فال روزانه شخصی / 16 آذر ماه + فیلم
حجم ویدیو: 4.60M | مدت زمان ویدیو: 00:00:29

به گزارش رکنا، فال روزانه از فال های رایج در بین مردم است. فال روزانه به اتفاقاتی که ممکن است در طول روز برای شما پیش بیاید اشاره دارد. فال روزانه و هر فال دیگری به طور صد درصد اشاره به تمام اتفاقاتی که در زندگی برای تان رخ می دهد ندارد. فال روزانه به متولدین ماه های مختلف سال توصیه های جالبی کرده است. فال روزانه خود و عزیزان تان را می توانید در این بخش از رکنا مشاهده کنید.

فال روزانه فروردین

در فال روزانه شما آمده است امروز نیاز دارید تکلیف تان را با خودتان مشخص کنید که آیا با خودتان روراست باشید یا اینکه وجهه ظاهری و اجتماعی خود را حفظ کنید. تصمیمات و افکار اخیر شما به آن میزان که به نظر می‌رسد مهم نیستند، به خاطر اینکه آنها قسمتی از یک پیشرفت بلندمدت هستند که ساختار روابط کنونی شما را دوباره تعریف می‌کنند.

فال روزانه اردیبهشت

فال روزانه شما نشان می دهد که امروز شما می‌توانید با اطمینان کامل از خلاقیت خود بهره بگیرید ولی فکر نکنید که خودتان به تنهایی می‌توانید این کار را بکنید! لازم است که فکر بازی داشته باشید و هوش خود را تقویت کنید. هروقت که پروژه‌ای را شروع کردید، حتی اگر فکر می‌کنید ممکن است خیلی خسته‌تان کند، ولی باز هم آن را ادامه بدهید. شما حتی فکرش را هم نمی‌توانید بکنید که چقدر به هدف تان نزدیک شده‌اید!!

فال روزانه خرداد

فال روزانه شما نشان می دهد ممکن است سعی کنید که امروز با یک فریب راحت خود را دلخوش کنید اما واقعیت می‌تواند به سرعت تمرکز شما را برگرداند و شما را به شدت تکان داده تا از خیالات خام خود بیرون بیایید. اگر تاکنون در خیال پردازی‌های خود غرق بوده اید الان دیگر این راه برازنده‌ای برای ادامه زندگی نیست. از اشتباهات گذشته خود درس بگیرید. حتی اگر به شدت به زمین خوردید بلند شوید. گرد و غبار را از خودتان بتکانید و سعی کنید رویکرد دیگری نسبت به زندگی داشته باشید.

فال روزانه تیر

فال روزانه شما نشان می دهد امروز حس و شخصیت متفاوتی را درون خود احساس خواهید کرد. هرچند که دیگران نمی توانند حس و حال امروز شما را تشخیص دهند اما در درون خود احساسات عمیقی را خواهید داشت که هنوز به سطح بالاتر و ظاهری شما نرسیده است. از آنجا که افکار و احساس خود را با کسی در میان نگذاشته اید احساس سنگین بودن آنها را دارید. پس از سهیم کردن دیگران با افکار و احساسات تان احساس سبکی خواهید کرد. در ضمن، دیگران درمورد شما قضاوت خود را خواهند کرد و نیازی نیست که برای نشان دادن شخصیت خود، بیش از پیش صحبت کنید.

فال روزانه مرداد

فال روزانه شما نشان می دهد هنگامی که زندگی‌ات پیچیده‌تر می‌شود بیشتر دلت می‌خواهد که به مسائل اساسی زندگی روی بیاوری اما شما به یک شبکه درهم و برهم و پیچیده کشانده شده‌اید. شاید دلت می‌خواسته که شکایت کنی اما شما به این نتیجه رسیده‌ای که باید هر نوع شرایطی را تحمل کنی. حتی اگر این شرایط اعصابت را بهم بریزد. خودت تعیین کننده باش و راه خودت را باز کن و اگر لازم بود همچنان که به جلو پیش‌ می روی آن را تکمیل کن.

فال روزانه شهریور

فال روزانه شما نشان می دهد یک اتفاق غیرمنتظره امروز شما را وارد یک ماجرای احساسی می‌کند و در ابتدا ممکن است که خیلی احساس راحتی نکنی. در موارد دیگر شما شاید با بی‌خیالی از این نوع رابطه عمیق اجتناب می‌ورزیدی اما حالا آن را می‌پذیری. ارتباط با دیگران در ماجرایی احساسی شما را با مفهوم عمیق‌تر عشق ورزیدن و روحیه قدردانی آشنا می‌کند.

فال روزانه مهر

فال روزانه شما نشان می دهد موضوعی که برای مدتی طولانی مشغول مطالعه در مورد آن بوده اما در درک آن دچار مشکل شدید امروز بالاخره برای شما قابل فهم خواهد شد. شاید هم بتوانید از این دانشی که به دست آورده اید برای عملی کردن پروژه ای که در دست انجام دارید استفاده کنید. ذهن شما در حال حاضر کاملا باز است و خیلی خوب عمل می کند و با تمرکز بالا و تفکر منطقی خود در هر کاری که پیش از این شروع کرده باشید یا امروز آن را آغاز کنید به موفقیت خواهید رسید. اجازه ندهید تردیدهای گاه و بیگاهی که به سراغ تان می آید شما را نسبت به توانایی‌هایی که دارید دلسرد کند. امروز از صبح هر بار که در آینه نگاه کردید به خودتان بگویید «تو می توانی»!

فال روزانه آبان

فال روزانه شما نشان می دهد شما همیشه در مورد اهداف روزانه، هفتگی و ماهانه خود کاملا شفاف و روشن هستید. می توانید با فکر درست برای آنها برنامه ریزی کنید و آنها را به انجام برسانید. امروز هم همین طور هستید. از این فرصت برای انجام یک پروژه جدید استفاده کنید. به دل تان اعتماد کنید. شما همیشه موفق هستید. امروز هم به خود و توانایی های خود شک نکنید و همان طور که تصور می کنید درست است به جلو پیش بروید. اگر کمی حس تنبلی دارید خودتان را مجبور به فعالیت کنید. این کمک می کند تا ایده‌های خلاقی نیز به خرج دهید.

فال روزانه آذر

فال روزانه شما نشان می دهد امروز احساسات شما به شدت تمام از ضمیر ناخود آگاه تان سرچشمه گرفته و بروز می کند ولی این احساسات باعث می شود احساس ناراحتی کرده و همین که سر باز کردند خیلی زود بخواهید آنها را مهار و حتی سرکوب کنید. با وجود آن که این روزها می خواهید زندگی تان ساده و بی دردسر باشد خواسته های تان از زندگی پیچیده تر از آن است که چنین امکانی را برای شما فراهم کنند. فکر نکنید که دیگران از نیازهای شما آگاه هستند و از این که پیام تان را دریافت کرده اند اطمینان حاصل کنید، زیرا خیلی راحت ممکن است سوء تفاهم هایی به وجود بیاید که تا خودتان آنها را برطرف نکنید حل نخواهد شد.

فال روزانه دی

در فال روزانه شما آمده است امروز را به تفکرات عمیق سپری کنید. ارزش ها، اشتیاقات و جذابیت های محیط اطراف و درونیات خود را کشف کنید. هرچه بیشتر خودتان را بشناسید ارتباط راحت تر و بهتری هم با اطرافیان برقرار خواهید کرد. از دوستان جدید خود در مورد بزرگترین اهداف و آرزوهای شان سوال کنید. حتی ترس ها و نگرانی های آنها را نیز جویا شوید. در مورد کار هم با یک مشاور مالی قرار ملاقات بگذارید و از او مشورت بگیرید.  لحظه های بسیار شاد و پرهیجانی خواهید داشت.

فال روزانه بهمن

فال روزانه شما نشان می دهد شما بیش از حد واقع بین هستید، بهتر است برای پیشبرد افکارتان گاهی ایده ﺁل گرا نیز باشید. شما اصلا به رویاهای تان اجازه نمی‌دهید که وارد ذهن شما شوند اما برای این که انگیزه‌ای برای پیشرفت مقاصدتان داشته باشید به رویاپردازی احتیاج پیدا می‌کنید. شما بیشتر به فکر امروزتان هستید. باید برای ﺁینده تان نیز برنامه ریزی داشته باشید. کیفیت را فدای کمیت در زندگی تان می‌کنید اما این روش درستی نیست.

فال روزانه اسفند

فال روزانه شما نشان می دهد که اگر می خواهید به رویاهای تان دست پیدا کنید باید از مرحله رویاپردازی خارج شده و دست به کار شوید. در حال حاضر دیدن واقعیت و خارج شدن از عالم رویا کار چندان ساده ای نیست ولی برای موفقیت در آینده باید واقع گرا باشید و وظایف و کارهای تان را به انجام برسانید. فایده ای ندارد که بخواهید با چیزهایی که از کنترل شما خارج هستند مبارزه کنید. تصمیم گیری های تان را برای فردا بگذارید و امروز فقط آستین های تان را بالا زده و کارهای ناتمام تان را انجام دهید.

کدخبر: 850335 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟