طالع بینی امروز 31 اردیبهشت

طـالـع بینی روزانـه متولدین فروردین

فروردین

طالع بینی امروز شما نشان می دهد که اگر امروز به جای لذت بردن از یک روز تعطیل مجبور به شرکت در کلاسی هستید، سعی کنید حداقل برای باقی مانده وقتتان، به ویژه قبل از رفتن به کلاس برنامه سرگرم کننده ای داشته باشید و زیاد به ذهن خودتان فشار نیاورید، مثلا اگر قصد کتاب خواندن دارید به جای خواندن یک اثر پیچیده ادبی یا فلسفی با یک داستان عاشقانه سر خودتان را گرم کنید؛ در غیر این صورت وقتی سر کلاس بروید ذهنتان خیلی خسته خواهد بود و چیزی یاد نخواهید گرفت. امروز خوشبختانه خیلی منطقی هستید و پاهایتان محکم روی زمین هستند و برخلاف انتظارتان این مسئله می تواند کمک زیادی به رابطه عاطفیتان بکند چون حتی رمانتیک ترین نقشه هایتان هم عملی و کاربردی هستند.

طـالـع بینی روزانـه متولدین اردیبهشت

اردیبهشت

طالع بینی امروز شما نشان می دهد صبر شما در تمام کارهایی که انجام می‌دهید به نمونه و الگوی بارز و قابل تمجید برای همگان تبدیل شده است. شما با صبر خود توانسته اید بسیاری از سختی‌هایی را که حتی تا چندین سال بعد نیز گریبان گیر شما بودند در عرض مدتی کوتاه حل نمایید. فقط گاهی با دیدی منفی به زندگی نگاه می‌کنید. بهتر است دید منفی تان را کنار بگذاری زیرا همین صبر و بردباری شما در تمام مسائل پاسخگو است. شما از مسیری که انتظار داشتید طی شود کمی فاصله گرفتید و دور شده اید، اما به زودی زنگ خطری برای شما به صدا در خواهد آمد و شما متوجه خواهید شد اگر هوشیار باشید و صدای زنگ را بشنوید به مسیر درست و صحیح باز حواهید گشت.

طـالـع بینی روزانـه متولدین خرداد

خرداد

 

طالع بینی امروز شما نشان می دهد با وجود اینکه شما با شخصی سرو کار دارید که برنامه های بلندمدت اش در تضاد با عقاید شماست امروز قادر هستید مسائل را از منظری نسبتا روشن تر ببینید. به جای اینکه اجازه دهید تا ناامیدی و یاس تبدیل به یک معامله ناخوشایند شود می فهمید که این گرفتاری های اخیر سرانجام خود به خود حل خواهد شد. طبیعتا شما باید با خودتان رو راست بمانید اما متکی بودن به توانایی های درونی باعث می شود در مقابل ناملایمات زندگی صبور بمانید. شما معمولا از تنهایی بدتان نمی آید و در واقع حتی از این که با خودتان تنها باشید لذت هم می برید، اما امشب اصلا دلتان نمی خواهد در خانه تنها بمانید و ترجیح می دهید وقتتان را در کنار دوستان و عزیزانتان و ترجیحا شخصی که دوستش دارید بگذرانید.

طـالـع بینی روزانـه متولدین تیر

تیر

طالع بینی امروز شما نشان می دهد امروز یک احساس سرخوشی ساده انگارانه ای در فضا موج می زند که شما را تشویق می کند لیست بلند بالای کارهایی که در انتظارتان هستند و مسئولیت هایی که به عهده دارید را کنار گذاشته و با خیال راحت خوش بگذرانید. کمی به این همه فشاری که تمام مدت دارید به خودتان وارد می کنید فکر کنید؛ واقعا لازم است اینقدر خودتان را اذیت کنید؟! امروز نشان دادن حضورتان و اهمیت نقشی که در دنیای اطرافتان دارید خیلی مهمتر از تمرکز کردن روی دنیای درونتان است. نه این که مسائل روحی و معنوی اهمیتی نداشته باشند، ولی پرداختن به دنیای واقعی فرصتی را برای شما فراهم خواهد ساخت تا دیداری داشته باشید که می تواند اثرات زیادی روی زندگیتان بگذارد.

طـالـع بینی روزانـه متولدین مرداد

مرداد

طالع بینی امروز شما نشان می دهد ورود خورشید به نشان شما باعث می شود انرژی و سرزندگی شما افزایش یابد و به شما انگیزه ای می دهد تا وارد عمل شوید و کاری انجام دهید. شما مشتاق هستید که کار جدیدی را آغاز کنید اما هنوز هم عاقلانه تر این است که انگیزه خود را از این کار ارزیابی کنید. به جای هدر دادن وقت و منابع تان در یک معامله با ریسک بالا دوباره در رابطه با آن فکر کنید به خاطر اینکه شما نمی توانید کاری که قبلا انجام داده اید را خنثی کنید. اگر هنوز هم به نظر رسید که این کار ایده خوبی است بعد آن را انجام دهید.

طـالـع بینی روزانـه متولدین شهریور

شهریور

طالع بینی امروز شما نشان می دهد بعضی اوقات تمایل ذاتی شما برای اینکه خودتان را کنترل کنید و احساسات ناخوشایند خود را بیان نکنید خیلی سخت است و نشان ندادن افکار منفی همیشه کار مناسبی است. اما بعضی اوقات شما براحتی آن را پس می گیرید و منجر به رفتار انفعالی- پرخاشگرانه می شود. امروز سرکوب کردن احساسات تان باعث قوت گرفتن آنها شده و اگر احساسات خود را نشان ندهید تبدیل به یک انفجار عاطفی خواهد شد.تمرین کنید تا تبدیل به یک مشاهده کننده شوید. تغییرات درونی خود را انکار نکنید. در عوض؛ زمانیکه به چیزی پی بردید آن را با دیگران در میان بگذارید.

طـالـع بینی روزانـه متولدین مهر

مهر

 

طالع بینی امروز شما می گوید میل شدیدی که به خریدن وسیله ای گران قیمت احساس می کنید شما را وسوسه خواهد کرد که پس اندازتان را خرج کرده و حتی کمی بیشتر از موجود حساب بانکیتان چک بکشید. شما معمولا از آن دسته آدم هایی نیستید که بی حساب و کتاب رفتار می کنند، پس بهتر است امروز هم جلوی خودتان را بگیرید. اگر احساس می کنید که واقعا لازم است این وسیله را بخرید احتیاط کنید که خودتان را از لحاظ اقتصادی تحت فشار قرار ندهید تا لذت خریدن آن با احساس گناه از بین نرود. امروز اگر معاملات تجاری داشته باشید این معاملات برای شما سود بسیاری را به همراه خواهند داشت و به توافق های پرمنفعتی خواهید رسید.

طـالـع بینی روزانـه متولدین آبان

آبان

طالع بینی امروز شما نشان می دهد که پیشرفت های خوبی در زمینه مالی دارید و دیدگاه بهتری پیدا می کنید. شرایطی را که فکر می کردید رو به رو شدن با آن ها مشکل است به خوبی درک می کنید و به راحتی به اهدافتان دست می یابید.در حال حاضر شخصی مایل است که ازشما مراقبت کند و از شما حمایت کند.حتی ممکن است آنها به دنبال شغل بهتری برای شما باشند و یا به طریقی بخواهند که اعتماد به نفس شما را بالاتر ببرند.شما نیز می خواهید که این کارها را جبران کنید.گرچه ممکن است در این زمینه نتوانید ولی فراموش نکنید که راه های زیادی برای قدردانی از آنها وجود دارد.

طـالـع بینی روزانـه متولدین آذر

آذر

طالع بینی امروز شما نشان می دهد که ممکن است امروز در محل کارتان شخصی زیاد با شما خوب رفتار نکند اما با این حال روز خوبی است و شما انرژی زیادی دارید که کارهایتان را به خوبی انجام دهید. نیازی نیست که یک جاسوس باشید. حقیقت سرانجام آشکار خواهد شد خواه شما در پی آن باشید یا نه! اما اگر تصمیم داشته باشید که بوسیله آشکار کردن رفتار نامناسب شخصی به پیشرفت این جریان کمک کنید این جریان را بهانه ای برای توجیه اشتباهات تان در کارها قرار ندهید. به هر حال کلمات درست موثر و التیام بخش هستند. سعی کنید در طول روز کارهایتان را انجام داده و شب را به عشقتان اختصاص دهید.

طـالـع بینی روزانـه متولدین دی

دی

در طالع بینی امروز شما آمده که شما معمولا آدمی اجتماعی هستید و بودن در جمع را به تنهایی ترجیح می دهید، اما امروز هیچ چیزی به اندازه کار کردن در تنهایی نظرتان را به خود جلب نخواهد کرد. با این حال بر خلاف میلتان مجبور به پاسخ دادن تماس های تلفنی بی شمار، پذیرایی از مهمان های ناخوانده و جواب دادن به پیام های دوستانی خواهید بود که به درد دل کردن نیاز دارند. با آنها بدرفتاری نکنید و بعد از رسیدن به این کارها در لاک تنهاییتان فرو بروید. امروز برخلاف همیشه و بدون آن حس همیشگی ترس از بسته شدن دست و پایتان آماده خواهید بود نسبت به کسی که دوست دارید متعهد شوید، فقط حواستان را خوب جمع کنید و به عواقب این کار فکر کنید.

طـالـع بینی روزانـه متولدین بهمن

بهمن

طالع بینی امروز شما نشان می دهد وقتی که دوستان تان در ظاهر حامی ‌و پشتیبان شما می‌شوند، شما نیز مثل آنها می‌شوید. علاوه بر این حس خوبی نسبت به آنها پیدا می‌کنید و می‌خواهید به هر صورتی که شده کمکشان را جبران کنید. اگر بتوانید از هر نوع رابطه انرژی مثبت بگیرید ترکیب خیلی خوبی ایجاد کرده اید. ولی باید کنترل رویاها و تخیلات خود را در دست داشه باشید و بببنید چگونه می‌توانید آنچه در زندگی تان اتفاق می‌افتد را بهتر کنید. امروز اگر احساسات عاطفی شما بیش از اندازه شدید باشند و نتوانید ذهنتان را از کسی که شما را به خود جذب کرده دور کنید، تمرکز بر روی کارهایی که باید انجام دهید برای شما تقریبا غیرممکن خواهد بود.

طـالـع بینی روزانـه متولدین اسفند

اسفند

طالع بینی امروز شما نشان می دهد کار کردن امروز کاری بس پیچیده است چرا که شما آرزو می کنید کاش از شر کارهای تکراری روزمره خلاص می شدید و به کار دیگری می پرداختید. احساسات قدرتمندی در زیر سطوح ظاهری وجودتان  کمین کرده اند و شما از این می ترسید که آنها روزی حالت انفجار پیدا کنند و به ضمیر هوشیار شما بیایند و دیگران بتوانند آسیب پذیری و بی تجربگی شما را ببینند. دو سیاره حاکم شما یعنی مریخ و پلوتون آماده اند که با آن بجنگند مگر اینکه شما به قدر کافی قوی باشید تا به جای تمرکز روی تاریکی ها به روشنایی ها فکر کنید. در این روزها شما بهتر است که تونلی در این تاریکی ها ایجاد کرده و بعد از آن سختی ها تمام خواهند شد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 477435 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟