طالع بینی امروز اول خرداد

طـالـع بینی روزانـه متولدین فروردین

فروردین

طالع بینی امروز شما نشان می دهد که امروز شما خیلی دمدمی مزاج شده اید و می خواهید حتما حرف خودتان را به کرسی بنشانید و با رفتاری بچگانه سعی دارید توجه دیگران را هر طوری که شده است به دست بیاورید. شما یک جورهایی شبیه بچه ای شده اید که برای جلب توجه پدر و مادرش دست به هر کاری می زند، حتی اگر خودش بداند که کارش اشتباه است! اگر اینطور پیش بروید خیلی زود یکی از اطرافیانتان شما را به گوشه ای خواهد برد و از شما خواهد پرسید که مشکلتان دقیقا چیست! شما که دلتان نمی خواهد چنین رفتاری با شما بشود؟! به جای این که اینقدر سر شریک عاطفیتان غر بزنید سعی کنید این آخر هفته را به یک روز خوشایند برای خودتان و او تبدیل کنید.

طـالـع بینی روزانـه متولدین اردیبهشت

اردیبهشت

طالع بینی امروز شما نشان می دهد امروز قبل از بررسی کردن فرضیه‌های خود زود و با عجله تصمیم‌گیری نکنید. شما درگیر خیالات خود هستید، اما اگر زمان بیشتری را به صحبت کردن با دیگران اختصاص دهید، می‌توانید ایده‌های خود را با وارد شدن به بحثهای شگفتی که از نظر تنوع موضوع بسیار گیرا می‌باشند، ارتقا بدهید. به یاد داشته باشید که ممکن است اطلاعات مهم با صدای خیلی بلند بیان نشوند. وقتی شما کنترل خود را از دست می‌دهید اطرافیان کاملاً می‌فهمند و با این رفتار ناپسند شما به وضوح مخالفت می‌کنند. کمتر به ظاهر خود توجه کنید و بیشتر به صداقت و درستی اهمیت بدهید تا بتوانید از کمک افراد پشتیبان سخاوتمند خود استفاده کنید.

طـالـع بینی روزانـه متولدین خرداد

خرداد

 

طالع بینی امروز شما نشان می دهد که گاهى اوقات وقتى که شما در کارى موفق مى شوید برایتان سخت است که خودتان را کنترل کرده و احساساتتان را ابراز نکنید، با وجود این زمانى که شما از نظر احساسى ضربه مى‌خورید توانایى انجام این کار را دارید. به یاد داشته باشید حالا که احساسات شما شکننده و حساس هستند، اگر ابراز بشوند نمى‌توانند به این شکلى که در حال حاضر هستند مدت زیادى دوام بیاورند. در مورد خودتان با دید منفى قضاوت نکنید؛ شما خودتان مى دانید که چه موقع احساسات خود را ابراز کنید. شما در عین حال که در بین دوستان و خانواده‌تان نقش یک راهنمای شجاع را بازی می‌کنید، لازم است اهل عمل هم به نظر بیایید. اما فقط انجام دان کاری که به نفع همه باشد کافی نیست.

طـالـع بینی روزانـه متولدین تیر

تیر

طالع بینی امروز شما نشان می دهد شما ایده های خیلی زیادی برای بهتر کردن وضعیت حرفه ایتان در سر دارید، این ایده ها که ناگهان به صورت دسته ای خیلی بزرگ به ذهنتان می رسند اگر یک جا یادداشت نشوند به همان سرعت هم از خاطرتان خواهند رفت. بهتر است هر ایده ای که به ذهنتان می رسد را یادداشت کنید، اما فکر کردن به آن را برای فردا بگذارید زیرا اگر مشغول پرداختن به آنها شوید آنقدر ذهنتان درگیر خواهد بود که دیگر حتی در این روز تعطیل هم نخواهید توانست برای اعضای خانواده و دوستانتان وقتی بگذارید. شما به اندازه کافی در طول هفته سرگرم کارتان هستید، امروز دیگر فقط به خودتان و عزیزانتان بپردازید و بیخیال کار و برنامه ریزی های مربوط به آن بشوید.

طـالـع بینی روزانـه متولدین مرداد

مرداد

طالع بینی امروز شما نشان می دهد طبیعتاً شما دوست دارید که افراد دیگر خلاقیت و توانایی شما در بیان کردن مقصودتان را تحسین کنند، اما آنها کاملاً شما را تأیید نمی‌کنند. هیچ وقت سراغ جمله‌هایی مثل “من باید داشته باشم… یا “ای کاش که من…” نروید. این سخنان باعث می‌شوند که شما ایمان خود را از دست داده و یا اینکه حسرت بخورید. بهترین کاری که می‌توانید بکنید این است که به خودتان امیدواری داده و بعد شروع به کار کنید. امروز ممکن است در موقعیت های دشواری قرار بگیرید که باعث می شوند احساس کنید هر کاری هم که بکنید محکوم به شکست هستید. پیدا کردن یک راه حل مناسب به خاطر خودخواهی سایر افرادی که به این ماجرا ارتباط پیدا می کنند تقریبا غیر ممکن به نظر می رسد.

طـالـع بینی روزانـه متولدین شهریور

شهریور

طالع بینی امروز شما نشان می دهد اگر حوادث غیر منتظره اى در محل کارتان روى داده و تقاضاهاى زیادى از شما مى شود واقعاً مهم نیست که شما چه احساسى دارید. هنوز هم لازم است شما رقابت و عملکرد خود را به خوبى نشان بدهید. اما شما نمى‌توانید حدس بزنید که تمام کردن کارهایتان چقدر طول خواهد کشید، بنابراین بهتر است که هرچه زودتر کارتان را شروع کنید. اگر شما بیشتر از حد لازم صبر کنید، نمى‌توانید از استعدادهاى خارق العاده‌تان به نحو مطلوب استفاده کنید. کمی خودتان را رها کنید و به احساساتتان اجازه بروز بدهید تا از میزان فشاری که روی خود احساس می کنید کاسته شود.

طـالـع بینی روزانـه متولدین مهر

مهر

 

طالع بینی امروز شما می گوید امروز وقتی می بینید کسی که حتی نصف شما هم تلاش نکرده است با رفتن از راه میانبر حتی از شما جلو افتاده و جایتان را گرفته است. شما معتقد هستید برای رسیدن به هدفی که دارید اراده و سخت کوشی لازم است و باید برای رسیدن به جایی که می خواهید زحمت بکشید، از این که برای هدفتان از بعضی چیزها بگذرید و به خودتان فشار بیاورید هم هراسی ندارید. شما برنامه ریزی کرده اید و طبق برنامه هم پیش رفته اید، این پیشی گرفتن موذیانه به احتمال زیاد حریفتان را سلامت به مقصد نخواهد رساند. پس خودتان را بخاطر وضعیت فعلی ناراحت نکنید.

طـالـع بینی روزانـه متولدین آبان

آبان

طالع بینی امروز شما نشان می دهد که امروز برای گرفتن یک تصمیم مهم درباره مسائل مالی اصول اساسی و ضروری را در اختیار ندارید اما توجه داشته باشید که پنجره‌ای که برای فرصت های جدید به روی شما گشوده شده است فقط چند روز می‌تواند باز بماند و دیگر منتظر شما نخواهد ماند. بسیار سخت است که بسرعت واکنش نشان دهید چرا که عدم اعتماد به نفس در شما حتی فکر کردن را هم برایتان را هم سخت و دشوار می‌کند. نگران نباشید؛ خوش بینی شما بازخواهد گشت. در ضمن تا زمانی که احساس اطمینان نکرده‌اید از گرفتن تصیمات مهم و اساسی در رابطه با زندگی تان خودداری کنید!

طـالـع بینی روزانـه متولدین آذر

آذر

طالع بینی امروز شما نشان می دهد زمانى که به نظر می رسد شما روز خیلى خوبى را آغاز کرده‌اید، موردى پیدا می شود که شما را از درون عذاب مى‌دهد و جلوى خوشحالی شما را می‌گیرد. وقتى که یک موضوع احساسى لاینحل ظاهر مى‌شود شما نمی دانید چگونه با آن برخورد کرده و چگونه آن را حل کنید. به جاى تغییر دادن شرایط اخیر، اکنون سخت تر کار کردن مفید واقع خواهد شد. لازم نیست که به افراد دیگر وابسته باشید تا شما را خوشحال کنند. فقط باید دید خود را تغییر بدهید. امروز به هیچ وجه جلوی احساسات خودتان را نگیرید، این کار مانند محکمتر کردن در زودپزی در حال جوش است که باعث انفجار آن خواهد شد.

طـالـع بینی روزانـه متولدین دی

دی

در طالع بینی امروز شما آمده که امروز به نفعتان است که خودتان را از موقعیت های حساس و خطرناکی مثل میدان جنگ میان دو نفر دیگر دور نگه دارید. حتی اگر این موقعیت یک بحث پیش پا افتاده بر سر یک اختلاف نظر سیاسی باشد، با گرفتن جانب یک نفر ممکن است به صورتی کاملا ناخواسته برای خودتان دشمن تراشی کنید. از قدرت خودتان برای آرام کردن وضعیتی که پیش آمده است استفاده کنید و به جای این که خودتان را هم اسیر شعله های خشم دو طرف کنید از استعدادی که در توجه به دیگران و محافظت از آنها دارید برای خاموش کردن آتشی که برافروخته شده است بهره ببرید.

طـالـع بینی روزانـه متولدین بهمن

بهمن

طالع بینی امروز شما نشان می دهد شما در رابطه با کار کردن با دیگران مشتاق پیشرفت و تحول هستید با این حال یکی از دوستان جدید یا همسرتان ممکن است پیشنهاد کند که اکنون زمانی برای هر دونفرتان است که کاری به میل و روش خودتان انجام بدهید. این پیشنهاد را به عنوان عدم پذیرش تعبیر نکنید؛ این فقط بخشی از یک تغییر در یک رابطه طولانی مدت است. زمانی که شما دوباره تمرکز و شخصیت خود را برقرار کنید برای کارتان مفید تر خواهد بود و می توانید تجارب خود را با یکدیگر تقسیم کنید. با وجود این که خودتان همیشه به حوصله و صبوریتان اتخار می کنید، این ویژگیتان امروز به راحتی در دسترس شما نخواهد بود.

طـالـع بینی روزانـه متولدین اسفند

اسفند

طالع بینی امروز شما نشان می دهد اعتماد کردن به احساسات درونی تان کار خیلى خوبى است، ولی وقتی که یک نفر دچار دردسر مى‌شود، این اعتماد مى‌تواند کمی گمراه کننده باشد. شما مى‌خواهید به آن شخص نشان بدهید که واقعاً نگران او هستید، اما تردید دارید. تردید شما به خاطر این است که اگر یک بار احساسات خود را نشان بدهید، از این به بعد دیگران توقعات خیلی زیادی از شما خواهند داشت. ولى باید ریسک کرده و این کار را بکنید. درستکار بودن نسبت به فریب دادن دیگران نتایج خیلی بهترى برایتان به ارمغان مى آورد. شما آنقدر با شرایط کنار آمده اید و انعطاف پذیری از خودتان نشان داده اید که حالا دیگر به سیم آخر زده اید و صبر و قراری برایتان باقی نمانده است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 477679 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟