طالع بینی امروز 24 اردیبهشت

طـالـع بینی روزانـه متولدین فروردین

فروردین

طالع بینی امروز شما نشان می دهد که هر چقدر تلاش بیشتری برای به دست آوردن یکسری اطلاعات مهم می کنید نتیجه کمتری می گیرید و این موضوع باعث سردرگمی شما شده است. آیا مشغول انجام یک پروژه تحقیقاتی هستید؟ اطلاعات مورد نیازتان خیلی مبهم و دور از دسترس به نظر می رسند؟ فعلا بهتر است که روی چیز دیگری کار کنید و چند روز دیگر سراغ این پروژه بیایید؛ در غیر این صورت ممکن است اطلاعات اشتباهی به دست آورده و بر اساس آنها همه زحمات خود را به خطر بیندازید. با عزیزانتان ملایم تر برخورد کنید. مواظب طرز صحبت کردنتان باشید چون شاید شما از حرفی که می زنید منظوری نداشته باشید، اما آنها رنجیده خاطر می شوند.

طـالـع بینی روزانـه متولدین اردیبهشت

اردیبهشت

طالع بینی امروز شما نشان می دهد یکی از اعضای خانواده و یا اقوامتان شاید به شهر و یا کشور دیگری مهاجرت کند. این موضوع از لحاظ احساسی برای شما ناراحت کننده است و شاید نتوانید به راحتی با او خداحافظی کنید. دل کندن از عزیزان سخت است، اما این موضوع می تواند درس ارزشمندی برای شما باشد و یاد بگیرید که هیچ چیز دائمی نیست. خوشبختانه این جدایی به خاطر اتفاقات خوبی است که قرار است در زندگی شخصی که برایتان مهم است بیفتد. در محل کارتان مواظب باشید رئیس تان را عصبانی نکنید، این کار برایتان گران تمام خواهد شد.

طـالـع بینی روزانـه متولدین خرداد

خرداد

 

طالع بینی امروز شما نشان می دهد که اوضاع اقتصادی جالبی ندارد. با برخی موانع موقتی مواجه می شوید که موجب می شود نگرش بسیار منفی به امور اطراف داشته باشید و به جای این که کل تصویر را در نظر داشته باشید روی مشکلات و کمبودها متمرکز شده اید. بهتر است آرام باشید و با خودتان کمی حساب و کتاب کنید تا ببینید اوضاع خیلی بهتر از آن چیزی است که در نگاه اول به نظر می رسید. شما می توانید به راحتی هزینه های زندگی تان را مدیریت کنید. شاید یک نفر امروز توجه شما را به خود جلب کند، در مورد احساسات تان نسبت به او زیاد مطمئن نباشید و با عجله تصمیم گیری نکنید چون این احساس کاملا زودگذر است.

طـالـع بینی روزانـه متولدین تیر

تیر

طالع بینی امروز شما نشان می دهد از شخصی که برایتان بسیار ارزشمند است به طور موقت جدا می شوید و دوری از او باعث ناراحتی شما خواهد شد و انواع فکرها را در این باره در سر می پرورانید. حتی با خودتان می گویید شاید طرف مقابل دیگر دوستتان ندارد و به شخص دیگری علاقه مند شده است. از این فکرها دست بکشید! طرف مقابلتان نیز به احتمال زیاد دلتنگ شما است اما به دلایل حرفه ای و یا شاید هم خانوادگی، مجبور است کمی از شما دور باشد. شما برای وسایل و داشته هایتان ارزش و اهمیت زیادی قائل هستید و به راحتی از آنها دل نمی کنید، اما امروز تصمیم بگیرید هر آنچه به دردتان نمی خورد را دور بیندازید و از شلوغی دور و برتان بکاهید.

طـالـع بینی روزانـه متولدین مرداد

مرداد

طالع بینی امروز شما نشان می دهد که شخصی جدید پیشنهادی برای شما دارد که می تواند زندگی تان را به طور کامل تغییر دهد و رد کردن چنین پیشنهادی به نظرتان کاملا غیر منطقی است. با این حال به نفعتان است که قبل از هر کاری همه جوانب را در نظر گرفته و اطلاعات لازم را در مورد این پیشنهاد کسب کنید چون هر تصمیمی که در مورد آن می گیرید تاثیر جدی روی زندگی شما خواهد گذاشت. شاید تحقیق در این مورد کمی وقتتان را بگیرد، اما به نفعتان خواهد بود. اگر قصد مسافرت دارید بهتر است برنامه تان را حداقل تا فردا به تعویق انداخته و خودتان را برای موضوعات مهم تر زندگی آماده کنید.

طـالـع بینی روزانـه متولدین شهریور

شهریور

طالع بینی امروز شما نشان می دهد که یکی از دوستان صمیمی تان و یا شاید  شخصی که بسیار دوستش دارید در شرایط روحی بدی قرار دارد. شما می خواهید حال و هوای او را تغییر دهید. بهتر است او را به تماشای یک فیلم کمدی، یک نمایش هنری و یا یک مهمانی دعوت کنید و اگر دعوتتان را نپذیرفت تسلیم نشوید و به انجام این کار اصرار کنید. این کار باعث خواهد شد که دوستتان از این حالت کسالت و بی حوصلگی بیرون بیاید و این موضوع علاوه بر او باعث خوشحالی خودتان هم خواهد شد. امروز کارهای زیادی دارید که به نیروی بدنی فراوان نیاز دارند. مواظب باشید بیش از اندازه به خودتان فشار نیاورید، در غیر این صورت تا چندین روز بدن درد خواهید داشت.

طـالـع بینی روزانـه متولدین مهر

مهر

 

طالع بینی امروز شما می گوید ممکن است در منزل با مشکلات لوله کشی مواجه شوید و یا یکی از وسایل برقی تان خراب شود. این مشکل پیچیده تر از آن است که خودتان از پس تعمیر آن بربیایید. پس هر چه زودتر با شخصی که در این زمینه تخصص دارد تماس گرفته و بخواهید برای تعمیرات و برطرف کردن این مشکل به خانه تان بیاید. اگر بخواهید خودتان به تعمیر بپردازید تنها اوضاع را از این که هست بدتر کرده و به جای صرفه جویی خرج بیشتری روی دست خود خواهید گذاشت. شما شخصی فوق العاده مهربان هستید، امروز مواظب باشید به دیگران اجازه ندهید از این مهربانی شما سوء استفاده کنند.

طـالـع بینی روزانـه متولدین آبان

آبان

طالع بینی شما نشان می دهد که امروز بهتر است از شلوغی های اطراف تان بکاهید و از وسایل ارتباط جمعی دوری کنید. حتی شده در خانه بمانید و بی خیال کار و همچنین دوستانتان شوید و به کارهای شخصی بپردازید. ممکن است بعضی از کارهایتان کمی عقب بیفتند، اما بعدا آنها را با کیفیت بهتری انجام خواهید داد. با آنهایی هم که جوابشان را نداده اید بعدا تماس خواهید گرفت، مطمئن باشید چیز خیلی مهمی را از دست نخواهید داد. شما به محبت شخصی که به او علاقه مندید نیاز دارید، اما نباید کاری کنید که او احساس کند تحت فشار قرار گرفته است.

طـالـع بینی روزانـه متولدین آذر

آذر

امروز وسیله مهمی را در یک جای خانه گم کرده اید و هر چقدر هم به دنبال آن می گردید نمی توانید پیدایش کنید. شاید بیخیال جستجو برای یافتن این وسیله شوید و وقتی به خودتان بیایید که ببینید بیشتر از یک ساعت برای یافتن آن در جاهای تکراری وقت گذاشته اید. این وسیله در جایی از منزل گم شده که فکرش را هم نمی کنید. طالع بینی امروز شما نشان می دهد اگر قصد دارید برای دوست یا عزیزی کاری انجام دهید بهتر است بدون منت گذاشتن و از صمیم قلب انجام دهید، در غیر این صورت ارزش کارتان را از بین خواهید برد و او را هم آزرده خاطر خواهید کرد.

طـالـع بینی روزانـه متولدین دی

دی

در طالع بینی امروز شما آمده که توانایی های مدیریتی شما در سطح بالایی قرار دارند اما امروز نمی توانید به راحتی به برنامه روزانه تان سر و سامان بدهید. بهترین راه این است که کارهای غیر ضروری را حذف کنید. امروز شاید شریک عاطفی تان به شما پیشنهاد کند که با هم به سفر بروید، آن هم به جایی که مدت ها در رویاهایتان آرزوی رفتن به آنجا را داشته اید. شرایط لازم برای این سفر تقریبا فراهم است، اما حرف های طرف مقابلتان فعلا در حد ایده هستند و خودش هم هنوز تصمیم جدی نگرفته است، پس زیاد هیجان زده نشوید و فقط به او نشان دهید پیشنهادی که داده مورد استقبالتان قرار گرفته است.

طـالـع بینی روزانـه متولدین بهمن

بهمن

طالع بینی امروز شما نشان می دهد که احساس می کنید یکی از دوستان نزدیک و یا اعضای خانواده تان مشکلات و ناراحتی های زیادی دارد که نمی خواهد در مورد آنها با کسی حرف بزند. این مشکلات چه بیماری های جسمی و روحی باشند و چه مسائل مادی، حداقل تا زمانی که خود این شخص نخواهد، کار زیادی برای حل آنها از دست شما ساخته نیست. سعی کنید بیش از اندازه از او سوال نکنید و اجازه دهید هر وقت خودش خواست حرفش را بزند. شریک احساسی تان امروز از بی توجهی شما بسیار شاکی است، به هر شکل که می توانید او را مورد محبت قرار داده و خوشحال کنید.

طـالـع بینی روزانـه متولدین اسفند

اسفند

طالع بینی امروز شما نشان می دهد هدف مهمی که این اواخر به دنبال آن بوده اید در حال حاضر عملی به نظر نمی رسد و شاید مجبور باشید برای مدتی از آن صرف نظر کنید. ممکن است که این موضوع باعث ناراحتی و عصبانیت شما بشود، اما اگر خوب فکر کنید خواهید دید که فعلا این بهترین کاری است که در این رابطه از دستتان برمی آید. شما قطعا رویاها و برنامه های دیگری هم دارید، کمی به آنها فکر کرده و ببینید کدام یک برایتان از اولویت بیشتری برخوردار است و احتمال رسیدن به آن برایتان بیشتر است. امروز شاید از شخصی که دوست دارید جواب منفی بشنوید و یا شریک عاطفی تان با حرف ها و کارهایش شما را برنجاند. دلسرد نشوید و به دنبال دلیل این رفتار او باشید.

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 475766 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟