فال روزانه شخصی / 4 اسفند + فیلم
حجم ویدیو: 7.83M | مدت زمان ویدیو: 00:01:04

فال روزانـه شخصی متولدین فروردین

فروردین

فال روزانه شما نشان می دهد ممکن است در کار و زندگی خود با مشکلاتی روبرو شوی ولی چون پس انداز دارید و مورد حمایت قرار می گیرید نباید نگران چیزی باشید.

 

فال روزانـه شخصی متولدین اردیبهشت

اردیبهشت

فال روزانه شما نشان می دهد گوش به حرف و شایعات و بدگوییها ندهید. به دیگران حرفهای نیش دار و طعنه آمیز نزنید. با کلام دلنشین می توانید دیگران را به سوی خود جلب کنید و به تقویت عشق و محبت بپردازید.

 

فال روزانـه شخصی متولدین خرداد

خرداد

فال روزانه شما نشان می دهد که فردی شجاع ،  قوی و پر نفوذ هستید که خیلی زود رهبری را بر عهده می گیرید و هرکجا باشید در راس امور قرار می گیرید. از قدرت خود برای کمک به دیگران بهره بگیرید.

 

فال روزانـه شخصی متولدین تیر

تیر

فال روزانه شما نشان می دهد که در کارهای خود همیشه به دیگران اتکا دارید و از استقلال می ترسید. وابستگی زیاد به دیگران می تواند خطرناک باشد. بیشتر متکی به خود باشید.

 

فال روزانـه شخصی متولدین مرداد

مرداد

فال روزانه شما نشان می دهد مشکلات و گرفتاری هایی در کمین شما نشسته اند. مراقب باشید که غافلگیر نشوید. در هر کاری که تصمیم به انجام آن دارید مواظب باشید.

 

فال  روزانـه شخصی متولدین شهریور

شهریور

فال روزانه شما نشان می دهد طرح و نقشه ای بلندپروازانه در ذهن خود می پرورید. شک را کنار بگذارید. دست به کار شوید موفق خواهید شد.

 

فال  روزانـه شخصی متولدین مهر

 

مهر

فال روزانه شما می گوید شما از عقل و هوش و دانش برخوردار هستید که دیگران را رهبری کنید. به قدرت می رسید و به اتکای استعدادهای خود موفق می شوید.

 

فال  روزانـه شخصی متولدین آبان

آبان

فال روزانه شما نشان می دهد که شما را فریب می دهند و با فریبکاری خود باعث ضرر و زیان مالی شما می شوند. احتمال دزدی نیز وجود دارد. از مال و ثروت خود بیشتر محافظت کنید.

 

فال روزانـه شخصی متولدین آذر

آذر

فال  روزانه شما نشان می دهد که سفر دور و درازی در پیش دارید. باید قبل از سفر همه احتیاط های لازم را انجام دهید و با تدارکات لازم حرکت کنید تا از هر خطری در امان باشید.

 

فال روزانـه شخصی متولدین دی

دی

در فال روزانه شما آمده است که موانع و مشکلاتی در زندگی تان بوجود می آید. ولی شما با پشتکار و تلاش بر آنها غلبه می یابید و پیروز می شوید.

 

فال روزانـه شخصی متولدین  بهمن

بهمن

فال روزانه شما نشان می دهد از ایجاد نفاق بین دیگران خودداری کنید. ممکن است رابطه تان با دوست صمیمی تان بهم بخورد و ناراحت شوید. به رفتار خود با دیکران بیشتر بیندیشید.

 

فال  روزانـه شخصی متولدین اسفند

اسفند

فال روزانه شما نشان می دهد که بخت و اقبال به شما روی می آورد. با اشخاص مهمی ملاقات خواهید داشت. مسافرت دلچسبی در پیش روی دارید.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 663965 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟