فال روزانه شخصی / 24 خرداد ماه + فیلم
حجم ویدیو: 4.19M | مدت زمان ویدیو: 00:00:34

فال روزانـه شخصی متولدین فروردین

فروردین

فال روزانه شما نشان می دهد کارها و پروژه هایی که در دست انجام دارید خیلی بیشتر از آنچه برنامه ریزی کرده بودید طول کشیده اند و دلیل آن هم چیزی نیست جز این که شما تمرکز کافی روی آها نداشته اید و خودتان را با کارهای متفرقه درگیر کرده اید. شما دائم در تلاش بوده اید که چند کار مختلف را به طور همزمان انجام دهید و نتیجه این شده است که نتوانسته اید پیشرفت مورد انتظارتان را داشته باشید. اگر می خواهید این شرایط به نفع شما تغییر پیدا کند باید انرژی خود را روی یک کار و در یک مسیر متمرکز کنید.

 

فال روزانـه شخصی متولدین اردیبهشت

 

اردیبهشت

فال روزانه شما نشان می دهد امروز شاید فکر کنید که اگر ذهنتان را روی انجام هر کاری متمرکز کنید قادر به انجام آن خواهید بود، ولی اگر انتظارتان بیش از اندازه باشد ممکن است دچار نا امیدی شوید. اعتماد به نفس شما یکی از ویژگی های خوبتان است ولی امروز کمی زیاده روی کرده و از واقعیت فاصله گرفته اید. با وجود این که شرایط فعلی خیلی پیچیده به نظر نمی رسند بهتر است قدم به قدم پیش بروید تا در آینده به مشکل برنخورید. شما نیازی ندارید که قدرت های خود را به کسی ثابت کنید، فقط روی بهترین کاری که از دستتان برمی آید تمرکز کرده و با هدف و برنامه پیش بروید و خیالتان از نتیجه ای که به دست خواهید آورد راحت باشد.

 

فال روزانـه شخصی متولدین خرداد

خرداد

فال روزانه شما نشان می دهد اگر امروز اوضاع زیادی روبراه به نظر می رسند احتمال دارد که یک جای کار بلنگد. به احتمال زیاد شما مجبور خواهید بود که مانع بزرگی را از سر راهتان بردارید تا بتوانید به راه خود ادامه بدهید. درسی که امروز خواهید گرفت زمینه رشد بیشتر شما را فراهم خواهد کرد. شما معمولا بخاطر ثبات قدمی که دارید در زندگی از دیگران جلو می افتید، ولی اکنون این اراده و پشتکار شما است که به موفقیتتان کمک خواهد کرد.

 

فال روزانـه شخصی متولدین تیر

تیر

فال روزانه شما نشان می دهد امروز اصلا وقت خوبی برای رویاپردازی نیست. درست برعکس، کارهای زیادی در انتظارتان هستند که باید به آنها رسیدگی کنید. شما مجبور خواهید بود کارهای زیادی را به انجام برسانید و همچنین با برخی مشکلات فنی هر چند جزئی روبرو خواهید بود. به طور کلی امروز روز به نشبت شلوغی خواهد بود، اما خوبی این وضعیت این است که ذهنتان را مشغول نگه می دارد و جایی برای پرداختن به سؤالات پیچیده و تا حدود زیادی بیهوده ای که این اواخر در سرتان دارید باقی نمی گذارند. وقت آن رسیده که راجع به وابستگی های عاطفی خود جدی شوید.

 

فال روزانـه شخصی متولدین مرداد

مرداد

فال روزانه شما نشان می دهد آیا موانع پی در پی و آزار دهنده ای که مدام سر راهتان قرار می گیرند شما را خسته کرده اند؟ شاید دلیل این وضعیت این باشد که برای تکمیل کارها و مسئولیت هایی که به عهده دارید وقت کافی صرف نمی کنید و همین شما را در وضعیتی قرار داده است که تحمل آن دارد از توان شما خارج می شود. شما نمی دانید هنگام قرار گرفتن در چنین موقعیتی که در آن مجبور هستید کاری را آنقدر تکرار کنید تا به نتیجه ی مورد نظرتان برسید چکار باید بکنید. یادتان اشد در چنین موقعیتی داشتن صبر و حوصله یکی از با ارزشترین ویژگی هایی است که می توانید داشته باشید. هر کاری می کنید بکنید، فقط تسلیم نشوید.

 

فال  روزانـه شخصی متولدین شهریور

شهریور

فال روزانه شما نشان می دهد که آیا با بزرگترها و یا مقامات مافوق خود مشکلی دارید؟ آیا نمی توانید منظورتان را به درستی به دیگران بفهمانید؟ اگر جوابتان مثبت است در رفتار خودتان تجدید نظر کنید. اگر جزئیات لازم را با آنها در میان نگذاشته باشید نمی توانید انتظار داشته باشید که به حرف هایتان گوش کنند و یا به راحتی با شما کنار بیایند. آنها هم نظرات و اولویت های خودشان را دارند و تا وقتی به طور دقیق در جریان نقشه های شما قرار نگرفته اند نمی توانند برنامه هایشان را تغییر داده و در جهتی که شما انتظار دارید پیش ببرند. شما در یکی از نقاط عطف زندگیتان قرار دارید، ولی چند ماهی طول خواهد کشید تا بتوانید متوجه روند رشد و پیشرفت کارهایتان بشوید.

 

فال  روزانـه شخصی متولدین مهر

مهر

 

فال روزانه شما می گوید امروز شما بالاخره خواهید توانست در مورد رازهایی که در سینه دارید و دارند آزارتان می دهند را با شخصی که مورد اعتمادتان است در میان بگذارید. شما خشم زیادی در درون خود احساس می کنید و نگران این هستید که اگر این عصبانیت خود را بروز دهید طرف مقابلتان را از خود برنجانید. شاید هم احساسات عاشقانه ی شدیدی نسبت به یک نفر داشته باشید و از ترس این که این حستان متقابل نباشد و او شما را دوست نداشته باشد. خوشبختانه امروز منطق شما به احساستان حاکم است و می توانید عاقلانه در مورداین که چه چیزهایی را به زبان آورده و چگونه آنها را بیان کنید درست ترین تصمیم ممکن را بگیرید.

 

فال  روزانـه شخصی متولدین آبان

آبان

فال روزانه شما نشان می دهد ذهن شما در حال حاضر در بحران شدیدی به سر می برد و به همین خاطر هم نمی توانید روی انجام هیچ کاری تمرکز کنید. انگار نگرش شما نسبت به دنیای اطرافتان و زندگی به طور قابل توجهی تغییر پیدا کرده و به دنبال آن نگاهتان نسبت به زندگی حرفه ای و عاطفیتان نیز متحول شده است. با این حال خاطرات گذشته همچنان در ذهن شما زنده هستند و قصد فراموش کردنشان را هم ندارید. حال حاضر ایجاد تغییرات مثبت کوچک در سبک زندگیتان و تلاش برای ایجاد عادت های تازه می تواند اثرات مثبت پایداری روی شما داشته باشد. خوشبختانه کنار گذاشتن عادت های قدیمیتان که مانع پیشرفت شما بودند برایتان بسیار راحت خواهد بود.

 

فال شخصی روزانـه متولدین آذر

آذر

فال  روزانه شما نشان می دهد امروز از فرصتی که دست داده است بهره ببرید و از وقت اضافه ای که دارید برای فکر کردن به آینده ی حرفه ای خود استفاده کنید. شما در حال حاضر نیروی زیادی در اختیار دارید که کمک می کند ایده هایی که در رابطه با این موضوع در سر دارید را سر و سامانی بخشیده و برای عملی کردن آنها برنامه ریزی دقیقی داشته باشید. امروز در برخورد با اعضای خانواده تان احتیاط و انعطاف بیشتری به خرج دهید و به جای این که با کوچکترین حرف آنها عصبی شوید کمی فکر کنید و ببینید تا چه حد در برآورده کردن نیازهای مادی و عاطفی آنها موفق بوده اید.

 

فال شخصی روزانـه متولدین دی

دی

در فال روزانه شما آمده است که وقتی مسیرتان را پیدا کنید طبیعتا دلتان می خواهد با سرعت تمام به سوی مقصد نهایی خود گام بردارید، اما وقتی هدف را برای خود مشخص نکرده باشید و ندانید به کدام سو دارید می روید عجله کردن در پیشروی کاری بیهوده و حتی اشتباه است. شاید امروز درک این موضوع برایتان سخت باشد، اما واقعیت چیزی جز این نیست. امروز زیاد حال و حوصله کار گروهی را ندارید و ترجیح می دهید به تنهایی روی پروژه هایتان کار کنید. اما برای همفکری و یا گرفتن اطلاعات مجبور خواهید شد از لاک تنهایی خود خارج شوید.

 

فال روزانـه شخصی متولدین  بهمن

بهمن

فال روزانه شما نشان می دهد امروز شما دوست دارید در مورد افکار و نظرات خود و نگرشی که نسبت به دنیای اطرافتان دارید صحبت کنید و سؤالاتی که ذهنتان را به خود درگیر کرده اند را با اطرافیانتان در میان بگذارید. سعی کنید در این مورد تعصب به خرج ندهید و با ذهنی باز به حرف های بقیه هم گوش کنید. امروز برای شما زمانی بسیار مناسب برای انجام کارهای گروهی است. در محل کارتان در فعالیت های گروهی توانایی های زیادی از خود نشان خواهید داد و ایده های فراوانی از همکارانتان خواهید گرفت. در خاج از محل کار نیز وقت گذراندن با دوستان و آشنایان می تواند برای شما بسیار لذت بخش باشد، اگر نمی توانید بیرون بروید هم در شبکه های اجتماعی با دوستانتان حرف بزنید.

 

فال  روزانـه شخصی متولدین اسفند

اسفند

فال روزانه شما نشان می دهد امروز شما بسیار آرام و متمرکز هستید و همین آرامش باعث شده است بتوانید با آگاهی، سخت کوشی و رفتاری منطقی کارهایتان را پیش ببرید. افق های پیش رویتان بسیار روشن هستند و اطلاعاتی که برای به سلامت پیش رفتن در دریای آشفته زندگی مورد نیازتان هستند را در اختیار دارید. تنها کاری که باید انجام دهید این است که به خودتان ایمان داشته باشید و با شجاعت تمام پیش بروید. اگر امروز موفق نشدید هم خودتان را سرزنش نکنید چون در نهایت نتیجه ی زحمات خود را خواهید دید. امروز زمانی بسیار خوب برای فعالیت های اجتماعی است، شما خیلی خوب می دانید کی و کجا و چگونه حرف بزنید و چه وقت هایی ساکت باشید.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 696506 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟