فال حافظ امروز 3 خرداد با تفسیر دقیق

فـال حـافـظ متولدین فروردین

فروردین

پیر میخانه همی‌خواند معمایی دوش

از خط جام که فرجام چه خواهد بودن

بردم از ره دل حافظ به دف و چنگ و غزل

تا جزای من بدنام چه خواهد بودن

تـعـبـیـر فال حافظ:

فال حافظ امروز شما نشان می دهد انسان دوراندیشی هستید و قبل از هرکاری خوب به عواقب آن فکر می کنید، قصد انجام کاری دارید که از سرانجام آن مطمئن نیستید و می ترسید که نتیجه خوبی نداشته باشد. این روزها بی حوصله هستید و به همه بی اعتماد شده اید. بهتر است از این رفتار دست بردارید. نگران آخر کار نباشید، تمام تلاش خود را به کار ببندید که بی شک عاقبت خوبی در انتظار شماست.

فـال حـافـظ متولدین اردیبهشت

اردیبهشت

به هر نظر بت ما جلوه می‌کند لیکن

کس این کرشمه نبیند که من همی‌نگرم

به خاک حافظ اگر یار بگذرد چون باد

ز شوق در دل آن تنگنا کفن بدرم

تـعـبـیـر فال حافظ:

تفسیر فال حافظ امروز شما این است که قدر خانواده و دوستان باوفای خود را بدانید زیرا همیشه با دلسوزی کارهای شما را پیگیری کرده اند. برای رسیدن به مراد دل باید تحمل داشته باشید که راه پرپیچ و خمی در انتظار شماست. موفقیت یک تنه و بدون کمک گرفتن از دیگران به دست نمی آید. برای گرفتن تصمیمات درست با افراد دانا و باتجربه مشورت کنید.

فـال حـافـظ متولدین خرداد

خرداد

بیا که رایت منصور پادشاه رسید

نوید فتح و بشارت به مهر و ماه رسید

جمال بخت ز روی ظفر نقاب انداخت

کمال عدل به فریاد دادخواه رسید

تـعـبـیـر فال حافظ:

 فال حافظ امروز شما نشان می دهد که در کارتان موفق خواهید شد و خبرهای خوب و مسرت بخشی دریافت می کنید. این پیروزی ها نتیجه تلاش و سخت کوشی خودتان است و اگر کمی غفلت کنید ممکن است از آن ها محروم شوید. در کاری که انجام می دهید قاطعانه عمل کنید، مراقب باشید که برخی افراد سودجو به دنبال سواستفاده و به بیراهه کشاندن شما هستند. تیزهوشی و درایت داشته باشید و از اطراف خود غافل نشوید.

فـال حـافـظ متولدین تیر

تیر

مرا عهدیست با جانان که تا جان در بدن دارم

هواداران کویش را چو جان خویشتن دارم

صفای خلوت خاطر از آن شمع چگل جویم

فروغ چشم و نور دل از آن ماه ختن دارم

تـعـبـیـر فال حافظ:

فال حافظ امروز شما می گوید به تازگی قصد انجام کاری را دارید که دیگران می خواهند شما را از این تصمیم منصرف کنند اما به تصمیمی که گرفته اید ایمان داشته باشید و از موانعی که برای شما ایجاد می کنند رد شوید. دروغ و دورویی عاقبت خوشی به دنبال نخواهد داشت. اگر می خواهید به مراد دل برسید از ریاکاری پرهیز کرده به اندرزهای فرد دلسوز و دانا گوش کنید.

فـال حـافـظ متولدین مرداد

مرداد

شکسته وار به درگاهت آمدم که طبیب

به مومیایی لطف توام نشانی داد

تنش درست و دلش شاد باد و خاطر خوش

که دست دادش و یاری ناتوانی داد

تـعـبـیـر فال حافظ:

تفسیر فال حافظ شما می گوید دچار غم و غصه شده و امید خود را از دست داده اید. با دل پاک و نیت خالص به سمت خداوند بازگردید و همه چیز را به او بسپارید. هرکسی محرم راز دل نیست، اسرار خود را برای نامحرم فاش نکنید. دوستان واقعی را از دشمنان دوست نما بشناسید. نیتی در دل دارید که عملی کردن آن نتیجه خوبی به همراه خواهد داشت. به زودی درهای بسته باز می شود و به مراد دل خود خواهید رسید. زمانی که در اوج موفقیت هستید هوشیاری خود را حفظ کرده و مراقب مکر حریفان و رقیبان باشید.

فـال حـافـظ متولدین شهریور

شهریور

آب و آتش به هم آمیخته‌ای از لب لعل

چشم بد دور که بس شعبده بازآمده‌ای

آفرین بر دل نرم تو که از بهر ثواب

کشته غمزه خود را به نماز آمده‌ای

تـعـبـیـر فال حافظ:

فال حافظ امروز شما می گوید فرصت های خوبی برایتان پیش می آید که باید آن ها را غنیمت شمرده از دست ندهید. از ظاهربینی برحذر باشید، به زندگی و همه آن چه در آن است ب چشم دل نگاه کنید و خوبی و نادرستی را تشخیص دهید. از دودلی و تردیدهای خود دست بکشید که همه شرایط برای رسیدن به مراد دل آماده و مهیا است. خوب فکر کنید و تصمیم درست و جدی خود را بگیرید.

فـال حـافـظ متولدین مهر

مهر

تا بو که دست در کمر او توان زدن

در خون دل نشسته چو یاقوت احمریم

واعظ مکن نصیحت شوریدگان که ما

با خاک کوی دوست به فردوس ننگریم

تـعـبـیـر فال حافظ:

فال حافظ امروز شما این تفسیر را دارد که مدتی است خیلی بی خیال شده و در انجام کارها تنبلی می کنید. این رویه که در پیش گرفته اید عاقبت خوشی برای شما نخواهد داشت. اراده و عزم خود را جزم کرده و با همت عالی برای رسیدن به اهداف و آرزوهای خود تلاش کنید. زندگی را سخت نگیرید و از آن لذت ببرید. قناعت پیشه کنید تا به آرامش درونی دست یابید.

فـال حـافـظ متولدین آبان

آبان

شرح شکن زلف خم اندر خم جانان

کوته نتوان کرد که این قصه دراز است

بار دل مجنون و خم طره لیلی

رخساره محمود و کف پای ایاز است

تـعـبـیـر فال حافظ:

فال حافظ امروز شما نشان می دهد نظرکرده خداوند هستید و نعمت و برکت زیادی به شما ارزانی شده است. از تکبر و غرور دوری کنید. به زودی گم کرده خود را پیدا می کنید. موفقیت و کامیابی بزرگ در راه است. با صبوری و توکل به خدا به مقصود خواهید رسید. نذری دارید که باید ادا کنید. دلبسته مال دنیا و خوشی های دنیوی نباشید. برای ازدواج زود اقدام نکنید. درهای بسته باز خواهد شد اما مراقب باشید که در مسیر درست قدم بگذارید.

فـال حـافـظ متولدین آذر

آذر

به عاشقان نظری کن به شکر این نعمت

که من غلام مطیعم تو پادشاه مطاع

به فیض جرعه جام تو تشنه‌ایم ولی

نمی‌کنیم دلیری نمی‌دهیم صداع

تـعبـیـر فال حافظ:

تفسیر فال حافظ شما می گوید اندوه را از دل خود پاک کرده و امیدوار باشید که اوضاع بدی که در آن قرار دارید خواهد گذشت به شرط آنکه که قناعت پیشه کرده و صبوری کنید. در زندگی غم و شادی های فراوان هست و هیچ گنجی بدون رنج حاصل نخواهد شد. توکل تان به خداوند بلندمرتبه باشد. به تازگی کاری انجام داده اید که نتیجه بدی داشته، از خدا بخواهید تا شما را از خطر حفظ کرده تا به سلامت از این اتفاق ناگوار عبور کنید.

فـال حـافـظ متولدین دی

دی

سال‌ها دل طلب جام جم از ما می‌کرد

وان چه خود داشت ز بیگانه تمنا می‌کرد

گوهری کز صدف کون و مکان بیرون است

طلب از گمشدگان لب دریا می‌کرد

تـعـبـیـر فال حافظ:

فال حافظ امروز  شما نشان می دهد کلید رسیدن به موفقیت و مراد دل تکیه بر استعداد و تلاش خودتان و توکل بر پروردگار است. از تکیه کردن به دیگران برحذر باشید. فاصله زیادی تا رسیدن به سرمنزل مقصود ندارید اما لازم است از مشکلات و سختی ها عبور کنید تا به وصال یار برسید. هرگز از کمک به کسانی که دست نیاز به سوی شما دراز کرده اند غافل نشوید. برای حل مشکلات تنها از خداوند یاری بجویید تا راه حل آن را به شما نشان دهد.

فـال حـافـظ متولدین بهمن

بهمن

بهار و گل طرب انگیز گشت و توبه شکن

به شادی رخ گل بیخ غم ز دل برکن

رسید باد صبا غنچه در هواداری

ز خود برون شد و بر خود درید پیراهن

تـعـبـیـر فال حافظ:

فال حافظ امروز شما حکایت از این دارد که اراده قوی و روحیه خود را حفظ کنید و به مسیر خود ادامه دهید. خود را اسیر غم دنیا نکنید، به شادی و سرور بپردازید و از انزوا و گوشه نشینی دوری کنید. به گونه ای زندگی کنید که دوست دارید. آزاده باشید. بخت و اقبال خوبی دارید و خبرهای خوشی دریافت خواهید کرد که همه غم و غصه را می شوید و با خود می برد.

فـال حـافـظ متولدین اسفند

اسفند

 

دوش آگهی ز یار سفرکرده داد باد

من نیز دل به باد دهم هر چه باد باد

کارم بدان رسید که همراز خود کنم

هر شام برق لامع و هر بامداد باد

تـعـبـیـر فال حافظ:

فال حافظ امروز شما می گوید که حسرت گذشته را می خورید و یاداوری خاطرات شیرین گذشته شما را شاد می کند. زمانی که از هفت دولت آزاد بوده و ایام خوشی را می گذراندید. نیاز به کسی دارید که سنگ صبورتان شده و همراه و مونس شما باشد. مدتی است نسبت به توانایی های خود شک کرده و احساس ضعف و ناتوانی می کنید، بهتر است افکار منفی را کنار گذاشته و اعتماد به نفس خود را بالا ببرید. به اندرز افراد باتجربه گوش دهید که در مشکلات و سختی ها بسیار کارگشا خواهد بود. قدر پدر و مادرتان را بدانید و در رضایت آن ها بکوشید. تا پایان عمر با نام نیک زندگی خواهید کرد.

که در انجام نیت خود موفق خواهی شد. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 478046 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟