طالع بینی امروز / 23 خرداد

طـالـع بینی روزانـه متولدین فروردین

فروردین

طالع بینی امروز شما نشان می دهد امروز یکی از دوستان و یا اعضای خانواده تان رفتارهای عجیبی از خودش نشان می دهد و این طور به نظر می رسد که از لحاظ روانی در وضعیت خوبی به سر نمی برد. شاید با خودتان فکر کنید که او از دست شما ناراحت و دلخور است، اما به احتمال زیاد شرایط با آن چیزی که شما فکر می کنید متفاوت است. این شخص مشکلاتی دارد که نیاز به توجه و رسیدگی دارد، بهتر است کمی او را به حال خودش رها کنید تا در خلوت خویش مشکلاتش را حل کند. مطمئن باشید که اگر این شخص به کمک شما نیاز داشته باشد خودش این موضوع را با شما در میان خواهد گذاشت. شاید عشقتان نتواند امروز را با شما بگذراند، بهتر است وقتتان را با یک کتاب خوب پر کنید.

طـالـع بینی روزانـه متولدین اردیبهشت

اردیبهشت

طالع بینی امروز شما نشان می دهد گرچه به داشتن روابط اجتماعی خوب شناخته شده اید، اکنون نیز موقعیت آن فراهم شده تا بیشتر از آن بهره ببرید. اما باید پرانرژی بودن خود را خوب کنترل کنید که می‌تواند شخص مهمی را برنجاند. نشاط خود را خیلی نشان ندهید اما متعادل رفتار کنید. امروز مودب بودن به این معنی نیست که سکوت کنید بلکه باید بدانید که چه چیزی درست است که بگویید، چقدر صحبت کنید و چه موقع آن را قطع کنید. رابطه متقابل شما با دیگران ممکن است به خاطر ترس غیر منصفانه باشد. اگر شما از این می‌ترسید که شخصی سعی کند تا شما را تحت کنترل خودداشته باشد بعد ممکن است شما به روشنی انگیزه درست او را متوجه نشوید.

طـالـع بینی روزانـه متولدین خرداد

خرداد

 

طالع بینی امروز شما نشان می دهد امروز با شتاب در مسیرتان پیش می روید و ممکن است نتوانید به راحتی سرعت تان را کم کنید. در حقیقت، به نظر می رسد به کاری که انجام می دهید خیلی اطمینان دارید و ممکن است حرفی بزنید که بعداً پشیمان شوید، اما نمی توانید روی دیگران تأثیر قابل ملاحظه ای بگذارید. به نفع تان است که در مسیری که پیش می روید جانب احتیاط را فراموش نکنید، به این ترتیب اندکی پیشرفت هم در مسیرتان حاصل خواهد شد. فقط قبل از این که وارد عمل شوید، اطمینان حاصل کنید که مسیر درست را انتخاب کرده اید، اگر اکنون احتیاط نکنید بعداً مجبورید بهای سنگینی بابت این ناشکیبایی بپردازید.

طـالـع بینی روزانـه متولدین تیر

تیر

طالع بینی امروز شما نشان می دهد امروز ممکن است مشکلی در برنامه ریزی هایتان به وجود بیاید و کارهایتان با هم تداخل پیدا کنند. شاید یک مسئله کاری با یک فعالیت اجتماعی که از قبل برای آن برنامه چیده بودید از لحاظ زمانی برخورد پیدا کند و شما نسبت به این که در کدام یک باید شرکت کنید دچار تردید شوید، اما اگر نقشه هایتان را با دقت بچینید همه چیز به خوبی پیش خواهد رفت و به هر دوی این کارها خواهید رسید. امروز یکی از اعضای خانواده تان کمی سرد و بی اعتنا به نظر می رسد و این موضوع باعث نگرانی شما شده است. خیالتان راحت، هیچ کسی هیچ مشکلی با شما ندارد و این تنها یک مسئله شخصی است که تا وقتی از شما تقاضای کمک نشده بهتر است خودتان را وارد آن نکنید.

طـالـع بینی روزانـه متولدین مرداد

مرداد

طالع بینی امروز شما نشان می دهد با وجود اینکه شما می‌خواهید که کمی از نظر روحی در انزوا باشید اما به این معنی نیست که بخواهید از حواس پرتی‌هایی که ناشی از فعالیت‌های مختلف است جلوگیری کنید. ممکن است ناامید کننده باشد به خاطر اینکه شما میتوانید بدون اینکه زیاد مشغول شوید هر کاری را انجام دهید. روزتان را به خاطر اینکه مشخص کنید چه کار باید بکنید خراب نکنید؛ به جای ان روی اینکه چه احساس می‌کنید تمرکز کنید. خیلی خوب است که بتوانید بسادگی با تعداد کمی از دوستان تان به استراحت بپردازید. امروز برخی اخبار نگران کننده در رابطه با وضعیت کاریتان به گوشتان خواهند رسید که باعث استرس و نگرانی شما خواهند شد.

طـالـع بینی روزانـه متولدین شهریور

شهریور

طالع بینی امروز شما نشان می دهد امروز ممکن است آن قدر به نتیجه ی کاری که انجام می دهید اطمینان داشته باشید که بخش مهمی از اطلاعات را نادیده بگیرید. اگرچه همه چیز خوب و مثبت به نظر می رسد، اما نباید از این که چیزی را زیر سوال ببرید وحشت داشته باشید، زیرا همین کنجکاوی ها می توانند نقاط ضعف را آشکار کنند. امروز ممکن است خیال یک ماجرای عاشقانه به سرتان بزند، اما باید با احتیاط با آن روبرو شوید و قبل از هر چیزی همه ی جزییات را به خوبی در نظر بگیرید. خیلی خوب است که به قضیه مثبت نگاه می کنید، اما یادتان باشد که اگر همه ی جوانب را بررسی نکنید و ناپخته وارد عمل شوید، چیزی عایدتان نخواهد شد.

طـالـع بینی روزانـه متولدین مهر

مهر

 

طالع بینی امروز شما می گوید امروز از مقدار پولی که در نتیجه کاری که دارید انجام می دهید به دست خواهید آورد مطمئن نیستید و دچار تردید شده اید. اگر می توانید پیش از آن که کارتان را شروع کنید تمام جزئیات مربوط به آن را مشخص کنید و میزان دقیق کاری که باید انجام دهید و پولی که در مقابل انجام آن انتظار دارید را نیز تعیین کنید تا بعدا در رابطه با این موضوع دچار مشکل نشوید؛ شاید طرف مقابلتان بخواهد چیزی را از شما مخفی کند. شاید امروز این فرصت را نداشته باشید که با شخصی که دوست دارید به اندازه ای که دلتان می خواهد وقت بگذرانید و کمی احساس دلتنگی کنید، اما روابط شخصی و عشقی شما در حال حاضر خوب و بدون مشکل هستند.

طـالـع بینی روزانـه متولدین آبان

آبان

طالع بینی امروز شما نشان می دهد حواستان جمع باشد چون امروز یک نفر برای دوست شدن با شما پیشقدم می‌شود. ممکن است این شخص تمام حرفهای شما را باور کند و همین موضوع اوضاع را پیچیده می‌کند، برای اینکه شما نمی‌توانید بفهمید که چه چیزی نادرست است. اما اختلاف نظرها هم می‌تواند باعث بروز مشکل بشود. بنایراین قبل از اینکه با این فرد یک ارتباط طولانی مدت را شروع کنید حقایق را بررسی کرده و در مورد آنها اطمینان حاصل کنید.به نظر می رسد که امروز می توانید چیزهایی را ببینید که دیگران نمی بینند. متأسفانه این قدر زندگی تان پرمشغله شده که دیگر نمی دانید از کجا باید شروع کرد. برای این که بهترین راهکار را انتخاب کنید به دوستان تان وابسته نباشید، بلکه بهتر است به حس ششم تان اطمینان کنید.

طـالـع بینی روزانـه متولدین آذر

آذر

طالع بینی امروز شما نشان می دهد دیگران معمولاً وقتی نیاز به دانستن حقیقت دارند به شما تکیه می کنند، اما امروز ممکن است جای شما و آن ها عوض شود. به نظر می رسد که می خواهید خیلی سریع وارد عمل شوید، زیرا فرصت غیرمنتظره ای که پیش آمده وسوسه ی تان می کند. حواس تان را جمع کنید و قبل از این که به هر فرصتی پاسخ مثبت دهید همه ی حقایق را بررسی کنید. حتی اگر فکر می کنید که خودتان به تنهایی از پس این انتخاب برمی آیید، اما باز هم به شما توصیه می شود که از یک دوست صمیمی یا عضوی از خانواده ی تان مشورت بگیرید. خوشبختانه، به اندازه ی کافی زمان دارید که شرایط کنونی را با دیگران به بحث بگذارید.

طـالـع بینی روزانـه متولدین دی

دی

در طالع بینی امروز شما آمده امروز پیام های عجیب و نسبتا نامفهومی از دوستان، خانواده و همکارانتان دریافت خواهید کرد. آنها به ظاهر یک چیز می گویند و شما احساس می کنید که در واقع منظور دیگری دارند. سعی کنید با آنها صحبت کرده و قانعشان کنید که احساسات واقعیشان را با شما در میان بگذارند تا از بروز هرگونه مشکل بعدی جلوگیری کنید. ممکن است در محل زندگی و اطراف خانه تان مغازه های جدیدی باز شده باشند که اگر سری به آنها بزنید می توانید خریدهای خیلی خوبی از آنها بکنید. مخصوصا اگر این مغازه یک کتاب فروشی است حتما در راه بازگشت به خانه توقفی در آنجا داشته باشید و یک کتاب خوب برای آخر هفته تان بخرید.

طـالـع بینی روزانـه متولدین بهمن

بهمن

طالع بینی امروز شما نشان می دهد متن‌های پیچیده‌ای را از ذهن خودتان می‌نویسید، اما وقتی که این حوادث رمانتیک حقیقت پیدا می‌کنند، نگران خواهید شد. زمانی این اتفاق می‌افتد که علایق شما احساسات شخص دیگری را تغذیه می‌کنند و نشان دهنده ترسهای شما هستند. به جای اینکه سعی کنید این نوشته‌هایتان را برای خودتان نگه دارید، آنها را با یک دوست سهیم شوید. این کار باعث می‌شود که نگرشهای منفی قبل از اینکه به سطحی بحرانی برسند از شما دور شوند. داشتن اعتماد به نفس سالم تحسین برانگیز است. اما امروز ممکن است به خاطر چیزهایی که فکر می کنید بهتر از دیگران می دانید، از خود راضی به نظر برسید. پس مراقب باشید که مشکل آفرینی نکنید.

طـالـع بینی روزانـه متولدین اسفند

اسفند

طالع بینی امروز شما نشان می دهد امروز ممکن است که خواسته های دوستان و همکاران تان در تعارض کامل با خواسته های شخصی شما باشد. خوشبختانه، اعتماد به نفسی که دارید باعث می شود به راحتی درباره ی احساسات تان حرف بزنید. ایمان دارید که حتماً موفق خواهید شد؛ اما گر از این فرصت برای در میان گذاشتن نقطه نظرات تان با دیگران استفاده نکنید، ممکن است فریب و نیرنگ آن ها گریبان تان را بگیرد. به جای این که سعی کنید دیگران را با عقل و منطق تان تحت تأثیر قرار دهید، بهتر است با دقت به حرف های شان گوش دهید تا ببینید چه چیزی برای گفتن دارند. طوری وارد عمل شوید که دیگر مجبور نباشید چیزی را به اطرافیان تان ثابت کنید.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 482007 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟