فال روزانه شخصی/ 23 مرداد ماه + فیلم

به گزارش رکنا، فال روزانه به اتفاقاتی که ممکن است در طول روز برای شما پیش بیاید اشاره دارد. فال روزانه از فال های رایج در بین مردم است. فال روزانه و هر فال دیگری به طور صد درصد به تمام اتفاقاتی که در زندگی برایتان رخ می دهد اشاره ندارد. فال روزانه به متولدین ماه های مختلف سال توصیه های جالبی کرده است. فال روزانه خود و عزیزان تان را می توانید در ادامه مشاهده کنید.

فال روزانـه شخصی متولدین فروردین

فال فروردین روزانه

فال روزانه شما نشان می دهد زمانی که بحران ها به نقطه‌ای شکننده می‌رسند باید عملی را انجام دهید. انعطاف ناپذیری شما باعث شده است که در موقعیت خود باقی بمانید، موج های شوکه‌کننده عظیم‌تری هستند که می‌توانند زندگی شما را با خود ببرند و نابود کنند اما تمرین کردن انعطاف پذیری، هم از نظر جسمی و هم از نظر روحی به شما قدرت برداشتن گام های بلند را به سمت اهداف تان می‌دهد. اینجا واقعا جمع اضداد وجود دارد، هرقدر که شما کمتر به سمت هدف هایتان پیش بروید آنها به شما نزدیک‌تر می‌شوند.

فال روزانـه شخصی متولدین اردیبهشت

فال اردیبهشت روزانه

فال روزانه شما نشان می دهد که اگر تمام اهداف امروز شما تغییر کرد ممکن است باز هم قادر نباشید که فهرست قرار ملاقات‌های سابق خود را تغییر دهید اما این کار ارزش استرس و عصبانیت را ندارد؛ فقط دقیقا طبق آنچه قرار گذاشته‌اید مطابق وظایف تان پیش بروید. نیازی نیست که کسی بداند شما چه فکر می‌کنید؛‌ حتی اگر قلب شما با کاری که دارید می‌کنید در ارتباط است اما سعی کنید برای مدت زیادی افکار خود را در قلب تان نگاه ندارید؛ برای اینکه زمانی که آنها را بیرون می‌ریزید احساس راحتی و آزادی بیشتری خواهید کرد.

فال روزانـه شخصی متولدین خرداد

فال خرداد روزانه

فال روزانه شما نشان می دهد که اگرچه ممکن است در اوایل روز احساس پریشانی و آشفتگی داشته باشید اما متمرکز شدن روی کارهای روزمره می‌تواند برای فراموش کردن استرس و نگرانی مفید باشد و به شما کمک کند تا درطول روز فکرتان مشغول باشد. البته این کار اکنون برای شما آسان نیست چراکه می‌توانید فرصت‌هایی را که در اختیار دارید ببینید و مجبور به پذیرش بعضی از تغییرات غیر قابل اجتناب باشید. افکارتان را به لحظه حال برگردانید زیرا اینجاست که اتفاقات واقعی رخ می‌دهد. آینده به وقت خودش خواهد آمد.

فال روزانـه شخصی متولدین تیر

فال تیر روزانه

​فال روزانه شما نشان دهنده این است که امروز ممکن است انرژی بازیگوشانه و سر به هوای شما کمی جدی تر از همیشه شود اما تغییرات خلقی دلیلی بر این نیست که از کسی که دوستش دارید کناره بگیرید. البته موضوعات دیگری هم هستند و باعث می‌شوند که دیگر آرام بگیرید مخصوصا اگر شما قبلا کمی جلوتر از برنامه بوده‌اید. اجازه ندهید ترس‌هایتان زندگی را از شما بگیرد. اگر بتوانید امروز هوشیار و آگاه از احساسات تان باقی بمانید خبرهای خوبی انتظار شما را می‌کشند.

فال روزانـه شخصی متولدین مرداد

فال مرداد روزانه

فال روزانه شما نشان می دهد که شما با فرضیه تن در دادن به رویاها بیگانه نیستید اما شما ترجیح می‌دادید که در تنهایی و خلوت به کار کردن بپردازید نه در نقطه‌ای که دیگران بتوانند به راحتی شما را تماشا کنند. امروز در حالی که پنهان کردن عملکردتان از آنهایی که در مورد شما قضاوت می‌کنند سخت شده است فعالیت های شما نسبت به قبل اجتماعی‌تر شده است. به جای اینکه تلاش کنید تا دنیای شخصی‌تان را از ارتباطات حرفه‌ای مجزا سازید و با این کار وقت تان را هدر دهید خودتان را باور داشته باشید.

فال روزانـه شخصی متولدین شهریور

فال شهریور روزانه

فال روزانه شما نشان می دهد که شما به تازگی کاری یا رفتاری را آغاز کرده اید که به نظرتان به سادگی می‌توانید به هدف غایی خود نائل شوید اما اگر هدف را ساده بینگارید، نمی‌توانید به نتیجه مطلوبی برسید. شما آمادگی برای تلاش‌ها و موقعیت های بیشتری را نیز دارید پس تلاش هایتان را برای به دست آوردن منفعتی بزرگتر و باارزش تر افزایش دهید. اگر استراتژی خود را عوض کنید به راحتی می‌توانید در آینده نه چندان دور به اهداف خود برسید.

فال روزانـه شخصی متولدین مهر

فال مهر روزانه

فال روزانه شما می گوید که شما واقعا دوست ندارید موقعیتی را مدیریت کنید که خودتان کاملا در آنجا حضور ندارید. شما امروز هیچ سورپرایزی را نمی‌خواهید اما با یک دید کلی داشتن می‌توانید حلقه ای را به طرف فردی بیندازید که در پشت صحنه کار می‌کند. با این حال تنها راه حل استفاده از قوه خلاقیت است نه اینکه بنشینید و به انتظار معجزه باشید. سعی کنید همیشه عامل باشید نه معلول!

فال روزانـه شخصی متولدین آبان

فال آبان روزانه

فال روزانه شما نشان می دهد که اگر شما تازگی ها درس جدیدی را در مورد خویشتن داری یاد گرفته باشید ممکن است واکنش نامعقولی را نشان داده و به سختی اما خیلی زود از موضع خود پایین بیایید. با وجود این اکنون که شما از لاک خود بیرون آمده اید، برایتان بسیار حیاتی است که خیلی سریع دچار نوسان نشوید. اگر اجازه بدهید که عقل شما رهنمایتان باشد، شادتر خواهید شد و انجام دادن یک فعالیت عملی می تواند به کمتر شدن آشفتگی هایتان کمک کند.

فال روزانـه شخصی متولدین آذر

فال آذر روزانه

فال روزانه شما نشان می دهد که امروز همه چیز وارد مرحله تازه می شود. کار و احساسات شما تغییرات مثبتی را شاهد خواهد بود. خیلی خوب می توانید مهارت هایتان را در محل کار نشان دهید و دیگران را متوجه استعدادهای خود کنید. مطمئن باشید این از چشم مدیران دور نمی ماند و ارتقای شغلی چشمگیری در انتظار شما خواهد بود. امروز باید حواس تان را جمع نگه دارید. از مسائلی که شما را می ترساند دوری کنید تا ذهن تان آزاد باشد و بتوانید خلاقیت های خود را روی کاغذ پیاده کنید.

فال روزانـه شخصی متولدین دی

فال دی روزانه

در فال روزانه شما آمده است که امروز بیشتر روی این مسئله متمرکز هستید که از عشق چه می خواهید و اصلا درک تان از این موضوع در چه جهتی قرار دارد. امروز وارد مرحله تازه ای از زندگی می شوید. مانند این است که وارد مرحله دوم یک بازی می شوید که بسیار خوب است. سختی را پشت سر گذاشته اید و زمان تفریح، آرامش و شادی است. با عشق تان تفاهم بیشتری خواهید داشت. در محل کار خیلی خوب می توانید مهارت های خود را نمایش دهید و حتی به واسطه آنها پاداش یا اضافه حقوق دریافت کنید. راه بروید و حرف بزنید و خیال تان راحت باشد که اشتباهی از شما سر نخواهد زد.

فال روزانـه شخصی متولدین بهمن

فال بهمن روزانه

فال روزانه شما نشان می دهد که شما زمان خود را به بطالت می‌گذرانید، بهتر است کارهایی را انجام دهید که برای شما مفید باشد نه اینکه از توانایی‌هایتان استفاده نکنید و همه استعدادهای شما کشف نشده باقی بماند. قضاوت‌های نادرستی را در رابطه با افراد انجام می‌دهید، مهم‌تر از ﺁن همه این کارها را در زندگی‌تان اجرا می‌کنید به همین دلیل این امر باعث شده است که زندگی شما در گذشته گره‌های بسیاری داشته باشد. بهتر است تا قدرت و توان کار کردن را دارید از همین امروز شروع به کار کردن کنید تا ذخیره و اندوخته‌ای را برای ﺁینده خود داشته باشید.

فال روزانـه شخصی متولدین اسفند

فال اسفند روزانه

فال روزانه شما نشان می دهد از رفتارهایی که افراد خانواده‌تان یا دوستان‌تان در این روزها با شما داشته اند دچار ناراحتی و دلسردی شده اید. بهتر است بایدها و نبایدها را کنار بگذارید و فقط از خودتان انتظار داشته باشید زیرا اگر به این روند ادامه دهید در آینده‌ای نه چندان دور دچار افسردگی خواهید شد، پس از امروز دیگر از کسی توقع انجام کاری را نداشته باشید؛ در این صورت اعتماد به نفس تان نیز تقویت می‌شود. قابلیت انعطاف پذیری خود را افزایش دهید.

کدخبر: 918377 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟