طالع بینی امروز 28 اردیبهشت

طـالـع بینی روزانـه متولدین فروردین

فروردین

طالع بینی امروز شما نشان می دهد که هر وقت بحث مدیریت منابع مالی تان به میان بیاید باید به احساس خود رجوع کنید، خواه مسائل مالی شخصی باشد و خواه بخواهید در مورد مسائل کاری تصمیم بگیرید. زیاد به منطق خود تکیه نکنید و اگر قصد سرمایه گذاری، خرید و حتی ولخرجی کردن را دارید به صدای قلبتان گوش کنید. شاید هر از گاهی احساس کنید که بهتر است توجهتان را روی مسائل معنوی بگذارید، اما یادتان باشد که هیچ اشکالی ندارد اگر هم به معنویات توجه کنید و هم تفریح کرده و از روزتان لذت ببرید. شما آنقدر مستقل هستید که وقتی به کمک نیاز داشته باشید هم برایتان سخت است که از دیگران تقاضای کمک کنید. دست از این تفکرتان بردارید و از نشان دادن ضعف هایتان هراس نداشته باشید.

طـالـع بینی روزانـه متولدین اردیبهشت

اردیبهشت

طالع بینی امروز شما نشان می دهد امروز شانس خلاص شدن از محدودیت‌های خودتان را ندارید. شاید نخواهید قبول کنید که اعتقادات شما جلوی تفریح شما را می‌گیرند اما به ریشه ی محدودیتهای الان خود توجه کنید. این به این معنی نیست که شما اصلاً نمی‌توانید خوش بگذرانید بلکه سیاره ی زحل روی شما تأثیر گذاشته و شما را از لذت و تفریح دور می‌کند و شما آنقدر عاقل هستید که از قوانین پیروی می‌کنید. از تلاش کردن نترسید؛ چون شما به احتمال زیاد به چیزهایی که می‌خواهید می‌رسید. شما امروز در برخورد با افراد دیگر صبور و شکیبا نیستید، خصوصا اگر آنها بخواهند به جای منتظر شدن و پذیرفتن هر اتفاق، به عمق آن رفته و کنکاش کنند.

طـالـع بینی روزانـه متولدین خرداد

خرداد

طالع بینی امروز شما نشان می دهد که خیلی دوست دارید ه یک پروژه جدید را شروع کنید، اما به قدری بی حوصله و عجول هستید که امکان دارد یکی از تکه‌های اصلی پازل را گم کنید!! خوشبختانه صرف کردن تلاشی مضاعف برای برنامه ریزی کردن با چاشنی عجله کمتر و شکیبایی بیشتر، بین دردسر و موفقیت‌های کوچک تفاوت ایجاد می‌کند. شما ماجراجویی‌های بزرگی پیش رو دارید؛ پس اگر کارتان را با فکر کردن به مشکلات و سختی‌های کار آغاز نکنید، به نتیجه نخواهید رسید. ذهن شما تمام وقت کار می‌کند و شما قادر هستید که روش‌هایتان را به راه و روشهای مناسب تر تبدیل کنید.

طـالـع بینی روزانـه متولدین تیر

تیر

طالع بینی امروز شما نشان می دهد با بیقراری تمام در انتظار گذراندن زمان با دوستان و خانواده تان هستید تا آرامشی که تنها در کنار آنها بودن می تواند به شما ببخشد را در وجود خود احساس کنید. برنامه ریزی و وقت گذاشتن برای مسائل کاری وقتی که می توانید روز تعطیلتان را در کنار عزیزانتان بگذرانید خیلی مسخره به نظر می رسد. اگر مجبور هستید که حتما زمانی را هم برای کارتان کنار بگذارید اشکالی ندارد، به شرطی که بعد از کار وقتتان را صرف عزیزانتان کنید. امروز حتی اگر خودتان هم رویتان نشود بگویید، داشتن یک رابطه رمانتیک بهترین نسخه ای است که هر دکتری می تواند برای شما بپیچد. ترکیبی از عشق و خلاقیت برای شما تجربه ای خوشایند و تکرار نشدنی رقم خواهد زد.

طـالـع بینی روزانـه متولدین مرداد

مرداد

طالع بینی امروز شما نشان می دهد در این اواخر مدام در سکوت به سر می‌برید، گوشه گیر و منزوی شده اید. بهتر است کلبه تنهایی خود هر چه زودتر ترک کنید، اگر به این کار خود ادامه دهید دچار افسردگی شدید می‌شوید علاوه بر افسردگی، اطرافیان‌تان نیز از شما گریزان می‌شود و بعد از مدتی، این موضوع تاثیر فوق العاده منفی بر روحیات شما دارد. در دنیای واقعی زندگی کنید، رویاها تنها در خواب هستند. شما از موضوعاتی که پیش می‌آید زود فرار می‌کنید به همین دلیل کنج عزلت را برگزیده‌اید بهتر است در برابر مشکلات بایستید نه اینکه از آنها بگریزید.

طـالـع بینی روزانـه متولدین شهریور

شهریور

طالع بینی امروز شما نشان می دهد نیمه مهربان تر و آرام تر شما مشتاقانه این تعطیلات آخر هفته ظاهر خواهد شد در حالی که صدای شما ممکن است اکنون بسیار قوی و موثر باشد که وقتی در حال صمیمیت با کسی هستید او را ناخواسته بترسانید. خوشبختانه می‌توانید از ایجاد این موضوع با  توجه و احتیاط در همه واکنش‌های تان جلوگیری کنید. امروز خویشتن داری می‌تواند به نفع شما باشد پس هر آنچه که انتخاب کرده اید تا با دیگری تقسیم کنید را دست کم نگیرید. فرار کردن از زیر بار مسئولیت‌ها در حالی که احتمال انجام دادن کارهای غیر عقلانی دیگر را نیز در شما نشان می‌دهد، نتایج منفی به همراه دارد. مراقب باشید.

طـالـع بینی روزانـه متولدین مهر

مهر

 

طالع بینی امروز شما می گوید با وجود این که شما معمولا با اعتماد به نفس تمام فکر می کنید که می توانید در هر بحثی پیروز شوید، امروز قبل از این که صحبتی کنید انگار هر آنچه می خواسته اید بگویید از ذهنتان پاک می شود. شاید بهتر باشد امروز زیاد خودتان را درگیر بحث با دیگران نکنید و تصویر خوبی که دیگران از شما در ذهن خود دارند را خراب نکنید. شما خیلی زود هیجان زده می شوید و عقل و منطقتان را کنار می گذارید؛ بهتر است مواظب این حالت خود باشید. امروز به واسطه آشنایی با افراد جدید ممکن است تغییراتی در موقعیت اجتماعیتان ایجاد شود و با شبکه جدیدی از دوستان و آشنایان ارتباط برقرار کنید که شرایط شما را به طور قابل توجهی متحول کنند.

طـالـع بینی روزانـه متولدین آبان

آبان

طالع بینی امروز شما نشان می دهد که اگر شما کارتان را زمانی که باید انجام داده اید حالا وقت آن است که کمی استراحت کنید؛ ممکن است دیگران به شما حسادت کنند به خاطر اینکه آنها هنوز کارهای ناتمامی‌دارند که وقتی برای تفریح و بازی برایشان نمی‌گذارد. با این حال شما زیاد سرحال نیستید و امروز می‌توانید کاری را که قبلا باید به اتمام می‌رساندید را انجام دهید. بیشتر از توان تان مسئولیت قبول نکنید؛ بهتر است تا جاییکه می‌توانید به خودتان خوش بگذرانید. هنوز تب تعطیلات و روزهای بهاری شما را ول نکرده و ترجیح می‌دهید یا خارج از خانه تفریح کنید و یا با دوستانتان وقت گذرانی کنید!!

طـالـع بینی روزانـه متولدین آذر

آذر

طالع بینی امروز شما نشان می دهد در حالیکه برای دلسوزی و غمخواری کردن به حال خودتان آرزوهایتان را منطقی می‌کنید (البته اگر همکارانتان کارشان را انجام ندهند)، از نظر عاطفی احساس ناهماهنگی می‌کنید. خود برتر و تکامل یافته شما دوست دارد دیگران را تشویق کند که تا جایی که از دستشان برمی‌آید با همدیگر همکاری کنند. اما شما راه‌های موثرتری برای انجام دادن یک وظیفه می‌بینید و می‌خواهید مثل یک فرمانده ارتش که انتظار دارد دستوراتش فوری اجرا شوند عمل کنید!! یادتان باشد که شما نمی‌توانید افراد دیگر را کنترل کنید اما امروز می‌توانید با تغییر دادن انتظارات‌تان به خشنودی برسید.

طـالـع بینی روزانـه متولدین دی

دی

در طالع بینی امروز شما آمده که امروز ممکن است اعضای خانواده تان اخبار غیر منتظره ای برای شما داشته باشند. این خبرها می توانند مربوط به افرادی باشد که شما می شناسید و یا شاید خود این شخص بخواهد شما را در جریان برنامه هایی که برای آینده خودش دارد و شما تا به حال از آن بی خبر بوده اید بگذارد. هرچند خبرهایی که می شنوید مثبت هستند احتمال دارد که شما را در فکر فرو برده و تغییراتی در عقاید و نظراتتان ایجاد کنند. امروز فکر و خیال هایتان شما را به امتحان کردن راه های مختلفی برای افزایش دادن درآمدتان وسوسه کنند. ولی امروز برنامه ریزی برای مسائل مالی نتایج چندان رضایت بخشی برایتان نخواهد داشت، زیرا ایده آل گراییتان باعث گمراهی شما خواهد شد.

طـالـع بینی روزانـه متولدین بهمن

بهمن

طالع بینی امروز شما نشان می دهد در طول روز استرس در وجود شما شکل می‌گیرد و دیگر برای تان مشکل است که حتی برای ساعتی آرام بگیرید. حتی اگر در خانه هم باشید نمی توانید ذهن تان را از کارهایی که در محل کار دارید به راحتی منحرف کنید. خوشبختانه الان نیازی نیست که هیچ مسئله ای را حل کنید. اجازه دهید که احساسات تان با جریان تغییرات بالا و پایین شوند. اگر ممکن بود تصمیم گیری‌ها مهم خود را به آخر هفته موکول کنید. امروز شما به راه‌ها و روش‌های مختلفی می‌اندیشید که از کار کردن فرار کنید اما از این کار برحذر باشید.

طـالـع بینی روزانـه متولدین اسفند

اسفند

طالع بینی امروز شما نشان می دهد شاید امروز تلاش کنید که خودتان و احساسات تان را کنترل کنید! اما قبل از اینکه به طور کامل ناامید شوید از تنهایی و خلوت تان بیرون خواهید آمد. وقتی  در طول روز امکان گفتگوهای فریبنده بر سر مسائل جذاب با آدم‌های متفاوت وجود دارد، تمرکز کردن بر روی کار برای انسان تبدیل به چالش می‌شود. شما باید بهترین کاری که می‌توانید انجام دهید تا به ترکیب وسیعی از موضوعات متنوع برسید. عجیب تر از همه اینکه وقتی بیشتر در دنیای اطرافتان درگیر می‌شوید، بهتر از قبل به همه کارهایتان می‌رسید.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 476541 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟