طالع بینی امروز 23 اردیبهشت

طـالـع بینی روزانـه متولدین فروردین

فروردین

طالع بینی امروز شما نشان می دهد که از لحاظ عاطفی احساس خوبی دارید. این خیلی خوب است. امروز هرچه ثابت قدم تر باشید، مسائل بیرونی کمتر آزارتان می دهد. به یاد داشته باشید که اتفاقات غیرمنتظره معمولاً بی دلیل رخ نمی دهند. شاید فرصتی طلایی در انتظارتان باشد. امسال اگر نتوانید تمام کارهایی که شروع کرده بودید را به پایان برسانید، اما قادر هستید آنقدر پروژه کاری قبول کنید که تا آخر سال سرتان شلوغ باشد!

طـالـع بینی روزانـه متولدین اردیبهشت

اردیبهشت

طالع بینی امروز شما نشان می دهد برای هر کاری که امروز انجام می‌دهید باید یک توجیه داشته باشید ولی شاید ذهنتان یاری نکرده و نتوانید خیلی منطقی برخورد کنید. گرچه انگیزه پسندیده ای دارید اما در عمل آن را نشان نمی‌دهید. شما گاهی بدون فکر کردن به عواقب کارتان حرکتی را انجام می دهید که بعداً ممکن است بابت آن پشیمان بشوید. به هرحال، عاقلانه ترین کار این است که به توصیه‌هایی که می‌شنوید گوش کنید و حتی اگر کاملاً هم با آنها موافق نیستید، اعتنایی نکنید. امروز ایده های نابی به سرعت در ذهن شما شکل می گیرد که خودتان هم نمی توانید بعضی از آنها را به یاد بسپارید.

طـالـع بینی روزانـه متولدین خرداد

خرداد

 

طالع بینی امروز شما نشان می دهد که دیگر  صبرتان تمام شده است. باهمه این احوال مجبور نیستید که قبول کنید زمان بندی و تنظیم زمان خیلی کار ایده آلی است. نمی توانید باور کنید که این روزها امکان دارد همه چیز تغییر کند. اما از بخت خوب حس و غریزه شما خوب کار می کند! پس اصلا به فکر استفاده کردن از استراتژی های جدید نباشید. امروز از ندای درون خود پیروی کنید. در این صورت حتی وقتی کاری را شروع کردید باز هم می توانید آن را تغییر دهید.

طـالـع بینی روزانـه متولدین تیر

تیر

طالع بینی امروز شما نشان می دهد که امروز احساس شک و تردید می کنید. کارهای دیگران شما را سردرگم می کند. نگران نباشید. روی پروژه ها و اهدافتان تمرکز کنید. دیگران می توانند از عهده خودشان بر بیایند. این شما هستید که باید بیشتر مراقب کارهایتان باشید . اگر لازم شد تقاضای کمک کنید. شما مدام در پی تحقق تمایلات و علایق‌تان هستید بهتر است این فکر را از ذهن تان بیرون کنید زیرا شما باید به فکر پیشرفت‌هایتان باشید نه این که فقط به دنبال تمایلات باشید. زیرا تمایلات شما خاتمه پذیر نیستند، هنگامی‌که یک تمایل پایان می‌یابد تمایل دیگری باز شروع می‌شود.

طـالـع بینی روزانـه متولدین مرداد

مرداد

طالع بینی امروز شما نشان می دهد که اکنون در صددید تا حرف قلب تان را به شریک احساسی تان بزنید اما باید عاقلانه این کار را انجام دهید. با اینکه  دوست دارید همه شما را درک کنند اما بهتر است اطلاعات شخصی و خصوصی خود را تنها برای دوستان نزدیک و اعضای خانواده تان فاش کنید. صبر کنید تا زمانی که شخص و مکان و وقت مناسبی برای این کار بیابید که خصوصی ترین اسرارتان را برای محرم اسرارتان اشکار کنید. در حالی که شما در زمان حال پیشرفت می کنید و به موفقیت می رسید، باید بدانید که این روند می تواند در آینده نیز تداوم داشته باشد.

طـالـع بینی روزانـه متولدین شهریور

شهریور

طالع بینی امروز شما نشان می دهد که این روزها عصبانی هستید و نمی توانید به راحتی به افکارتان سر و سامان بدهید. شما ذهن شلوغی دارید و به خاطر این صداهای شلوغ درونی قادر نیستید فکرهای بیخودی را فیلتر کنید. در سال جدید به خصوص اگر بخواهید افراد دیگر را با رفتاری جذاب وارد دنیای خودتان کنید، ارتباطات معنوی خودتان را  باید قوی تر کنید اما اگر نگران مسائل نامعلوم و ناشناخته مربوط به آینده هستید خیلی به خودتان سخت نگیرید.

طـالـع بینی روزانـه متولدین مهر

مهر

 

طالع بینی امروز شما می گوید صبح زمان درخشیدن شماست. باید اخلاق خوب و دیدگاه مثبتی داشته باشید تا بتوانید به جنگ مشکلات بروید و به وظایف روزانه تان رسیدگی کنید. اتفاقات غیرمنتظره ای رخ می دهد و یادتان می اندازد که همیشه به برنامه ها وفادار باشید. شما قادرید زمانی که برنامه هایتان نتیجه نمی دهد، خونسردی خودتان را حفظ کنید که این ویژگی خوب در سختی ها به کمک تان می آید. نگران بودن در مورد کمبودها و چیزهایی که ندارید برای شما به مثابه هدر دادن انرژی است، اما امروز شاید نتوانید به راحتی صداهای درون تان  را خاموش کنید.

طـالـع بینی روزانـه متولدین آبان

آبان

طالع بینی شما نشان می دهد که امروز خیلی در رویاهایتان غرق هستید. مسلما یک روز تعطیل برای سلامت شما خوب است اما فکر نکنید که قادر خواهید بود مسئولیت‌های روزانه خود را نادیده بگیرید. طرح ریزی یک راه فرار موقتی ایده خوبی است. به یاد داشته باشید؛ رییس خود بودن خیلی بهتر است که منتظر بمانید تا یکی دیگر به کمک تان بیاید. امروز تفکر صریح و متمایز پیشرفت می کند. هرچه به افراد و موقعیت ها واقع بینانه تر بیندیشید، بهتر عمل می کنید.

طـالـع بینی روزانـه متولدین آذر

آذر

امروز اطرافیان شما تصمیم گرفته اند که با خودشان صادق باشند، ولی آنها کمی هم عجیب رفتار می کنند! طالع بینی امروز شما نشان می دهد حتی نزدیک ترین دوستانتان نیز با شما غریبه شده اند و توجه زیادی به شما نمی کنند،به نظر می رسد که آنها فقط به فکر زندگی و کار خودشان هستند. و شما را تنها گذاشته اند  و به حال خودتان رها کرده اند. اما شما این روزها دوست ندارید تنها باشید و حاضرید هر کاری بکنید که آنها بفهمند نباید شما را تنها بگذارند! اما این طرز فکر اصلا عاقلانه نیست؛ شما باید تلاشتان را بکنید که امسال از وابستگی هایتان کم کنید و در زندگی مستقل باشید.

طـالـع بینی روزانـه متولدین دی

دی

برای رسیدن به مقصد، شاید امروز مسیر جدیدی را انتخاب کرده باشید. تردید به خود راه ندهید. چرا که این مسیر بهتر است و شما ماجراهای جالبی را تجربه می کنید. فقط حواس تان باشد مسیر را از یاد نبرید تا دوباره از همان راه بروید. امروز انرژی شما زیاد است. تعجب نکنید اگر در فراز و فرود اتفاقات زندگی می افتید. در طالع بینی امروز شما آمده حتی اگر با رفتار دمدمی مزاج خود دیگران را اذیت می کنید، نگذارید این موضوع شما را از پیگیری آنچه در اطرافتان اتفاق می افتد بازدارد.

طـالـع بینی روزانـه متولدین بهمن

بهمن

طالع بینی امروز شما نشان می دهد که منفی‌نگری به راحتی می‌تواند اوضاع زندگی شما را تحت تاثیر قرار دهد. شما قادرید احساسات تان را کنترل کنید که این ویژگی باعث شده به طور ارادی احساسات ناخوشایند شما از بین رفته و تبدیل به احساسات زیبا شوند. صحبت کردن در مورد آسیب پذیری‌تان قبل از اینکه به وجود بیاید، می‌تواند موقعیت سختی را به وجود آورد. ذهنتان را آزاد کنید و گزینه های دیگر را هم در نظر بگیرید. زمان دور انداختن افکار کهنه و جا باز کردن برای افکار جدید است.

طـالـع بینی روزانـه متولدین اسفند

اسفند

طالع بینی امروز شما نشان می دهد که امروز تصمیم گرفته اید که امسال بیشتر از زندگی لذت ببرید و اطرافیان تان هم که حس و حال شما را فهمیده اند دوست دارند با شما همراه باشند. اما هرچه که جلوتر می روید و با مشکلات و سختی های روزمره روبه رو می شوید می فهمید که ثابت نگه داشتن این حس و حال خیلی سخت است. مجبور می شوید که به خودتان کمی استراحت بدهید. روزهای خوب همیشگی نیستند، اما تا وقتی که نگران مشکلات و سختی هایی باشید که هنوز نیامده اند، نمی توانید به خوبی از این لحظه ها لذت ببرید.

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 475415 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟