسید.

طـالـع بینی روزانـه متولدین اسفند

اسفند

طالع بینی امروز شما نشان می دهد امروز به نظر می رسد که بین گذشته و حال گیر افتاده اید. دوستان و همکاران تان ممکن است وادارتان کنند تا یکی از عادت های گذشته تان را کنار بگذارید، اما هنوز به این آمادگی نرسیده اید که گذشته را پشت سر بگذارید. هرچه بیشتر سعی می کنید روی زمان حال تمرکز کنید، بیشتر گیج می شوید. کمی از فکر و خیال دست بردارید و همان کاری را بکنید که احساس تان به شما می گوید، نه کاری که دیگران از شما می خواهند. پس به ندای قلب تان گوش کنید تا ببینید شما را به کجاها خواهد برد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 483161 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟